Προς το περιεχόμενο

saxos55

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.449
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Dr. Evil's submarine

Πρόσφατες Επισκέψεις

19.903 προβολές προφίλ
  • gtsoui

  • The_Judas

  • atag

  • kkatzos

  • Gongor

  • NSR00

saxos55's Achievements

  1. Αν εννοείς 2021 και σου ξέφυγε, οκ, αλλά παίξε κι ένα Τζόκερ Αν όντως ήθελες να γράψεις 2020, δεν ξέρω που κολλάει στο συγκεκριμένο thread. Όχι μόνο είναι προ black Friday, είναι και προ Covid
  2. Ναι. Ζητάς να στο ξαναχρεώσουν. Ή το στέλνεις πίσω αν δεν το θες. Ή δεν παραλαμβάνεις αν το επιτρέπει ο τρόπος αποστολής.
  3. Μόλις παρέλαβα (Αθήνα). Παραγγελία: 28/12/2020 Αποστολή: 29/12/2020 Στο επιβεβαιωτικό αποστολής έγραφε: Your order should arrive between January 10th and January 19th and no later than February 4th.
  4. Update: Παρέλαβα χτες (7/1) την αρχική παραγγελία (30/11) και επικοινώνησα μαζί τους να μη στείλουν την replacement. Δεν είχε φύγει ακόμα (από τις 29/12 που ζητήθηκε) όποτε πρόλαβε να την ακυρώσει. Το κουτί αρκετά ταλαιπωρημένο και πάλι, αλλά όχι όσο το προηγούμενο. Τα περιεχόμενα άθικτα.
  5. Δεύτερη παραγγελία που αγνοείται: 1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.de - standard shipping 2. ημερομηνια παραγγελιας - 30/11/2020 3. estimate date παραλαβης - 15/12/2020 4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 2/12/2020 5. μεταφορικη εταιρια - royal mail 6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 15/12/2020 7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): Στις 19/12 πρώτη επικοινωνία μαζί τους για το τι γίνεται η συγκεκριμένη παραγγελία. Έγιναν refund τα μεταφορικά και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 22/12. Στις 29/12 δεύτερη επικοινωνία με chat. Αυτό που μου έκανε εντύπωση και συμβαίνει πρώτη φορά είναι πως μόλις έδωσα τον αριθμό παραγγελίας να τσεκάρει το status της, για οχτώ λεπτά δεν μου μιλούσε το support. Μόλις τον ρώτησα αν είναι ακόμα εκεί, μου ζήτησε συγνώμη αλλά το σύστημά τους δεν ανταποκρίνεται. Τελικά «would like to inform that the item is damaged during transit by carrier.» και αν θέλω refund ή replacement. Ζήτησα replacement αλλά expedited αν γίνεται. Το έβαλε expedited και επειδή το ένα item δεν υπήρχε σε στοκ μου το έκανε refund. Το δεύτερο παράξενο είναι πως το εν λόγω αντικείμενο φαίνεται και στο replacement order και δεν έχω καταλάβει αν θα το παραλάβω τελικά ή αν έτσι γίνεται στο σύστημά τους, δηλαδή τα replacement orders αναγκαστικά δείχνουν όλα τα αρχικά είδη ακόμα και αν έχεις ακυρώσει κάποια. Βέβαια ακόμα και με expedited τα πράγματα φυσικά και δεν έχουν γίνει shipped ακόμα (λογικό με όσα γίνονται) και έχουν νέο estimated delivery 12/1 εως 25/1/2021 Καλή χρονιά σε όλους!
  6. Να προσθέσω και κάτι ακόμα που δεν έχει αναφερθεί. Παίρνει συνεχώς updates που εκτός σπάνιων περιπτώσεων (ένα θυμάμαι μόνο που είχε κάνει το remote πιο unresponsive), το κάνουν ακόμα καλύτερο και προσθέτουν στο περιεχόμενο του (apps, λειτουργίες, κτλ). Αν και παλιό, δεν είναι σε καμία περίπτωση παρατημένο. Τέλος, παίρνει και xbox controller. Δε χρειάζεται δεύτερο δικό του για να παίξεις «διπλό»
  7. Σε προηγούμενη μου παραγγελία τα μπλουζάκια ήταν Gildan, 100% cotton
  8. Update: Το πακέτο που «ποτέ δεν έστειλαν» αλλά εγώ έβλεπα απεσταλμένο από τις 3/12, έφτασε σήμερα 28/12/2020 (είχε εκτιμώμενη 18/12/2020 όπως γράφω παραπάνω). Πάντως πρώτη φορά βλέπω τόσο ταλαιπωρημένο πακέτο. Ο Ace Ventura να το είχε παραδώσει, σε καλύτερη κατάσταση θα ήταν. Ευτυχώς τα δύο προϊόντα σε άριστη κατάσταση (η μία συσκευασία έχει μια αμυδρή τσάκιση)
  9. Οι ευχές μου είναι στο Κ.Δ. Ρέντη. Θα έρθουν just in time για Πάσχα
  10. Νομίζω σας κερδάω όλους: 1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.fr - standard shipping 2. ημερομηνια παραγγελιας - 25/11/2020 3. estimate date παραλαβης - 18/12/2020 4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 3/12/2020 5. μεταφορικη εταιρια - royal mail 6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): Μπαίνω χτες (21/12/2020) στο support να δω τι γίνεται. -Γεια σας. -Γεια σας. -Εκείνο το πακέτο που έχω παραγγείλει (2 αντικείμενα, in stock και έδειχναν in stock για πάνω από 5 μέρες μετά την παραγγελία μου) από τις 25/12, έχει φύγει από τις 3/12 και αναμενόταν στις 18/12, έχουμε κανένα νέο; -Μισό να το ελέγξω για εσάς. Χμ. Ναι, δεν έχει φύγει ακόμα και μάλιστα και τα δύο αντικείμενα είναι out of stock με το ένα να έχει αναπλήρωση 23/12 και το άλλο άγνωστη (δηλαδή δε θα το ξαναφέρουμε) -Μα, μα, μα, εγώ βλέπω ότι έχει φύγει από τις 3/12. -....... Θέλετε βοήθεια με κάτι άλλο; Ούτε εξήγηση γιατί το βλέπω να έχει φύγει. Ούτε συγνώμη που περιμένεις σα μλκς, τίποτα. Ούτε καν έκπτωση στα μεταφορικά όταν και αν αποφασίσω να παραλάβω το δεύτερο.
  11. Έστειλα μήνυμα στον Μόσιαλο και περιμένω. Στο μεταξύ αφαίρεσε από το link σου όλα μετά το B08CKN5411
  12. Πως φαντάζομαι τον @lionheart75
  • Δημιουργία νέου...