Προς το περιεχόμενο

Almuric

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    36
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αεραλάνδη

Πρόσφατες Επισκέψεις

757 προβολές προφίλ

Almuric's Achievements

  1. Almuric

    Έκλεισε το emarket.gr ;

    Υπάρχει πάντοτε και το https://vendora.gr/
  2. Διότι έχω λάβει κάθε δυνατό μέτρο ασφαλείας προκειμένου να κάνω οποιαδήποτε συναλλαγή χωρίς φόβο. Το Android είναι σάπιο λειτουργικό από κάθε άποψη και εάν κάνεις ένα γκάλοπ εδώ μέσα στο ποιοι έχουν πλήρη έκδοση προστασίας (πληρωμένο) ενός antivirus (για παράδειγμα), θα εκπλαγείς απ' το μικρό ποσοστό. Όταν έχεις λάβει τα μέτρα σου, τίποτε δε σε ενοχλεί μέσα απ' τα Windows. Μπορούμε να τα απαριθμήσουμε αν θέλεις βήμα προς βήμα. Δεν αναφέρομαι μονάχα σε συναλλαγές από τράπεζα σε τράπεζα, αλλά για κάθε είδους συναλλαγή. Δεν πάνε πολλοί μήνες που χάκεψαν φίλου το κινητό (όπως αποδείχτηκε) με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 350€ απ' το λογαριασμό του (ότι είχε τη δεδομένη στιγμή). Όταν το πήρε χαμπάρι ήταν αργά καθώς δεν εντοπίζονται αυτοί που το έκαναν. Είναι σα να έκανε μοιρασμένα σε διάφορους λογαριασμούς διαφόρων χωρών εμβάσματα των 20€.
  3. No entiendo, repite por favor...
  4. Δεν κάνω συναλλαγές ποτέ απ' το smartphone σε καμία τράπεζα. Τελειώνω με το άγχος αυτό παραβλέποντας κάποιες "ευκολίες" και e-banking σε 4 τράπεζες για τις αγορές μου, τις πληρωμές μου και τις μεταφορές μου χρησιμοποιώ μονάχα απ' τον υπολογιστή που είναι εκατό φορές πιο ασφαλής. Εάν προκύψει η ανάγκη κάποια στιγμή και είμαι εκτός σπιτιού έχω σκεφτεί εναλλακτικές, αλλά προς το παρόν πορεύομαι έτσι και εξυπηρετούμαι μια χαρά.
  5. Δηλαδή η HSBC δε ξέρει καλύτερα από εμάς για ζητήματα ασφαλείας και δεν έχει τμήματα που ασχολούνται αποκλειστικά με τέτοια ζητήματα ή οποιαδήποτε άλλη τράπεζα;
  6. Τελικά τι έκανες φίλε μου; Διόρθωσες το πρόβλημα; Βρήκες την αιτία;
  7. Συγκρίνεις ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που έχει δύο αιώνες λειτουργίας στην πλάτη με κάποιον τυχάρπαστο που με μία εφαρμογή δημιουργεί εικονικό λογαριασμό σε δήθεν τράπεζα της Αγγλίας και που το μόνο που κάνει είναι να μεσολαβεί για να κάνεις τις παραγγελίες σου χωρίς capital controls; Ασφαλώς και η τράπεζα σου ζητάει και οφείλει να σου ζητάει στοιχεία, εφόσον χρησιμοποιείς επί πιστώσει τα λεφτουδάκια της, σου δίνει δάνεια και σου παρέχει πολύ περισσότερες υπηρεσίες από μία εφαρμογή για smartphone. Γιατί να σ' εμπιστευτεί διαφορετικά; Η Revolut ανά πάσα ώρα και στιγμή έχει ήδη τα στοιχεία της ταυτότητάς σου, μιας και τα 'χεις ήδη καταθέσει εφόσον έβαλες αριθμό κινητού. Εάν κάτι προκύψει, φυσικά! Αυτό που δεν έχει είναι η φάτσα σου και ένα δίπλωμα οδήγησης και απαιτεί τώρα να το δώσεις φόρα παρτίδα, όπως και διαπιστευτήρια της εργασίας σου. Όσον αφορά την τράπεζα, δε σε τραβάει φωτογραφία να την έχει στο αρχείο της όταν ανοίγεις λογαριασμό. Σε ταυτοποιεί εκείνη τη στιγμή ο εκάστοτε υπάλληλος με βάση τη φωτογραφία της ταυτότητάς σου και τέλος. Σε λίγο η Revolut θα μας ζητά και Ε9 για την υπηρεσία αυτή που μας παρέχει. Έχεις δει άλλες εφαρμογές για smartphones και iPhones φίλε μου; Όλες ζητούν πρόσβαση σε κάποιες υπηρεσίες του κινητού σου. Ποια έχεις δει να σε γδύνει σαρώνοντάς σε απ' την κορφή ως τα νύχια και το ερώτημα ΓΙΑΤΙ τα ζητάει όλα αυτά, παραμένει.
  8. Ρε παίδες, διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω... Όλοι δίνετε έτσι αβίαστα φάτσες, ταυτότητες & διαβατήρια σε έναν τυπά που έφτιαξε μια εφαρμογή για smartphones; Και δεν προβληματίζεται κανένας ρε παιδί μου; Τι τα θέλουν όλα αυτά τα δεδομένα; Δίνουν πουθενά έστω την παραμικρή εξήγηση γιατί το κάνουν αυτό; Συνέβη κάποιο γεγονός; Τους έβαλε κανένας "χέρι"; Έπαθαν κάποια χοντρή ζημιά από glitch που υπάρχει στο σύστημά τους; Δεν τους φτάνει ο αριθμός τηλεφώνου και η ταυτότητα που προκύπτει απ' αυτόν, τώρα θέλουν και φωτογραφίες και επιπλέον επιβεβαιώσεις μήπως οι σαρώσεις των εγγράφων είναι από αλλού; Ποιος ληστής δηλαδή και απατεώνας θα είχε τόσο πολλά στοιχεία, για τόσο πολύ καιρό να "παίζει μπάλα"; Εδώ έμβασμα βάζεις και χρειάζεται κωδικός επιβεβαίωσης από την τράπεζα για να προωθηθεί και αυτός στέλνεται μέσω του κινητού, του οποίου ο ιδιοκτήτης είναι εκείνος που το αιτείται! Άλλωστε, θα πρέπει να έχει το ίδιο όνομα γραμμένο ακριβώς, που φαίνεται στην κάρτα τραπέζης, για να δεχτούν το έμβασμα στη Revolut και το ξέρουμε όλοι πολύ καλά αυτό. Ακόμη και η ίδια η τράπεζα δε σου ζητάει φωτογραφία για επιβεβαίωση στοιχείων! Ψιλό γαζί μας δουλεύουν; Ερώτηση 1η: Φωτογραφία, ταυτότητες και ιστορίες στους μασκαράδες, εγώ δε στέλνω. Υπάρχει τρόπος να πάρω πίσω το έμβασμα που έστειλα; Μικρό είναι το ποσόν, αλλά δεν πρόκειται να τους το χαρίσω κιόλας. Ερώτηση 2η: Υπάρχει εναλλακτική χωρίς τέτοια μανούρα; Και αν ναι, συνεργάζεται με την PayPal;
  9. Δεν άλλαξε τίποτα απ' τα στοιχεία μου από τότε που πήρα την κάρτα. Τελικά έφταιγε κάτι, πιθανόν, στο Aliexpress. Αφού δύο μέλη υποστήριξης της Revolut μου είπαν ο ένας μετά τον άλλον ότι συγνώμη, κάτι έφταιγε σε ορισμένες απ' τις κάρτες μας και το διορθώσαμε, το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Έφαγα ώρες μέχρι να συνεννοηθώ μαζί τους, μιας και είμαι σε queue (πιθανολογώ με πολύ κόσμο) και εξαφανίζονται τη στιγμή που λαμβάνω και απαντάω σχεδόν άμεσα με δύο αράδες, αλλά τελικά με ρώτησαν για το expiry date κι ενώ τους έδωσα το σωστό μου λένε ότι λαμβάνουν πως έχει ακυρωθεί, οπότε μου ζήτησαν να αφαιρέσω την κάρτα και να την προσθέσω ξανά, κάτι που δεν πρέπει να 'χα κάνει στο παρελθόν απ' το συγκεκριμένο site. Στο PayPal την είχαν καταργήσει και την ξαναπέρασα αλλά όχι στο λογαριασμό μου εκεί. Εν τω μεταξύ δεν είχα πρόσβαση στο MyAlipay διότι δεν είχα φτιάξει ποτέ επιπλέον λογαριασμό για εκείνο και δε μπορούσα να δω καν την κάρτα για να την καταργήσω. Έφτιαξα λοιπόν λογαριασμό, την κατήργησα, την ξαναπέρασα και εκκρεμότητα που είχα προωθήθηκε κανονικά! Περιμένω απάντηση για ένα προϊόν που είχα απ' τον πωλητή του (μιας και δεν το βλέπω πλέον) και μόλις δω προσφορά θα δω αν έχω και μ' εκείνον πρόβλημα, αλλά μάλλον τακτοποιήθηκαν όλα. Ευχαριστώ παιδιά, όπως και να 'χει! Σημείωση: Στο support team μου είπε η μία πως η κάρτα τους έχει πρόβλημα με το PayPal και ότι δε συνεργάζονται σωστά, αλλά τους εξήγησα πως το Aliexpress δεν έχει να κάνει με PayPal και ότι με το PayPal μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα! Μονάχα τότε που μου κατήργησαν την κάρτα χωρίς καμία ενημέρωση, όπου προφανώς το έκαναν επειδή "έβλεπαν" ότι η κάρτα αυτή δεν υπήρχε πλέον (τότε που της άλλαξε τα στοιχεία η εφαρμογή). Μόλις είδα τα νέα (με επανεγκατάσταση της εφαρμογής) την εισήγαγα ξανά στο PayPal (παρήγγειλα εν τω μεταξύ τη φυσική) κι από τότε δεν είχα πρόβλημα σε παραγγελίες. Πλην μίας που μου ζητήθηκε να έχω κάνει verification απ' τον πωλητή (νομίζω κατάστημα της Αγγλίας ήταν), που δεν προχώρησα και τελικά βρήκα από αλλού αυτό που ήθελα και σε καλύτερη τιμή. Έχει αντιμετωπίσει κανένας προβλήματα με το PayPal;
  10. Το έκανα ήδη και δεν άλλαξε. Αλλά είχε αλλάξει στο παρελθόν, στις αρχές. Αλλάζει ξανά στην πορεία;
  11. Σε παραγγελία μου απ' το Aliexpress μου βγάζει το εξής μήνυμα: Card verificationYour payment is still in process. Please enter a valid credit card security code (CVV2). Δίνω το CVV αλλά δεν το δέχεται. Γνωρίζει κανείς αν είναι διαφορετικό το CVV2 και που ακριβώς το βρίσκω;
  12. Πήγα τις προάλλες να παραγγείλω απ' το iFixit κάποια εργαλεία και μου έβγαλε το μήνυμα "Error message from PayPal: This transaction couldn't be completed. Please redirect your customer to PayPal.". Έβαλα εκτός PayPal δίνοντας τα στοιχεία της Revolut και μου έβγαλε μήνυμα: "The following error has occured: No error text available. Please apply to the owner of the shop!". Επικοινώνησα με το κατάστημα μέσω e-mail και δε μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν. Επικοινώνησα με την PayPal και μου είπαν ότι είναι θέμα card issuer, οπότε άνοιξα το account στη Revolut και είδα μήνυμα ότι ο συγκεκριμένος πωλητής θέλει verification για να αποστείλει μέσω της κάρτας αυτής. Η συναλλαγή, φυσικά, δεν έγινε ποτέ. Δεν υπάρχει λόγος να μπω στη διαδικασία του verification, προπαντός όταν αυτά που ήθελα από κει, μπορώ να τα βρω κι από αλλού (αν και με βόλεψαν συγκεντρωμένα αυτά που ήθελα στο συγκεκριμένο toolkit, εδώ που τα λέμε). Τώρα μου έτυχε πωλητής με verification, άλλοτε θα τύχει απλώς να μην αποστέλλουν κάποιοι πωλητές στην Ελλάδα (για τον Χ Ψ λόγο), ενώ μου έτυχε και η περίπτωση γερμανικού καταστήματος να πρέπει να φτάσω στο σημείο της πληρωμής (ενώ έχω δώσει διευθύνσεις και τα πάντα) και να μου βγάζει μήνυμα ότι στέλνουν μονάχα στις τάδε χώρες, όπου η Ελλάδα ήταν εκτός ή ακόμη και περίπτωση όπου έδωσα όλα τα στοιχεία κανονικά, είχε μάλιστα και έλεγχο Τ.Κ. που τον έκανα και δε μου πέταξε κάποιο μήνυμα και στην τελική σελίδα να ξαναβάζω τα στοιχεία αλλά να μου ζητάει ως υποχρεωτικό πεδίο να επιλέξω μία πολιτεία της Αμερικής (άντε γεια...), όπου φυσικά αυτό δε μπορούσα να περάσω κάτι τέτοιο. Τα αναφέρω όλα αυτά σε περίπτωση που κάποιος "μπερδέψει", για να μην κάνει άσκοπες ερωτήσεις. Τα προβλήματα αυτά στις διάφορες συναλλαγές δεν οφείλονται στην Revolut. Αυτά είναι προβλήματα μηχανογράφησης της εκάστοτε ιστοσελίδας και προκύπτουν είτε ως αδιευκρίνιστα σφάλματα, είτε από ελαττωματικές φόρμες. Μέχρι στιγμής είτε μέσω PayPal, είτε εκτός, έχω κάνει γύρω στις 15 παραγγελίες και όλα πάνε καλά!
  13. Το πρόβλημά μου λύθηκε (για την ώρα), την εισήγαγα ξανά στο PayPal χωρίς πρόβλημα και έδωσα ήδη παραγγελία απ' το ebay, ενώ παρέλαβα και τη φυσική κάρτα μόλις χθες. Το περίεργο είναι πως όταν την εισήγαγα στο PayPal δε μου τράβηξαν καθόλου χρήματα για να κάνουν έλεγχο. Απλώς μπήκε και τέλος. Ή τέλος πάντων (δε θυμάμαι το ακριβές ποσόν που είχα) εάν τράβηξαν, δε φαίνεται ούτε στην κίνηση της Revolut, ούτε στου PayPal. Δε μου ζητήθηκε confirmation με λίγα λόγια, όπως την πρώτη φορά.
  14. Παίδες, δοκίμασα ξανά να κάνω παραγγελία από ebay.ca στις 4.99 λίρες κι ενώ είχα κάνει exchange σε λίρες στη Revolut, προσπαθώ να δώσω παραγγελία και δε μου βγάζει την επιλογή της Revolut παρά μόνο της Eurobank που είχα προηγουμένως. Πάω να δημιουργήσω ξανά την κάρτα και μου πετάει το μήνυμα: "Sorry, but your card issuer declined this payment. To complete your purchase, try a different card.". Μπαίνω στο Paypal να δω τι σκατά συμβαίνει και βλέπω πως ΧΩΡΙΣ να έχω λάβει κάποια ενημέρωση, στις κάρτες μου φαίνεται μονάχα εκείνη της Eurobank! Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο; Θα πρέπει να κάνω, άραγε, τη διαδικασία απ' την αρχή; Βρίσκομαι στο "Wallet". Από που φαίνεται πότε έγινε αυτή η διαγραφή ή/και γιατί;
  15. Μου έχουν μείνει 14.41 ευρώ στην κάρτα, δίνω παραγγελία 13.05 δολάρια από e-bay (11.37 ευρώ) και μου βγάζει ότι δε δέχεται την παραγγελία λόγω card issuer. Ωστόσο, περιμένω ήδη πόσες άλλες παραγγελίες που έκανα από e-bay και aliexpress πριν μερικές μέρες (όλα κομπλέ!). Αρχίσανε τα κόλπα ή το ποσόν που διαθέτω για κάποιο λόγο (ο οποίος δε διευκρινίζεται πουθενά) δεν επαρκεί; Συναντήσατε κάτι παρόμοιο;
  • Δημιουργία νέου...