Προς το περιεχόμενο

malachaskos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    356
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με malachaskos

  • Ημερομηνία γέννησης 13/05/1986

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

malachaskos's Achievements

  1. Πριν λίγο με πήραν τηλέφωνο απο το skroutz και μου είπαν οτι η διαφορά είναι μεγάλη και δεν γινόταν απο το σύστημα να την καλύψουν και έγινε αυτόματα η ακύρωση και μου έδωσε ένα κουπόνι 20€
  2. Πως ορίζει το μεγάλη διαφορά? Δηλαδή αν εγω το πάρω το παραπάνω ρολόι απο το skroutz και τους στείλω οτι απο το κατάστημα βγαίνει φθηνότερο θα μου επιστρέψουν τη διαφορά;
  3. Δεν γνωρίζω από ποιο κατάστημα ήταν... Στο λέω ξανά η κοπέλα που μιλήσαμε στο τηλέφωνο μου είπε ότι της φαίνεται περίεργο που ακυρώθηκε η παραγγελία αφού το προϊόν είναι διαθέσιμο. Τώρα έκανα μια νέα παραγγελία που στο skroutz ήταν 125€+3€ μεταφορικά Και σε ένα κατάστημα που το πήρα 113€+2 Αντικαταβολή με δωρεάν μεταφορικά!! Αυτά τα 12€ διαφορά τι είναι; Δεν σου δίνουν καμμία ασφάλεια; ΥΓ. Και μάλιστα στο skroutz στη λίστα το δείχνει και με μεταφορικά και με κόστος αντικαταβολής. Για να δείξει ότι έχει μεγαλύτερη τιμή
  4. Ναι ήρθε κανονικά. Στο τηλέφωνο που ρώτησα σήμερα μια κοπέλα (στο τηλέφωνο επικοινωνίας του skroutz) μου είπε ότι δεν γνωρίζει γιατί έγινε η ακύρωση και ότι κανονικά καλύπτει το Skroutz τη διαφορά. Το προϊόν που ήρθε κανονικά είναι αυτό: https://www.skroutz.gr/s/17582777/Tommy-Hilfiger-Chase-Roloi-CHronografos-Mpatarias-me-Mple-Dermatino-Louraki-1791578.html?product_id=231499582&sponsored=listing
  5. Όταν το παρήγγειλα έκανε 119€ και την επόμενη ημέρα πήγε 175€ Όπως συνέβη και με το άλλο προϊόν που που είχε 119€ και πήγε 161€ αλλά ήρθε κανονικά. Και τα δύο προϊόντα τα έβαλα στο καλάθι skroutz που θεωρητικά διαφημίζει ότι αν γίνει κάτι καλύπτει τη διαφορά και στο στέλνει από άλλο κατάστημα (κάτι που έγινε με ένα laptop που πήρα πριν λίγες μέρες, όταν το πήρα έλεγε από το you και τελικά ήρθε από ένα super Market)
  6. malachaskos

    Skroutz Plus

    Εμένα μου έστειλαν μήνυμα ότι ψάχνουν άλλο προμηθευτή στις 5 παρά το πρωί και 5 μισή μου έριξε άκυρο (το πρωί) μετά από 15 μέρες
  7. Κάνω παραγγελία δύο προϊόντα στις 26/11 πληρώνω με κάρτα στο καλάθι του skroutz που επιλέγει μόνο του το κατάστημα (δεν τα επέλεξα εγώ) Το πρώτο προϊόν εστάλη μετά από 3 μέρες. Το δεύτερο τίποτα, στέλνω ερώτημα στο chat και μου έδωσαν tracking number στην ACS και ότι ο κούριερ θα έπαιρνε το δέμα σε 2 μέρες... Μετά ότι πήγε αλλά δεν επικοινώνησε με την εταιρεία. Μέχρι και χθες μου πήγαινε απο μέρα σε μέρα. Σήμερα (10/12) με ένα email στις 5παρα με ενημέρωσαν ψάχνουν άλλο προμηθευτή και μετα από 30λεπτα (5:20 το πρωί) ότι ακυρώθηκε η παραγγελία και θα επιστραφούν τα χρήματα με την αιτιολογία ότι το κατάστημα δεν το έχει διαθέσιμο παρόλο που το προϊόν είναι διαθέσιμο στο skroutz (σε άλλα καταστήματα). Και δεν με αφήνει να αφήσω κριτική στο κατάστημα! Αύριο θα γίνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή
  8. Μόλις κ εγώ. Ευχαριστώ
  9. Μόλις το αγόρασα κ εγώ. Αυτό πρέπει να το κάνω ενεργοποίηση με VPN ή κανονικά και απλά να απενεργοποιήσω την ανανέωση;
  10. Παίζει κάτι παρόμοιο;
  11. εκτός απο τη κάρτα σαν ποιότητα κατασκευής έχουν διαφορές?
  12. Καλημέρα, Θέλει ο ανιψιός μου ένα laptop gaming. Βρήκα αυτό αξίζει? https://www.skroutz.gr/s/57398875/MSI-Cyborg-15-A13VE-1475GR-15-6-FHD-144Hz-i7-13620H-16GB-512GB-SSD-GeForce-RTX-4050-W11-Pro-GR-Keyboard.html άλλες εναλλακτικές?
  13. Το είδα και μετέφερα την ερώτηση μου εκεί. Ευχαριστώ
  14. Ευχαριστώ για τις προτάσεις αλλά Χ Ψάχνω κάτι σε 17.3" Επίσης επειδή θα το έχω στο επαγγελματικό μου γραφείο σε περίπτωση έλεγχο θα είμαι καλυμμένος με αν αγοράσω windows μετά αυτές τις άδειες που είναι με 15-20€;
  15. Καλησπέρα έχω ένα HP laptop 4ετιας gaming και θέλω να το αλλάξω. Η χρήση του είναι σε γραφείο (δεν παίζω παιχνίδια) απλά το θέλω να έχει λίγο καλή οθόνη για τις πολλές ώρες Κοιτούσα ένα ASUS TUF και ένα MSI Κάποια πρόταση;
  • Δημιουργία νέου...