-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
3.873 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
PCharon είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 3 Ιανουαρίου 2014
PCharon είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατες Επισκέψεις
12.359 προβολές προφίλ
PCharon's Achievements
-
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 19/11/2024 06:47 μμ
- Πώληση
- ΝΕΟ
Το ποδήλατο φυλάσσεται ολοκαίνουργιο σε κλειστό χώρο, δεν έχει κάνει πάνω από 15 χιλιόμετρα (δύο βόλτες) κυριολεκτικά. Έχει ανάρτηση στο εμπρός πηρούνι και άνετη σέλα. Αγοράστηκε για φίλη μου αλλά εγκαταλείφτηκε λόγω αδυναμίας χρήσης. Βρίσκεται πλησίον σταθμού μετρό Αθήνα κέντρο και κατόπιν συνεννόησης είναι εύκολο να το δείτε κι από κοντά.200 €
-
Κοροϊδεύουμε τώρα, αλλά έχω την πεποίθηση πως οι εταιρείες γνωρίζοντας πως θα εξελιχθεί σύντομα σε κάτι ανώτερο απλά προετοιμάζουν τη κοινή γνώμη και εδραιώνουν τον τύπο hardware. Mέχρι να καταλάβουμε πως είναι μετριότητα θα έχει εξελιχθεί σε κάτι καλύτερο, οπότε όλα ΟΚ. Δε νομίζω να περιμέναμε από τη μία στιγμή στην άλλη να βγουν όλες οι πλατφόρμες, τα ρομπότ κτλ στο ξαφνικό στην αγορά. Βγάζουν πρώτα το «πώς θα είναι» και σύντομα κοντά μας...
- 66 απαντήσεις
-
- Linux
- τεχνητή νοημοσύνη
-
(και 1 περισσότερα)
Ετικέτα με:
-
Απλά στον ψηφιακό κόσμο είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος πως δεν του ανήκει κάτι, είτε λέγεται πνευματικά δικαιώματα, είτε περιορισμένο δικαίωμα χρήσης, είτε είναι εύκολο να χαθεί ανά πάσα στιγμή για έτερους λόγους. Το ίδιο συμβαίνει και στον υλικό κόσμο, ούτε τα σπίτια, ούτε τα αυτοκίνητα είναι δικά μας. Όλα υπόκεινται σε περιορισμούς και υποχρεώσεις τέτοιες ώστε ουσιαστικά πληρώνεις ετήσια συνδρομή για να τα διατηρείς και κάποιο επόμενο έτος λόγω αλλαγής συνθηκών μπορεί να τα χάσεις. Η ιδιοκτησία είναι ψευδαίσθηση, πια.
-
Πόσο δυνατό είναι αυτό το κοριτσάκι πια... χειρίζεται με ευκολία βαριά όπλα, κρατάει με πόρτα έκρηξη χειροβομβίδας, σταματάει άτομο που επιτίθεται με τσεκούρι σα να είναι η wonder woman κτλ. 🙄
-
Ψεύτικες φωτό στο fb με 100 σχόλια από κάτω όπου 1 στους 10 (το πολύ) καταλαβαίνει πως είναι ΑΙ. Ψεύτικα shorts στο yt, έτσι για να υπάρχει κάτι. Τί ζούμε πια.
-
Άνθρωποι που αντικαθιστούν τη φωτογραφία τους με κινούμενα ΑΙ άβαταρ. Αβοκάντο με χέρια και πόδια. Μάλιστα. Φτάσαμε στο σημείο να παρεξηγείται η γκόμενα αν δε βάζεις smilies σε μηνύματα, δεν κάνεις react κτλ. Παλιά στέλναμε sms και ήταν περιεκτικά και μετρημένα. Τώρα έχει χαθεί η ουσία.
-
Οι κινέζοι είναι πολλοί από μόνοι τους, θα συνεχίσουν να υπάρχουν και χωρίς υπερκέρδη από εξαγωγές. Έχουν τεράστια δυναμική τόσο παραγωγική όσο και καταναλωτική. Εμείς τί έχουμε και τί θα κερδίσουμε; Λιγότερα τσατζαλάκια; Ακριβότερα ρούχα; Ακριβά ανταλλακτικά παντός είδους; Λιγότερες επιλογές αυτοκινήτων; Προσπαθώ να φανταστώ να μπαίνω σε ένα μεγάλο εμπορικό και να απουσιάζουν όλα τα made in China, πλάκα θα είχε πόσα καταστήματα δε θα είχαν σχεδόν προϊόντα να παρουσιάσουν. Υ.Γ. Είπαν πριν κάποια χρόνια για εμπορική συμφωνία ΕΕ-ΗΠΑ, ούτε αυτό και μεταξύ μας ξένοι οι «δυτικοί» και με τη Κίνα ξένοι.
-
ΟΚ, αλλά επειδή υπάρχουν κάτι γκατζετάκια που αγοράζουμε (πχ κάμερες) και για να λειτουργήσουν κατεβάζεις εφαρμογές από κάποιο κινεζοσάιτ, ελπίζω να συνεχίσει να μπορεί να γίνεται sideloading για εφαρμογές εκτός play.
-
Εμπρός να σπάσουν νεύρα και δάχτυλα.
-
Το 80% των νέων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ φέτος είναι για εταιρείες leasing. Ανεξάρτητα τεχνολογίας το 60% των νέων οχημάτων είναι leasing. Το διάβασα πρόσφατα σε σχετικό άρθρο. Βασικά εκεί θα καταλήξουμε, στο μέλλον όσοι αντέχουν θα έχουν leasing, κάποιοι θα νοικιάζουν ΙΧ μόνο περιστασιακά για εκδρομές κτλ και κάποιοι δε θα έχουν σοβαρό ΙΧ με κανένα τρόπο. Άντε κάποιο ηλεκτρικό κουβαδάκι μικρής εμβέλειας για εντός πόλης και μέχρι εκεί θα είναι το όνειρο για ΙΧ. Μέχρι όχι απλά να αλλάξει η τεχνολογία, αλλά η νέα τεχνολογία να είναι και οικονομικά προσιτή - πράγμα απίθανο. Υ.Γ. Θυμάμαι παλιά χρόνια τις θεωρίες άγχους πως θα τελειώσει το εξορύξιμο πετρέλαιο, τώρα πολύ πριν τελειώσει το τελειώσαμε εμείς βάζοντας όρια εκπομπών. Τί κερδίσαμε δεν το έχω καταλάβει.
-
Εντάξει προφανώς δε χρειάζεται να ανησυχείς μη σου μείνει ο ηλεκτροκινητήρας αλλά χρειάζονται τακτικό τεχνικό έλεγχο καθώς έχουν κι αυτά υγρά και αναλώσιμα, φρένα, ακριβότερα ειδικά ελαστικά, αναρτήσεις και φαντάζομαι στη στραβή πραγματάκια που χαλάνε (όπως σε όλα τα αμάξια, ανάλογα με την αξιοπιστία/ποιότητα κατασκευής στις λεπτομέρειες). Το κόστος διαφέρει ανάλογα με τη μάρκα. παλιότερο ενδεικτικό άρθρο: https://www.newsauto.gr/specials/poso-kostizi-to-servis-ton-ilektrikon-aftokiniton/
-
Όταν όμως έχει τοποθετημένο σκεύος επάνω το μαγνητικό πεδίο θα εστιάζει στον πυρήνα του σκεύους, σωστά; Επίσης χωρίς σκεύος κλείνει μόνο του σε 10~15 δευτερόλεπτα.
-
Έχει ψηφιστεί από το 2021 στην ΕΕ κι έχει και σχετικό νόμο εδώ. Τώρα το τί συμβαίνει με τον καθένα σας στη δουλειά του και τί εμπειρία είχατε, είναι ανάλογο του τί καταλαβαίνετε πως πρέπει να διεκδικείτε και τί γνώση έχετε επ'αυτού. Προσωπικά δεν τόλμησαν ποτέ να με ενοχλήσουν εκτός εργασίας, ξέρω άτομα που δουλέυουν σε μεγάλες εταιρείες κι αγνόησαν επιδεικτικά emails και μηνύματα χωρίς να τρέχει τίποτα. Αν θεωρούμε δεδομένο και λογικό το χειρότερο, τότε το χειρότερο θα ανεχόμαστε. Συναντώ πάρα πολύ κόσμο που δεν έχει γενική ιδέα για τα εργασιακά και ανέχεται τα πάντα (άστατα ωράρια, υπερωρίες, αργομισθίες...). Δεν του φταίνε λοιπόν οι νόμοι και οι κακοί εργοδότες, φταίει που κανένας δε διεκδικεί τίποτα. Yes sir και μετά γκρίνια παντού.