Προς το περιεχόμενο

Greygore

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.435
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Greygore

  • Ημερομηνία γέννησης 29/04/1986

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.twitch.tv/greygore

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    All over the place.

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    In a games' manual
  • Απασχόληση
    Student

Πρόσφατες Επισκέψεις

16.324 προβολές προφίλ

Greygore's Achievements

  1. Δεν είμαι 100% familiar με Linux και την διαδικασία την είχα κάνει πιο παλιά με άλλο installation αλλά απο όσο είχα δει online μπορείς να το κάνεις με symbolic link: 1. Μπαίνεις σε desktop mode 2. Ανοίγεις το path του Yuzu και σε ξεχωριστό file browser (click στο taskbar το εικονίδιο του Dolphin και επιλέγεις "Open New Window") κάνεις drag τον φάκελο που θές απο το αρχικό path στο SD card, επιλέγεις "Move Here" 3. Kάνεις την ακριβώς αντίστροφη πράξη (drag τον φάκελο πίσω στο αρχικό path απο το SD card) αλλά επιλέγεις "Link Here" Το OS πλέον "βλέπει" το path του Yuzu να βρίσκεται στο παλιό location, ενώ τα αρχεία στην πραγματικότητα έχουν μετακινηθεί στο νέο path. Επιφυλάσσομαι σε περίπτωση που πρέπει να μετακινηθούν άλλα σχετικά folders (την διαδικασία την είχα κάνει όταν το πρωτοπήρα πριν σχεδόν 2 χρόνια με το Warpinator και κάποια άλλα "μικρά" utilities) αλλά λογικά θα είναι το ίδιο εύκολη διαδικασία.
  2. Greygore

    Steam - Official Topic

    Υπάρχει ακόμα το Steam Calc; Get disappointed in your life, όντως 🤣.
  3. Greygore

    Steam - Official Topic

    Με account age μέσο όρο 12-13 χρόνια (μια και υπάρχουν και accounts 20ετίας), ένα game την εβδομάδα να ξεκινάς περίπου, τα φτάνεις άνετα τα 680
  4. Greygore

    Προσφορές παιχνιδιών v2

    Δεν είχα ιδέα πως το κάνανε rename (και για πραγματικά χαζό λόγο, βλ. Blizzard και WoW: Cataclysm), αλλά το είχα παίξει όταν κυκλοφόρησε πριν χρόνια - σαν story είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με το πρώτο Homeworld, αλλά σε πιο μικρή κλίμακα (περιορισμένα resources και αρκετά λιγότερο unit spam απο το αρχικό) καθώς και ορισμένες βελτιώσεις σε UI, gameplay και camera controls. Αν σου άρεσε το αρχικό, αυτό είναι more of the same και μάλλον θα το ευχαριστηθείς
  5. Μου το είχαν αναφέρει πιο παλιά, χωρίς να το έχω ψάξει διεξοδικά (100% της χρήσης που κάνω είναι handheld) απο όσα λένε το LCD Deck δεν έχει by default αυτό το feature αλλά μπορείς να το προσθέσεις/ενεργοποιήσεις μέσω Linux/Desktop Mode με το μειονέκτημα πως κατά πάσα πιθανότητα όταν γίνει update το OS στο επιστρέφει στις default ρυθμίσεις. Για το OLED δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι λόγω διαφορετικών Bluetooth/wiFi adapters.
  6. Greygore

    Steam - Official Topic

    Πλάκα έχει να βλέπεις τα διάφορα "year in review" πάντως https://s.team/y23/ccrcdvf?l=english
  7. Project KillSwitch είναι, της DBrand: https://dbrand.com/shop/grip/steam-deck-cases Συγκεκριμένα με το αυτοκόλλητο/skin Sea Breeze απο όσο βλέπω, αλλά μάλλον χωρίς τα trackpad covers.
  8. Χωρίς κάποιο UI είναι δύσκολο αλλά έτσι για την προσπάθεια... Conspiracies? Or Συνωμωσίες - Featuring Blues Wire?! 🙃 (βασικά μου θυμίζει λίγο το render style των background, αν και ποτέ δεν κατάφερα να το τερματίσω)
  9. Σωστός! Δικό σου. Brief aside... "Ιδιαίτερη" συμπάθεια το συγκεκριμένο, καθώς ήταν απο τα λίγα της εποχής όπου έπαιρνες τον έλεγχο του "κακού" (το μόνο άλλο που θυμάμαι είναι τα Dungeon Keeper) - o Malcolm ήταν ο big bad του πρώτου παιχνιδιού της σειράς - αν και απο writing γενικά δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο. H Westwood εκείνα τα χρόνια έκανε μετάβαση, τόσο απο "μικρομεσαίο" studio σε publisher, όσο και απο RPG/adventures σε πιο sci-fi/strategy τίτλους - ως το '94 ήταν πιο γνωστή για Lands of Lore, Kyrandia, κάποια tabletop adaptations όπως D&D και BattleTech, ενώ απο το '95 και μετά 90% των πόρων του studio αφιερώνονταν στον "κολοσσό" C&C - ως φυσικό επακόλουθο, την σειρά την "κατάπιε" η πρωτοφανής επιτυχία του Dune/C&C, όπως επίσης το ότι ήταν δύσκολο να ανταγωνιστούν point & click adventures με τους κολοσσούς της LucasArts και Sierra. Κάτι στο οποίο η Westwood πάντως έδινε έμφαση ήταν στο οπτικό κομμάτι, καθώς απο late 90's (Lands of Lore 2 και μετά), προσπαθούσαν να περάσουν απο την 2D απεικόνιση στο 3D - κάτι το οποίο φαίνεται πολύ στο Malcolm's Revenge, και όχι πάντα για καλό (ο ορισμός του aged poorly), με τα περισσότερα locations να είναι low-res 3D renders ενώ οι χαρακτήρες να κάνουν "χτυπητή" αντίθεση με τα bright 2D sprites τους. Μια και αναφέραμε digital distribution στο Entomorph ( @emmanuel5 thanks, το αγόρασα τελικά το παιχνίδι, δεν αντιστάθηκα ), όλη η συλλογή του Kyrandia "ζει" πλέον στο GOG, σε τιμή περίπου €5,5 ανά game, και αυτή την στιγμή σε έκπτωση 75% στα περίπου €1,4 έκαστο.
  10. Δεν είχα ιδέα πως είναι στο GOG πλέον, σίγουρα θα τα κοιτάξω σε κάποια φάση μια και δεν κατάφερα ποτέ να τερματίσω το Entomorph και το CD του είναι (μάλλον;) κάπου καταχωνιασμένο στην αποθήκη... Θα παραμείνω πάνω-κάτω στην ίδια χρονολογία με ένα αρκετά... ιδιόρρυθμο point-and-click game:
  11. Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι το Entomorph: Plague of the Darkfall;
  12. Μετά τα τελευταία patch τρέχει μια χαρά, θέλει λίγο δουλίτσα με το controller layout (το "official" είναι απλά το βασικό "Gamepad with Joystick Trackpad" που δεν είναι σπουδαίο) αλλά έκανα κάπου 2-3 ώρες με ένα modified community layout και ως τώρα κυλάει ομαλά η όλη εμπειρία (κλασσικά για οποιοδήποτε CRPG έχω πρόβλημα ώρες ώρες με το μικρό UI, αλλά κατά τα άλλα μια χαρά).
  13. Δεν είμαι σίγουρος πότε ξεκίνησε αυτό, αλλά η Valve προσφέρει πλέον και "officially" refurbished Steam Decks απο το site/client τους σε ελαφρώς μειωμένη τιμή: https://store.steampowered.com/sale/steamdeckrefurbished/
  14. Greygore

    System Shock - Remake

    Τέλος σε χαλαρό pace, με περίπου 20 ώρες με κάπου 80-90% εξερεύνηση (μου ξέφυγε μία security camera και κάποια απο τα μυστικά που έχει το remake). Σε γενικές γραμμές, οτι είχα γράψει αρχικά ισχύει μέχρι και το φινάλε, με δυο "επιπρόσθετα" comments: 1. Το παιχνίδι δείχνει ακόμη ένα κατάλοιπο του 1994 design του στα τελευταία levels, όπου το focus φεύγει απο την εξερεύνηση και τα puzzles και γίνεται σχεδόν εξ'ολοκλήρου FPS/action game, με ορδές εχθρών και στοίβες πυρομαχικών - το οποίο επηρεάζει αισθητά το techno-horror mood που έχει το παιχνίδι. 2. Το τελικό setpiece/boss fight παίζει να είναι το πιο αδύναμο σημείο του System Shock με διαφορά - χωρίς πολλά spoilers, αλλάζει ριζικά ένα απο τα βασικά mechanics του παιχνιδιού χωρίς λόγο ή εξήγηση, αφαιρεί κάθε challenge και λογική και δεν εξηγεί καν ποιός είναι ο στόχος του παίκτη - πραγματικά το χειρότερο finish που θα μπορούσε να κάνει. Γενικά, είναι απο αυτα τα παιχνίδια που δύσκολα μπορείς να κάνεις recommend, αλλά σίγουρα δεν είναι κακό - απλά φέρει τα σημεία των καιρών που είχε αρχικά κυκλοφορήσει...
  15. Ήδη Ήδη καλύφθηκαν τα "βασικά" του είδους, αλλά να προσθέσω τα Towerfall (physics-based platform/action game, είναι κυρίως versus αλλά υπάρχει και campaign/quest mode για 2P co-op, και μέχρι 4P αν παίξεις το Dark World DLC/expansion), Lovers in a Dangerous Spacetime (2-4P, όπου οι παίκτες χειρίζονται ένα διαστημόπλοιο επανδρώνοντας διάφορα sections όπως μηχανές, ασπίδες κ.τ.λ.), Manual Samuel (μια περίεργη μείξη co-op/adventure - λίγο crude humor, αλλά ενδιαφέρον concept), αν πάτε και λίγο προς horror, κάποιο (ή όλα) απο τα Dark Pictures Anthology games (Man of Medan, Little Hope, House of Ashes, Devil In Me) έχουν local co-op mode (είναι hotseat - με ένα χειριστήριο δηλαδή), ή κάποιο απο τα Lara Croft games (Temple of Osiris, Guardian of Light) ειδικά αν σας ενδιαφέρει κάτι πιο long-term (έχει challenges που δίνουν κάποιο replayability). Επίσης μια μικρή ένσταση για το Moving Out, αν και όντως είναι λίγο inconsistent στα physics του, υπάρχει assist mode (με ξεχωριστές επιλογές για time, difficulty, physics) και αν δεν σας ενδιαφέρει το 100%, παίζεται πολύ ευχάριστα με 2+ παίκτες.
  • Δημιουργία νέου...