Γενικά συμφωνώ με το @stevenfins. Η Ubisoft για το gaming δεν είναι μόνο Far Cry και Assassins Creed, μιλάμε για τεράστιο και ιστορικότατο κατάλογο που είναι κομμάτι της ιστορίας του gaming. Μετά ας μην γκρινιάζουμε που δε βλέπουμε Rayman ή Prince of Persia πχ ενώ λέγαμε "να κλείσει μπας και σωθούμε".
Από εκεί και πέρα, για να το πω όσο πιο κομψά γίνεται, οι αποτυχίες σε μεγάλες εταιρίες έρχονται από πάνω ή από τη μέση, όχι από το "κάτω". Ένας τέτοιος οργανισμός φτάνει σε σημείο κατάρρευσης από μακροχρόνιες στρεβλώσεις και αποφάσεις που δεν ενέπλεξαν το Βαγγέλη που δεν έκανε debugging ή την ομάδα της Μαρίας που πετάνε χαρταετό. Η κουλτούρα και η στρατηγική μιας εταιρίας επιβάλλεται και κυλάει από τη διοίκηση και επιβάλλεται από τα μεσαία στελέχη, όχι από τους εργαζόμενους. Οπότε αστειότητες του τύπου "να ήταν άξιοι να φτιάχνανε καλά παιχνίδια" αγνοούν την πραγματικότητα του ότι η καινοτομία έχει ρίσκο και η διοίκηση της Ubisoft επέλεξε τον αργό θάνατο της επανάληψης. Εκτός αν κάποιος είναι τόσο αφελής που νομίζει πως δεν έχει καλούς προγραμματιστές και ο κόσμος κρίνει τα ΑΑΑ παιχνίδια με βάση το αν έχουν καλό κώδικα.
Παρόμοια παραδείγματα σε άλλους κλάδους, και πρόσφατα, είναι η Volkswagen (που "φταίνε τα κακά σωματεία", όχι η αλαζονεία και αφέλεια της εταιρίας - και της Γερμανίας εν γένει - σε σχέση με την Κίνα τα τελευταία 20 χρόνια) και οι συνομιλίες Honda και Nissan για συγχώνευση, που σύμφωνα με την επικρατούσα λογική εδώ είναι γιατί ο Καζούκι δεν έκανε καλές κολλήσεις.