Η GTS είναι ναι μεν σβέλτη, αλλά όχι όσο τα μικρά μοντέλα, αφού είναι αρκετά "χοντρούλα". Θέλει να την συνηθίσεις μέσα σε κίνηση και απαιτεί λίγο παραπάνω προσοχή σε καμμιά σφήνα. Στα plus βέβαια παίρνεις τα 2 δισκόφρενα / δικάναλο ABS, αναβαθμισμένο μπρος πιρούνι, ASR, Keyless Entry, υδρόψυκτο μοτέρ, Start & Stop, μεγαλύτερο χώρο από κάτω, πιο άνετη σέλα για δυο άτομα και γενικά ένα πιο Premium σύνολο. Το μοτέρ ναι μεν είναι πιο δυνατό από το αερόψυκτο αλλά σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά την άσφαλτο. Εδώ ακόμη και το 300άρι για πολλούς από εμάς είναι λίγο και ήδη έφαγε πάλι κράξιμο η Piaggio μιας και το 310 που βγήκε τώρα είναι μόνο κατά 1,5 ίππο πιο δυνατό...