Προς το περιεχόμενο

SaFiS

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.046
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.462 προβολές προφίλ
  1. SaFiS

    VIN history check.

    https://www.kentekencheck.nl
  2. SaFiS

    Γνώμη για Peugeot 2008 (2020)

    Μικρο το κακο δεν το λες. Παλι ζημια θα παθεις απο μηδενικη πιεση λαδιου…
  3. SaFiS

    VIN history check.

    Εχω χρησιμοποιησει το CarVertical για το Megane που πηρα, εισαγωγη απο Ολλανδια. Αν και εβγαλε αρκετα στοιχεια δεν ειχε πληρες ιστορικο. Αυτο το πηρα με την Ολλανδικη πινακιδα κυκλοφοριας και Ολλανδικο site…
  4. Εχε επισης κατα νου το οτι η Nova εχει την απατεωνιστικη τακτικη σε μεταφορα γραμμης να ανανεωνει εκ νεου το συμβολαιο για 2 χρονια…
  5. SaFiS

    Xbox Series X Topic v4

    MS Store με δωρεαν μτφ και 2 χρονια εγγυηση… https://www.xbox.com/de-DE/configure/8z1l85h2g116
  6. SaFiS

    Γνώμη για Peugeot 2008 (2020)

    Αν ειναι δυνατον, ιμαντας χρονισμου και αντλιας λαδιου μεσα στα λαδια. Μια μλκια που ξεκινησε η Ford και υιοθετησαν και αλλοι (PSA, Toyota, VW, Honda)…
  7. Πλέον δίνουν νέο STB (V3) το οποίο είναι Android Box και τρέχει Google Services...
  8. Push and Block για το σταντ, απο τα καλυτερα συστηματα… https://www.xmoto.gr/axesouar/antikleptika/push-and-block-kleidaria/push-and-block-pbp06
  9. Δεν υπηρχε Corolla Hybrid το 2007. Κατι εχεις καταλαβει λαθος. Μονο Auris Hybrid υπηρξε απο 2010 και μετα. Επειτα ξαναγυρισαν στο ονομα Corolla…
  10. Σε βλέπω ήδη για GTS, χαχαχα. Όπως φαντάζομαι κατάλαβες, οι 125άρες δεν φεύγουν εύκολα και γι'αυτό δεν υπάρχει και στοκ για δοκιμή. Σε ποιον αντιπρόσωπο πήγες??
  11. Η GTS είναι ναι μεν σβέλτη, αλλά όχι όσο τα μικρά μοντέλα, αφού είναι αρκετά "χοντρούλα". Θέλει να την συνηθίσεις μέσα σε κίνηση και απαιτεί λίγο παραπάνω προσοχή σε καμμιά σφήνα. Στα plus βέβαια παίρνεις τα 2 δισκόφρενα / δικάναλο ABS, αναβαθμισμένο μπρος πιρούνι, ASR, Keyless Entry, υδρόψυκτο μοτέρ, Start & Stop, μεγαλύτερο χώρο από κάτω, πιο άνετη σέλα για δυο άτομα και γενικά ένα πιο Premium σύνολο. Το μοτέρ ναι μεν είναι πιο δυνατό από το αερόψυκτο αλλά σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά την άσφαλτο. Εδώ ακόμη και το 300άρι για πολλούς από εμάς είναι λίγο και ήδη έφαγε πάλι κράξιμο η Piaggio μιας και το 310 που βγήκε τώρα είναι μόνο κατά 1,5 ίππο πιο δυνατό...
  12. Είναι τα κορυφαία Vodafone Custom Firmware και το πως χαντακώνεις ένα γενικά πολύ καλό CPE...
  13. Σαν γνήσιος βεσπάς (τις παλιές, με ταχύτητες) και εγώ θα σου έλεγα να πας στην Primavera ή στην Sprint (ως κάτι διαφορετικό από τις κλασικές γραμμές) εφόσον θα κυκλοφορείς κυρίως στην πόλη. Για GTS, κοιτάς μόνο σε 300 (πλέον 310) γιατί το σκάφος είναι βαρύ για 125 κυβικά. Το μοτεράκι στις μικρές, αν και αερόψυκτο, είναι αξιόλογο και σβέλτο. Με υποχωρήσεις, βγαίνεις και εκτός. Έχουμε κοπέλα που έρχεται με Primavera από Τουρκία στις Πανελλήνιες συναντήσεις μας και δεν μασάει...
  14. SaFiS

    Vag MFD

    Γενικα, οταν δεν υπαρχει οργανο θερμοκρασιας, υπαρχει μονο λαμπακι. Δεν νομιζω οτι μπορεις να κανεις καποια αλλαγη… Εκτος, αν υπαρχει δυνατοτητα σκαλισματος μεσω VCDS…
  • Δημιουργία νέου...