Καταρχάς να ξεκινήσουμε από το απλό: οδηγείς fiesta του 2004 κατά πάσα πιθανότητα 1.4 cc και κάτω μέχρι 80 ίππους. Έχεις οδηγήσει το νέο Fiesta ή το προηγούμενο (μοντέλο 2013 και μετά) με τον Ecoboost στους 100 ή 125 ίππους; Ειδικά το τελευταίο μοντέλο είναι αθόρυβο σε ταχύτητες εθνικής οδού. Αν θέλεις χώρους, ανεξάρτητη ανάρτηση και καλύτερη ηχομόνωση ανεβαίνεις στο Focus. Οδική συμπεριφορά ανώτερη ή ίση των γερμανικών και πάνω από όλα καινούριο μηχανικό σύνολο: το σπουδαιότερο που κακώς παραβλέπει κάνεις και ρισκάρει για ένα μεταχειρισμένο Premium αμάξι.
Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος. Π.χ. Silent blocks μισολιωμένα, ζαμφορακια σκισμένα, κρεμαγιερα χτυπημένη, αμορτισέρ τελειωμένα, δίσκος πλατώ, μοτέρ με άγνωστα χιλιόμετρα και χρήση από τον προηγούμενο κάτοχο ...σε premium τιμή. Κακή επένδυση για εσένα , συμφέρουσα πώληση για τον πρώτο premium κάτοχο της κάθε Mercedes που καλά έκανε και μπόρεσε με την τσέπη του να την πάρει καινούρια.