Προς το περιεχόμενο

tomasss

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    291
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με tomasss

  • Ημερομηνία γέννησης 13/07/1985

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

tomasss's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • 10 Classifieds
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

132

Φήμη

  1. Θα μπω κατευθείαν στο ψητό: Κάτοχος Ford Fiesta 2016 ecoboost 100ps. Έχω 77000χλμ αυτή τη στιγμή. Ταξίδια στη βόρεια Ελλάδα μέσης απόστασης 200χλμ μέχρι και πέρυσι. Από το 2023 και μετά , όντας κάτοικος Αθηνών θα κάνω μια φορά τον μήνα το ταξιδακι μου για Θεσσαλονίκη και πάλι πίσω. Συνήθως λογικά φορτωμένος, εγώ με έναν συνοδηγό. 4 ώρες η καθαρή διαδρομή. Στροφαρει γλυκά μέχρι τις 3500 στροφές, πρακτικά όμως δεν πιέζω για πολύ πάνω από τις 3000 ήτοι περίπου 140-150χλμ /ώρα. Βελουδινος στη χροιά κινητήρας, γύρω στα 6.5λιτρα κατανάλωση με χρήση Cruise control. Με μια ποιοτική ηχομόνωση στο πορτμπαγκάζ για να.κοψει το ελάχιστο βουητό της μαμά εξάτμισης, το αμάξι είναι ανετοτατο. Καμμία σχέση με το Mazda 6 1800 κυβικών 120 ίππων που επίσης έχουμε που σε παίρνει τα αυτιά ο θόρυβος του μοτέρ. ΌΜΩΣ: δεν καταφέρνω να πέσω κάτω από τα 7.5με 8 λίτρα κατανάλωσης εντός της Αθήνας, ίσως φταίει ότι κινούμαι μεταξύ Αλίμου και Ηλιούπολης (ανηφορικά). Επίσης τρέμω την αλλαγή ιμάντα που η 700αρα ίσως και 1000ρα είναι δεδομένη σε αυτό το μοντέλο. Στην Αθήνα μέσα πάντως , είναι too much αυτός ο κινητήρας, δεν είναι το στοιχείο του η πόλη, δεν συμφέρει.
  2. Στο εταιρικό αμάξι τα έχω τα Primacy 4. Το οποίο βέβαια είναι citroen με ανάρτηση βάρκα στο γυαλό. Αξιοπρεπέστατα και πιο άνετα στις λακούβες. Αλλά από πρόσφυση όχι καλύτερα από τα Continental.
  3. Καλησπέρα. Είναι touring ελαστικά με υψηλό δείκτη φθοράς 410. Σκληρά πλαϊνά, πολύ μαλακό πέλμα. Αθόρυβα. Τα έχω από τον Μάιο του 22 σε ford fiesta σε διάσταση 195/50/16, χαμηλό προφίλ. Καλή αίσθηση και σε πολύ υψηλή ταχύτητες. Δεν έχουν γλιστρήσει χιλιοστό πάντως, ούτε χαζοσπιναρισματα. Πανάκριβα στη δική μου διάσταση. Αλλά ευελπιστώ να βγάλουν χιλιόμετρα. Εν συγκρίσει με Dunlop Blueresponse και Continental Premium Contact 2 που είχα πριν, ειναι σαφώς ανώτερα από τα πρώτα και μοιάζουν πολύ με τα Premium Contact στην πρόσφυση. Αλλά το σκληρά πλαϊνά τα καταλαβαίνεις στις λακκούβες.
  4. tomasss

    Kia Stonic Θόρυβος.

    Both the Kia Stonic’s petrol engine options are decently refined. Sure, you still hear them thrumming away when you rev them, but you’ll hear a pleasant rasp rather than an intrusive clatter. All Stonics suffer from wind and road noise at motorway speeds, though https://www.whatcar.com/kia/stonic/estate/review/n116/on-the-road
  5. Οι αγορές με έντοκες δόσεις έχουν επιπλέον επιβάρυνση από την τράπεζα πλέον του επιτοκίου που έχει ενσωματώνεται στις δόσεις;
  6. tomasss

    Mi 10 lite VS Samsung Galaxy A71

    Πού θα το βρούμε κιόλας, ελληνικής αντιπροσωπείας να είναι;
  7. tomasss

    Αμορτισέρ;;

    Αρχικά...ρύθμιση πιεσεων βάσει της Seat όσο τα ελαστικά ειναι κρύα, χωρίς να κινηθεί το αμάξι. Όχι στο περίπου και όχι στα σκαρτα πιεστικά των βενζινάδικων. Και μετά βλέπεις κατα σειρά: silent block και κάθε ελαστικό παρέμβυσμα της αναρτησης. Αμορτισερ. Τύπος ελαστικού : π.χ. Από Continental Premium Contact 2 πήγα σε Dunlop Sport Blue Response , ίδια διασταση χαμηλού προφίλ. Το αμάξι έγινε πολύ πιο σκληρό από την πρώτη μέρα.
  8. Για ακόμα μια φορά σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση.
  9. Εντός 5 ημερών της είπανε της προηγούμενης εκμισθώτριας ότι θα έχουν διακόψει το ρεύμα.
  10. Σας ευχαριστώ όλους για την αμεσότητα. Κοντολογίς κατάλαβα και διόρθωσε με αν κάνω λάθος ότι πρέπει με σειρά να κάνω τα εξής: 1. Διαπραγμάτευση με την μεσίτρια/ ιδιοκτήτρια για το πότε θα συντάξουμε το συμφωνητικό, ιδιωτικό και taxis. 2. Με τη σύναψη συμφωνητικού, λαμβάνω το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου. 3. Κάνω την αίτηση στη ΔΕΗ Και εν τω μεταξύ αρχίζω να μεταφέρω τις βαλίτσες μου με SMS Προσέλευσης σε τοπικό μίνι μάρκετ....
  11. Και μία άσχετη ερώτηση με τη ΔΕΗ εάν φυσικά γνωρίζεις: Η μέρα έναρξης του μισθωτηρίου πώς ορίζεται; Ρωτάω διότι η προηγούμενη εκμισθώτρια έφυγε νωρίτερα από την εκτιμώμενη μέρα (σήμερα και άφησε τα κλειδιά σε κρυφό σημείο για να τα παραλάβω) και φοβάμαι μη σπεύσει η ιδιοκτήτρια να θεωρήσει ως 1η μέρα την σημερινή.
  12. Ελλείψει χρόνου και επειδή μετακομίζω...στο νέο σπίτι, ο προηγούμενος εκμισθωτής ζήτησε διακοπή ρεύματος με υπηρεσία courier που θα υπογράψει την διακοπή αύριο. Εγώ ποιά αίτηση από τις παραπάνω πρέπει να κάνω ως νέος εκμισθωτής και πότε; Αφού διακόψει το ρεύμα η ΔΕΗ στο ακίνητο ή μπορώ και από τώρα;
  13. tomasss

    Mazda 6 1800 2005 (Mzr)

    Όχι. Δεν καίει σταγόνα το μοτέρ αυτό αν είναι σωστά συντηρημένο. Συνέχισε με 5-30 λάδι και μπουζί εργοστασιακής ψυχρότητας. Τα προβλήματα ως συνήθως ξεκινούν με αυθαιρεσίες των συνεργείων που ως συνήθως δεν δουλεύουν by the book. Οι βάσεις κινητήρα κόβονται συχνά σε αυτό το αυτοκίνητο, όταν δεν λιπαίνονται όπως προβλέπεται. Προσπάθησε να αντικαταστήσεις όλα τα αναλώσιμα με εργοστασιακών προδιαγραφών και μετά βλέπεις.
  14. Μόνο για την πόλη δεν είναι το Fiesta με τον Ecoboost. Κινητήρας, ανάρτηση, σασί και άνεση σε όρους ηχομόνωσης από μοτέρ κυρίως είναι ιδανικά σχεδιασμένα ΚΑΙ για ταξίδια. Δεν είναι υποκειμενικό αυτό που λέω αλλά αντικειμενικό και μετρήσιμο σε καθένα από τους παραπάνω τομείς.
  15. Καταρχάς να ξεκινήσουμε από το απλό: οδηγείς fiesta του 2004 κατά πάσα πιθανότητα 1.4 cc και κάτω μέχρι 80 ίππους. Έχεις οδηγήσει το νέο Fiesta ή το προηγούμενο (μοντέλο 2013 και μετά) με τον Ecoboost στους 100 ή 125 ίππους; Ειδικά το τελευταίο μοντέλο είναι αθόρυβο σε ταχύτητες εθνικής οδού. Αν θέλεις χώρους, ανεξάρτητη ανάρτηση και καλύτερη ηχομόνωση ανεβαίνεις στο Focus. Οδική συμπεριφορά ανώτερη ή ίση των γερμανικών και πάνω από όλα καινούριο μηχανικό σύνολο: το σπουδαιότερο που κακώς παραβλέπει κάνεις και ρισκάρει για ένα μεταχειρισμένο Premium αμάξι. Κακά τα ψέματα, τυχαία δεν πουλάει κάποιος το Premium αμάξι του, βασικά καμμιάς κατηγορίας αμάξι. Αν πχ θεωρεί κάποιος ότι ένα μοτέρ με 100.000 χλμ και πάνω είναι το ίδιο με ένα νέο και δεν συνυπολογίζει τις υπόλοιπες φθορές του μηχανικού συνόλου , ειδικά της ανάρτησης ...είναι απλά ανίδεος. Π.χ. Silent blocks μισολιωμένα, ζαμφορακια σκισμένα, κρεμαγιερα χτυπημένη, αμορτισέρ τελειωμένα, δίσκος πλατώ, μοτέρ με άγνωστα χιλιόμετρα και χρήση από τον προηγούμενο κάτοχο ...σε premium τιμή. Κακή επένδυση για εσένα , συμφέρουσα πώληση για τον πρώτο premium κάτοχο της κάθε Mercedes που καλά έκανε και μπόρεσε με την τσέπη του να την πάρει καινούρια.
  • Δημιουργία νέου...