kalmik
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
885 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
kalmik είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 18 Σεπτεμβρίου 2021
kalmik είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Σχετικά με kalmik
- Ημερομηνία γέννησης 26 Φεβρουαρίου
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
kalmik's Achievements
-
O δικός μας έχει τάση για παχυσαρκία (όπως όλα τα στειρωμένα αρσενικά) οπότε Purina Obesity Management κροκέτες συν κονσέρβες πατέ Gourmet Gold. Δεν τρώει ψάρια αλλά κάνει σαν παλαβός για κονσέρβα τόνο Σκλαβενίτη αυτή με το νερό.
-
Τελείως άκυρη περιγραφή
-
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/10/2024 12:37 πμ
- Πώληση
- ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Τελείως καινούργιος με τη συσκευασία Μ.2 2280 SATA SSD (όχι NVme) WD Blue 3D NAND 250GB Είχε αγοραστεί για project που δεν έγινε και δεν δούλεψε ποτέ. 20 ευρώ Με παραλαβή από Ν.Ιωνία ή Πατήσια χέρι χέρι κατόπιν συνεννόησης ΥΓ υπάρχουν και κάποιοι μεταχειρισμένοι M.2 SATA 2280 120-250GB σε πολύ χαμηλές τιμές (120GB 5 euros & 250GB 10 euros) που θα ανέβουν στη συνέχεια (κυρίως Sandisk). Όποιος ενδιαφέρεται παρακαλείται να στείλει ΠΜ.20 €
-
Για να είμαστε σοβαροί βοήθεια σε νομικά θέματα μόνον από δικηγόρο. Το forum δεν είναι το κατάλληλο σημείο πληροφόρησης.
-
Πρώτον δεν υπάρχει προθεσμία βλ και https://www.taxlaw.gr/kladoi-dikaiou/astiko-dikaio/klironomiko-dikaio/prothesmia-emfanisis-diathikis/. ¨Οταν βρεθεί η διαθήκη (που υποθέτω ότι είναι δημοσία ή απλά κατατεθειμένη στο συμβολαιογράφο) θα ισχύσει κανονικά αν δεν υπάρχει μεταγενέστερη που την αναιρεί ή αν δεν είσαι δικαιούχος. Επίσηςαν είσαι ο εγγύτερος συγγενής (στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθήκη) τότε τον κληρονομείς εκτός αν υπάρχουν συγκληρονόμοι ή 'αλλοι πιο κοντινοί. Ρώτα ένα δικηγόρο ποιά είν αι η διαδικασία αναγγελίας θανάτου βάσει της οποίας αναζητείται διαθήκη που έχει κατατεθεί (σύμφωνα με τη δική σου πληροφόρηση) σε άγνωστο συμβολαιογράφο.
-
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 21/10/2024 12:51 μμ
- Πώληση
- ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Σαν καινούργια χωρίς καμία φθορά όπως στην έκθεση, συναρμολογημένη ντουλάπα Jysk Vellerup Τιμή τελείως συμβολική 120 ευρώ για λίγες μέρες Περιοχή Νέα Ιωνία τέρμα λεωφορεία Περισσός Διαστάσεις 150εκ πλάτος επί 200εκ. ύψος επί 59εκ. βάθος. Παραλαβή από το σημείο που βρίσκεται (ισόγειο) με δικό σας μέσον. Τιμή στο κατάστημα Jysk 300 (προσφορά) δηλ. τη δίνω σχεδόν τζάμπα. https://jysk.gr/apothikeysi/ntoylapes/ntoylapes/ntoylapa-vellerup-151x200-synd-drys120 €
-
Δε νομίζω ότι πάνε για ένα μοναχικό data center αλλά για global πολιτική.
-
Ολως τυχαίως, μια μέρα πριν μάθαμε ότι και η Google κάνει συμφωνίες για mini nuclear reactors (mini πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας) για τα δικά της data center βλ. https://www.theguardian.com/technology/2024/oct/15/google-buy-nuclear-power-ai-datacentres-kairos-power Δηλαδή για να καταλάβει ο λαουτζίκος. Τα κράτη επιφορτίζουν τους πολίτες με πράσινους φόρους για την περιβόητη πράσινη μετάβαση, απορρίπτουν την (φθηνή) πυρηνική ενέργεια (λόγω επικινδυνότητας??) αλλά οι υπερεθνικοί γίγαντες τους γράφουν κανονικά και θα έχουν την δική τους ενεργειακή πολιτική (που τους θέτει πάνω από τον ανταγωνισμό αφού θα έχουν πάμφθηνη ενέργεια στην οποία δεν θα έχουν πρόσβαση οι μικρότεροι ανταγωνιστές).
-
To στοιχειώδες που έπρεπε να ισχύει νομοθετικά είναι α. οι συλλογικές συμβάσεις και β. να προβλέπεται ότι η ειδίκευση (με αντίστοιχο πτυχίο) και η εργασία σε αντίστοιχη θέση αμείβεται ΧΧ% παραπάνω του βασικού. Τώρα όλα αυτά θυσιάστηκαν στην πρεμούρα των μνημονίων και του εξευτελισμού της αγοράς εργασίας. Είναι δυνατόν ο πτυχιούχος σε θέση ειδικότητας να αμείβεται όσο ο ανειδίκευτος του δημοτικού ή ο μετανάστης με άγνοια καν γλώσσας?
-
Aν το δικαστήριο είναι αστικό (δηλ. μόνο για αίτημα αποζημίωσης των υλικών ζημιών) δε νομίζω ότι επιβάλλονται ποινές σε όσους μάρτυρες δεν εμφανιστούν. Νομίζω ότι η μαρτυρία μπορεί να γίνει και με ένορκη κατάθεση (θα την επιμεληθεί ο δικηγόρος του διαδίκου που εσύ είσαι μάρτυράς του).
-
Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα (υποθέτω αυτά που έχεις είναι μετρητά) και μια πολύ μικρή χρηματοδότηση κοίτα για καινούργιο π.χ. ένα Kia Picanto. Αλλιώς για κάτι πιο αξιόπιστο όπως ένα Swift 2ετίας.
-
Το λογικό θα ήταν να μειωθούν, ώστε να αυξηθεί η ζήτηση ΕV
-
Προφανώς το νομοθετικό πλαίσιο πάσχει πολύ, γιατί εφάρμοσαν κατ αναλογίαν διατάξεις που έχουν μεν νόημα στα εκτός σχεδίου που μπαίνουν στο σχέδιο και αποκτούν αξία, όμως δεν έχουν νόημα και λογική στην περίπτωση ήδη πολεοδομημένων περιοχών εντός σχεδίου εφόσον τις όποιες βελτιώσεις δεν τις προκάλεσαν ούτε αιτήθηκαν οι υποτιθέμενοι ωφελούμενοι. Τις προκάλεσε ο Δήμος ως ενεργών για το δημόσιο συμφέρον και μάλιστα το ευρύτερο εφόσον μια πλατεία δεν είναι χώρος αποκλειστικής λειτουργίας για τους έχοντες πρόσοψη σε αυτή αλλά προσβάσιμος σε όλους με σκοπό την αναψυχή, παιγνίδι παιδιών κλπ. Εξ άλλου έχει τεκμηριωθεί και επιστημονικά ο προβληματισμός για «άδικους και παράλογους» νόμους εφόσον ό,τι είναι τυπικά νόμος δε σημαίνει ότι συνάδει με το γενικό κοινωνικό συμφέρον ή την αντίληψη δικαίου του μέσου ανθρώπου. Βλ. και https://www.sakkoulas-online.gr/editions/a8a8005284bf81892412/
-
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία ΕΕ τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι υπεύθυνα για το 16% των εκπομπών CO2.Αδυνατώ να καταλάβω πως θα επιλυθεί το θέμα των ρύπων μόνο αντικαθιστώντας τον κινητήρα εσωτ. καύσης (και ειδικά τους νεώτερους κινητήρες Euro6) https://climate.ec.europa.eu/eu-action/transport/road-transport-reducing-co2-emissions-vehicles/co2-emission-performance-standards-cars-and-vans_en Την ίδια στιγμη τουλάχιστον στην υποανάπτυκτη, υποταγμένη σε αποικιοκρατικά μνημόνια και επί της ουσίας κατεστραμμένη οικονομικά Ελλάδα, κυκλοφορούν φορτηγά του 1980 και παλιότερα, λεωφορεία που βγάζουν ντουμάνια ατελείωτα, Datsun της ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας, ταξί με βγαλμένα DPF στο 90%, ασύδοτα παπιά που δεν ελέγχει κανείς κλπ. Επίσης τί γίνεται με βιομηχανία, αεροπορικές συγκοινωνίες, θαλάσσιες μεταφορές;; Την πάπια κάνουν οι υπεύθυνοι σε Ελλάδα και ΕΕ προσπαθώντας να ενοχοποιήσουν στο έπακρο τις ατομικές μεταφορές που είναι μια από τις ελάχιστες ελευθερίες που μας έχουν απομείνει. Αν θέλουν πράγματι ηλεκτροκίνηση ας την επιδοτήσουν πραγματικά με χαμηλό ΦΠΑ, απαλλαγή από κάθε φόρο/δασμό, έλεγχο στην τιμή ηλεκτρικού ρέυματος και όχι το τωρινό πάρτι που έκαναν το ρεύμα από κοινωνικό αγαθό παιγνίδι χρηματιστηρίου για ...άλλα κόλπα, περιορισμό στην ασυδοσία της χρέωσης των ιδιωτικών σταθμών φόρτισης, πραγματικά κίνητρα για φθηνά αστικά ηλεκτρικά οχήματα τύπου Leapmotor T03 αφού οι πόλεις έχουν το μεγάλο πρόβλημα ρύπων κλπ.