Προς το περιεχόμενο

EuphangeL

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.345
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με EuphangeL

  • Ημερομηνία γέννησης 08/07/1990

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens, Downtown

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.332 προβολές προφίλ

EuphangeL's Achievements

  1. Πραγματικά πιστεύεις οτι είναι γενικό θέμα, βλέποντας αυτό το βίντεο - από αυτό το αμάξι - από αυτόν τον τύπο;
  2. Μάλλον μιλάμε για διαφορετική "κίνηση". Στην κίνηση που περιγράφω εγώ, δεν πας "τόσο αργά". Είσαι σταμάτα-ξεκίνα συνέχεια για ελάχιστα μέτρα. Αυτό έχει μεγάλη κατανάλωση γιατί από πλήρη στάση σε κίνηση χρειάζεται ενέργεια. Ταυτόχρονα η ανάκτηση δεν προλαβαίνει να ανακτήσει μεγάλο ποσοστό από την ενέργεια που καταναλώθηκε. Στις ΜΕΚ, επίσης υπάρχει εκτόξευση κατανάλωσης εκεί Μιλάμε για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, όχι χαλαρή κίνηση, έτσι;
  3. Στην κίνηση που δεν προλαβαίνει καν το αμάξι να ρολάρει με ικανοποιητική ταχύτητα για να κάνει ανάκτηση, έχεις κατανάλωση κάτω από 10; Κάτι δεν μας λες καλά..
  4. Πωωω τρομερή γραμματοσειρά αδερφέ, την θέλω στο iOS μου, που μπορώ να την βρω;
  5. Ωραίο αμάξι. Αυτές οι καταναλώσεις είναι νορμάλ; Γιατί εσύ chek2fire έλεγες για κάτι καταναλώσεις κάτω από 10 στο δικό σου... Μήπως λέω ρε παιδάκι μου τις υπολόγιζες λάθος;
  6. Τα χεις κάνει κουλουβάχατα. Αν πάρει δάνειο για να πληρώσει, είναι της τράπεζας; 🤣
  7. Τι κατά μπορεί να έχει, πιστεύεις;
  8. Οπότε προτείνεις να μην το δει καθόλου, ούτε ο τύπος που έχει σκοπό να αγοράσει συνδρομή ή έχει ήδη συνδρομή και θα δει μια νέα σειρά. Αυτό και αν είναι ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ
  9. https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias Δεν θα είχε καμία επίδραση στις πωλήσεις, αν χρειαζόταν - γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται. Τα octane ratings επιτυγχάνονται με πρόσθετα. Κυριολεκτικά, τα περισσότερα οκτάνια έχουν λιγότερα μόρια υδρογονάνθρακα = πληρώνεις περισσότερα για λιγότερο καύσιμο. Όλα τα υπόλοιπα περί ήχου, κατανάλωσης κλπ είναι για να γελάμε μεταξύ μας
  10. Στο αγοράζω, με €899, η οδική δικιά μου
  11. GLA 250 e κάτοχος και εγώ, Ιανουαρίου '24 Δεν είχα ούτε εγώ type 2 σε type 2 μέσα, ούτε θυμάμαι να το βλέπω στον εξοπλισμό όμως, είστε σίγουροι; Ποιος κωδικός είναι; Ποιον κωδικό δλδ έχετε στον εξοπλισμό πέραν του 0B30; Για την κατανάλωση στα ταξίδια στα > 130-140km/h δεν κατάλαβα τι να προσέξουμε; Θεωρείται μεγαλύτερη από την απλή GLA 200 ή άλλα της κατηγορίας του; Με γεμάτη μπαταρία πάντως έκανα ταξίδια απόστασης 298χλμ το καλοκαίρι με ταχύτητες 130-150km/h και συνολική κατανάλωση ~5.0l/100
  12. Κάθε φορά, μου κάνει την ίδια εντύπωση η δυσκολία κατανόησης που έχετε όσοι τα πιστεύετε αυτά που γράφετε. Αν θεωρείς οτι η "νοημοσύνη" που έχεις εσύ, εγώ, εμείς, διαφέρει πολύ από αυτό που μόλις περιέγραψες, σου λείπει βασική γνώση πάνω στο θέμα. Παρουσίασες (lol) master πάνω ακριβώς στα γλωσσικά μοντέλα, και γράφεις: ...μμάλιστα How might LLMs store facts | DL7 Έμφαση στο might
  13. EuphangeL

    MacBook pro PLAISIO

    Ε δεν γελάει και ο όλος ο κόσμος, αλλά άσχετα / άκυρα άτομα τύπου viewers του luben, σίγουρα γελάνε Λες η απευθείας αποφορολόγηση που ισχύει για τα έξοδα σε εταιρικά ΑΦΜ, να υπήρχε για βόλεμα; Βόλεμα ποιανού; Όλων των εταιρικών ΑΦΜ; VAT Carousel Fraud
  14. Τα στοιχεία που δείχνεις είναι αυτά που έχω δει και εγώ κατά καιρούς σε διάφορα communities. Το θέμα είναι οτι ναι μεν στα πρώτα 2-3 χρόνια υπάρχει αυτή η πτώση, στα μετέπειτα χρόνια / χρήση όμως "flatάρει" το degradation πολύ, μειώνεται πολύ ο ρυθμός.
  • Δημιουργία νέου...