Μάλλον εννοείς την "Συγχώνευση αλληλογραφίας" στην καρτέλα "Στοιχεία αλληλογραφίας".
Αυτό όμως δεν το κατάλαβα. ΤΙ εννοείς "να αλλάζει η σειρά του κείμενου"; Βασικά αυτό που λέει ο k33theod είναι η δημιουργία επιστολών ή φακέλων ή ετικετών και τα στοιχεία που θα έχει το κάθε ένα θα τα παίρνει από έτοιμες λίστες. Δεν ξέρω όμως αν είναι αυτό που θέλεις καθώς δεν κατάλαβα ακριβώς από αυτά που γράφεις.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
Έχεις ένα έγγραφο με έτοιμο κείμενο για συμβόλαια και θέλεις να ετοιμάσεις 10 διαφορετικά έγγραφα για 10 πελάτες. Ετοιμάζεις τα στοιχεία στο excel σε στήλες π.χ. "Επώνυμο", "Όνομα", "Όνομα πατρός", "Ημερομηνία γέννησης" κτλ. Ορίζεις στο έγγραφο σε ποια σημεία θα πέφτει το κάθε πεδίο και ενεργοποιείς την συγχώνευση, επιλογή παραληπτών και έναρξη συγχώνευσης. ΑΝ ενεργοποιήσεις και την προεπισκόπηση αποτελεσμάτων θα μπορείς να δεις σε κάθε διαφορετικό έγγραφο (με τα βελάκια εγγραφών) πως θα φαίνονται τα στοιχεία.
Για εκ νέου δημιουργία έγγραφου με κείμενα από άλλα έγγραφα, δε νομίζω να έχει κάτι. Εκτός αν μπορεί να γίνει με το copilot 365 (a.i.) αλλά εκεί δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει κάτι.