Έχω νοικιάσει και κυκλοφορώ το ID3 από τις 20/12 (είχα για 15 μέρες το leaf το 2018).
Δεν έχω δικό μου πάρκινγκ ούτε στη δουλειά θέση για να φορτίζω έστω με την απλή πρίζα.
Αυτονομία μέσα στην πόλη με ελαφρυ πόδι και συνεχώς στην επιλογή για ανάκτηση ενέργειας περίπου στα 400-420km.
Αυτονομία εθνική πρέπει να ειναι γύρω στα 300 με ταχύτητα στα 110km/h. Φτάνεις Λαμία , δεν γυρίζεις. Πρέπει να φορτίσεις εκεί όπου και αν βρεις με την ανάλογη αναμονή.
Έτυχε και φορτίζω ΔΩΡΕΑΝ σε lidl της γειτονιάς μου με 19kw/h. Θα κρατήσει; Δεν ξέρω. Με βολεύει; Και ναι και όχι. Είναι 10 λεπτά περπάτημα απο το σπίτι αλλά ειναι δωρεάν.
Το αυτοκίνητο: Αθόρυβο, ωραία ποιότητα κύλησης, άνετο, λιγο σπαστικό menu.
Συμπεράσματα δικά μου ως χρήστης που κινείται 90% το χρόνο στην Αθήνα:
Θα το αγόραζα; Όχι.
Θα το έπαιρνα leasing χωρίς να έχω parking ; Και ναι και όχι.
To polo μου θέλει 70€ το μήνα αναλογικά (service-KTEO-ασφάλεια-τέλη-λάστιχα) απλά για να υπάρχει +100-150€ βενζίνες (χωρίς ταξίδια - δεν κανω και πολλά km εντός). Στο leasing δεν τα έχεις αυτά τα πάγια + ως ηλεκτροκίνητο δεν έχεις θέμα με την εφορία ως παροχή. Οπότε θεωρητικά έχω ~200€ το μήνα εξοικονόμιση που αξίζει την ταλαιπωρία φόρτισης από εδώ και από εκεί. Με 2500€ το χρονο λοιπόν αν χρειαστεί να πάω μεγάλο ταξίδι τα βολεύω.
Θα το έπαιρνα leasing με θέση parking και ρεύμα στο σπίτ ή στη δουλειά; Ναι.
Όλα λοιπόν είναι στις ανάγκες του καθενός. Όπως είπαν και πιο πάνω μπορεί η ηλεκτροκίνηση να είναι το μέλλον αλλά δεν είναι το παρόν τουλάχιστον για το 90% των κατοίκων της Ελλάδας