Προς το περιεχόμενο

Dante80

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.833
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Dante80

  • Ημερομηνία γέννησης 03/10/1980

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.484 προβολές προφίλ
  1. Dante80

    Ζώνη παντελονιού

    Για ζώνη εμπιστεύομαι αποκλειστικά τον Αλέξανδρο στην Αμερικής (Αθήνα). Ανεβαίνεις level σε ποιότητα, χειροποίητη, full grain κλπ. Νομίζω πως στέλνει και online, ρίξε μια ματιά. https://alessandrobelts.com/
  2. Το πρώτο είναι χοντρούλι fleece, για ζεστασία. Δεν προστατεύει από αέρα ή βροχή. Το δεύτερο είναι softshell. Έχει μια εξωτερική μεμβράνη που προστατεύει κάπως από αέρα και βροχή, και επένδυση fleece εσωτερικά. Το πρώτο είναι πιο ζεστό, το δεύτερο πιο all weather. Θα σου πρότεινα το δεύτερο, το έχω και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
  3. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Τι σχέση έχουν αυτά με την BYD? Αν θέλετε να γράψετε γενικά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπάρχουν άλλα νήματα για αυτό.
  4. Πάρε κάποιο αυτόματο ελβετικό, κατά προτίμηση με μηχανή ΕΤΑ (2824 ή 2896). Στο πλαίσιο τιμής που κοιτάς υπάρχουν αρκετά, τα περισσότερα New Old Stock. Ένα παράδειγμα που έχω στην κατοχή μου είναι το (προηγούμενο) 40αρι Visodate της Tissot με την 2836. Πάει με μπρασελέ και δερμάτινο.
  5. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    In other news... Chinese EV maker BYD’s revenue beats Tesla for first time Story by Reuters 2 minute read Published 11:17 PM EDT, Wed October 30, 2024 New cars, among them new China-built electric vehicles of the company BYD, are seen parked in the port of Zeebrugge, Belgium, October 24, 2024. Yves Herman/Reuters/File Beijing (Reuters) — Chinese electric vehicle maker BYD posted an 11.5% rise in third-quarter net profit on Wednesday as it maintained strong sales momentum helped by government trade-in incentives. Net profit rose to 11.6 billion yuan ($1.63 billion) in the July-September quarter, the company said in a stock exchange filing. For the first nine months, net profit was up 18.1% to 25.2 billion yuan. With third-quarter revenue up 24% on year to 201.1 billion yuan ($28.24 billion), BYD’s quarterly revenue for the first time outpaced Tesla, whose revenue for the July-September quarter reached $25.2 billion. Tesla still beat BYD in terms of EV sales globally during July to September. BYD, whose cars accounted for more than one-third of the total sales of EVs and plug-in hybrids in China this year, smashed monthly sales record in September and its quarterly sales also scaled a fresh high in the third quarter. The local champion and its peers such as Tesla have enjoyed a tailwind from expanded old-for-new stimulus measures favoring greener cars. Last month, China’s car sales snapped a five-month decline on the subsidy boost, industry data showed. As of late October, 1.57 million applicants had registered to take advantage of a national subsidy of up to more than $2,800 apiece for trading in older cars for greener vehicles, official data showed. Local governments in China have also been handing out up to 20,000 yuan as additional subsidies to EV buyers in schemes to expire at year-end. BYD had led the growth with aggressive discounts on its best-selling models. Its best quarter was primarily driven by strong growth in plug-in hybrid sales, which jumped 75.6% on the year to 685,830 units in the third quarter, thanks to its latest generation of plug-in hybrid technologies that save more fuel costs for users. By comparison, BYD’s sales growth of pure EVs (rather than hybrids) slowed to 2.7% to 443,426 units in the quarter and it has been losing share in the EV segment to other EV rivals in China, according to Reuters calculations. BYD, which still sells more than 90% of its cars in China, set a higher annual sales target for this year, a Morgan Stanley report showed in September, and aimed to double exports to 450,000 vehicles this year, a downward revision to the annual overseas shipment goal of 500,000 set in March. BYD, which has been leading a push into European markets despite facing additional tariffs, sold 94,477 cars overseas in the third quarter, up 32.6% from the year before.
  6. Ας βάλουμε και το παγκόσμιο ρεκόρ του νέου Xiaomi εδώ.
  7. Σε γενικές γραμμές πάντως, η εμπειρία δείχνει πως το range anxiety αυτών που δεν έχουν ηλεκτρικό λύνεται...με το να πάρουν ηλεκτρικό.
  8. Υπάρχει συγκεκριμένος όρος για το φαινόμενο, λέγεται Autobesity. Ένας από τους βασικούς λόγους είναι τα SUV/Crossover που γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ενώ ανάμεσα σε πολλά άλλα μειονεκτήματα έχουν και χειρότερους ωφέλιμους χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση κλπ από τα Wagon, ή κλασσικά Sedan.
  9. Από πλευράς στατιστικής, ένα δείγμα 30 εκατομμυρίων μονάδων είναι αρκούντως επαρκές για την διερεύνηση ενός παράγοντα όπως αυτού που συζητάτε, καθώς η παρατηρούμενη στον πληθυσμό συχνότητα του αναφερόμενου παράγοντα το επιτρέπει. Το να υποστηρίξεις το αντίθετο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Επιπρόσθετα, υπάρχουν ήδη στατιστικές έρευνες και δεδομένα για τον συγκεκριμένο παράγοντα που συζητάτε.
  10. H συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων είναι πολύ δημοφιλής στην Κίνα (όπου οι αγοραστές εξάλλου ενδιαφέρονται περισσότερο για τις πίσω θέσεις αντί τις μπροστά), αλλά δεν νομίζω πως έχει πιάσει ή θα πιάσει εδώ Ευρώπη.
  11. Ναι το έχω αυτό το σύστημα σε ένα superdry. Δεν με βόλεψε, σαν νιντζα ένοιωθα λολ
  12. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, στην μοδίστρα μου πήγα. Κρατάει τα δύο αυτιά velcro και ανεβάζει το μανίκι ψηλότερα.
  13. Μεγειά! Όπως έγραψα, το συγκεκριμένο έχει μακριά μανίκια καθώς φοριέται από ποδηλάτες. Έγω που είμαι και ζουμπάς τα στένεψα και ησύχασα (χωρίς να χαλάσουν οι πιέτες φυσικά)...😅
  14. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Το βασικό σημείο διαφοράς σε σχέση με την Ιαπωνική ή Κορεάτικη ιστορία του παρελθόντος είναι πως η Κινέζικη αγορά ΙΧ είναι η πιο σημαντική, μεγάλη, ανταγωνιστική και προηγμένη παγκοσμίως για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Με διαφορά, εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Το αποτέλεσμα είναι πως πέφτουν τρελά λεφτά από παντού και ο απίστευτος ανταγωνισμός ανεβάζει το επίπεδο συνολικά των προϊόντων, της τεχνολογίας, της ποιότητας κατασκευής κλπ. Το 40% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στον πλανήτη γίνονται στην/από την Κίνα. Δλδ με λίγα λόγια, σε αντίθεση με τους Ιάπωνες και Κορεάτες που έστησαν καθαρά εξαγωγικές βιομηχανίες, οι Κινέζοι χρησιμοποιούν την ίδια τους την αγορά ως ατμομηχανή και εργαστήριο ταυτόχρονα. Γιαυτό και άργησαν να περάσουν στις εξαγωγές (μόλις πέρσι πέρασαν τους Ιάπωνες και είναι πλέον πρώτοι παγκοσμίως). Όχι γιατί δεν είχαν τα προϊόντα ή την ποιότητα, αλλά γιατί δεν τους ενδιέφερε στον ίδιο βαθμό με την εμπειρία που έχουμε σε άλλες αγορές του παγκόσμιου δευτερογενούς τομέα παραγωγής (όπου ουσιαστικά η Κίνα είναι το εργοστάσιο του πλανήτη).
  • Δημιουργία νέου...