Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. 

 

     Εχω το εν λόγω κινητό περίπου 7 μήνες (είναι σε ισχύ η εγγύηση κανονικά). Εχει αγοραστεί (ως δώρο) από Κωτσόβολο. Ηδη από τον τρίτο μήνα είχε πολύ σοβαρό θέμα στη φόρτιση. Αλλες φορές δεν έκανε επαφή, άλλες άρχιζε να αναβοσβήνει, μετά φόρτιζε μόνο αν το συνέδεες κλειστό, άλλες φόρτιζε μόνο αν «τσάκιζες» λίγο το καλώδιο (δλδ δίνοντας κλίση) κ.λπ κ.τ.λ.

     Το πήγα τότε στην Infoquest ζητώντας αλλαγή συσκευής, τονίζοντας ότι είμαι διατεθειμένος να καλύψω τη διαφορά αν επρόκειτο να πάρω π.χ. το Redmi 4. Στην Infoquest αρνήθηκαν κάτι τέτοιο και το κράτησαν για επισκευή. Κατά τον δικό τους ισχυρισμό άλλαξαν την «είσοδο» της φόρτισης. Πράγματι, το κινητό φόρτιζε κανονικά μετά, όμως αυτό κράτησε για μόλις ένα μήνα.

     Καθώς έκτοτε έχω πάρει δενξέρωπόσουςακόμα φορτιστές και τα προβλήματα συνεχίζονται (σήμερα που μιλάμε το κινητό δεν φορτίζει έχοντας δοκιμάσει 4 mini usb φορτιστές) θα παρακαλούσα να με συμβουλεύσετε τί να κάνω. Να πάω στον Κωτσόβολο; Να πάω απ' ευθείας ξανά στην Infoquest; Να αγοράσω κάποιο... μπαζούκας και να τους επισκεφθώ;  (Το «πέτα το και πάρε άλλο» το ξέρω φυσικά, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα). 

 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά

  • Like 1
Δημοσ.

Οντως; Δηλαδή ακόμη και για μια τόσο ελαττωματική συσκευή δεν υπάρχει δικλείδα ασφαλείας (στην εγγύηση) για αντικατάσταση;

Δημοσ.

Οντως; Δηλαδή ακόμη και για μια τόσο ελαττωματική συσκευή δεν υπάρχει δικλείδα ασφαλείας (στην εγγύηση) για αντικατάσταση;

αν δεν μπορουν να το φτιαξουν τοτε ναι λογικα θα το αντικαταστισουν

Δημοσ.

Πήγαινε το Infoquest και άμα ξεκινήσουν τα μα μου σου του κανε και μια καταγγελία συνήγορο του καταναλωτή.

Δημοσ.

Πήγαινε το Infoquest και άμα ξεκινήσουν τα μα μου σου του κανε και μια καταγγελία συνήγορο του καταναλωτή.

 

Αυτό δεν είναι καθόλου κακή ιδέα. Διότι το να πηγαίνω κάτι κάθε μήνα για επισκευγή, να το κρατούν 4-5 εργάσιμες, για να χαλάσει τον επόμενο δεν είναι... δουλειά. 

Δημοσ.

Στον Κωτσόβολο λένε το γνωστό ποίημα της ελληνικής ανθολογίας: «Καλύτερα να το πάτε εσείς στο σέρβις, γιατί αν το αφήσετε εδώ θα πάρει παραπάνω μέρες». 

 

Μετά το πας στην Infoquest, όπου ένα άτομο (μόνο του, και καμία ευθύνη δεν έχει αυτός) σε υποδέχεται και πρέπει να καταλάβει ό,τι του λέει ο καθένας για xiaomi, apple, για το ματς της Εθνικής, τον καιρό κ.λπ. Τραγωδία. 

Δημοσ.

να το κρατούν 4-5 εργάσιμες

 

Όταν το πας ζητά και συσκευή αντικατάστασης να κάνεις την δουλειά σου όσο είναι το κινητό στο σέρβις.

Δημοσ.

Νομίζω πως ο Κωτσόβολος θέλει ειδικό πακέτο (κάτι έξτρα 50άρια, κατά την αγορά) για να σου προσφέρει αυτή την -δεδομένη, θα έπρεπε- υπηρεσία... 

Δημοσ.

Μήπως έφταιγε το λειτουργικό και πρέπει να ρίξεις άλλο; Βέβαια αυτό είναι η τελευταία λύση αλλά όποτε έχω πάει κινητό για επισκευή η διάγνωση που κάνουν δεν ισχύει 7 στις 10 είναι θέμα software. Αυτό που είπες"μόνο κλειστό" με προβληματίζει.

Δημοσ.

Μήπως έφταιγε το λειτουργικό και πρέπει να ρίξεις άλλο; Βέβαια αυτό είναι η τελευταία λύση αλλά όποτε έχω πάει κινητό για επισκευή η διάγνωση που κάνουν δεν ισχύει 7 στις 10 είναι θέμα software. Αυτό που είπες"μόνο κλειστό" με προβληματίζει.

Σωστή σκέψη. Κι εγώ το πίστευα αυτό και πλέον έχω καταλήξει ότι πρόκειται για συνδυασμό θεμάτων. Αυτό γιατί με κάποιους φορτιστές ειχε διαφορετική συμπεριφορά. Πλέον όμως με έχει κουράσει πολύ πολύ... Και είναι κρίμα γιατί είναι ένα πραγματικά εξαιρετικό κινητό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...