mkp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πριν 3 μήνες περίπου μου χαλάει η Sapphire AMD Radeon R9 390 (που είχε ακόμα υπόλοιπο εγγύησης εννοείτε), την επομένη μέρα την στέλνω στο Digital-Master για RMA, επιβεβαιώσαν ότι είναι χαλασμένη και μου είπαν ότι την στείλανε στην Sapphire για αντικατάσταση, και με ενημερώσαν ότι αυτή η διαδικασία καθυστερεί αρκετά, όλα ωραία μέχρι εδώ. Μετά από δυόμισι μήνες περίπου μου λένε ότι η Sapphire μας στέλνει για αντικατάσταση μια RX560, η συγκεκριμένη GPU είναι περίπου 75% πιο αργή από την 390 που έδωσα, και μου λένε δεν μπορούμε να σου κάνουμε κάτι για αυτό, ο υπάλληλος αναγνώρισε ότι έχω δικαίο και ότι έπρεπε να πάρω μια GPU με παρόμοιες επίδοσης άλα επειδή η Sapphire αποφασίζει λέει εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Μετά εγώ τους είπα μην τολμήσετε και μου στείλετε αυτό το πράμα και ότι θα τους κάνω καταγγελία. Αυτοί από τη πλευρά τους είναι ανένδοτοι και οι μονές δυο δικαιολογίες που συνεχίζουν να μου λένε είναι ότι η 390 δεν παράγεται πια και ότι η Sapphire αποφάσισε να στείλει την RX560 αντί για μια άλλη 390 η μια GPU με παρόμοιες επίδοσης (σαν τις RX570,RX480,RX580).Εγώ θα κανό καταγγελία στο κέντρο προστασίας καταναλωτών, άλα μετά τι άλλο μπορώ να κανό για να μου δώσουν μια GPU αντίστοιχων επιδόσεων. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2017 από mkp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 αποκλειεται η saphire να κάνει τέτοιο πράγμα ή τους πιστώνει την αξία ή τους δίνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ισοδύναμη κανονικά έπρεπε να σου πουν ότι σου πιστώνουν το ποσό αγοράς αλλά και τότε θα είχες δυσαρεστηθεί γιατί οι AMD κάρτες δυσεύρετες και με μεγάλο καπέλο! σου πρότειναν πίστωση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν γνωρίζω αν όντως η sapphire το κάνει αυτό αλλά εσύ δεν θα δεχτείς και θα ζητήσεις επιστροφή χρημάτων. Μίλησε με ΓΓΚ και συνήγορο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μιλα με sapphire απευθειας για να δεις μηπως τσιμπησαν αυτοι στο μαγαζι την αντικατασταση και πανε να σε ριξουν και γενικα να δεις τη θεση της εταιρειας. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 σου πρότειναν πίστωση? ναι άλα την άξια τις RX560 που μου είπε οτι είναι 125 ευρώ, που δεν περνώ ούτε μεταχειρισμένη 290... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cliobaccarra Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Ζητα γραπτως αυτο που σου λενε για sapphire, δεν υπαρχει ουτε μια περιπτωση. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 αποκλειεται η saphire να κάνει τέτοιο πράγμα ή τους πιστώνει την αξία ή τους δίνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ισοδύναμη Καλά μην παίρνεις και όρκο ναι άλα την άξια τις RX560 που μου είπε οτι είναι 125 ευρώ, που δεν περνώ ούτε μεταχειρισμένη 290... Για την αξία της 390 μιλάμε , απο την στιγμή που δεν μπορούν να στην αντικαταστήσουν με μία ισοδύναμη θα σου κόψουν πιστωτικό όσο έκανε η 390 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whitefanged Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Αν δεν σου δώσουν ακριβώς ίδιο προϊόν τα χρήματα που θα σου επιστρέψουν είναι ότι γράφει η απόδειξη αγοράς. Τίποτε λιγότερο. Ή παίρνεις το προϊόν που αναγράφει η απόδειξη ΑΚΡΙΒΩΣ, oύτε άλο χρώμα που λέει ο λόγος Ή παίρνεις το πόσο που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Αν δεν σου δώσουν ακριβώς ίδιο προϊόν τα χρήματα που θα σου επιστρέψουν είναι ότι γράφει η απόδειξη αγοράς. Τίποτε λιγότερο. Ή παίρνεις το προϊόν που αναγράφει η απόδειξη ΑΚΡΙΒΩΣ, oύτε άλο χρώμα που λέει ο λόγος Ή παίρνεις το πόσο που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Αν δεν υπάρχει το συγκεκριμένο προϊόν μπορούν να σου το αντικαταστήσουν με κάποιο ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Καλά μην παίρνεις και όρκο Για την αξία της 390 μιλάμε , απο την στιγμή που δεν μπορούν να στην αντικαταστήσουν με μία ισοδύναμη θα σου κόψουν πιστωτικό όσο έκανε η 390 μου είπανε όχι για την 390, μονό RX560 αν ήταν να πάρω πιστωτικό 375 ευρώ όσο έκανε η 390 όταν την πήρα δεν θα το έκανα καν θέμα και θα ήμουν και ευχαριστημένος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AllNatural Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μπορεις να μην δεχτεις την αντικατασταση ο,τι κι αν σου δινουν διαφορετικο απο αυτο που χες αγορασει και να παρεις πισω το ποσο που χες πληρωσει. Και προσεξε, μπορεις να αρνηθεις μεχρι και το πιστωτικο ωστε να παρεις λεφτα κανονικοτατα. Αλλη μια περιπτωση προβληματων για after sales ελληνικου καταστηματος για καρτα γραφικων. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ θα επικοινωνήσω με την Sapphire και θα τους δώσω και το serial number τις κάρτας (που το έχω κρατήσει γραμμένο), να δούμε αν θα μπορέσουν να μου που πληροφορίες για το συγκεκριμένο RMA τι ακριβός έγινε και αν όντος έστειλαν την RX560. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TEOKOS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Την τσίμπησαν την πίστωση οι μάγκες ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η sapphire το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επισκευάσει την κάρτα αν γινεται. Αν δεν γίνεται τότε η σου προσφέρεται ίδια η καλύτερη κάρτα ή επιστροφή χρημάτων. Το πιο πιθανό όπως λένε και τα παιδιά είναι να παιζεται λαμογια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 απλα μιλα με sapphire και τριφτους το mail στα μουτρα αν λεει αυτο που πρεπει.αν οχι μετα οτι και να κανεις δεν φταιει το μαγαζι στην ελλαδα αλλα η Sapphire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα