Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δέν ξέρω που βρέθηκαν τα παραπάνω νούμερα, αλλά είναι λάθος για τον εξής απλό λόγο.

 

Ποτέ δέν αποφορτίζουμε μια μπαταρία λιθίου κάτω απο το 20%, γιατι μετά απο αυτό το σημείο παθαίνει μόνιμη ζημιά και δέν μπορεί να ξαναφορτιστεί. Οι κατασκευαστές συνήθως προσθέτουν άλλο ένα 5% σαν περιθώριο ασφαλείας.

 

Οπότε με το καλημέρα, η χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα είναι ένα 25% μικρότερη της ονομαστικής.

 

Επίσης για να βελτιωθεί η μακροζωία, δέν τις φορτίζουν στο 100% αλλά σε κάποιο σημείο χαμηλότερο

 

Το παρακάτω διάγραμμα απο το αγαπημένο μας battery university http://batteryuniversity.com/learn/article/electric_vehicle_ev

δείχνει πώς μεταβάλονται τα μέγιστα/ελάχιστα σημεία φόρτισης καθώς γερνά η μπαταρία, έτσι ωστε παρα τη μειωμένη ικανότητα της μπαταρίας να διατηρεί φορτίο, το αυτοκίνητο να συνεχίζει να έχει την ίδια εμβέλεια.

 

 

ev-driving-range-web.jpg

Απο τη στιγμή που μπεί στο mid-point και μετά, το σύστημα διαχείρησης της μπαταρίας φορτίζει όλο και πιό επιθετικά μία ήδη κουρασμένη μπαταρία, οπότε η φθορά απο αυτό το σημείο και μετά είναι ραγδαία.

Tα νούμερα αυτά είναι  σωστά

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.
  • 85/P85/85D/P85D – ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable
  • 90D/P90D – ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable
  • Original 70 – ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable
  • 75/75D – 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable
  • Software limited 60/60D – 62.4 kWh usable
  • Software limited 70/70D – 65.9 kWh usable

Αν πάρουμε το πρώτο 

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.

1C σημαίνει ότι ο κινητήρας μας θα ρουφάει  61000W/745W= 82 ίππους, 2C είναι 61000Χ2=122000W=164 ίππους κτλ (745W=1 ίππος)

Θεωρητικά και πρακτικά μπορείς να τα πάρεις τα 58.5kwh usable, σε 1C   αποφόρτισης, δηλαδή τα ονομαστικά βατ μπορείς να πάρεις το 95% με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητα τέσλα αλλά και όλων ,στην ουσία μία μείωση 5% είναι, φυσικά έτσι ανά 150 κύκλους χάνεις μόνιμα πάνω από 5% του αποθηκευτικού χώρου της μπαταρίας .Αν ρουφάς 2C θα πάρεις το 80% της μπαταρίας , όλα αυτά βέβαια θεωρητικά! Γιατί στην πράξη υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ΒΜS κ.τ.λ που δε σε αφήνουν να φορτίσεις ποτέ τη μπαταρία από μόνος σου πάνω από το 80% καθώς και δε σε αφήνει να την αποφορτίσεις κάτω του 20-25% οπότε η μπαταρία που έχουμε στο παράδειγμα μας  

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.

από 61kwh γίνετε στην πράξη 40-45% μικρότερη .Θεωρητικά  δεν λένε ψέματα, αλλά και λένε!

  • Like 1
  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δέν ξέρω που βρέθηκαν τα παραπάνω νούμερα, αλλά είναι λάθος για τον εξής απλό λόγο.

Αν διαφωνείς με τα νούμερα μπορείς να τα βρεις εδώ: https://skie.net/skynet/projects/tesla/view_post/18_Tesla,+please+stop+making+up+specifications...

 

Διάφορα άλλα νούμερα και υποθέσεις μπορείς να διαβάσεις εδώ: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/441hn2/battery_experts_test_results_show_teslas_85kwh/

 

Αν θες παραπάνω υλικό μπορείς να ψάξεις στο google, υπάρχουν πάρα πολλά άρθρα (και βίντεο) για τον αριθμό των cells ανά pack και τα volts/amps που βγάζουν σε διάφορες συνθήκες.

 

Ένα tear down με ένα σωρό φωτογραφίες και πληροφορίες είναι αυτό: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/pics-info-inside-the-battery-pack.34934/ (συν διάφορα extras στο τέλος του post).

 

 

Ποτέ δέν αποφορτίζουμε μια μπαταρία λιθίου κάτω απο το 20%, γιατι μετά απο αυτό το σημείο παθαίνει μόνιμη ζημιά και δέν μπορεί να ξαναφορτιστεί. Οι κατασκευαστές συνήθως προσθέτουν άλλο ένα 5% σαν περιθώριο ασφαλείας.

 

Οπότε με το καλημέρα, η χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα είναι ένα 25% μικρότερη της ονομαστικής.

 

Επίσης για να βελτιωθεί η μακροζωία, δέν τις φορτίζουν στο 100% αλλά σε κάποιο σημείο χαμηλότερο.

Η Tesla έχει ένα buffer γύρω στις 4 kWh ως overdischarge protection.

 

Από εκεί και πέρα προτείνει 90% καθημερινή φόρτιση και 100% αν απαιτείται παραπάνω range.

 

Στο κάτω όριο προτείνει πάνω από 20%-30% εκτός και αν απαιτείται οπότε και το "0%" είναι μια χαρά.

 

Υπάρχουν αρκετά βίντεο όπου μπορείς να δεις το αυτοκίνητο να μηδενίζει ή και να σβήνει εντελώς χωρίς να καταστρέφεται η μπαταρία.

 

Το ιδανικό βέβαια για τις μπαταρίες είναι να μένουν γύρω στο 50%-70% αλλά κανείς δεν κάθεται ν' ασχοληθεί γιατί δεν υπάρχει λόγος. Η Tesla προσφέρει εγγύηση 8 ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων.

 

 

Το παρακάτω διάγραμμα απο το αγαπημένο μας battery university http://batteryuniversity.com/learn/article/electric_vehicle_ev

δείχνει πώς μεταβάλονται τα μέγιστα/ελάχιστα σημεία φόρτισης καθώς γερνά η μπαταρία, έτσι ωστε παρα τη μειωμένη ικανότητα της μπαταρίας να διατηρεί φορτίο, το αυτοκίνητο να συνεχίζει να έχει την ίδια εμβέλεια.

 

 

ev-driving-range-web.jpg

Απο τη στιγμή που μπεί στο mid-point και μετά, το σύστημα διαχείρησης της μπαταρίας φορτίζει όλο και πιό επιθετικά μία ήδη κουρασμένη μπαταρία, οπότε η φθορά απο αυτό το σημείο και μετά είναι ραγδαία.

Η πρακτική αυτή προφανώς και υπάρχει αλλά δεν έχω και ούτε βρήκα στοιχεία για τον βαθμό που το κάνει η Tesla οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

 

Αν ξέρεις κάτι παραπάνω μπορείς να το παραθέσεις.

 

 

grayden http://batteryuniversity.com/learn/  και μετά τα ξαναλέμε   ;)

Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις ιδέα για ποιο πράγμα μιλάς και δεν μπορείς να στηρίξεις τα λεγόμενά σου με συγκεκριμένες παραπομπές.

 

Ο Fubar.gr και οι άλλοι πως βάζουμε συγκεκριμένα links για συγκεκριμένες θέσεις μας δηλαδή;

 

Δεν είναι ντροπή να παραδεχτείς τα λάθη σου, ειδικά στην ηλικία που είσαι.

 

Αν θες να μορφωθείς ξεκίνα από εδώ: https://www.google.com

Δημοσ.

Κι επειδή όλα είναι  απλά μαθηματικά ,κι όχι κάτι δύσκολο. Είναι ένας απλός ρεαλιστικός οδηγός που μπορείτε να τροποποιήσετε τα νούμερα για το δικό σας όχημα να δείτε πόσα Κwh μπαταρίας θα χρειαζόταν το όχημα σας αν το κάνατε ηλεκτρικό.

 

Έχω μία Harley iron 883 2017 250 κιλά με φουλ ντιποζιτο,από Θεσσαλονίκη μέχρι ένα βενζινάδικο λίγο μετά την Καβάλα είχα κάνει 170 χιλιόμετρα πήγαινα νορμάλ με 130-140 χιλιόμετρα ανά ώρα η μηχανή μου έκαψε  12λίτρα  .  1λίτρο βενζίνης είναι περίπου 0.75κιλά  12λίτρα Χ0.75=9Κιλά βενζίνης    

1 κιλό βενζίνης είναι = 13Kwh  , 9κιλά βενζίνης επί 13Κwh =117Kwh ναι αλλά η μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν απόδοση 25% οπότε 117Χ 25% = 29Κwh  θεωρητικά χρειάζομαι σε μπαταρίες για να έχω την ίδια αυτονομία με 12 λίτρα βενζίνης για τη μηχανή μου .στην πραγματικότητα χρειάζομαι περισσότερο γιατί brushless motor έχουν 70-95 % απόδοση ανάλογα  με τις στροφές δεν είναι παντού 95% οπότε λοιπόν θα βάλω ένα 85% μέσο όρο για έξω από την πόλη, οπότε στα 29Κwh θ προσθέσουμε άλλο ένα 15% 29Χ15%+ =33.35Κwh μπαταρία χρειάζομαι .Αν χρησιμοποιήσω μπαταρίες τεσλα NCA 248Wh / kg χρειάζομαι 133κιλά μπαταρία για να πάρω 33ΚWH, σε 1C ρυθμό αποφόρτισης μπορούμε να πάρουμε το 95% τις μπαταρίας, οπότε προσθέτουμε άλλο ένα 5% στην μπαταρία που χρειαζόμαστε για να είναι σαν να είχαμε 12λίτρα βενζίνης ή 9 κιλά βενζίνης οπότε έχουμε 33.35Χ5% =35Kwh=35000wh ,και βάρος 141κιλών θα χρειαστώ μπαταρία ,για να κάνω 170 χιλιόμετρα με τη μηχανή μου με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και ταχύτητας ,250κιλά η μηχανή και 95 εγώ 345κιλά σύνολο. Αυτό φυσικά φορτίζοντας στο 100% και αποφόρτιση στο μέγιστο δυνατό. Με αυτό τον τρόπο θα έχανα κάθε 100 κύκλους φόρτισης αποφόρτισης 15-20% μόνιμης χωρητικότητας από την μπαταρία! Αν φόρτιζα στο 100% και αποφόρτιζα μέχρι το 10% θα έχανα 5% ανά  100 κύκους. Αν φόρτιζα στο 100% και αποφόρτιζα μέχρι το 20% θα έχανα 5% ανά 150 κύκλους χωρίς να βάζω μέσα την γήρανση της μπαταρίας .Για να δούμε τη θα έκανε η τεσλα σε αυτή τη μηχανή σύμφωνα με αυτά που κάνει στα αυτοκίνητα της για να μειώσει το μόνιμο χάσιμο αποθηκευτικού χώρου σε 5% ανά  300 κύκλους αλλά και να μειώσει και την γήρανση της μπαταρίας! Θα έβαζε ηλεκτρονικό σύστημα που δεν θα με άφηνε να την φορτίζω πάνω από το 80% και δεν θα με άφηνε να την εξαντλήσω κάτω από το 25% οπότε η μπαταρία τέσλα που έχουμε 35Κwh έχει γίνει απο 35kwh -45% =19.25Kwh ! Oπότε για να έχω την ίδια αυτονομία στην ηλεκτρική Harley θα πρέπει να μεγαλώσω την μπαταρία τον 35Kwh κατά 45% για να πάρω καθαρά 35Κwh η νέα και τελική μπαταρία που θα βάλουμε είναι  35X 45% = 51Kwh και βάρος 214κιλά για να κάνω 170χιλιόμετρα με την ηλεκτρική Ηarley με την ίδια οδηγική συμπεριφορά .Που δεν είναι και έτσι ακριβός γιατί σίγουρα θα έχουμε βαρύνει την μηχανή κατά 150 κιλά,και σίγουρα  θα χρειαζόμασταν καμιά 10-15kwh  παραπάνω για αυτά τα επιπλέον κιλά. 

Καθώς κάνουμε κύκλους φόρτισης αποφόρτισης και γερνάει η μπαταρία αλλά και μειώνετε ο αποθηκευτικός χώρος και λόγο χρήσης  το ηλεκτρονικό σύστημα παραβιάζει αυτό που είπαμε στην αρχή (80% φόρτιση 25% αποφόρτιση) και φορτίζει περισσότερο την μπαταρία σταδιακά 85% μέχρι που φτάνει και το 100% της φόρτισης αλλά και παραβιάζει την αποφόρτιση έως και να φτάσει στο 10% για να έχουμε πάντα αυτό το 55-60% της μπαταριάς που χρησιμοποιούσαμε από ότι ήταν καινούρια, βέβαια αυτό κάνει την μπαταρία να μειώνει  μόνιμα ακόμα ποιο γρήγορα τον αποθηκευτικό της χώρο αλλά και να γερνάει ακόμα ποιο γρήγορα.


http://batteryuniversity.com/learn/  και μετά τα ξαναλέμε   ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Tα νούμερα αυτά είναι  σωστά

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.
  • 85/P85/85D/P85D – ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable
  • 90D/P90D – ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable
  • Original 70 – ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable
  • 75/75D – 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable
  • Software limited 60/60D – 62.4 kWh usable
  • Software limited 70/70D – 65.9 kWh usable

Αν πάρουμε το πρώτο 

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.

1C σημαίνει ότι ο κινητήρας μας θα ρουφάει  61000W/745W= 82 ίππους, 2C είναι 61000Χ2=122000W=164 ίππους κτλ (745W=1 ίππος)

Θεωρητικά και πρακτικά μπορείς να τα πάρεις τα 58.5kwh usable, σε 1C   αποφόρτισης, δηλαδή τα ονομαστικά βατ μπορείς να πάρεις το 95% με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητα τέσλα αλλά και όλων ,στην ουσία μία μείωση 5% είναι, φυσικά έτσι ανά 150 κύκλους χάνεις μόνιμα πάνω από 5% του αποθηκευτικού χώρου της μπαταρίας .Αν ρουφάς 2C θα πάρεις το 80% της μπαταρίας , όλα αυτά βέβαια θεωρητικά! Γιατί στην πράξη υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ΒΜS κ.τ.λ που δε σε αφήνουν να φορτίσεις ποτέ τη μπαταρία από μόνος σου πάνω από το 80% καθώς και δε σε αφήνει να την αποφορτίσεις κάτω του 20-25% οπότε η μπαταρία που έχουμε στο παράδειγμα μας  

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.

από 61kwh γίνετε στην πράξη 40-45% μικρότερη .Θεωρητικά  δεν λένε ψέματα, αλλά και λένε!

 

Δέν καταλαβαίνω τίποτα απο τους υπολογισμούς που κάνεις, αν θέλεις κάνε τους πιό αναλυτικά.

 

Το C αφορά το ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης και έχει σχέση με το ρεύμα, δέν μπορείς να το υπολογίσεις απο τις Wh της μπαταρίας (που αφορούν αποθηκευμένη ενέργεια), πρέπει να ξέρεις τα Ah των κελιών και σε τι συνδυασμούς σε σειρά/παράλληλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους.

 

 

Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κελί μόνο του των 2000mAh και τραβάς 2A ρεύμα, τότε αυτό είναι εκφόρτιση 1C. Αν έχεις δύο τέτοια κελιά παράλληλα και πάλι τραβάς 2Α τότε αυτό είναι εκφόρτιση 0,5C, κ.ο.κ.

 

 

Επίσης για να υπολογίσεις ισχύ είτε σε kW είτε σε ίππους, πρέπει πάλι να ξέρεις πώς είναι συνδεδεμένα τα κελιά  μεταξύ τους για να υπολογίσεις την συνολική τάση της μπαταρίας και να ξέρεις και το ρεύμα εκφόρτισης.

Δημοσ.

1C σημαίνει ότι ο κινητήρας μας θα ρουφάει 61000W/745W= 82 ίππους, 2C είναι 61000Χ2=122000W=164 ίππους κτλ (745W=1 ίππος)

Θεωρητικά και πρακτικά μπορείς να τα πάρεις τα 58.5kwh usable, σε 1C αποφόρτισης

Δεν βγαζουν κανενα νοημα αυτα που γραφεις.

Ενδεικτικα διαιρεις watt δια watt και βγαζεις αποτέλεσμα σε ιππους!! ("61000W/745W= 82 ίππους")

 

Καλο θα ηταν να μαθεις τα βασικα περι φυσικης κλπ για να μην γράφεις τετοια χοντρα λαθη.

Αρχισε απο εδω:

www.google.gr

Δημοσ.

Δεν βγαζουν κανενα νοημα αυτα που γραφεις.

Ενδεικτικα διαιρεις watt δια watt και βγαζεις αποτέλεσμα σε ιππους!! ("61000W/745W= 82 ίππους")

 

Καλο θα ηταν να μαθεις τα βασικα περι φυσικης κλπ για να μην γράφεις τετοια χοντρα λαθη.

Αρχισε απο εδω:

www.google.gr

61 [kW] / 0,745 [kW/hp] θέλει να γράψει.

 

Την μετατροπή από kW σε hp θέλει να κάνει.

 

Το ίδιο με 61 × 1,34

 

Αν και πρέπει να χρησιμοποιήσει είτε 735(,5) είτε 746.

Δημοσ.

61 [kW] / 0,745 [kW/hp] θέλει να γράψει.

 

Την μετατροπή από kW σε hp θέλει να κάνει.

 

Το ίδιο με 61 × 1,34

 

Αν και πρέπει να χρησιμοποιήσει είτε 735 είτε 746.

Ακριβως!

Το "61000W/745W= 82 ίππους" είναι τελείως λαθος.

 

Τελος, η αυθαίρετη υποθεση για 61000w ισχυ απο τις 61kwh της μπαταρίας δεν στηρίζεται πουθενά.

Δημοσ.

Δέν καταλαβαίνω τίποτα απο τους υπολογισμούς που κάνεις, αν θέλεις κάνε τους πιό αναλυτικά.

 

Το C αφορά το ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης και έχει σχέση με το ρεύμα, δέν μπορείς να το υπολογίσεις απο τις Wh της μπαταρίας (που αφορούν αποθηκευμένη ενέργεια), πρέπει να ξέρεις τα Ah των κελιών και σε τι συνδυασμούς σε σειρά/παράλληλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους.

 

 

Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κελί μόνο του των 2000mAh και τραβάς 2A ρεύμα, τότε αυτό είναι εκφόρτιση 1C. Αν έχεις δύο τέτοια κελιά παράλληλα και πάλι τραβάς 2Α τότε αυτό είναι εκφόρτιση 0,5C, κ.ο.κ.

 

 

Επίσης για να υπολογίσεις ισχύ είτε σε kW είτε σε ίππους, πρέπει πάλι να ξέρεις πώς είναι συνδεδεμένα τα κελιά  μεταξύ τους για να υπολογίσεις την συνολική τάση της μπαταρίας και να ξέρεις και το ρεύμα εκφόρτισης.

-Το C αφορά το ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης και έχει σχέση με το ρεύμα

-σωστό 

 -δέν μπορείς να το υπολογίσεις απο τις Wh(Bατόρες) της μπαταρίας (που αφορούν αποθηκευμένη ενέργεια), πρέπει να ξέρεις τα Ah των κελιών και σε τι συνδυασμούς σε σειρά/παράλληλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους

- λάθος. αν αναφερόμουν σε σκέτα W τότε ναι θα είχες δίκιο, αλλά μιλάμε για Wh για μπαταρία είναι περίπου σαν  να λέμε Ah και θα σου το εξηγήσω στο παράδειγμα που έκανες πιο κάτω.

-Επίσης για να υπολογίσεις ισχύ είτε σε kW είτε σε ίππους, πρέπει πάλι να ξέρεις πώς είναι συνδεδεμένα τα κελιά  μεταξύ τους για να υπολογίσεις την συνολική τάση της μπαταρίας και να ξέρεις και το ρεύμα εκφόρτισης.

- Γιά να υπολογίσω τα ΚW πόσα βατ  σε 1C,  πρέπει να ξέρουμε τα βόλτ V της μπαταρίας και τα αμπερόρια Ah για να βγάλουμε της βατόρες wh . KWH = V*Ah  

-Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κελί μόνο του των 2000mAh και τραβάς 2A ρεύμα, τότε αυτό είναι εκφόρτιση 1C. Αν έχεις δύο τέτοια κελιά παράλληλα και πάλι τραβάς 2Α τότε αυτό είναι εκφόρτιση 0,5C, κ.ο.κ

-πολύ σωστά . αλλά σκέτα τα  2000mAh =2ΑΗ  που λες είναι ένα μηδενικό ένα τίποτα και δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τίποτα ούτε να καταλάβουμε τη δύναμη είναι σε W Π.Χ αν έχουμε μία μπαταρία 5V 2AH τo 1C είναι να τραβάς 2Α που θεωρητικά αφού είναι 2AH πρέπει να τα δώσει  για μία ώρα , τα 2Α λοιπόν 1C για να δούμε πόσα W είναι απλά κάνουμε τον πολλαπλασιασμό τα 2Α επί τα 5 V =10W =1C οπότε τα 10W είναι ακριβός το ίδιο για αυτήν την μπαταρία ,είτε πούμε ότι το 1C είναι 2Α είτε πούμε 10W ,   αν τα τραβήξουμε για μία ώρα που θεωρητικά μπορεί θα έχουμε 10Wh ή 2ΑΗ για αυτί τη μπαταρία. οπότε όταν μας δίνουν τις WH ή KWH από την μπαταρία ξέρουμε πόσο είναι το 1C χωρίς να ξέρουμε ούτε τα αμπερώρια αλλά ούτε τα βόλτ της μπαταρίας απλά σβήνουμε το Η τις ώρες κι έχουμε σκετα W που είναι το 1C.

Δεν βγαζουν κανενα νοημα αυτα που γραφεις.

Ενδεικτικα διαιρεις watt δια watt και βγαζεις αποτέλεσμα σε ιππους!! ("61000W/745W= 82 ίππους")

 

Καλο θα ηταν να μαθεις τα βασικα περι φυσικης κλπ για να μην γράφεις τετοια χοντρα λαθη.

Αρχισε απο εδω:

www.google.gr

Μάλλον εσύ δεν ξέρεις τα βασικά. εγω τα ξέρω σε βάθος . ναι ακριβός W/W και βρίσκεις αλάνθαστα τους ίππους ;) μου αρέσει που πάνε να κάνετε και τους έξυπνους και τρώτε τα μούτρα σας.

Ακριβως!

Το "61000W/745W= 82 ίππους" είναι τελείως λαθος.

 

Τελος, η αυθαίρετη υποθεση για 61000w ισχυ απο τις 61kwh της μπαταρίας δεν στηρίζεται πουθενά.

γιατί είναι λάθος? 1+1=2 πιο απλό δεν γίνετε.

το απέδειξα μαθηματικός στο προηγούμενο σχόλιο μου ότι πάλι μπαρούφες λες.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον εσύ δεν ξέρεις τα βασικά. εγω τα ξέρω σε βάθος . ναι ακριβός W/W και βρίσκεις αλάνθαστα τους ίππους ;) μου αρέσει που πάνε να κάνετε και τους έξυπνους και τρώτε τα μούτρα σας.

 

γιατί είναι λάθος? 1+1=2 πιο απλό δεν γίνετε.

το απέδειξα μαθηματικός στο προηγούμενο σχόλιο μου ότι πάλι μπαρούφες λες.

Αδιορθωτος.

Σε διορθωνουν για το χοντρο λαθος που εκανες και εσυ επιμενεις λέγοντας " W/W και βρίσκεις αλάνθαστα τους ίππους"

Αρχισε απο εδω να μαθεις τα βασικα περι φυσικης:

www.google.gr

 

Ισως αργοτερα καταλαβεις οτι ειναι (W δια W/hp) = hp και οχι W/W=hp οπως λανθασμένα επιμενεις.

Δημοσ.

Αδιορθωτος.

Σε διορθωνουν για το χοντρο λαθος που εκανες και εσυ επιμενεις λέγοντας " W/W και βρίσκεις αλάνθαστα τους ίππους"

Αρχισε απο εδω να μαθεις τα βασικα περι φυσικης:

www.google.gr

 

Ισως αργοτερα καταλαβεις οτι ειναι (W δια W/hp) = hp και οχι W/W=hp οπως λανθασμένα επιμενεις.

θες δημοτικό εσύ!  ρε σεις περίπου 745W είναι ένας ίππος έχουμε π.χ ένα μοτέρ που ρουφάει   90000W δύναμη πόση είναι αυτή η δύναμη σε ίππους? είναι 90000W/745W=120 ίππους .

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνεις ότι αυτό το 745 δεν έχει μονάδες [W] αλλά μονάδες [W/hp] μιας και είναι η αναλογία μετατροπής ή όπως σκατά λέγεται, από την μια μονάδα στην άλλη;

Δημοσ.

θες δημοτικό εσύ! ρε σεις περίπου 745W είναι ένας ίππος έχουμε π.χ ένα μοτέρ που ρουφάει 90000W δύναμη πόση είναι αυτή η δύναμη σε ίππους? είναι 90000W/745W=120 ίππους .

Επιμενεις και γραφεις ανακρίβειες και εκτιθεσαι.

Ουτε παιδακι δημοτικου δεν θα εκανε τετοιο χοντρο λαθος.

 

Κατσε να προσπαθησω να στο εξηγησω για πολλοστη φορα. Αυτο που γραφεις:

"745W είναι ένας ίππος" σημαίνει 745W ανα ιππο, δηλαδη 745W/hp.

 

Αρα οταν θελεις να βρεις ποσους ιππους ειναι τα 61000W, τοτε διαιρεις με τα 745W/hp, δηλαδη 61000W δια 745W/hp.

 

Μπορεις ελευθερα να συνεχισεις να εκτιθεσαι και να γραφεις μαργαριταρια οπως:

"90000W/745W=120 ίππους"

 

Υ.Γ.: Το αν είναι 735 ή 746 δεν είναι σημαντικό, οποτε το προσπερναμε.

Δημοσ.

Καταλαβαίνεις ότι αυτό το 745 δεν έχει μονάδες [W] αλλά μονάδες [W/hp] μιας και είναι η αναλογία μετατροπής ή όπως σκατά λέγεται, από την μια μονάδα στην άλλη;

1 ίππος = 745W τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό?

Δημοσ.

1 ίππος = 745W τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό?

"745W = 1 ίππος" που γράφεις , σημαίνει 745W ανα ιππο, δηλαδη 745W/hp είναι η μοναδα μετατροπης.

Δημοσ.

1 ίππος = 745W τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό?

 

Άστο τίποτα , χαραμίζεσαι εδώ μέσα.

 

Αλλά μιας και το παίζεις και ξερόλας, κάν' το σωστά.

 

1 hp = 746 watts για ηλεκτρικά μοτέρ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...