Blacktan Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Εστειλα αυτο σημερα στα ΕΛΤΑ : Παρακαλω πολυ οπως με ενημερωσετε σχετικα με την εξελιξη της παραλαβης του δεματος μου με αριθμο , EA293317292CN. Το δεμα εχει φυγει απο ΚΙΝΑ απο τις 10/7 και εκτοτε σχεδον 2 μηνες πλεον ακομη παραμενει στο τελωνειο υπο διαχειρηση. Πληρωσα EMS υπηρεσια αξιας 45$ για να ερθει γρηγορα , αντιθετως εξελισετε σε ποιο αργο και απο δωρεαν αποστολη χωρις ιχνηλασια. Σας καλω ΑΜΕΣΑ να με ενημερωσετε σχετικα με την εξελιξη της παραλαβης του δεματος μου , καθως σας ενημερωνω πως αντιστοιχα εχει ενημερωθει ο Συνηγορος του Πολιτη και ο ΕΕΕΤ για την συγκεκριμενη περιπτωση. Γνωριζω πως οι περιπτωσεις αντιστοιχων δεματων ειναι πολλες , και θα ηθελα να σας ενημερωσω πως εαν δεν προωθηθουν και αλλες τετοιες αντιστοιχες περιπτωσεις με δεματα που παραμενουν 2 και 3 μηνες σε αναμονη στο αεροδρομιο θα προχωρησουμε σε ομαδικες αγωγες και μηνυση κατα παντος υπευθυνου. Στην διαθεση σας για καθε διευκρινηση Νομιζω πως ενας ενας μας δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα , εαν μαζευτουμε ομως 20 ατομα και καποιος μπορεσει να συντονισει την προσπαθεια (εγω δεν μπορω , ελλειψη χρονου) και βαλουμε εναν δικηγορο τοτε κατι καλο θα βγει . Οσο δεν μπορουμε να κανουμε κατι , τοσο θα συνεχιζουν να σου λενε "ΥΠΟΜΟΝΗ" και εσυ/εγω να εχουμε παγωμενα τα χρηματα μας στο αεροδρομιο μεχρι καποιος να φιλοτημηθει να ανοιξει τον σακο. Οποιος επιθυμει να συμμετασχει ας παραθεσει το track no του με αστερακια ή οχι και την προθεση του να συμμετεχει οικονομικα σε πιθανη νομικη διεκδικηση. Εαν μαζευτουμε 20 ατομα , φρονω πως με 30/40 € ο καθενας μας μπορουμε να ανταποκριθουμε στο κοστος μιας μηνυσης ή αγωγης , μεσω δικηγορου. Και θα μπει η βαση για το ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ που εχει ξεκινησει εδω και 2 μηνες σχεδον και ειμαστε ολοι ερμαια ! Παρακαλω δε , για καποιο χρονικο διαστημα να μεινει sticky το θεμα μεχρι να εξελιχθει ή οχι , η προσπαθεια. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2017 από Blacktan 22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lou_melitzanis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Πολυ ενδιαφερον. Μπραβο για την προσπαθεια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelaras1 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 έτσι θέλει.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trickius Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Η διαχείριση των τελωνείων υπάγεται στην διεύθυνση των ΕΛΤΑ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Blacktan Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Φρονω πως οχι αλλα οπως και να εχει εμεις ως παραληπτες εχουμε συναφεια με τα ΕΛΤΑ και οχι με το τελωνειο . Υπαρχει καποιος που εχει τον χρονο και την διαθεση να συγκεντρωσει απο ολους μας υλικο ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Υπάρχουν 2 ζητήματα που μπορεί κανείς να διεκδικήσει. Το ένα είναι οι καθυστερησεις και το άλλο είναι ο υπολογισμός αξίας παραπάνω από την πραγματική. Προς το παρον δεν είναι πολλά τα περιστατικά που αναφέρονται στο δεύτερο ζήτημα. Στο πρώτο θέμα εσύ Blactan που αγόρασες ems καλώς έχεις απαίτηση να το παραλάβεις γρήγορα. Κάποιος όμως που αγόρασε απλό ταχυδρομείο (συστημένο έστω) δεν έχει την ίδια απαίτηση με σένα, κατά τη γνώμη μου πάντα. Αυτο αναφορικά με το δικαστικό μέρος, που έχει κόστος (συνήθως περισσότερο από όσο γράφεται). Για την ΕΕΤΤ που δεν έχει κόστος δεν υπάρχει το ίδιο ζήτημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Πολυ καλη η κινηση σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Blacktan Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Υπάρχουν 2 ζητήματα που μπορεί κανείς να διεκδικήσει. Το ένα είναι οι καθυστερησεις και το άλλο είναι ο υπολογισμός αξίας παραπάνω από την πραγματική. Προς το παρον δεν είναι πολλά τα περιστατικά που αναφέρονται στο δεύτερο ζήτημα. Στο πρώτο θέμα εσύ Blactan που αγόρασες ems καλώς έχεις απαίτηση να το παραλάβεις γρήγορα. Κάποιος όμως που αγόρασε απλό ταχυδρομείο (συστημένο έστω) δεν έχει την ίδια απαίτηση με σένα, κατά τη γνώμη μου πάντα. Αυτο αναφορικά με το δικαστικό μέρος, που έχει κόστος (συνήθως περισσότερο από όσο γράφεται). Για την ΕΕΤΤ που δεν έχει κόστος δεν υπάρχει το ίδιο ζήτημα Ορθα ανεφερεις. Ομως και οι των απλων αποστολων με 2μηνες και 3μηνες παραδοσεις ειναι απαραδεκτον. Τελος η προσπαθεια επιθυμω να γινει οχι μονο για τις αποστολλες/παραλαβες που εχουμε σε εκκρρμοτητα αλλα και για οσες στο μελλον θελουμε να κανουμε. Οι τυποι πανε να φτιαξουν κατεστημενο ειναι οφθαλμοφανες. Ισως μια συλλογικη προσπαθεια τους αποτρεψει . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ultraex2003 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 αδελφε σε καταλαβαινω απολυτα πριν λιγο παρελαβα με 10 μερες; καθηστερηση το ενα απο το αλλο καθοτι 2 παραγγελιες 2 κινητα αξιας 70 ευρο το καθενα συνολικα περιπου 50+ μερες για να παραλαβω το δικο μου ευτυχως δε ειχα καμμια χρεωση και στα 2 τηλεφωνα μονο με μυνησεις θα βγει ακρη εδω ειναι η καταγεγραμενη πορεια του δικου μου τηλ ελεος δηλαδη !!! 2017-06-13 06:10:00The item is pre-advised 2017-06-19 15:26:00The item is at the PostNL sorting center 2017-06-20 08:38:00The item is on transport to the country of destination 2017-07-02 22:38:00The item has arrived in the country of destination 2017-07-26 09:31:00The item has been processed in the country of destination 2017-08-02 12:00:00The delivery of the item was unsuccessful Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelaras1 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 αυτοί που είναι η δουλειά τους να τα συγκεντρώσουν είναι: συνήγορος καταναλωτή συνήγορος πολίτη κοινοποίηση εκεί και ας πράξουν τα δέοντα, έλεος δηλαδή έχουμε γίνει πειραματόζωα του κάθε ..εκτελωνιστή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
crashnburn Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 για ενα ποδηλατικο jacket των 20€ με ειδοποιησε ο πωλητης οτι θα εχω καθυστερηση παραλαβης περιπου ενα μηνα κ μου προτεινε full refund το οποιο κ δεν δεχτηκα καθως ο ανθρωπος δεν φταιει σε τιποτα για το μπου***λο που ολοι βιωνουμε αν γινει κινηση δεχομαι να την υπογραψω επωνυμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr_73 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μου είχε στείλει θείος από αμερική αρχές δεκαετίας του 80, ένα atari 2600. Η εφιαλτική εμπειρία αρκεί ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Moderators Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Εστειλα αυτο σημερα στα ΕΛΤΑ : ...καθως σας ενημερωνω πως αντιστοιχα εχει ενημερωθει ... και ο ΕΕΕΤ για την συγκεκριμενη περιπτωση.... Ποιος ειναι ο ΕΕΕΤ; (Μηπως εννοεις την ΕΕΤΤ; ) Κατα τα αλλα δεν βλεπω απο που και ως που εσυ ζητας "ρεστα" απο τα ΕΛΤΑ, για κατι που εχεις πληρωσει άλλο καταστημα και άλλο μεταφορεα. Δεν εισαι πελατης των ΕΛΤΑ για το πακετο που περιμενεις, δεν τους εχεις πληρωσει ουτε λεπτο. Εκει που εκανες την αγορα σου πρεπει να γκρινιαξεις ή να ζητησεις μειωση τιμης ή οτιδηποτε αλλο, και αυτοι που ειναι συνεργαζομενοι με τα ΕΛΤΑ ειναι οι μονοι που εχουν λογο να τους γκρινιαξουν ή να βρουν αν δεν τους αρεσει αλλον συνεργαζομενο. Αυτη ειναι η γνωμη μου τουλαχιστον. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Πάντως στην χάρτα υποχρεώσεων των ΕΛΤΑ λέει πως τυχόν αποζημίωση για την καθυστέρηση στην οφείλουν τα κινέζικα ταχυδρομεία σύμφωνα με τις εκεί διατάξεις, όχι τα ΕΛΤΑ Α15.3.2 Εισερχόµενα στην Ελλάδα ταχυδροµικά αντικείµενα της υπηρεσίας Express Mail Service (Ε.Μ.S.) Ο αποστολέας µπορεί να απευθύνεται στον Τοµέα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας µε την επωνυµία «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε.»και το διακριτικό τίτλο «ΕΛΤΑ COURIER» τηλεφωνικά στον αριθµό11 120,από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο µε αστική χρέωση για όλη την Ελλάδα, ή ηλεκτρονικά(στην ιστοσελίδα www.elta- courier.gr και [email protected]) για κάθε πληροφορία περί της τύχης του αντικειµένου και µέσα σε χρονικό διάστηµα έξι (6) µηνών από την επόµενη της ηµεροµηνίας κατάθεσης του αντικειµένου. Σύµφωνα µε τις κανονιστικές διατάξεις που διέπουν την υπηρεσία Ε.Μ.S. διεθνώς, τυχόν δικαιουµένη αποζηµίωση για πληµελή παροχή της εν λόγω υπηρεσίας καταβάλλεται µόνο από τη χώρα καταγωγής σύµφωνα µε τις εκεί ισχύουσες διατάξεις. https://www.elta.gr/LinkClick.aspx?fileticket=Le-7iuO23R8%3d&tabid=119&language=el-GR 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Moderators Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Εαν μαζευτουμε 20 ατομα , φρονω πως με 30/40 € ο καθενας μας μπορουμε να ανταποκριθουμε στο κοστος μιας μηνυσης ή αγωγης , μεσω δικηγορου. Και θα μπει η βαση για το ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ που εχει ξεκινησει εδω και 2 μηνες σχεδον και ειμαστε ολοι ερμαια ! Τωρα προσεξα και το παραπανω. Για ποια ασυδοσια μιλας που αρχισε πριν 2 μηνες; Αν παντως καταλαβα καλα τι εννοεις, θα πω μονο οτι ασυδοσια ειναι αυτο που ξερουμε εδω και πολλα πολλα χρονια, να παιρνουμε κατι απο εξωτερικο (εκτος ΕΕ που εχει ιδιαιτερους κανονισμους) και να ΜΗΝ περναει/πληρωνουμε τελωνειο και ενω εχει αξια πχ 100 ή 200 ευρω να δηλωνεται ως 10 και να μην πληρωνουμε κατι. Ασυδοσια και κλοπη. Αν εννοεις κατι αλλο, γραψ'το να ενημερωθουμε και εμεις. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα