Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδω και τεσσερα χρονια περιπου. ημουν σε custom profile απο τον παροχεα μου, την Vodafone. Μεσος ορος της συνδεσης, ηταν καπου στα 2000kbps. 

Κατα αυτο τον τροπο, ειχα "μολις" περιπου 5 αποσυνδεσεις την ημερα, αντι για τις υπερπολλαπλασιες που θα ειχα ως adsl2.

 

Τοσο ο ΟΤΕ, οσο και οι Forthnet/Vodafone, επέρριπταν ολη την ευθυνη σε εμενα, μη εντοπιζοντας υποτιθεται βλαβη απο την μερια του ΟΤΕ, ουτε στο σαπιο ΚΑΦΑΟ της γειτονιας, ουτε στο κουτι του ΟΤΕ στη πολυκατοικια μου.

Αυτη η απαντηση δινονταν για παρα πολλα χρονια, με χιλιες δυο δικαιολογιες. Φταιει η εσωτερικη του σπιτιου/πολυκατοικιας, φταιει το router μου, το ethernet καλωδιο, ο υπολογιστης και οτι μπορειτε να φανταστειτε.

Κυρια απαντηση των παραπανω για τα προβλημα, ηταν πως υπαρχει υγρασια στα καλωδια μας, λογω παλαιοτητας οπου δημιουργοντουσαν τα προβληματα.

 

Φυσικα, ειχαμε φερει δικους μας ηλεκτρολογους, οπου υποτιθεται δεν εντοπιζαν καποιο σοβαρο προβλημα στον κατανεμητη η στην εσωτερικη του σπιτιου.

 

Μετα τις βροχες του καλοκαιριου φετος, υπηρξε παρασιτο στο τηλεφωνο, οπου χειροτερευε αυτο καθως και οι αποσυνδεσεις. Γρηγορα δεν ειχαμε καθολου τηλεφωνο, και ακομα χειροτερα προβληματα με την συνδεση.

 

Κατω απο αυτες τις συνθηκες, και με την βοηθεια  και τις πληροφοριες των ThReSh και poulinos, ηρθ τεχνικος ηλεκτρολογος, εγινε αλλαγη της τηλεφωνικης καλωδιωσης. Συγκεκριμενα, βαλαμε ενισχυμενα καλωδια εναντια στην υγρασια και λοιπες συνθηκες, για το σπιτι και τον κατανεμητη της πολυκατοικιας μου.

 

Τα προβληματα παρεμειναν.

Δεν επανήρθε το τηλεφωνο, συνεχισα να εχω αποσυνδεσεις, και πηρα αμεσως την τεχνικη υποστηριξη εξηγοντας τους την κατασταση, και πως δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτω ξανα πως τα προβληματα ειναι δικης μου υπαιτιοτητας.

 

Ηρθε λοιπον εκτακτος τεχνικος της Vodafone, οπου ειδε τον κατανεμητη και την νεα καλωδιωση, και πως πραγματι η ευθυνη δεν ηταν δικη μου, και προωθησε το ζητημα στον ΟΤΕ.

 

Λιγες μερες λοιπον, ηρθε τεχνικος του ΟΤΕ.

Ο ανθρωπος λοιπον μου ειπε τα εξεις.

Το αρχαιο κουτι του ΟΤΕ στη πολυκατοικια, καποια στιγμη ειχε σπασει το μπροστινο μερος. Και επειδη ηταν τοσο παλιο, δεν μπορεσαν να βρουν την ιδια μασκα, μου βαλανε μια παραπλησια.

Αυτη ομως, δεν κουμπωνε καλα, με αποτελεσμα να μπαινουν νερα και ζωυφια, οπου μου δημιουργουσαν ολα αυτα τα χρονια ολα αυτα τα προβληματα!!!

Περα της ποσης σκονης και λασπης που ειχε γεμισει, ειχε και δυο σφηκοφωλιες!

Και τοσα χρονια, ολοι οι αλλοι τεχνικοι του ΟΤΕ μου λεγανε πως το κουτι ειναι αψογο και δεν εχει το παραμικρο!!!

Να'να καλα ο ανθρωπος αυτος, γιατι δεν ξερω τι και ποτε θα γινοταν κατι!

 

Ηρθε λοιπον νεο συνεργειο, οπου μας αλλαξαν ζευγος για το τηλεφωνο και καπως καθαρισαν το κουτι. Εξακολουθει να ειναι πρακτικα ανοιχτο, και η γραμμη μου συνεχιζει να γεμιζει πολλα λαθη, χωρις ομως την κατασταση με τις αποσυνδεσεις. Το τηλεφωνο -πλεον- λειτουργει κανονικα.

 

Μετα απο τοσα χρονια φρικης, χαμενων ωρων και χρηματων, περιμενα να βρεθει ενας σοβαρος επαγγελματιας απο τον ΟΤΕ, με τοσους ψευτες και απατεωνες τοσα χρονια.

 

Μιλαω με φιλο δικηγορο για να στειλω καταγγελια στην ΕΕΤΤ και να ζητησω την αποκατασταση του κουτιου και οτι αλλο χρειαστει.

 

Ευχαριστω θερμα τους ThReSh και poulinos για ολες τις συμβουλες και πληροφοριες που μου παρείχαν.

 

  • Like 4
Δημοσ.

Παντως γνωμη μου αν το κουτι ειχε παρει του κοσμου τα νερα μεσα και δεν ξερω τι δεν θα μου φαινοταν απιθανο καπου πιο κατω πιο πανω να εχει πιασει υγρασία.Καθώς ο ΟΤΕ είναι υπέυθυνος μεχρι το σημειο όπου το καλωδιο ερχετε στο κουτακι του σπιτιου σου σπαστους τα νευρα με τον οποιο τροπο να το φτιαξουν.

Δημοσ.

Καλά πόσο χρονών είσαστε;

Ο ΟΤΕ δεν έχει καμία υποχρέωση να φτιάξει το κουτί της κάθε πολυκατοικίας, τι σπαστου τα νεύρα και δικηγόρους.

Η υποχρέωση σου είναι να σου πει ότι μέχρι το κουτί η γραμμή είναι οκ και μετά φέρε δικό σου ηλεκτρολόγο.

Έχει χαθεί η απλή λογική, για αυτό παθαίνουμε ότι παθαίνουμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά πόσο χρονών είσαστε;

Ο ΟΤΕ δεν έχει καμία υποχρέωση να φτιάξει το κουτί της κάθε πολυκατοικίας, τι σπαστου τα νεύρα και δικηγόρους.

Η υποχρέωση σου είναι να σου πει ότι μέχρι το κουτί η γραμμή είναι οκ και μετά φέρε δικό σου ηλεκτρολόγο.

Έχει χαθεί η απλή λογική, για αυτό παθαίνουμε ότι παθαίνουμε

Το κουτι του ΟΤΕ ειναι ευθυνη του ΟΤΕ μιας και ειναι ιδιοκτησια του ΟΤΕ.

Αν δεν γνωριζεις τι ειναι ευθυνη σου και τι του ΟΤΕ μπορεις να το ψαξεις. Ευθυνη του πελατη ειναι απο τον κατανεμητη της πολυκατοικιας μεχρι τα διαμερισματα, ολα τα αλλα ειναι ευθυνη ΟΤΕ.

Πραγματι εχει χαθει η κοινη λογικη, ειδικα οταν ειναι κανεις απολυτος, χωρις ομως να εχει ιδεα.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 4
Δημοσ.

Το κουτι του ΟΤΕ ειναι ευθυνη του ΟΤΕ μιας και ειναι ιδιοκτησια του ΟΤΕ.

Αν δεν γνωριζεις τι ειναι ευθυνη σου και τι του ΟΤΕ μπορεις να το ψαξεις. Ευθυνη του πελατη ειναι απο τον κατανεμητη της πολυκατοικιας μεχρι τα διαμερισματα, ολα τα αλλα ειναι ευθυνη ΟΤΕ.

Πραγματι εχει χαθει η κοινη λογικη, ειδικα οταν ειναι κανεις απολυτος, χωρις ομως να εχει ιδεα.

 

Δεν το έγραψα σωστά. Τον κατανεμητή της πολυκατοικίας εννοούσα και αυτό κατάλαβα ότι έχει το πρόβλημα στην πιο πάνω περίπτωση, αν αναφέρεστε σε κάτι πριν τον κατανεμητή ζητώ συγνώμη κατάλαβα λάθος

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν το έγραψα σωστά. Τον κατανεμητή της πολυκατοικίας εννοούσα και αυτό κατάλαβα ότι έχει το πρόβλημα στην πιο πάνω περίπτωση, αν αναφέρεστε σε κάτι πριν τον κατανεμητή ζητώ συγνώμη κατάλαβα λάθος

Μα το γραφω παραπανω. Ο κατανεμητης δεν εχει, αλλα ουτε ειχε προβλημα. Το κουτι του ΟΤΕ ειχε προβλημα απο παντα, αφου δεν κλεινει σωστα.

Δεν το ειδε ποτε ηλεκτρολογος, ειτε που φεραμε εμεις ειτε καποιος παροχεας, αφου κατι τετοιο απαγορευεται. Μονο τεχνικοι και συνεργεια του ΟΤΕ εχουν το δικαιωμα ελεγχου και αλλαγης του.

  • Like 2
Δημοσ.

Πίεση από κάθε πλευρά με πλήρη δύναμη στον ΟΤΕ να αντικαταστήσει τις αρχαίες ξερχαβαλωμένες ρεγκλέτες και το κουτί. Αλλιώς δε θα δείτε άσπρη μέρα.

Δημοσ.

Μιλησα με αλλον τεχνικο, μου ειπε πως υπαρχει σοβαρο προβλημα με τον δημαρχο, ωστε να παρουν αδεια για τα καταλληλα εργα.

Μεταξυ Σκυλας και Χαρυβδης το προβλημα εν ολιγης.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Λιγα νεα απο την βλαβη και την αντιμετωπιση που εχω απο την vodafone. Μετα τις βροχες και την υγρασια, αρχισαν ξανα οι αποσυνδεσεις. Σε λιγοτερο απο πεντε ωρες λειτουργιας, εχω τα παρακατω αποτελεσματα:
post-108899-0-53330400-1507755848_thumb.png
Κλασικα, γεμιζω διαρκως λαθη, κολλαει το router και η συνδεση.
Περιμενω ξανα τεχνικο της vodafone με την γνωστη επαναληψη. Περιμενω την απαντηση του οτε ωστε αν χρειαστει να στειλω τωρα την καταγγελια στην ΕΕΤΤ.
Επισης, το εκπληκτικο ειναι πως η vodafone δεν αναγνωριζει πως ειχα προβλημα με την συνδεση μου τοσο καιρο, παρα μονο στη τηλεφωνικη γραμμη, και δεν μου πιστωνει το αντιστοιχο διαστημα! Ζητησαμε να κοιταξουνε το αρχειο τους, αφου τους ξεκαθαρισαμε και πως υπηρχε εξαρχης προβλημα, και πως δεν προκειται να πληρωσουμε για οσο διαστημα δεν ειχαμε τις υπηρεσιες τους.
Παω για αλλαγη παροχου απο οτι φαινεται με ολα αυτα.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...