Προς το περιεχόμενο

Μακρια απο Λενοβο - Απαραδεκτο σερβις και συμπεριφορα


manthes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω γραψει και σε αλλο τοπικ για το προβλημα μου αλλα καλυτερα να υπαρχει ενα νεο θεμα να το δουν και αλλοι.

Ειχα την ατυχια να παρω μια απο τις σαβουρες της Λενοβο (με δεδομενο οτι χαλασε σε 1,5 χρονο ο ορος σαβουρα ειναι επιτρεπτος πιστευω). Στον 1,5 χρονο αποκτησε προβλημα στην φορτιση και το εστειλα στο σερβις (Αρβατο οποτε τα λογια περιττευουν). Με καποιο μαγικο τροπο ανακαλυψαν οτι το κινητο εχει προβλημα στο Power on, κατι που δεν συνεβαινε φυσικα, οποτε εκτος απο την μπαταρια μου αλλαξαν και την πλακετα.

Πηρα το κινητο απο το σερβις μετα απο 25 μερες και διαπιστωσα οτι πλεον δεν εβρισκε τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας (πλην κοσμοτε με τα χιλια ζορια). Το ξαναστελνω στο σερβις (με φωτογραφια του κινητου χωρις σημα και ενος τηλεφωνου των 20 ευρω με φουλ σημα)  και απο την Πεμπτη εως σημερα ακομα δεν το εχουν ελεγξει. Σημερα επειδη συμπληρωσα ενα μηνα χωρις κινητο τους πηρα τηλεφωνο λεγοντας πως αφου δεν μπορουν να το επισκευασουν (παιρνουμε ως δεδομενο πως θα χρειαστει παλι να ερθει νεα πλακετα δηλαδη αλλες 20 μερες χωρις τηελφωνο) τοτε θελω αντικατασταση κινητου ή τα λεφτα μου πισω αλλιως θα κανω καταγγελια. 

Καπου εκει αρχισε και το ωραιο καθως η κυρα στο τηλεφωνο αρχισε τις εξυπναδες του στυλ τι εννοειται πως σας κατεστρεψαν το κινητο την πρωτη φορα, θα περιμενετε να ολοκληρωθει ο ελεγχος, δεν προβλεπεται αντικατασταση, καντε οτι θελετε ειναι δικο σας θεμα.

Επειδη δεν θελω να χασω επιπλεον χρονο προφανως δεν θα περιμενω το ποτε θα ολοκληρωθει ο ελεγχος. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που ειναι καλυτερα να απευθυνθω για το συγκεκριμενο θεμα; Σκεφτομαι για τον Συνηγορο του Καταναλωτη αλλα υπαρχει καποια καλυτερη λυση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συνήγορο το Καταναλωτή. Η Αρβάτο είναι το πρόβλημα και όχι η Lenovo. Μια χαρά εταιρία είναι η Lenovo άλλο αν στην Ελλάδα δεν έχουμε κανένα δικό της service και έχουμε μόνο τους κωλοελληνάρες που κοιτάνε να βγάλουν λεφτά από παντού.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ηταν μια χαρα δεν θα ελεγε πως δεν τρεχει τιποτα που ειμαι 1 μηνα χωρις κινητο και ενω αλλαξαν την πλακετα αυτη ειναι ελαττωματικη. θα πρεπει να περιμενω 50 μερες τουλαχιστον για να ξαναπαρω το κινητο στα χερια και αυτο ΑΝ θα ειναι ενταξει το νεο ανταλλακτικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ώρα ήταν σωστή; Το λέω γιατί καμιά φορά αν δεν έχουν σωστή ώρα δεν μπορούν να πιάσουν σήμα. Μήπως ήταν κάτι τέτοιο απλό και γλίτωνες την ταλαιπωρία...για τα υπόλοιπα δεν ξέρω που μπορείς να απευθυνθείς και πόσο διάστημα είναι καλυμμένοι να κρατήσουν το κινητό μέχρι να επισκευαστεί ή να αλλαχτεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις πολλές επιλογές, κάνε καταγγελία και βλέπεις. Φυσικά και η αρβατο δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια, αν έχεις δίκιο σίγουρα θα το βρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αρβατο δεν νομιζω να μπορει να κανει κατι ουτε να ενδιαφερθει. Θα πει οτι η νεα πλακετα εχει προβλημα. Το να πουν οτι βγηκε εκτος εγγυησης ξαφνικα την ημερα που το παρελαβα απο το σερβις ειναι τραβηγμενο απο τα μαλλια ενω δεν μπορουν να πουν ουτε οτι ειναι ενταξει με τα δικτυα της κινητης τηλεφωνιας οταν εχω τραβηξει φωτογραφια μαζι με ενα αλκατελ και το ενα εχει φουλ σημα και το αλλο καθολου.

Ετοιμασα την καταγγελια στον υπολογιστη αλλα αν καταλαβα καλα θελει εκτυπωση πρωτα, μετα υπογραφη και στην συνεχεια να την στειλω μεσω email.

Ο Συνηγορος τελικα ειναι η καλυτερη λυση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε φταιει η lenovo αλλα η Arvato που ειναι η πιο απαραδεκτη εταιρεια 

Εμενα μου ειχαν κρατησει κινητο εκει 4 μηνες και μετα απο καταγγελιες στο συνηγορο του πολιτη και πολλα emails σε αυτους και το εργοστασιο στο εξωτερικο μου το εφτιαξαν 

Απο τοτε δεν ξαναπηρα κινητο απο Ελλαδα 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η Λενοβο ηταν σοβαρη εταιρια θα περιμενα να πει θα δουμε τον ελεγχο, θα επισκευαστει και αν ξαναεχει προβλημα τοτε θα γινει αντικατασταση ομως δεν εχουν τετοιο σκοπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχεις μπλέξει στο κεφάλι σου. 

Άλλο η Lenovo, άλλο η Arvato. Η Arvato ευθύνεται για την ταλαιπωρία σου που έχει αναλάβει το σέρβις, όχι η Lenovo.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι η μπαταρια κρατησε μονο ενα χρονο, οτι η πλακετα που ηρθε ηταν ελαττωματικη αλλα και στην τελικη οτι η Λενοβο εχει για σερβις την Αρβατο ενω ξερει πως ειναι για τα πανηγυρια ειναι δικη της ευθυνη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωτικά η Arvato είναι σέρβις και άλλων εταιριών όπως 

SAMSUNG, SONY, NOKIA, LG, MICROSOFT, HUAWEI (δεν είμαι σίγουρος γι αυτές, από ένα google search τις μεταφέρω εδώ.)

Όποια από αυτές και να διάλεγες δηλαδή, πάλι με την Arvato θα είχες να κάνεις στην Ελλάδα.
Το ότι έτυχε να κρατήσει η μπαταρία σου ένα χρόνο, δεν κάνει αυτομάτως τα Lenovo σκουπίδια. Στατιστικά επιτρέπονται ελατωματικα κομμάτια.
Το θέμα είναι να μην είναι μεγάλο το ποσοστό, όπως πχ με το LG G4.

Εγω σου εύχομαι να βγάλεις άκρη γρήγορα. Δυστυχώς για τα αυτονόητα πρέπει να μπλέκουμε και τον ΣτΚ για να βρούμε το δίκιο μας και να κάνουμε τη δουλειά μας.

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ξαναπω πως δεν μπορω να τους δωσω ευθυνες για το συγκεκριμενο θεμα επειδη η πλακετα που ηρθε απο την Κινα ηταν προβληματικη. Και απο οτι διαβαζω στο φορουμ της ιδιας της Λενοβο αρκετος κοσμος αγορασε το κινητο με το συγκεκριμενο προβλημα να μην βρισκει δηλαδη τα δικτυα. 
Οποτε ναι μιλαμε για σαβουρα και αμφιβαλλω κατα ποσο τα ανταλλακτικα που διαθετουν ειναι  πραγματικα σε καλη κατασταση 

Και ενα δειγμα για το πως ειναι πλεον το κινητο. Και τα 2 μαζι με καρτες wind που πριν τις ειχα στο Λενοβο

 

14o2afr.jpg

Επεξ/σία από manthes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαρεσει που λέτε πως δεν είναι θέμα λενοβο αλλά αρβαντο. Δηλαδή την συγκεκριμένη εταιρεία ποιος την επέλεξε για σέρβις, εγώ; ας αλλάξει εταιρεία σέρβις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι μονο αυτο που λες αλλα οτι χαλασαν η μπαταρια και η αρχικη πλακετα, η νεα πλακετα που ηρθε ειχε προβλημα, επισης η μπαταρια αρκετες φορες οταν φτανει στο 15% κανει αντιστροφη μετρηση και φτανει στο 0 μεσα σε 15 δευτερολεπτα, η καμερα του ειναι τραγικη, το Led notification ειναι απιστευτα αδυναμο, το flash κατα διαστηματα γινεται τρομερα αδυναμο και η λυση ειναι μια εφαρμογη που λεγεται disco lights οπου μετα απο 15 λεπτα χρησης επανερχεται στο φυσιολογικο (ναι δεν κανω πλακα). Για αυτο και μιλαω για σαβουρα. Ο ορισμος του Κινεζικου.

Και δεν πιστευω οτι για ολα φταιει η Αρβατο αλλα ειναι πολιτικη της εταιριας γιατι διαβαζω πως με την Σαμσουνγκ δεν υπαρχουν προβληματα επειδη λογικα τους ετριξε τα δοντια. Ακομα και με την φωτογραφια που εδειξα πριν με τα 2 κινητα φοβαμαι πως θα γυρισουν και θα πουν οτι το κινητο ειναι ενταξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...