SaFiS Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μιας και είχα την καλύτερη εμπειρία από Customer Support εδώ και χρόνια (παλαιότερα από Plextor & Yamaha με PC DVD Recorders), είπα να το αναφέρω προς γνώση των φίλων του φόρουμ. Και εξηγώ... Στις 11.02.2016 αγοράζω τα Logitech Z906 από ελληνικό κατάστημα στα 318€. Ευχαριστημένος γενικά από την ποιότητά τους και τον ήχο τους, για ένα δωμάτιο (man-cave) των 30τ.μ., έχοντας πάνω τους διάφορες συνδεδεμένες πηγές, είτε με οπτική, είτε μέσω του Pass-Through της TV. Πριν περίπου 1 μήνα αντιλήφθηκα μια μυρωδιά καμμένου από το SUB, αλλά πρόσεξα επίσης ότι η πλάτη - ψύκτρα του SUB ζεματούσε ακόμη και σε standby. Αρχικά επικοινώνησα με το κατάστημα που τα πήρα, που φυσικά πήρα τη κλασική απάντηση, να μιλήσω με την Logitech. Αφού αρπάχτηκα αρχικά με τον υπάλληλο, μου είπε πως πλέον δεν φέρνουν H/W και αν η Logitech μου πει να απευθυνθώ σε αυτούς, τότε να τους ξαναενοχλήσω. Ξεκινάω λοιπόν RMA στο site της Logitech και αφού τους έδωσα τα απαραίτητα στοιχεία και σκαναρισμένη απόδειξη, περίμενα απάντησή τους. Αρχικά δεν είχα νέα για περίπου 10 μέρες και αφού τους έστειλα μήνυμα μέσω FB για την καθυστέρηση, επικοινώνησαν άμεσα μαζί μου. Αφού έγινε επιβεβαίωση των στοιχείων των ηχείων και κάποιων λεπτομερειών (διεύθυνση, Τ.Κ., κλπ.), με ενημέρωσαν πως εγκρίθηκε η αντικατάσταση και πως εντός 2 ημερών θα μου έρθει ενημέρωση από UPS. Μετά από 2 μέρες όμως μου έρχεται μήνυμα από το Support ότι τελικά δεν γίνεται να μου αποστείλουν τα ηχεία λόγω του μαγνήτη νεοδυμίου που περιέχεται στο SUB (απαγορεύεται η αποστολή με αεροπλάνο), οπότε και μου είπαν να διαλέξω ότι θέλω από το site ώστε να καλύψω το ποσό των ηχείων... Αρχικά ξενέρωσα και τους έστειλα μήνυμα λέγοντάς τους ότι δεν με καλύπτει αυτή η εναλλακτική μιας και όταν τους στείλω τα ελλατωματικά ηχεία πίσω, 1ον θα μείνω χωρίς ηχεία και 2ον θα πρέπει να σκάσω πάλι κανά 300άρι για να πάρω άλλα. Και εδώ έρχεται η θεική απάντηση. Τα παλιά ηχεία τα κάνω ΟΤΙ θέλω και δεν τα στέλνω πίσω. Επίσης μου είπαν να διαλέξω ότι θέλω (συνδυασμός προϊόντων ή ένα προϊόν στην ίδια τιμή) από το Γαλλικό site τους, αρκεί να μην ξεπερνά την αναγραφόμενη τιμή των ηχείων (399€ παρακαλώ). Μιας και από καιρό μου έτρεχαν τα σάλια για την G920 Driving Force, τους έστειλα μήνυμα ότι με καλύπτει το παραπάνω προϊόν (ίδια τιμή) και εφόσον είναι ΟΚ, να μου στείλουν αυτό. Η τιμονιέρα αυτή την στιγμή ταξιδεύει προς το σπίτι μου. Το SUB το είδε ο κουμπάρος μου, που είναι ηλεκτρονικός και άλλαξε ένα MOSFET και 2 πυκνωτές από τον ενισχυτή... Οπότε μου έμειναν τα ηχεία που είναι πλέον ΟΚ και μου έρχεται τζάμπα μια τιμονιέρα των 399€ δώρο από την Logitech... BEST CS EVER!!!! 13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Αρχικά επικοινώνησα με το κατάστημα που τα πήρα, που φυσικά πήρα τη κλασική απάντηση, να μιλήσω με την Logitech. Αφού αρπάχτηκα αρχικά με τον υπάλληλο, μου είπε πως πλέον δεν φέρνουν H/W και αν η Logitech μου πει να απευθυνθώ σε αυτούς, τότε να τους ξαναενοχλήσω. Βλεπω οτι τα καταστηματα συνεχιζουν να αρνουνται να συμπεριφερθουν οπως πρεπει και κανουν παλι τα δικα τους. Να ασχοληθει ο πελατης με την διαδικασια rma και να επικοινωνησει με την εταιρεια παρολο που τα αγορασε απο πωλητη/ενδιαμεσο. Για δωσε μας σε παρακαλω το ονομα του καταστηματος για να γνωριζουμε για μελλοντικες αγορες γιατι το κακο εχει παραγινει μου φαινεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 To κατάστημα είναι το Guaranty. Βλέπω ότι όντως δεν φέρνουν πλέον τίποτα για PC και ασχολούνται με είδη σπιτιού. Παρ' όλα αυτά είναι αδικαιολόγητοι και αν είχα χρόνο (όρεξη υπάρχει) για τρεχάματα, θα τους είχα σκίσει. Από αυτούς είχα αγοράσει τα ηχεία και την MSI 980Ti. Μόνο μην πάθει τίποτα η κάρτα, γιατί μετά θα γίνει χαμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Καλά η logitech είναι γνώση για το άριστο support της. Θεϊκό αυτό που σου έγινε Είσαι άρχοντας τώρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 ναι το εν λογω καταστημα πρεπει να περασε σε αλλα χερια γιατι περυσι που ειχε συμφορουμιτης προβλημα με καρτα του ειχαν βγαλει την πιστη για πιστωτικο,και ειχε αναφερει οτι παιρναει σε αλλα χερια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 ναι το εν λογω καταστημα πρεπει να περασε σε αλλα χερια γιατι περυσι που ειχε συμφορουμιτης προβλημα με καρτα του ειχαν βγαλει την πιστη για πιστωτικο,και ειχε αναφερει οτι παιρναει σε αλλα χερια. Nα σου πω, καλύτερα που έγινε έτσι. Αν είχα να κάνω με το κατάστημα, παίζει να κάνανε καμμιά καβάτζα πιστωτικό από Logitech και να μου στέλνανε τα ίδια επισκευασμένα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Nα σου πω, καλύτερα που έγινε έτσι. Αν είχα να κάνω με το κατάστημα, παίζει να κάνανε καμμιά καβάτζα πιστωτικό από Logitech και να μου στέλνανε τα ίδια επισκευασμένα... Και παλι ειναι απαραδεκτο απο το καταστημα να λεει στον πελατη να ασχοληθει με το rma. Τελος παντων αφου εβγαλες ακρη παλι καλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asderis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Φιλε η εισαι τυχερος η εγω ειμαι ατυχος. Εχω διαβασει και ακουσει πολλα παραπονα για το support τους. Ποντικι g403 με προβλημα και η logitech μου λεει οτι δεν υποστηριζονται τα προιοντα τους κατ'ευθειαν απο αυτους, αλλα μονο απο τα καταστηματα απο οπου εχει γινει η αγορα. Δεν αστειευομαι ουτε το γραφω για να τρολαρω.Το καταστημα εριχνε σε εμενα βεβαια την ευθυνη της ζημιας και η logitech για να δεχθει να μου το αλλαξει ηθελε γραπτο επισημο χαρτι απο το καταστημα οτι δεν μπορουν να με εξυπηρετησουν. Δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω τι πηρα απο το καταστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Φίλε μου τι να σου πω. Και εγώ έχω διαβάσει διάφορα. Ίσως είναι τύχη, ίσως παίζει διαφορετική εξυπηρέτηση ανα προϊόν, ειλικρινά δεν ξέρω... Ορίστε και ένα screenshot από το τελευταίο email που πήρα από αυτούς... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ποντικι g403 με προβλημα και η logitech μου λεει οτι δεν υποστηριζονται τα προιοντα τους κατ'ευθειαν απο αυτους, αλλα μονο απο τα καταστηματα απο οπου εχει γινει η αγορα. Η σωστη διαδικασια ετσι ειναι για ολες τις εταιρειες αλλα μια χαρα σου απαντησε η logitech,αφου δεν αγορασες απευθειας απο αυτους ή το καταστημα να εχει κλεισει πχ. Δεν αστειευομαι ουτε το γραφω για να τρολαρω.Το καταστημα εριχνε σε εμενα βεβαια την ευθυνη της ζημιας και η logitech για να δεχθει να μου το αλλαξει ηθελε γραπτο επισημο χαρτι απο το καταστημα οτι δεν μπορουν να με εξυπηρετησουν. Δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω τι πηρα απο το καταστημα. Το προβλημα σου αφορα αποκλειστικα το καταστημα αγορας(βεβαια ουτε για ποιο καταστημα λες ουτε για τι ειδους ζημια μιλαμε). 1)Το καταστημα αγορας απο που και ως που εβγαλε πορισμα για την κατασταση του ποντικιου?Σπασμενο ποντικι τους εδωσες ? Απαγορευεται δια ροπαλου ο πωλητης να κανει τον οποιοδηποτε ελεγχο του προιοντος,και γιατι η οδηγια απο την εταιρεια ειναι αυτη(οπως και στα κινητα καλη ωρα)αλλα ουτε εχουν τα καταστηματα αναλογα service για να μπορουν να τσεκαρουν την κατασταση του προιοντος. 2)Η Logitech μια χαρα επραξε με βαση τα οσα γραφεις και ισα ισα που οπως βλεπεις εδειξε προθεση να σε εξυπηρετισει γιατι θα μπορουσε αν ηθελε να επερνε το μερος του καταστηματος(παρα πολυ κακως αν το εκανε φυσικα)και να σε εβγαζε εκτος εγγυησης. 3)Οπως ανεφερε ο συμφορουμιτης πιο πισω η αγορα των ηχειων που εγινε απο το συγκεκριμενο καταστημα περυσι ειχε αλλη διευθυνση(και αφεντικο φανταζομαι)σε σχεση με φετος που του εμφανιστηκε το προβλημα,αρα επειδη αφορα αφορα προηγουμενου ιδιοκτητη(αρα πεφτει στην περιπτωση που λεω οτι δεν μπορει να εξυπηρετισει ο πωλητης/καταστημα αγορας,κακως ομως)γιαυτο και διευκολυνε η logitech με το service. Φίλε μου τι να σου πω. Και εγώ έχω διαβάσει διάφορα. ποια ειναι ρε παιδια τα διαφορα που εχετε διαβασει για την Logitech για πειτε και σε μας που δεν ξερουμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Σε ξένα φόρουμ αν κάνεις μια βόλτα, θα διαβάσεις αρκετά παράπονα. Πάντως για τα Z906 διάβασα τα ίδια με την περίπτωσή μου, μιας και ακολουθούν σχεδόν παντού την ίδια διαδικασία. Γι' αυτό λέω, μήπως έχει να κάνει με το προϊόν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Εγω για Ελλαδα λεω που ειμαστε εμεις. Σε ξενα forum μπορω να σου βρω αρκετα παραπονα για οποιαδηποτε εταιρεια. Να κατσουμε να τις κραζουμε ολες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asderis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 H αγορα εγινε απο media markt. Ο υπαλληλος μου εκανε τη χαρη και το δοκιμασει επιτοπου για να το διαπιστωσει αλλα δεν εβλεπε κατι. Κανονικα δεν επρεπε αλλα ημουν με πατεριτσες και ειπε να κανει το καλο. H ζημια ηταν οτι η ροδελα ειχε ενα ραγισμα και το ενα κουμπι στο πλαι ενω το παταγες μια φορα εκεινο εβλεπε δυο. Πως να δει αφου εκει που φαινετε το προβλημα ειναι σε σελιδες η σε φωτο οταν πατας το κουμπι για να παει πισω. Για τη ροδελα ισχυριστηκε οτι μπορει να μου επεσε.Δεν υπηρχε τροπος να το αποδειξω. Οπως και να εχει μου φανηκε πολυ κακο οτι θα πρεπει να εχεις αγορασει κατι απο αυτους για να σε βοηθησουν. Εχω αλλαξει προιοντα απο corsair,coolermaster,noctua και δεν μου ειχε τυχει κατι τετοιο ποτε. Απλα να πω οτι γραφω την εμπειρια μου οχι για να κραξω αλλα για να ενημερωσω.Τωρα οτι βγαινει και μια δοση πικρας...βγαινει.Δεν θα το αρνηθω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Το 2πλο click που αναφερεις ειναι προβλημα το οποιο οντως αναγνωριζεται απο την εγγυηση. Το μικρο ραγισμα στην ροδελα ομως δυστηχως ειναι κατι που δεν μπορεις ευκολα να αποδειξεις οτι δηλαδη εσυ δεν το προκαλεσες. Και το ξαναλεω παντως οτι στην παραπανω περιπτωση η logitech μια χαρα σου απαντησε .Η προβλεπομενη σωστη διαδικασια ειναι να δωσεις το προιον που σου εβγαλε προβλημα στον πωλητη και αυτος να το στειλει στην εταιρεια για επισκευη/αλλαγη ή τελος παντων για να βγαλει το πορισμα. Δεν ξερω τελικα τι εγινε αλλα εχεις δικαιωμα να πεις στον πωλητη(mediamarkt)να στειλει το ποντικι στην Logitech και αυτη να κρινει αν θα στο επισκευασει το ποντικι ή οχι. Φυσικα οταν συμπληρωθει το χαρτι του rma στο καταστημα αναφερεις και για την ροδελα πως εγινε ετσι με το ραγισμα μπας και. Για τις παραπανω εταιρειες κακως τις αναφερεις γιατι 1)αλλα προιοντα ειχες αλλαξει ειμαι σιγουρος,ειδικα η noctua δεν βγαζει ποντικια 2)διαφορετικο προβλημα για να γινει συγκριση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
louilouiCK Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Καλά αυτό δεν ειναι "τίποτα" γιατι εσένα ήταν και στην εγγύηση...Στην δική μου περίπτωση είχα τα θρυλικά logitech z5500 ούτε εγώ δεν θυμάμαι απο πότε (περίπου 2007 αν δεν κάνω λάθος) και καμιά 5 χρόνια μετά (δηλαδή 4 χρόνια μετά την εγγύηση της logitech) κάτι χαλάει δηλαδή τα ηχεία παίζανε κανονικά αλλα το control panel απλά κολλούσε μετά απο λίγα δευτερόλεπτα χρήσης και ο μόνος τρόπος να ξαναπαίξουν ήταν αν τα βγάλω και τα ξαναβάλω στο ρεύμα(η πλακέτα του ενισχυτή ήταν τελικα) Έγραψα στο support τους τι συμβαίνει με λεπτομέρειες όχι γιατι περίμενα κάποια αντικατάσταση κτλ απλά μήπως ξέρουν τι μπορεί να φταίει για να γλιτώσω το τρέξιμο αν δεν αξίζει ο κόπος κτλ.Η απάντηση τους ήταν να τους πω που να στείλουν το control panel (τιμή ebay 90 ευρώ άνετα)μου το έστειλαν αλλά έκανε τα ίδια... μου στείλανε μετα το sub. 4 χρόνια+ μετά την λήξη της τυπικής εγγύησης και χωρίς καν να έχω την απόδειξη αγοράς. βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκαιο τους παίρνει γιατι εκτός της καλής ποιότητας στα ακριβά τους προϊόντα (= χαλάνε λιγότερα κομμάτια συνολικά) έχουν και τεράστιο κέρδος ειδικά στην κατηγορία των η χείον που ουσιαστικά ειναι λίγο πλαστικό λίγο ξύλο μερικοί μαγνήτες και μια πλακέτα δηλαδή τα ηχεία αυτά εγώ ας πούμε θυμάμαι τα αγορά γύρο στα 360 ευρώ ή κάπου εκει (και ενώ πάλιωναν η τιμή στην αγορά μεγάλωνε αντι να πέφτει νομίζω έφτασε στο 500ρικο τόσο καλά βγήκαν ) ζήτημα αν κοστίζει 80ευρώ με 120 ευρώ. η κατασκευή τους H αγορα εγινε απο media markt. Ο υπαλληλος μου εκανε τη χαρη και το δοκιμασει επιτοπου για να το διαπιστωσει αλλα δεν εβλεπε κατι. Κανονικα δεν επρεπε αλλα ημουν με πατεριτσες και ειπε να κανει το καλο. H ζημια ηταν οτι η ροδελα ειχε ενα ραγισμα και το ενα κουμπι στο πλαι ενω το παταγες μια φορα εκεινο εβλεπε δυο. Πως να δει αφου εκει που φαινετε το προβλημα ειναι σε σελιδες η σε φωτο οταν πατας το κουμπι για να παει πισω. Για τη ροδελα ισχυριστηκε οτι μπορει να μου επεσε.Δεν υπηρχε τροπος να το αποδειξω. Οπως και να εχει μου φανηκε πολυ κακο οτι θα πρεπει να εχεις αγορασει κατι απο αυτους για να σε βοηθησουν. Εχω αλλαξει προιοντα απο corsair,coolermaster,noctua και δεν μου ειχε τυχει κατι τετοιο ποτε. Απλα να πω οτι γραφω την εμπειρια μου οχι για να κραξω αλλα για να ενημερωσω.Τωρα οτι βγαινει και μια δοση πικρας...βγαινει.Δεν θα το αρνηθω. κάτσε ρε φίλε δηλαδή λες πως αγόρασες του κουτιού ποντίκι το κουτι ήταν εντάξει (δεν είχε τσαλακωθεί κτλ) και μέσα είχε ποντίκι με ραγισμένη ροδέλα ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα