Giannis316 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Καλησπέρα, Σε συνέχεια αυτού : http://www.insomnia.gr/topic/640411-lg-g5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%86%CF%8C%CF%81%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1-25616-try-before-you-buy-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%8C/ Πήρα πριν 2 βδομάδες ένα G5 και σήμερα διαπίστωσα ότι έχει πρόβλημα το power button. Βασικά το κουμπί είναι χαλαρό και συνήθως μένει πατημένο. Ουσιαστικά περνάει κατώ από το πίσω κάλλυμα. Κανείς που έχει το ίδιο θέμα ; Καμιά ιδεα ; Θα το παώ στο service από Δευτέρα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
saruman123 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δες πως πρεπει να είναι Ο tsilitheo1 νομίζω θα σου πει καλύτερα 1
NemeSis1990 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 εχω το ιδιο προβλημα, δεν δουλευει καθολου το κουμπι ουτε το δακτυλικο αποτυπωμα. ειμαι μεσα στην εγγυηση αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν θελω να τους το παω.
tsilitheo1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Βασικα,βλεπω οτι φορας θηκη,η οποια δεν "κουμπωνει" τελεια στο παουερ. Μηπως αυτην σου κανει το θεμα;;. Δοκιμασες χωρις αυτην;;
Giannis316 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Καλημέρα, το πρόβλημα είναι με το κουμπί, η θήκη δεν κάνει διαφορά. Εμένα δουλεύει μια χαρά και το αποτύπωμα και σαν Power button. Το θέμα είναι κάθε φορά που το πατάς πρέπει να το πιέσεις προς τα μέσα και πάνω κάτω ανάλογα, για να "ξεκολλήσει", επανέλθει. @nemesis: ποτέ αγόρασες το κινητό; απλά θέλω να δω αν είναι πρόβλημα με τις πρώτες παρτίδες ή γενικό. Γιατί να μην το πας για έλεγχο;;
NemeSis1990 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 παρα πολλα g5 εχουν προβλημα με το κουμπι...προσωπικα εχω βολευτει με το διπλο πατημα στην οθονη και εχω ξεχασει το κουμπι.
Giannis316 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Η LG το αναγνωρίζει σαν πρόβλημα; το φτιάχνουν αν πάει στο service; θα επικοινωνήσω αύριο με το service τους στη Κύπρο και θα ενημερώσω σχετικά με την απάντηση τους.
tsilitheo1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Δημοσ. 9 Απριλίου 2017 Εμενα παντως παιδια,απο τον αυγουστο δεν μου εχει κανει κανενα θεμα. Δουλευει αψογα το παουερ. Ουτε και κανει πανω κατω
Giannis316 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Η επίσημη απαντήση της LG για το αυτοκόλλητο : "Το αυτοκόλλητο με την σήμανση "Try Βefore Βuy" δεν αποτελεί αυτοκόλλητο της LG Electronics Ελλάς, και κατ' επέκταση δεν διαθέτουμε καμία σχετική πληροφορία για τον λόγο τοποθέτησης του στην συσκευασία της συσκευής." Από το κατάστημα μου λένε ότι έρχεται έτσι από LG! Θα το στείλω για επισκευή την ερχόμενη βδομάδα, αλλά τελικά ποιος λέει την αλήθεια και τι παίζει ακριβώς δεν βγάζεις άκρη. Θα στείλω ξανά στο μαγαζί email. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2017 από Giannis316
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα