Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι διαφορα εχουν αυτες οι δυο ρυθμισεις παιδια στο Honda CRV  ??

 

Τα "ασπραδακια" ειναι απο σταχτη τσιγαρου ...

 

Και στς δυο βγαζει κανονικα κρυο αερα.

post-40980-0-89245100-1490385288_thumb.jpg

post-40980-0-83343700-1490385289_thumb.jpg

Δημοσ.

Στην πρώτη φωτογραφία είναι ενεργοποιημένος ο αυτόματος κλιματισμός. Δηλαδή επιλέγει από μόνο του με πόση ένταση θα βγει ο αέρας των δεκαεννιά βαθμών. Το λαμπάκι που είναι αναμενο σημαίνει ότι χρησιμοποιείται ο αέρας που είναι μέσα στο αυτοκίνητο και δεν παίρνει αέρα από έξω.( κάνει ανακύκλωση).

 

Στη δεύτερη φωτογραφία είναι ενεργοποιημένος ο κλιματισμός και απλά βγάζει αέρα 19 βαθμών.

 

Εγώ αυτά κατάλαβα. Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσουν οι επόμενοι :)

  • Like 2
Δημοσ.

Ανακυκλωση αερα ειναι, στο 1ο το κλιμα ανακυκλωνει τον εσωτερικο αερα, ενω με το λαμπακι κλειστο φερνει φρεσκο αερα απο εξω.

Για εμενα η ανακυκλωσει χρειαζεται μονο οταν

1)Πετυχεις μυρωδιες εξω ή καμια νταλικα που βγαζει ντουμανι και δεν θες να σνιφαρεις

2)Οταν εχει παρα πολυ ζεστη μεσα (ή πολυ κρυο) αφου ανακυκλώνοντας τον ιδιο αερα ερχεσαι πιο γρηγορα στην επιθυμητή θερμοκρασια, αφου κρυωσει η καμπινα το γυρνας στον φρεσκο.

 

PS: Κοψτο!

  • Like 2
Δημοσ.

Mπλιαξ κύριε Γιάννη μας, τι κονσόλα είναι τούτη;

 

Το auto νομίζω καθορίζει μόνο του την θερμοκρασία.

 

 

Απολογουμαι ....

Μπερδευτηκα ...Πoια  εικονα ειναι η πιο σωστη ? Αυριο θα καθαρισω και θα δω αν υπαρζει και αλλη με auto και a/c on .

Δημοσ.

Για εμένα η πιο σωστή θα ήταν απλά να πατάς το κουμπάκι auto, στη συνέχεια να ρυθμίσεις την επιθυμητή θερμοκρασία και τέλος απλά να είναι κλειστό το λαμπάκι της ανακύκλωσης. ( εκτός αν είναι κάποια στιγμή χρησιμο, όπως πχ στις περιπτώσεις που ανέφερε ο συμφορουμιτης παραπανω).

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω τι γίνεται στο honda, στο yaris που είχα, όταν έβαζα το auto ο ανεμιστήρας δούλευε στο φουλ και φυσικά ήταν ενοχλητικό.

Αυτό συνέβαινε γιατί δούλευε στο τέρμα για να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία.. Μετά θα έβγαζε λιγότερο ή καθολου( αναλόγως το συστημα)

 

Το μεγαλο κουμπι που λεει AC τι να ειναι ?

Το κουμπακι auto αυτοματοποιεί τη διαδικασία. Αν δεν λειτουργεί το auto βάζεις το a/c. Η διαφορά είναι ότι το ac καταναλώνει περισσότερη ενέργεια.

 

Για τα τελευταία δεν είναι απόλυτα σιγουρος, καθώς προκύπτουν από ένα σύντομο γκουγκλαρισμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είναι χειμώνας, πατάς το Auto και αν δεν ενεργοποιείται μόνη της η ανακύκλωση αέρα, τότε την πατάς εσυ και την αφήνεις έτσι μέχρι να ζεσταθεί η κινητήρας.

Στα νέα clima, γίνονται όλα αυτόματα.

 

Όταν είναι καλοκαίρι, για να σου δώσει κρύο πρέπει να είναι πατημένο το AC διαφορετικά δεν μπορεί να κατεβάσει θερμοκρασία κάτω από του περιβάλλοντος.

Εκεί η ανακύκλωση του αέρα είναι off συνήθως.

 

ΜΗΝ καπνίζεις μέσα στο αυτοκίνητο, ειδικά όταν έχεις ανακύκλωση αέρα ενεργοποιημένη.

Είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου.

Όσα χρόνια καπνίζω, δεν έχω ανάψει ποτέ τσιγάρο στο αυτοκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.

Στην πρώτη φωτογραφία ο κλιματισμός είναι αναμμένος, στη δεύτερη βγάζει απλά αέρα χωρίς την χρήση του συμπιεστή του AC και στην τρίτη το AC είναι ενεργοποιημένο και θα συνεχίσει να δουλεύει ακόμα κι αν πιάσει 19 βαθμούς που του έχεις θέσει.

 

Κοινώς αν ζεσταίνεσαι πολύ, επιλέγεις την τρίτη λύση και μόλις δροσιστείς γυρίζεις στην πρώτη.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην πρώτη φωτογραφία ο κλιματισμός είναι αναμμένος, στη δεύτερη βγάζει απλά αέρα χωρίς την χρήση του συμπιεστή του AC και στην τρίτη το AC είναι ενεργοποιημένο και θα συνεχίσει να δουλεύει ακόμα κι αν πιάσει 19 βαθμούς που του έχεις θέσει.

 

Κοινώς αν ζεσταίνεσαι πολύ, επιλέγεις την τρίτη λύση και μόλις δροσιστείς γυρίζεις στην πρώτη.

 

 

Σε ευχαριστω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...