gvourdahas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Είμαι κάτοχος ενος ASUS UX305CA laptop για περίπου 15 μήνες. Η χρήση του ήταν κανονική και δεν είχε ταλεπορηθεί με πεσίματα, νερά κτλπ. Μία μέρα σταμάτησε να ξεκινάει, άναβε μόνο το λαμπάκι του power και τίποτε άλλο. Το πήγα και στην αντιπροσωπεία, αλλά η εγγύηση είχε τελειώσει και το κόστος αλλαγής motherboard (αυτή ήταν η ζημιά που μου είπαν) είναι ασύμφορο. Το άνοιξα, κάθισα ξανά δίσκους καλώδια κτλπ αλλά τίποτα. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι να κάνω? Επισκευάζεται η motherboard?
kotsos72 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 https://m.aliexpress.com/s/item/32795144759.html
gvourdahas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Σ' ευχαριστώ πολύ! Είχα κοιτάξει ebay αλλά όχι εκεί.
gvourdahas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Όχι, 12 μήνες. Ξέρει κανείς αν επισκευάζεται πουθενά?
tsaptsap Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 24 μήνες κανόνες EU Κοιτά κάποιο σχετικο thrrad
gvourdahas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Το έδωσα και για έλεγχο στο επίσημο σερβις της ASUS με το τιμολόγιο αγοράς και μου είπαν ότι είναι εκτός. Θα ψάξω το thread, αν έχετε κάποιο λινκ, ευπρόσδεκτο.
vdanasto Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Εάν έχει κοπεί τιμολόγιο και όχι απλή απόδειξη αγοράς, η Asus δίνει ένα έτος εγγύηση.
tsaptsap Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 http://www.ekatanalotis.gr/category/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/
gvourdahas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Παιδιά ευχαριστώ πολύ! Θα επικοινωνήσω ξανά με την αντιπροσωπέια και βλέπουμε.
gvourdahas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Έστειλα mail στο σερβις και τους πήρα τηλέφωνο και μου τα μασάγανε, κάτι ότι ο μεταπωλητής πρέπει να αναλάβει την εγγύηση και ότι αν κόψω τιμολόγιο δεν είμαι καταναλωτής! (τι είμαι?) Περιμένω επίσημη απάντηση και θα σας ενημερώσω. Μου απάντησαν ότι αν ήμου ιδιώτης θα είχα 2 χρόνια, σαν επαγγελματίας όμως οχι: "Αν το προϊόν αγοραστεί με τιμολόγιο ( από επαγγελματία , επιχείρηση , κτλ.) η εγγύηση του προϊόντος ισχύει για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στην κάρτα εγγύησης και στη συσκευασία του προϊόντος." Παιδιά τι λέτε να το κυνιγίσω ή δεν αξίζει?
TheDevilMayCare Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 ^^ Δεν υπαρχει το "δεν αξιζει", δεν εχεις να χασεις κατι εκτος απο χρονο,οποτε πλην της περιπτωσης ο χρονος σου να ειναι υπερπολυτιμος, εδωhttp://www.efpolis.gr/1520http://www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias?id=254
gvourdahas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Ευχαριστώ ξανά. Θα απευθυνθώ και εκεί. Έχω δώσει και τα στοιχεία σε γνωστό μου δικηγόρο να μου πει την γνώμη του.
TheDevilMayCare Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Οσο ο δικηγορος (σου) δεν στοιχιζει, δεν ειναι προβλημα Το αν θα "μασησουν" στην παρεμβαση 1520, δεν το ξερω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα