Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι κάτοχος ενος ASUS UX305CA laptop για περίπου 15 μήνες.

Η χρήση του ήταν κανονική και δεν είχε ταλεπορηθεί με πεσίματα, νερά κτλπ.

Μία μέρα σταμάτησε να ξεκινάει, άναβε μόνο το λαμπάκι του power και τίποτε άλλο.

Το πήγα και στην αντιπροσωπεία, αλλά η εγγύηση είχε τελειώσει και το κόστος αλλαγής motherboard (αυτή ήταν η ζημιά που μου είπαν) είναι ασύμφορο.

Το άνοιξα, κάθισα ξανά δίσκους καλώδια κτλπ αλλά τίποτα.

Έχει κανείς καμιά ιδέα τι να κάνω?

Επισκευάζεται η motherboard?

Δημοσ.

Το έδωσα και για έλεγχο στο επίσημο σερβις της ASUS με το τιμολόγιο αγοράς και μου είπαν ότι είναι εκτός.

Θα ψάξω το thread, αν έχετε κάποιο λινκ, ευπρόσδεκτο.

Δημοσ.

Έστειλα mail στο σερβις και τους πήρα τηλέφωνο και μου τα μασάγανε, κάτι ότι ο μεταπωλητής πρέπει να αναλάβει την εγγύηση και ότι αν κόψω τιμολόγιο δεν είμαι καταναλωτής! (τι είμαι?)

Περιμένω επίσημη απάντηση και θα σας ενημερώσω.


Μου απάντησαν ότι αν ήμου ιδιώτης θα είχα 2 χρόνια, σαν επαγγελματίας όμως οχι:

 

"Αν το προϊόν αγοραστεί με τιμολόγιο ( από επαγγελματία , επιχείρηση , κτλ.) η εγγύηση του προϊόντος ισχύει για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στην κάρτα εγγύησης και στη συσκευασία του προϊόντος."

 

Παιδιά τι λέτε να το κυνιγίσω ή δεν αξίζει?

Δημοσ.

Ευχαριστώ ξανά.

Θα απευθυνθώ και εκεί. Έχω δώσει και τα στοιχεία σε γνωστό μου δικηγόρο να μου πει την γνώμη του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...