Προς το περιεχόμενο

Αγορά παλιού μεταχειρισμένου


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. 

Βρήκα μεταχειρισμένο το Toyota Celica 94 με υγραέριο (χιλιόμετρα δεν ξέρω ακόμα η αλήθεια είναι). 

Τι θα λέγατε? 

Το αυτοκίνητο πέρα του ότι είναι πανέμορφο ξέρω πως είναι και καλά. Κουβαλάει αρκετά χρόνια όμως. Εσείς τι λέτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τα χλμτρα δεν πρεπει να σε προβληματίζουν σε ιάπωνα εκείνης της δεκαετίας,ειδικα,του πρώτου μισού της.τα περιφεριακά κοιτά να είναι σε καλη κατασταση διότι η επαναφορά τους θα κοστίσει.πχ καθίσματα,επενδύσεις σαλονιού κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα χλμτρα δεν πρεπει να σε προβληματίζουν σε ιάπωνα εκείνης της δεκαετίας,ειδικα,του πρώτου μισού της.τα περιφεριακά κοιτά να είναι σε καλη κατασταση διότι η επαναφορά τους θα κοστίσει.πχ καθίσματα,επενδύσεις σαλονιού κλπ.

 

Εξωτερικά φαίνεται άψογο το συγκεκριμένο όπως και το εσωτερικό του, απ ότι φαίνεται στις φωτογραφίες τουλάχιστον.

Το θέμα του υγραερίου να με αγχώνει ή μπα? Δεν είχα ξανά ποτέ επαφή με το είδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Βρήκα μεταχειρισμένο το Toyota Celica 94 με υγραέριο (χιλιόμετρα δεν ξέρω ακόμα η αλήθεια είναι). 

Τι θα λέγατε? 

Το αυτοκίνητο πέρα του ότι είναι πανέμορφο ξέρω πως είναι και καλά. Κουβαλάει αρκετά χρόνια όμως. Εσείς τι λέτε?

Ε τι να πούμε? Για τα χιλιόμετρα και την κατάσταση που δεν ξέρουμε? Το "πανέμορφο" είναι υποκειμενικό, τα toyota εκείνης της εποχής σίγουρα είναι από τα πιο αξιόπιστα, και δεν χωράει αμφιβολία πως είναι παλιό. Αυτό που σίγουρα δεν μ' αρέσει είναι το ότι δεν αναφέρει τιμή, κατά κανόνα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για μίνι εγκεφαλικό όταν ρωτήσεις πόσα ζητάει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι ειναι ξαναβαμενο βγαζει ματι, και γενικα δεν φαινεται σε καλη κατασταση.

το υγραεριο σε τετοιο αυτοκινητο ειναι πιο πολυ μειον, καλυτερα κοιτα για καποιο αλλο..

 

αυτο πολυ καλυτερο φαινεται:

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9139178/

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 χρονων αυτοκινητο + 1.800cc, wtf. Ουτε Αλβανοι δεν τα αγοραζουν αυτα πλεον.

Μονο στην ιδεα των τελων κυκλοφοριας και του ΚΤΕΟ σε τοσο παλιο αυτοκινητο, τρεμω.

Οσο φθηνα κι αν το πουλαει ειναι βεβαιο οτι σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα θα σου κοστισει αλλα τοσα καθως θα βγαζει τη μια φθορα πισω απο την αλλη. Δεν λεω καν για βλαβες (μια που στανταρ θα εχει 200.000 χιλιομετρα και ΒΑΛΕ), αλλα μονο για φυσιολογικες φθορες, απο ξεραμενες τσιμουχες, μεχρι σκουριασμενα μεταλικα accessories, μεχρι ηλεκτρονικα, μεχρι αναλωσιμα τυπου τακακια, δισκο πλατο κλπ.

 

Συνετισου πριν αγορασεις αμαξι, ειναι η συμβουλη μου. Το οτι στην εφηβεια σου το ειχες απωθημενο, δεν αποτελει κριτηριο αγορας μερικες δεκαετιες αργοτερα. Κι εγω θα θελα να εχω απο εκεινη την εποχη ενα calibra 2.0T που ειναι 10 φορες ομορφοτερο και πιο τουμπανιασμενο απο την επισης ομορφη celica εκεινης της εποχης, αλλα τι να λεμε τωρα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Βρήκα μεταχειρισμένο το Toyota Celica 94 με υγραέριο (χιλιόμετρα δεν ξέρω ακόμα η αλήθεια είναι).

Τι θα λέγατε?

Το αυτοκίνητο πέρα του ότι είναι πανέμορφο ξέρω πως είναι και καλά. Κουβαλάει αρκετά χρόνια όμως. Εσείς τι λέτε?

Να το πας σε γιαπωνεζακια για καλό έλεγχο, αν το δίνει κάτω από 1800 παρτο αλλιώς άστο πάρε 1999 πιο καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμενα μ' αρέσει. Αν το δίνει κάτω από 1500€ και είναι όντως σε καλή κατάσταση πάρ'το να κάνεις την γκαύλα σου και όταν αρχίσει να είναι ασύμφορο από φθορές πέτα το  ή δωσ' το 500€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμενα μ' αρέσει. Αν το δίνει κάτω από 1500€ και είναι όντως σε καλή κατάσταση πάρ'το να κάνεις την γκαύλα σου και όταν αρχίσει να είναι ασύμφορο από φθορές πέτα το  ή δωσ' το 500€.

1000 ευρω για να κανει την γκαυλα του μερικους μηνες; Καταλαβαινεις οτι αυτο δεν ειναι συμβουλη προς καποιον που αναζητα συμβουλες, ετσι; :)
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το υγραεριο ειναι μειον.απο εκει και περα ψαξε το για κανενα σοβαρο τρακαρισμα.εαν δεν εχει και γουσταρεις και συμφωνησεις με την τιμη προχωρα το.

το οτι θα εχει ξαναβαμμενουν προφυλακτηρες παιζει να ειναι 100% σιγουρο.αλλα δεν λεει κατι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμενα μ' αρέσει. Αν το δίνει κάτω από 1500€ και είναι όντως σε καλή κατάσταση πάρ'το να κάνεις την γκαύλα σου και όταν αρχίσει να είναι ασύμφορο από φθορές πέτα το  ή δωσ' το 500€.

 

Αυτά "γράφουμε" και μετά απορούμε γιατί μας θεωρούν ορισμένοι "γίδια" με άφθονο χρήμα.

 

Λεφτά, για πέταμα, μάλλον υπάρχουν................

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 χρονων αυτοκινητο + 1.800cc, wtf. Ουτε Αλβανοι δεν τα αγοραζουν αυτα πλεον.

Μονο στην ιδεα των τελων κυκλοφοριας και του ΚΤΕΟ σε τοσο παλιο αυτοκινητο, τρεμω.

Οσο φθηνα κι αν το πουλαει ειναι βεβαιο οτι σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα θα σου κοστισει αλλα τοσα καθως θα βγαζει τη μια φθορα πισω απο την αλλη. Δεν λεω καν για βλαβες (μια που στανταρ θα εχει 200.000 χιλιομετρα και ΒΑΛΕ), αλλα μονο για φυσιολογικες φθορες, απο ξεραμενες τσιμουχες, μεχρι σκουριασμενα μεταλικα accessories, μεχρι ηλεκτρονικα, μεχρι αναλωσιμα τυπου τακακια, δισκο πλατο κλπ.

 

Συνετισου πριν αγορασεις αμαξι, ειναι η συμβουλη μου. Το οτι στην εφηβεια σου το ειχες απωθημενο, δεν αποτελει κριτηριο αγορας μερικες δεκαετιες αργοτερα. Κι εγω θα θελα να εχω απο εκεινη την εποχη ενα calibra 2.0T που ειναι 10 φορες ομορφοτερο και πιο τουμπανιασμενο απο την επισης ομορφη celica εκεινης της εποχης, αλλα τι να λεμε τωρα...

 

Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω σε μερικά από όσα γράφεις:

 

Τα τέλη κυκλοφορίας του συγκεκριμένου είναι 280€, ελάχιστη διαφορά έχουν σε σχέση με τα 1400 - 1600cc, τεράστια διαφορά υπάρχει ανάμεσα στις κατηγορίες 1300 με 1400, και χαώδης διαφορά ανάμεσα στις κατηγορίες 1800 με 2000cc.

 

Στο ΚΤΕΟ δεν τρέμεις αν αυτοκίνητο είναι παλιό, τρέμεις αν ξέρεις ότι είναι χρέπι/πως έχει ελλείψεις.

 

Τα αναλώσιμα δεν έχουν σχέση με την ηλικία του αυτοκινήτου.

 

Σίγουρα όσο παλιότερο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να βγάλει ζημιές, δεν πιστεύω να υπάρχει κανένας που να υποστηρίζει το αντίθετο, έλα όμως που όσο νεώτερο είναι τόσο ακριβότερα κοστίζει! Με περιορισμένο budget δεν έχεις πολλές επιλογές, για να πας σε κάτι νεώτερο ή θα πέσεις σε κατηγορία ή θα βρεις κάποιο αρκετά ταλαιπωρημένο. Το Celica που μας δείχνει ο φίλος πιστεύω πως αξίζει μόνο αν δεν έχει καμία απολύτως έλλειψη και η τιμή του είναι βαριά μέχρι 2.000€, με τα ίδια χρήματα τι άλλο μπορείς να βρεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αέριο είναι θέμα. Τα μοτέρ της εποχής και made in Japan βγάζουν μισό εκατομμύριο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πόσα όμως πραγματικά έχει τώρα; το οδηγούσε σαν άνθρωπος; Ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό (πάσχουν όλα της εποχής και σχετικά δύσκολο να βρεις φθηνά και σε καλή κατάσταση ανταλλακτικά). Βαμμένο τοπικά δεν είναι κάτι που πρέπει να σε απασχολεί. Όχι πάνω από 1500€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ήδη σε 1,8 οπότε δεν είναι εκεί το θέμα. 

 

Με τα λεγόμενα κάποιων να πάω να πάρω κατευθείαν πολυμορφικό? είμαι 21 χρονών εννοείτε ότι θα πάρω κάτι σπορ και άμα βγει καλό θα μείνει για αρκετά χρόνια προσεγμένο. 

 

Άμα είναι πάνω από 2.000€ θα πάω σε coupe.

 

Θα πάω λογικά σήμερα να το δω από κοντά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...