Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να προειδοποιήσω όλα τα άτομα που ψωνίζουν μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων για το κατάστημα GAME EXPLORERS όταν ψωνίζεις μέσω του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Θα σας αναφέρω δύο περιστατικά που συνέβησαν ένα σε εμένα και ένα σε ένα φιλαράκι πρόσφατα.

 

Εγώ πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του GAME EXPLORERS ένα παιχνίδι αξία 20 Ευρώ σε 2 κόπιες (μία για εμένα και μία για ξάδερφο μου). Έβαλα να μου έρθει με αντικαταβολή και ολοκλήρωσα την παραγγελία. 2 μέρες αργότερα ήρθε ο Κούριερ και μου παραδίδει το δέμα όπου τον πληρώνω 42 Ευρώ που κόστιζαν τα παιχνίδια και η αποστολή. Όπως κάνω σε κάθε παραγγελία μου με Κούριερ ζητάω στον Κούριερ να περιμένει μια στιγμή να ανοίξω το δέμα μπροστά του για να σιγουρευτώ ότι έχω παραλάβει σωστά. Ανοίγοντας το λοιπόν μέσα υπήρχε μόνο μία κόπια του παιχνιδιού που παρήγγειλα. Αμέσως λέω στον Κούριερ ότι έχει γίνει λάθος και ότι έπρεπε να είναι 2. Αυτό μου εξηγεί ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη πουθενά ότι πρόκειται για 1 ή 2 παιχνίδια μέσα στο κουτί, ούτε απόδειξη, ούτε τίποτα. Καλώντας το κατάστημα δεν απάνταγε κανείς (μάλλον δεν είχα ανοίξει ακόμα). Δείχνω λοιπόν στον Κούριερ την απόδειξη που είχα στο email μου για την αγορά ότι πρόκειται για 2 παιχνίδια και όχι για 1, έτσι με αυτή την απόδειξη δέχτηκε να του δώσω πίσω το δέμα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Μετά από 2 ώρες έρχομαι σε επικοινωνία με το κατάστημα απαιτώντας να μάθω γιατί είχαν αποστείλει 1 παιχνίδι και όχι 2 (χωρίς να του έχω πει ότι έχω στείλει πίσω το δέμα με τον Κούριερ), στην αρχή μου λέγανε ότι δεν έχουν κάνει κανένα λάθος και ότι είχαν στείλει και τα 2. Μετά όμως όταν τους είπα ότι άνοιξα μπροστά στον Κούριερ το δέμα και βρήκαμε μόνο ένα παιχνίδι και έτσι μπόρεσα να το δώσω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω, ΤΟΤΕ αλλάζουν το παραμύθι τους και λένε «ααα, δίκιο έχετε να το εδώ το άλλο ξεχασμένο» ζητώντας πολλά συγνώμη μου λένε ότι μόλις παραλάβουν και το άλλο από τον Κούριερ θα μου τα στείλουν και τα 2 ξανά. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να τα στείλουν και ότι θα στείλω άτομο σε 2-3 μέρες να έρθει να παραλάβει από εκεί και είπαν ΟΚ. Έτσι 3 μέρες αργότερα πήγε ένα φιλαράκι από εκεί να πάρει τα παιχνίδια εκ μέρους μου και του λένε ότι το ένα παιχνίδι το έχει ακόμα ο Κούριερ και δεν τους το έχει φέρει και ότι το άλλο είναι ακόμα στην κεντρική αποθήκη τους και περιμένουν να έρθει. Άρα δηλαδή ΠΟΤΕ δεν είχανε 2 κόπιες του παιχνιδιού.

 

Ο φίλος μου τώρα (του οποίου το θέμα το έμαθα τώρα όταν του είπα τι έπαθα εγώ και πήγα και τον προειδοποίησα και αυτόν όπως και όλα τα φιλαράκια μου για το μαγαζί αυτό να μην ψωνίσουν ΠΟΤΕ απο το ηλεκτρονικό τους κατάστημα), είχε παραγγείλει και αυτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα του GAME EXPLORERS πριν 2-3 μήνες περίπου 2 παιχνίδια, το ένα κόστιζε 22 Ευρώ και το άλλο 45 Ευρώ (περίπου), έκανε την παραγγελία, πλήρωσε μέσω χρεωστική κάρτας και περίμενε τα παιχνίδια. Μετά από 2-3 μέρες τα παιχνίδια ήρθαν σπίτι του και παρέλαβε το δέμα η μητέρα του. Όταν το παιδί ήρθε σπίτι απο την δουλειά και είδε το δέμα χάρηκε που ήρθαν αμέσως. Άνοιξε το δέμα και προς έκπληξη μεγάλη βλέπει ότι μέσα στο δέμα υπήρχε το ένα από τα παιχνίδι που παρήγγειλε, αλλά ήταν 2 κόπιες του ίδιου παιχνιδιού μέσα, δηλαδή αυτό που κόστιζε 22 Ευρώ το παρέλαβε 2 φορές. Ψάχνει και αυτός το δέμα για κάποια απόδειξη, κάποιο τιμολόγιο να δει αν επάνω αναγράφετε το λάθος αυτό αλλά δεν υπήρχε τίποτα, κοιτάζει την απόδειξη της παραγγελίας του στο email του μήπως αυτός είχε κάνει κάτι λάθος αλλά όλλα ήταν σωστά, έτσι καλεί το κατάστημα, τους ενημερώνει για το λάθος, ο υπάλληλος μην γνωρίζοντας τίποτα φωνάζει τον υπεύθυνο, έχοντας τον φίλο μου σε αναμονή 2-3 λεπτά μετά σηκώνει το τηλέφωνο ο υπεύθυνος και ενημερώνει τον φίλο μου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν κάνει λάθος διότι είχαν μόνο 1 κόπια από το κάθε παιχνίδι και λείπουν και οι 2 κόπιες, άρα λέει στείλανε σωστά. Ο φίλος μου αγανακτισμένος αναγκάστηκε να πάει ως το μαγαζί (το οποίο είναι πολύ μακρυά απο το σπίτι του) για να τους δείξει τις 2 κόπιες του παιχνιδιού. Αλλά πάλι δεν έβγαλε άκρη, δεν δεχόντουσαν το λάθος τους, το κατάστημα επίσης δεν δεχόταν να αλλάξει το ένα παιχνίδι με το άλλο το ακριβότερο (το οποίο και καλά είχαν ξανά φέρει) χωρίς την διαφορά κόστους. Έτσι ο φίλος μου φεύγει αγανακτισμένος απο το κατάστημα και δεν ξανα ψώνισε απο εκεί.

 

Αυτά είχα να πω, από κει και πέρα όποιος θέλει να τους εμπιστευτεί είναι δικαίωμα του.

  • Like 21
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παθων και εγω με το συγκεκριμενο μαγαζακι, απο τοτε το αποφευγω ευλαβικα και αποτρεπω να αγοραζουν αλλοι απο αυτους.

Μια γρηγορη ερευνα στο google θα σου δειξει δεκαδες ακομα προβληματα και απο αλλους που δυστυχως τους προτιμησαν.

Το γιατι συνεχιζουν ετσι.. Ακομα ψαχνουμε το καταναλωτικο δικαιο, ισως σε δεκαπεντε χρονια να εχει ξεκαθαρισει το τοπιο.

  • Like 2
Δημοσ.

Οτι να ναι ακουγεται.

 

Απ οτι καταλαβα το θεμα υπαρχει οταν παραγγελνεις 2 απο κατι.

 

Αλλα και παλι, αν παραγγειλεις ενα τεμαχιο, φανταζομαι θα βρουν τροπο να σου στείλουν ένα αλλο αντιστοιχο προιον φθηνότερο.

Δημοσ.

Δυστηχώς δεν θα γίνει τίποτα και με καταγγελεία. Είχα κάνει εγώ και άλλα άτομα παλιότερα για αλλο κατάστημα πρίν κάτι χρόνια αλλά δεν έγινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Ακόμα παραμένει εν ενεργεία. Αυτό που μπωρούμε μόνο να κάνουμε είναι να τους δισφυμίζουμε και να ενημερώνουμε όλους τους γνωστούς/φίλους και συμφορουμιτές μας για αυτούς τους απατεώνες.

Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι πρόκειται περί κομπίνας.

 

Δεν έχει την παραμικρή λογική να στείλουν μόνο 1 από τα 2 κομμάτια.

 

Με τι σκεπτικό; Ότι ο πελάτης θα τους τα χαρίσει και δεν θα κυνηγήσει αυτά που έχει πληρώσει;

 

Δεν θα ρίσκαρε κανένα μαγαζί έτσι.

 

Μάλλον το πρόβλημα τους είναι ότι δεν δέχονται τα λάθη τους. Αρκετός λόγος για να μην ξανα ψωνίσεις από εκεί βέβαια.

 

Πάντως στο Skroutz οι περισσότερες Αξιολογήσεις είναι θετικές.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι πρόκειται περί κομπίνας.

 

Δεν έχει την παραμικρή λογική να στείλουν μόνο 1 από τα 2 κομμάτια.

 

Με τι σκεπτικό; Ότι ο πελάτης θα τους τα χαρίσει και δεν θα κυνηγήσει αυτά που έχει πληρώσει;

 

Δεν θα ρίσκαρε κανένα μαγαζί έτσι.

 

Μάλλον το πρόβλημα τους είναι ότι δεν δέχονται τα λάθη τους. Αρκετός λόγος για να μην ξανα ψωνίσεις από εκεί βέβαια.

 

Πάντως στο Skroutz οι περισσότερες Αξιολογήσεις είναι θετικές.

 

Εγώ δεν μπορώ να το θεωρήσω τίποτα άλλο.

 

"Με τι σκεπτικό; Ότι ο πελάτης θα τους τα χαρίσει και δεν θα κυνηγήσει αυτά που έχει πληρώσει;"

 

Ναι, με αυτό το σκεπτικό. Όπως έγινε και με τον φίλο μου που άνοιξε το πακέτο χωρίς την παρουσία του Κούριερ, πως μπορεί να αποδείξει ότι έλαβε λάθος; Το κατάστημα απλά θα αρνηθεί το λάθος και τέλος.

 

Δες το και απο την άλλη πλευρά όμως. Αν εγώ παραγγείλω 1 παιχνίδι αξίας 50-60 Ευρώ, έρθει κανονικά και μετά πάω και αγοράσω απο κάπιο κατάστημα ένα άλλο αξίας 5-10 Ευρώ (σφραγισμένο) και πάρω τηλεφωνο το κατάστημα που έστειλε το 1ο παιχνίδι και πω ότι μου στείλατε λάθος (για να τους πιάσω κορόιδο), πιστεύεις ότι θα το πιστέψουν ή ότι θα κάνουν αλλάγή; Όχι βέβαια. Διότι ούτε εγώ μπορώ να αποδείξω το λάθος, ούτε αυτοί ότι στείλαν το σωστό. Είναι όπως όχι μόνο με παιχνίδια, αλλά με πολλά πράγματα που πληρώνεις για κάτι και έρχεται κάτι άλλο. Το μόνο που κοιτάει κανείς είναι αν έγινε παραλαβή, αν έγινε, τελείωσε το θέμα εκεί. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο πέρα απο αυτό.

 

Επίσης, γιατί στο τηλεφώνημα μου πριν τους πω ότι το έχω στείλει πίσω λένε ότι δεν έχει γίνει κανένα λάθος; Επίσης γιατί είπαν ότι είχαν το 2ο παιχνίδι στο μαγαζί τους και περιμένανε και αυτό του κούριερ για να στείλουν και τα 2 και όταν επέμεινα και πήγε φίλος να τα παραλάβει την επόμενη μέρα και τα 2 ή έστω να παραλάβει το 1 που ήταν εκεί δεν είχαν κανένα;;; Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους 1 έπρεπε να είναι στο μαγαζί και δεν ήταν κανένα. Άρα ΠΟΤΕ δεν είχαν το παιχνίδι 2 φορές. Άρα αν ήταν σωστό μαγαζί, θα ενημερώνανε ότι δεν έχουν 2 κόπιες και θα με ρωτούσαν αν θέλω μόνο το ένα ή να περιμένω να φέρουν και 2ο. Όπως γίνεται σε πολλά μαγαζιά εξωτερικού που ψωνίζω χρόνια τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ειδικά αφού υπάρχουν και άλλα περιστατικά, μην το ψάχνεις, χέστους.

 

Σαν ένα σουβλατζίδικο στην περιοχή μου που όλο ξεχνούσαν να βάζουν αυτά που παραγγέλναμε εκεί, μετά βέβαια τους έκανες παράπονο και σου έλεγαν συγνώμη, αλλά βασιζόντουσαν να βγάλουν από την μύγα ξίγκι με την λογική οτι από τους Χ πελάτες που δεν θα τους βάλουμε κάτι ενώ έχουν πληρώσει, θα προσέλθουν για παράπονα Υ άτομα λιγότερα από τους Χ έτσι θα τους μείνει ένα μικρό κέρδος. Μετά σταμάτησα να πέρνω από εκεί, τώρα έκλεισαν.

  • Like 1
Δημοσ.

μπορείς να ανοίξεις το δέμα μπροστά στο κούριερ κατά την παραλαβή? πριν πληρώσεις?

 

γενικά για όλα τα καταστήματα μιλάω.

 

γιατί το κούριερ τον μεσάζοντα κάνει. δεν είναι δικό του το προιόν.

Δημοσ.

εγω παντως εχω παρει καμια 20αρια παιχνιδια απο εκει τα τελευταια 8 χρονια και ποτε δεν ειχα προβλημα.

 

 

Κατι μου φαινεται υποπτο σε αυτη την υποθεση.

 

 

Aκριβως! ;)

 

πιο πολυ για συκοφαντηση απο ανταγωνιστικο μαγαζακι μου κανει εμενα :)

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι, με αυτό το σκεπτικό. Όπως έγινε και με τον φίλο μου που άνοιξε το πακέτο χωρίς την παρουσία του Κούριερ, πως μπορεί να αποδείξει ότι έλαβε λάθος; Το κατάστημα απλά θα αρνηθεί το λάθος και τέλος.

Πάλι δεν έχει νόημα,

 

Δεν ξέρω ούτε για εσένα ούτε για τον φίλο σου.

 

Εμένα μια φορά αν μου έπαιζε μαγαζί τέτοια πουστιά ακόμα και για 10€ θα τους είχα κόψει το κώλο.

 

Αξίζει λοιπόν να μπει ένα κατάστημα σε τέτοια διαδικασία;

 

Υ.Γ Και εγώ έχω ψωνίσει αμέτρητες φορές από εκεί, επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα εκτός από το ύφος μερικών υπαλλήλων που έχει μαι δόση ειρωνείας.

Δημοσ.

Εγώ ξέρω πάντως για το συγκεκριμένο ότι το πρόβλημα υπάρχει γιατί πολλές φορές λένε ότι έχουν σε stock παιχνίδια τα οποία δεν έχουν στη πραγματικότητα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...