vasilissouvlaki Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 μετα απο τοσες μερες δεν νομιζω να τα δωσουν και οπως ειπες πρεπει πρωτα να το παραδεχτουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Θα επιμείνει και εκείνος. Επιστροφή εντός 14 ημερών για αγορές Οnline με επιστροφή χρημάτων (ή αντιλογισμό κάρτας) . Τα μεταφορικά τα χάνει βέβαια. Επιστροφή μη προβληματικού προϊόντος στις 14 μερες δεν παίρνεις όλο το ποσο πίσω. Το αναγνωρίζουν σαν ελαφρως μεταχεισρισμένο αν έχει ανοιχτεί. Πχ αν κάνει κάτι 100 ευρώ ίσως πάρεις 90 ευρω κατι τετοιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Μια χαρά το παίρνεις όλο αν θες, προβλέπεται από το νόμο. Αυτό που λες το έβαλαν για να βγάζουν κάτι και δεν προβλέπεται αν είναι ενημερωμένος ο πελάτης... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Επιστροφή μη προβληματικού προϊόντος στις 14 μερες δεν παίρνεις όλο το ποσο πίσω. Το αναγνωρίζουν σαν ελαφρως μεταχεισρισμένο αν έχει ανοιχτεί. Πχ αν κάνει κάτι 100 ευρώ ίσως πάρεις 90 ευρω κατι τετοιο. Λάθος. Αν δεν έχεις προκαλέσει ζημιά στο προϊόν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να επιστρέψει στο σύνολο το ποσό και τα τυχόν μεταφορικά, αν η αγορά έγινε εξ αποστάσεως. Συντάσσεις αυτή την αναφορά και την αποστέλλεις στο κατάστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Παρασκευή θα κλείσει ενα μήνα αυτή η υπόθεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2016 Τους πήρα τηλ Γιατί το μπράτσο το ανταλλακτικό δεν έχει έρθει ακόμα και μου λέει ότι βλέπει πως η αντιπροσωπεία δεν το έχει στείλει ακόμα (4βδομαδες) και του λέω αφού το έφερα αμέσως πίσω (doa) γιατί δεν αντικαταστάθηκε από καινούργιο και μου λέει ότι ηταν έλειπες προϊόν και οχι ελαττωματικό. Τώρα δεν είναι να το κάνεις το μαγαζί? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 μου είπαν ως δικαιολογία ότι ήταν έλειπες και όχι ελαττωματικό. σήμερα το παρέλαβα και έχει κάτι σημάδια σε διάφορα σημεία....να προχωρήσω σε καταγγελία? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα