ikaruga24 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 έχω wind στην εταρία μου εδώ και 1 χρόνο. ένα πρόβλημα που είχαμε με την ISDN και το MSN νούμερο λύθηκε άμεσα χώρις ταλαιπωρία. Μάλιστα μετά απο λίγες μέρες απο την αποκατασταση του προβλήματος με πήραν τηλέφωνο πίσω για να με ρωτήσουν αν όλα είναι μια χαρά. Ακόμα και σήμερα είναι όλα τέλεια. Στο σπίτι είχα forthnet για 10 χρόνια+. Κανένα παράπονο, πότε δεν χρειάστηκε να τους πάρω τηλέφωνο. όλα ήταν υποδειγματικά. Μεταφέρθηκα στην Wind στο γνωστό πρόγραμμα. Στην αρχή είχα ενα πρόβλημα με το dsl που έπεφτε. Στην εξυπηρέτηση πελατών η αναμονή ήταν ελάχιστη και η εξυπηρέτιση άμεση. Τελικά το πρόβλημα ήταν δικό μου γιατι είχα κόψει ενα καλώδιο απο λάθος μου. Αυτό το μακριά απο την Χ Ψ Ω εταιρία που γράφει ο καθένας είναι μόνο απο προσωπικά βιώματα του καθενός και όχι ο κανόνας. Σε μερικούς όλες οι εταιρίες είναι άψογες και σε μερικούς όλες οι εταιρίες είναι χάλια. Ψυχραιμία χρειάζεται και υπομονή και όλα λύνονται. Ίσως με λίγο κράξιμο παραπάνω. Είναι η εταιρία με τις πιο διπολικές εμπειρίες. Εχεις αυτούς που δεν έχουν κανένα πρόβλημα (ή νομίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα) και αυτούς που πραγματικά μαρτυράνε για επίλυση. Σε άλλο θέμα έγραψα ακριβώς την εμπειρία μου με αυτούς και στην περιοχή μου όλοι έχουν πάνω κάτω τις ίδιες εμπειρίες. Είναι πολιτική της εταιρίας να είναι αναξιόπιστη. Οταν έχω πρόβλημα και πρέπει να λυθεί άμεσα για λόγους δουλειάς δεν μου κάνει η απάντηση "δεν έχουμε αρκετά μαζεμένα θέματα στο μέρος σας για να το ελέγξουμε" ή το άλλο ανεκδιήγητο "καθυστερεί ο οτε τα σέρβις για να μας σαμποτάρει". Αυτή λοιπόν παραπάνω είναι η γραμμή της εταιρίας και γι αυτό τα λένε και οι υπάλληλοι. Ούτε καν να κόβουν φάτσες δεν τους έχουν πει πριν πετάξουν τη μαλακία τους. Το ίδιο και τώρα που πήγα να μάθω για το σπάσιμο του συμβολαίου πόσο θα πληρώσω, τα υποτιθέμενα "δωρεάν" σέρβις και υποστήριξη μια χαρά μου τα κότσαραν και μάλιστα ζητάω αναλυτική γιατί τόσο μεγάλο ποσό και το μόνο που με είπαν είναι ότι για σταθερή τόσο και κινητό τόσο ενώ στο συμβόλαιο μου για σπάσιμο έχω σχεδόν 50% κάτω από όσο με είπαν οι ίδιοι. Κοροϊδεύουν τον κόσμο και γι αυτό για άλλη μια φορά σήμερα βρίσκονται με οικονομικά προβλήματα. Μακριά και αγαπημένοι. Οπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. 1
goana12 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ο υπαλληλος μπορει να λεει οτι θελει. Εσυ κατ' αρχην εχεις βασει νομου το δικαιωμα να ξαναγυρισεις στον παλιο σου παροχο (υπαναχωρηση) εντος 14 ημερων απο την συνδεση (χρεωνεσε μονο για τις μερες που θα μεινεις στην wind αναλογικα το παγιο και τα τελη συνδεσης). Κατα δευτερον να κοιταξεις στο συμβολαιο σου τις τιμες σε παγια, κλησεις κ.λ. Πριν λιγες μερες ανακοινωσε αυξησεις (μονομερη αλλαγη συμφωνιας), και πιθανοτατα να μπορεις να φυγεις αζημιως. Για κοιταξε τα... edit. Δεν ειχα προσεξει οτι ειχες κανει την συμβαση σε καταστημα. Η υπαναχωρηση ισχυει για συμβασεις εκτος καταστηματος. Ελεγξε ομως την δευτερη περιπτωση. Πιθανοτατα θα δικαιωθεις μια και το συμβολαιο σιγουρα το υπεγραψες πριν τις αυξησεις... Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2017 από goana12 1
goana12 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Απο τον "ΟΔΗΓΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ" της Ε.Ε.Τ.Τ. (επιτροπη τηλεπικοινωνιων). 6. Τι είναι το «δικαίωμα υπαναχώρησης» και σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να το ασκήσω; Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», έχετε δικαίωμα να αποδεσμευτείτε αζημίως από τη σύμβαση, εφόσον ενημερώσετε την εταιρία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψή της, με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 3). Ωστόσο, πρέπει να καταβάλετε τυχόν οφειλές για τη χρήση υπηρεσιών. Επισημαίνεται ότι η υποχρέωση αυτή ισχύει εφόσον έχετε ζητήσει να ενεργο- ποιηθεί η υπηρεσία πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών για την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις που έχετε δηλώσει ρητώς κατά τη σύναψη της σύμβασης ότι δεν επιθυμείτε την άσκησή του. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Σημερα αλλαξα απο comsmote σε wind (adsl 24). https://www.adslgr.com/forum/threads/1012349-Wind-αυξήσεις-τιμών-προγραμμάτων-συμβολαίου-σταθερής-και-κινητής-για-ιδιώτες Σου έκατσαν μια χαρά οι αλλαγές τιμών, μπορείς να φύγεις αζημίως και γι' αυτό το λόγο.
Damachi Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Τελικα πως φευγεις αζημίως τωρα λογω αλλαγης τιμών ;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Νομίζω ότι πρώτα καταγγείλεις την σύμβαση λόγω αλλαγής τιμών σε κάποιο κατάστημα του παρόχου (ή μέσω fax) και μετά κάνεις φορητότητα σε άλλον.
Damachi Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Καποιο προτυπο - φορμα τι γραφεις στην αιτιολ/ση εχουμε ;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Γι' αυτό δυστυχώς δεν γνωρίζω. Δεν έχεις κάποιο κατάστημα της Wind κοντά? Λογικά δεν θα χρειάζεται να γράψεις κάτι, θα την κάνει μέσω του συστήματος ο υπάλληλος.
Dinos_12345 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ που έχω φοιτητικό εδώ και ένα εξάμηνο, δικαιούμαι άραγε να φύγω χωρίς χρέωση;
goana12 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Να πας σε καταστημα wind με την ταυτοτητα σου. Θα ζητησεις να κανεις καταγγελια συμβολαιου λογω αυξησεων στις τιμες. Θα τονισεις οτι ΔΕΝ ζητας ΔΙΑΚΟΠΗ της γραμμης, και οτι εντος των ημερων θα ζητησει φορητοτητα νεος παροχος της επιλογης σου. Επισης θα ζητησεις και ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ απο το fax που θα σταλει, για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα σου πουν οτι δεν το ελαβαν, δεν σταλθηκε, κ.λ.... 2
ikaruga24 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Καποιο προτυπο - φορμα τι γραφεις στην αιτιολ/ση εχουμε ; Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά γράφεις σε ελεύθερη μετάφραση ότι εσύ ο τάδε με ΑΦΜ τάδε με αριθμό σταθερού τάδε και για τον Χ λόγο κάνεις καταγγελία της σύμβασης. Τέλος. Το κάνεις μέσω E-mail και απλά μετά τραβάς τον δρόμο σου στον πάροχο της επιλογής σου. Εννοείται το e-mail το κρατάς, και το δικό σου και την όποια απάντηση λάβεις. Edit: Λεπτομέρεια, τα στοιχεία του "τάδε" να είναι αυτουνού που έκανε εξ'αρχής την αίτηση και ενεργοποιήθηκαν τα στοιχεία του. Αν παράδειγμα το τηλέφωνο ανήκει στο όνομα της μάνας σου τότε θα χρειαστείς τα στοιχεία της μάνας σου άσχετα αν το χρησιμοποιείς εσύ το νούμερο.
NeCrOmAnCeR19 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά γράφεις σε ελεύθερη μετάφραση ότι εσύ ο τάδε με ΑΦΜ τάδε με αριθμό σταθερού τάδε και για τον Χ λόγο κάνεις καταγγελία της σύμβασης. Τέλος. Το κάνεις μέσω E-mail και απλά μετά τραβάς τον δρόμο σου στον πάροχο της επιλογής σου. Εννοείται το e-mail το κρατάς, και το δικό σου και την όποια απάντηση λάβεις. Edit: Λεπτομέρεια, τα στοιχεία του "τάδε" να είναι αυτουνού που έκανε εξ'αρχής την αίτηση και ενεργοποιήθηκαν τα στοιχεία του. Αν παράδειγμα το τηλέφωνο ανήκει στο όνομα της μάνας σου τότε θα χρειαστείς τα στοιχεία της μάνας σου άσχετα αν το χρησιμοποιείς εσύ το νούμερο. έχουμε κάποιο email που να το στείλουμε και να πάει ??
chipakos Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει tellas, υπάρχει wind. Δεν υπάρχει hol, υπάρχει vodafone. Δεν υπάρχει οτε, υπάρχει cosmote (όσον αφορά το branding) Ξεκολλάτε μερικοί. Για την EETT και για την Cosmote η Wind είναι και Tellas τουλάχιστον έτσι μου την ονόμασαν όταν έκανα καταγγελία. Κάτι περισσότερο θα ξέρουν για την ¨¨κρυμμέν稨διπλή ονομασία της Wind. Ξεκολλάτε μερικοί τα επιχειρηματικά κόλπα είναι πολλά.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 έχουμε κάποιο email που να το στείλουμε και να πάει ?? Μπαίνεις απευθείας στο site του παρόχου και έχει άμεση επικοινωνία μέσω e-mail και τέλειωσες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα