Προς το περιεχόμενο

Skyrim - The Mod Project [TMP] v4.8


panoc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοιταξε, σε αυτο το quest, μεσα στο temple οι σκελετοι μολις του σκοτωνα εκαναν σαν να ειχαν παθει ηλεκτροσοκ (τα πτωματα τους εννοω), βασικα ολοι οι npc εκει μεσα ειχαν αυτο το προβλημα. Αλλου δεν το εχω συναντησει. Λογικα κατι θα πηγαινε στραβα με τοσο βαρυ μονταρισμα. Δεν ειναι unplayble, το ακριβως αντιθετο θα ελεγα. Σιγουρα καποια προβληματακια θα υπαρχουν αλλα δεν εγινε και τιποτα.

 

Kαλημερα, βρηκα το προβλημα.

για να το διορθωσεις πηγαινε στο φακελο

\Skyrim\Data\SKSE\plugins

θα βρεις ενα αρχειο με ονομα BugFixPlugin.ini , ανοιξε το αρχειο και κατω κατω γραφει CapHavokFPS=60, αλλα το 60 σε 0 δηλαδη CapHavokFPS=0

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρώω κρασάρισμα μετά από λίγο που τρέχω το παιχνίδι.

 

Άλλαξα τη ρύθμιση από 16giga ram σε 8 (παρότι έχω 16) αλλά μου το έκανε και πάλι.

Μήπως πρέπει να πειράξω κάτι άλλο;

 

Δοκιμασε να δωσεις τη τιμη VideoMemorySizeMb=3840 και ενημερωσε με εαν αλλαξει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, φίλοι (Πάνος και λοιποί)...

...Παράτησα την SE που έπαιζα (25 level το 'χα πάει) και ξεκίνησα του Πάνου το ΤΜΡ 4.7.

 

...Σε γενικές γραμμές (που δοκιμάζω το ΤΜΡ απ' την 4.0 έκδοση), είναι μακράν καλύτερη η 4.7άρα. Έχει μερικά issues, αλλά γενικά είναι πολύ καλύτερο. Οι νύχτες, τις βρίσκω πιο φωτεινές απ' το θεοσκότεινο χάος που ήταν πριν, αν και ο Πάνος λέει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι. Το lag-άρισμα που είχα (και σοβαρό fps dropping), δεν υπάρχει τώρα, σπάνια το ψιλο-κάνει (λογικό, με τα άπειρα merged mods που έχει περάσει ο Πάνος). Είδα κάποια πραγματάκια, που τα παραθέτω:

 

1. Αρχικά, ενώ έχει βάλει default ο Πάνος μια "τύπου-Nord" race επιλεγμένη, την άλλαξα κι έβαλα την Nord. Ξεκινώ το παιχνίδι, προχωρώ την Vanilla εισαγωγή, μπαίνω στο Keep και εκεί ενώ είμαι σε 1st person, βλέπω να κουνιέται περίεργα ο χαρακτήρας μου (η κάμερα). Αλλάζω σε 3rd person και βλέπω... τον χαρακτήρα ΔΙΧΩΣ ΧΕΡΙΑ (τελείως)! Ήταν σαν να 'χαν "λιώσει", όχι σαν να υπήρχε "Alpha" φίλτρο που δεν τα 'δειχνε!... Επίσης, ο Πάνος έχει βάλει ένα mod που αλλάζουν οι NPCs τις seating & idle πόζες τους, πχ. από κανονική στάση καθίσματος σε "σταυροπόδι" - αυτό γίνεται ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΑ και ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ, δίχως σιγανή νορμάλ κίνηση. Δεν λέω ότι είναι θέμα ΤΜΡ, λέω ότι μάλλον ευθύνεται το εκάστοτε animations mod.

 

2. Σε κάποια dungeons πολεμόντας τους απέθαντους ή σκελετούς, όταν τους σκότωνα έμεναν νεκροί στο έδαφος "τρεμοπαίζοντας" (δηλαδή, άλλαζε ταχύτατα η πόζα που είχαν πέσει). Άπαξ κι έκανες save & load στην ίδια σκηνή, διορθωνόταν το issue (αλλά ξαναεμφανίζεται).

 

3. Σε κάποιες αποστολές δεν "τριγκάριζε" η συνέχεια. Πχ. στην "Companions Quest" που για να γίνεις μέλος πρέπει να δώσεις την ασπίδα στην γκομενίτσα, ενώ της την δίνεις, δεν προχωράει. Πιθανολογώ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ το TMP, αλλά το ότι ο καράφλας τυπάς που συνήθως είναι δίπλα της στο δωμάτιο ήταν ΠΑΝΩ και παρακολουθούσε το "ξυλίκι" που έριχναν 2 μέλη. Μόλις περίμενα (αφού είχα ξανακάνει loading στην σκηνή πριν δώσω την ασπίδα) να κατέβει ο τύπος, τότε ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ στην κοπελιά, "έτρεξε" η συνέχεια.

Το ίδιο έγινε με το "Blacksmith Quest Tutorial". Κάποτε τρέχει το scene, κάποτε ΔΕΝ τρέχει (δηλαδή φτιάχνεις το Iron Dagger και ΔΕΝ γίνεται τίποτα όταν το δώσεις στον σιδερά). Πάλι λέω, δεν νομίζω ότι είναι ΤΜΡ issue...

 

4. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κατάλαβα πώς στο διάολο κάνεις τις "Travel Lanterns"! Ενώ πάντοτε έβρισκα στις quests τέτοιες "λάμπες", δεν μπορούσα να τις κάνω equipped - δεν σε άφηνε το inventory, έλεγε ότι δεν μπορείς να εφοδιαστείς μ' αυτό το αντικείμενο. Τυχαία, όταν ήμουν στο Forge για να φτιάξω το Iron Dagger, σκρολάρισα κατά λάθος την λίστα που μπορείς να "κραφάρεις" και ΕΚΕΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ την "λατέρνα", δεν δουλεύει έτσι απ' ευθείας όπως την βρίσκεις!... Και όταν την έφτιαξα (ενώ ΥΠΑΡΧΕΙ default στο inventory, την έχει βάλει ο Πάνος, αλλά ΔΕΝ θέλω να χρησιμοποιώ τα items που έχει βάλει, είναι ΥΠΕΡ-"ΤΟΥΜΠΑΝΟ" για αρχή του παιχνιδιού), τότε "είδα το φως"! Πραγματικά με την "λατέρνα", οτιδήποτε είναι ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΟ πλέον, νορμάλ, λογικό. Βέβαια... μέσα στο πυκνό δάσος του Riverwood καταμεσής της νύχτας δίχως φεγγάρι... οκ, είναι σκοτεινά πολύ γύρω σου - ρεαλιστικότατο, λογικό.

 

5. Πρέπει να "πειράξετε" λίγο στο MCM του SKYUI, τις τιμές/settings ορισμένων mods, κυρίως των εχθρών, δράκων κτλ., διότι είναι πολύ ισχυροί (εννοώ έχουν "τουμπανιαστεί"). Γι' αυτό και ο Πάνος έχει εφοδιάσει τον χαρακτήρα απ' την αρχή με ΦΟΒΕΡΗ ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΚΑΙ ΟΠΛΑ (εκπληκτικά, τέτοια είχα φτιάξει όταν είχα πάει 63 level στο αρχικό μου παιχνίδι, πριν κάνα δίμηνο). Όμως, είναι λίγο "cheat" να παίζεις με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ πανοπλία και όπλα... όντας 1 level! Είναι χοντρή "κλεψιά"... Οπότε, γνώμη μου, "περιάξτε" τα Immerse Creatures & Deadly Dragons... Επίσης, "πειράξτε" και το "Simply Knock" (είναι σεταρισμένο στο 75% επιτυχίας και 24 ώρες να παραμείνεις στο σπίτι ή 24 ώρες να ξαναπροσπαθήσεις). Αφ' ενός δεν είναι λογικό να 'χεις 75% πιθανότητα να σου ανοίξουν άγνωστοι προς σε σένα το σπίτι τους, καταμεσής της νύχτας (το 'βαλα 40%) - δουλέψτε το "Speech" (βασικό, για τα RPG). Κατά δεύτερον, μπαίνεις μέσα στο σπίτι (σ' αφήνουν). Δεν γίνεται να σε αφήσουν... 24 ώρες να σουλατσάρεις στο σπίτι τους (ενώ είσαι άγνωστος), ούτε όμως να θες και 24 ώρες να ξαναπροσπαθήσεις... Και κάμποσα άλλα που μπορείτε να αλλάξετε (ρωτήστε τον Πάνο, ρώτησα εγώ, για να μην "μαμήσετε" το παιχνίδι αλλάζοντας ΖΩΤΙΚΑ πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να "πειράξετε").

 

6. Κάποια πρόσωπα που έχει αλλάξει ο Πάνος, δεν τα βρίσκω του γούστου μου. Δηλαδή, ενώ έχει κάνει ΦΟΒΕΡΟΥΣ κάποιους γέρους (ηλικιωμένους), οι αντίστοιχες "θείτσες" είναι... θεοκόμματοι "Μιλφ". Θα 'θελα να ήταν και οι γυναίκες ηλικιωμένες...γριές, όχι σέξυ κυρίες 50άρες-55άρες, με σκίσημο φόρεμα και τον μηρό-βρακάκι φόρα-παρτίδα. Γνώμη μου, θέμα γούστου είναι... Επίσης, κάποιοι άλλοι χαρακτήρες (πχ. ο ιερέας στο Falkreath στο Hall of Dead, είναι σαν τον... τρελό επιστήμονα του "Back in the Future"). Αντιθέτως και ενώ αρχικά δεν έλεγα να την βάλω, η Alt.Record είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ της αρχικής - που έμοιαζε με... Manga γιαπωνέζα από... πορν-κινούμενο σχέδιο! Δεν είμαι fan του κατακόκκινου μαλλιού (αν και φανατικός οπαδός της Λίβερπουλ!), αλλά είναι ΣΑΦΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ωραία και πιο... Skyrim έκδοση, η νέα Record (well done, Πάνο)!... Επίσης, σαφέστατα καλύτερη βελτίωση σε άλλους χαρακτήρες όπως ο Rolf, που στις προηγούμενες εκδόσεις του ΤΜΡ έμοιαζε ΟΛΟΙΔΙΟΣ ο... Τζέιμυ Λάνιστερ! Γενικά, πολλές βελτιώσεις στους περισσότερους NPCs, αλλά και μερικοί χαρακτήρες δεν μ' αρέσουν όπως άλλαξαν.

 

7. Η επιλογή του Πάνου για τον έναστρο ουρανό στις νύχτες, δεν μ' αρέσει. Δεν τον έχει αλλάξει, όπως ήταν είναι, αλλά εξακολουθεί και είναι υπερβολικός και πολύ "StarTrek". Δηλαδή, τόσο έντονα "Νέμπουλα" και γαλαξίες τόσο έγχρωμους, δύσκολα βλέπεις από το έδαφος ενός "Γη-like" πλανήτη. Εν πάσει περιπτώσει, πάλι την γνώμη μου λέω, θέμα γούστου είναι (θα 'βαζα έναν έναστρο ουρανό πολύ όμορφο με πολλά αστέρια/αστερισμούς κτλ., δίχως τόσο έντονα χρώματα).

 

8. Δεν ξέρω γιατί (δεν είναι θέμα ΤΜΡ), αλλά μπόλικοι χαρακτήρες followers ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ πανοπλία. Πχ., πήρα την "γνωστή" Child (μια σημαδεμένη κοπέλα) για να την βοηθήσω να βρει την αδερφή της. Ό,τι πανοπλία και να της δώσω, δεν την φορά - μόνο γάντια, κράνος και μπότες αλλάζει. Επίσης, θα 'θελα να μην είχαν το κλασικό Vanilla "bikini" οι χαρακτήρες (Lydia, Sofia, κτλ), να 'ταν γυμνές, ώστε να τις φτιάξω τα δικά μου εσώρουχα (που μπορείς, στο Forge). Άστε δε, που δεν είναι και ρεαλιστικό για "Medieval" game, να φορούν... "Brazilian" οι κοπέλες. Τεσπά, πάλι θέμα γούστου είναι, όχι bug issue.

 

9. Αν και "παραδοσιακά" παίζω με Nord (και είμαι "tank"-warrior), εντούτοις επειδή γουστάρω και τους... Νίντζα, παίζω πολύ Stealth & με τόξο & μαχαίρι (Back stab). Δεν ξέρω τί έχει αλλάξει ο Πάνος στο τόξο (τοξοβολία γενικά), αλλά το βρίσκω λίγο μη-ρεαλιστικό, να 'ναι ο αντίπαλος 200+ μέτρα μακριά, να τοξεύω ΨΗΛΑ (γιατί έτσι πρέπει, να πάρει τροχιά το βέλος) και να αστοχώ γιατί το βέλος πάει ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ (δηλαδή ψηλότερα, που στόχευα). Θέλω να πω, όπου σημαδεύεις πάει το βέλος, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Θεωρώ λάθος, διότι το βέλος έχει βαρύτητα και μετά από μερικά μέτρα ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΥΨΟΣ, άρα γι' αυτό και οι πραγματικοί τοξότες σημαδεύουν ΨΗΛΑ για να κάνει καμπύλη το βέλος και να βρει τον στόχο (πολύ μακριά).

 

10. Όπως έχει τονίσει ουκ ολίγες φορές ο Πάνος, μη παίζεται με Auto-saves αλλά ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ LOADING που γίνονται μετά από θάνατο! Παρατήρησα bugs και issues μετά από αυτόματο loading. Μόλις φόρτωσα το save πριν τον θάνατο, ήταν μια χαρά. Επίσης, αν γίνεται και μπορείτε (και έχετε διαθέσιμο), να σώζετε ΕΝΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΧΩΡΟΥ (πχ. ΙΝΝ, ΚΕΕΡ, μαγαζί κτλ) και όχι στο ύπαιθρο. Σαφώς και θα σώσετε ΚΑΙ στο ύπαιθρο, αλλά καλό είναι να 'χετε σώσει (πριν/μετά) και σε ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ. Έχω παρατηρήσει ότι σε κλειστό χώρο το εκάστοτε save ΔΕΝ έχει "θέμα", αντίθετα με saves σε ανοικτό χώρο.

 

...Αυτά, μέσες άκρες. Πολύ καλή δουλειά και πάλι απ' τον Πάνο, συνεχίζω με το ΤΜΡ (παράτησα το SE).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, φίλοι (Πάνος και λοιποί)...

...Παράτησα την SE που έπαιζα (25 level το 'χα πάει) και ξεκίνησα του Πάνου το ΤΜΡ 4.7.

 

...Σε γενικές γραμμές (που δοκιμάζω το ΤΜΡ απ' την 4.0 έκδοση), είναι μακράν καλύτερη η 4.7άρα. Έχει μερικά issues, αλλά γενικά είναι πολύ καλύτερο. Οι νύχτες, τις βρίσκω πιο φωτεινές απ' το θεοσκότεινο χάος που ήταν πριν, αν και ο Πάνος λέει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι. Το lag-άρισμα που είχα (και σοβαρό fps dropping), δεν υπάρχει τώρα, σπάνια το ψιλο-κάνει (λογικό, με τα άπειρα merged mods που έχει περάσει ο Πάνος). Είδα κάποια πραγματάκια, που τα παραθέτω:

 

1. Αρχικά, ενώ έχει βάλει default ο Πάνος μια "τύπου-Nord" race επιλεγμένη, την άλλαξα κι έβαλα την Nord. Ξεκινώ το παιχνίδι, προχωρώ την Vanilla εισαγωγή, μπαίνω στο Keep και εκεί ενώ είμαι σε 1st person, βλέπω να κουνιέται περίεργα ο χαρακτήρας μου (η κάμερα). Αλλάζω σε 3rd person και βλέπω... τον χαρακτήρα ΔΙΧΩΣ ΧΕΡΙΑ (τελείως)! Ήταν σαν να 'χαν "λιώσει", όχι σαν να υπήρχε "Alpha" φίλτρο που δεν τα 'δειχνε!... Επίσης, ο Πάνος έχει βάλει ένα mod που αλλάζουν οι NPCs τις seating & idle πόζες τους, πχ. από κανονική στάση καθίσματος σε "σταυροπόδι" - αυτό γίνεται ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΑ και ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ, δίχως σιγανή νορμάλ κίνηση. Δεν λέω ότι είναι θέμα ΤΜΡ, λέω ότι μάλλον ευθύνεται το εκάστοτε animations mod.

Αυτο συμβαινει γιατι δινοντας την εντολη "enebleplayercontrols" ενεργοποιεις την ελευθερεη κινηση του χαρακτηρα σου ενω δε θα επρεπε να το κανεις ενω δε σου εχουν λυσει τα χερια ακομα γιατι δεν εχουν φορτωθει τα meshes του σωματος.

Ετσι πορεπει να γινεται, δεν ειναι κατι λαθος.

Γιαυτο λεω οτι δινεις την εντολη σε 1st person και μπας 3rd person οταν σου λυσουν τα χερια

 

2. Σε κάποια dungeons πολεμόντας τους απέθαντους ή σκελετούς, όταν τους σκότωνα έμεναν νεκροί στο έδαφος "τρεμοπαίζοντας" (δηλαδή, άλλαζε ταχύτατα η πόζα που είχαν πέσει). Άπαξ κι έκανες save & load στην ίδια σκηνή, διορθωνόταν το issue (αλλά ξαναεμφανίζεται).

Το βρηκα το προβλημα http://www.insomnia.gr/topic/624007-skyrim-the-mod-project-tmp-v47/page-36?do=findComment&comment=55392451

 

3. Σε κάποιες αποστολές δεν "τριγκάριζε" η συνέχεια. Πχ. στην "Companions Quest" που για να γίνεις μέλος πρέπει να δώσεις την ασπίδα στην γκομενίτσα, ενώ της την δίνεις, δεν προχωράει. Πιθανολογώ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ το TMP, αλλά το ότι ο καράφλας τυπάς που συνήθως είναι δίπλα της στο δωμάτιο ήταν ΠΑΝΩ και παρακολουθούσε το "ξυλίκι" που έριχναν 2 μέλη. Μόλις περίμενα (αφού είχα ξανακάνει loading στην σκηνή πριν δώσω την ασπίδα) να κατέβει ο τύπος, τότε ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ στην κοπελιά, "έτρεξε" η συνέχεια.

Το ίδιο έγινε με το "Blacksmith Quest Tutorial". Κάποτε τρέχει το scene, κάποτε ΔΕΝ τρέχει (δηλαδή φτιάχνεις το Iron Dagger και ΔΕΝ γίνεται τίποτα όταν το δώσεις στον σιδερά). Πάλι λέω, δεν νομίζω ότι είναι ΤΜΡ issue...

Α. Απλα μερικες φορες πρεπει να περιμενεις.

Β. Μαλλον ειναι bug του παιχνιδιου, εαν δωσεις στη κονσολα sqs tutorialblacksmithing θα πρεπει να παρεις σαν απαντηση "stage 10" η κατι παροιμοιο.

εαν παρεις αυτην την απαντηση δινεις setstage tutorialblacksmithing 20 και κανεις bypass το quest ολοκληρωνοντας το.

Γενικα πολλα quest μπορουν να κολησουν για διαφορους λογους

Mε τις εντολες setstage [quest ID] [stage #] οριζεις το σταδιο του quest που εχει κολησει ή θες να τελειωσει

για το συγκεκριμενο http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Blacksmithing_Tutorial (κλιακρεις το quest stages)

Απο το site αυτο μπορεις να βρεις ολες τις official quests.

Τα υπολοιπα με google ή με help στο console

 

 

6. Κάποια πρόσωπα που έχει αλλάξει ο Πάνος, δεν τα βρίσκω του γούστου μου. Δηλαδή, ενώ έχει κάνει ΦΟΒΕΡΟΥΣ κάποιους γέρους (ηλικιωμένους), οι αντίστοιχες "θείτσες" είναι... θεοκόμματοι "Μιλφ". Θα 'θελα να ήταν και οι γυναίκες ηλικιωμένες...γριές, όχι σέξυ κυρίες 50άρες-55άρες, με σκίσημο φόρεμα και τον μηρό-βρακάκι φόρα-παρτίδα. Γνώμη μου, θέμα γούστου είναι... Επίσης, κάποιοι άλλοι χαρακτήρες (πχ. ο ιερέας στο Falkreath στο Hall of Dead, είναι σαν τον... τρελό επιστήμονα του "Back in the Future"). Αντιθέτως και ενώ αρχικά δεν έλεγα να την βάλω, η Alt.Record είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ της αρχικής - που έμοιαζε με... Manga γιαπωνέζα από... πορν-κινούμενο σχέδιο! Δεν είμαι fan του κατακόκκινου μαλλιού (αν και φανατικός οπαδός της Λίβερπουλ!), αλλά είναι ΣΑΦΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ωραία και πιο... Skyrim έκδοση, η νέα Record (well done, Πάνο)!... Επίσης, σαφέστατα καλύτερη βελτίωση σε άλλους χαρακτήρες όπως ο Rolf, που στις προηγούμενες εκδόσεις του ΤΜΡ έμοιαζε ΟΛΟΙΔΙΟΣ ο... Τζέιμυ Λάνιστερ! Γενικά, πολλές βελτιώσεις στους περισσότερους NPCs, αλλά και μερικοί χαρακτήρες δεν μ' αρέσουν όπως άλλαξαν.

Ουτε εμενα με ικανοποιουν αλλα ειναι αναγκαιο trade off στο να χρησιμοποιυν απαντες το ιδιο facegen για να ελαχιστοποιησω το memory load.

καθε χαρακτηρας καταλανωνει καπου στα 25-35ΜΒ οποτε με 40+ npc που ειναι στο whiterun θες 1,2+Gb vram..

 

7. Η επιλογή του Πάνου για τον έναστρο ουρανό στις νύχτες, δεν μ' αρέσει. Δεν τον έχει αλλάξει, όπως ήταν είναι, αλλά εξακολουθεί και είναι υπερβολικός και πολύ "StarTrek". Δηλαδή, τόσο έντονα "Νέμπουλα" και γαλαξίες τόσο έγχρωμους, δύσκολα βλέπεις από το έδαφος ενός "Γη-like" πλανήτη. Εν πάσει περιπτώσει, πάλι την γνώμη μου λέω, θέμα γούστου είναι (θα 'βαζα έναν έναστρο ουρανό πολύ όμορφο με πολλά αστέρια/αστερισμούς κτλ., δίχως τόσο έντονα χρώματα).

Μπορεις να δοκιμασεις αυτο http://www.filedropper.com/showdownload.php/skyrimgalaxy

μεσα περιεχει ενα dds αρχειο, αντικατεστησε αυτο πουθ βρισκετε στο \Data\textures\sky ή αν δε σου αρεσει ουτε αυτο αφαιρεσε εντελως το αρχειο skyrimgalaxy.dds απο το φακελο.

Σημειωση -> με πιο σκοτεινο ουρανο πιθανοτατα θα εχεις και πιο σκοτεινες νυχτες

 

8. Δεν ξέρω γιατί (δεν είναι θέμα ΤΜΡ), αλλά μπόλικοι χαρακτήρες followers ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ πανοπλία. Πχ., πήρα την "γνωστή" Child (μια σημαδεμένη κοπέλα) για να την βοηθήσω να βρει την αδερφή της. Ό,τι πανοπλία και να της δώσω, δεν την φορά - μόνο γάντια, κράνος και μπότες αλλάζει. Επίσης, θα 'θελα να μην είχαν το κλασικό Vanilla "bikini" οι χαρακτήρες (Lydia, Sofia, κτλ), να 'ταν γυμνές, ώστε να τις φτιάξω τα δικά μου εσώρουχα (που μπορείς, στο Forge). Άστε δε, που δεν είναι και ρεαλιστικό για "Medieval" game, να φορούν... "Brazilian" οι κοπέλες. Τεσπά, πάλι θέμα γούστου είναι, όχι bug issue.

Καθαρα θεμα προγραμματισμου των followers απο τη vanilla μηχανη. Μπορεις να δοκιμασεις την εντολη openactorcontainer 1 στην κονστολα (ανοιγεις κονσολα κανεις κλικ πανω στο npc και δινεις την εντολη).

Στο δευτερο σκελος, ετσι ειναι φτιαγμενα τα mods (πχ η σοφια), δε χρησιμοποουν τα body types και meshes που οριζω εγω αλλα εχουν δικα τους.

Πολυ δουλεια για λιγο νοημα να κανω τη μεταφορα.

 

9. Αν και "παραδοσιακά" παίζω με Nord (και είμαι "tank"-warrior), εντούτοις επειδή γουστάρω και τους... Νίντζα, παίζω πολύ Stealth & με τόξο & μαχαίρι (Back stab). Δεν ξέρω τί έχει αλλάξει ο Πάνος στο τόξο (τοξοβολία γενικά), αλλά το βρίσκω λίγο μη-ρεαλιστικό, να 'ναι ο αντίπαλος 200+ μέτρα μακριά, να τοξεύω ΨΗΛΑ (γιατί έτσι πρέπει, να πάρει τροχιά το βέλος) και να αστοχώ γιατί το βέλος πάει ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ (δηλαδή ψηλότερα, που στόχευα). Θέλω να πω, όπου σημαδεύεις πάει το βέλος, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Θεωρώ λάθος, διότι το βέλος έχει βαρύτητα και μετά από μερικά μέτρα ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΥΨΟΣ, άρα γι' αυτό και οι πραγματικοί τοξότες σημαδεύουν ΨΗΛΑ για να κάνει καμπύλη το βέλος και να βρει τον στόχο (πολύ μακριά).

Το στοχαστρο ειναι στοχαστρο, ανεξαρτητα τη πορεια του βελους θα πρεπει να καταληγει εκει που ειναι το στοχαστρο.

Ετσι γινεται σε ολα τα παιχνιδια αλλα και στη πραγματικοτητα. Στα αρματα το βλημα κανει παραβολικη τροχια αλλα παντα παει εκει που ειναι το στοχαστρο.

 

****************************************************************************************************************************

 

Texture quality σε High, draw distance σε 90τοσο, στο general-->  object fade 13, actor fade 8,Item fade 6, trees--> draw distance 6535, load distance 39215, animated trees 180, grass--> draw distance 7051, grass density 85.

 

Δεν εφυγε τελειως αλλα βελτιωθηκε, παιζω μια χαρα. Στους εσωτερικους χωρους ειναι καρφωμενο στα 60 fps.

 

Ο nodas μαλλον για εδω μιλαει--> http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Bleak_Falls_Barrow_(Quest)

 

Το εκανα χθες και το θυμαμαι. Εγω δεν ειχα προβληματα stutering εκει

 

Απο θεμα κρασαρισματος να πω οτι σε περιπου 8 ωρες παιχνιδιου μια φορα κρασαρε.

Κατεβασε αυτο

 

 

πηγαινε στο φακελο \Data και μεταονομασε το φακελο textures σε textures1

Ριξε μεσα στο \data\ το φακελο textures που ειναι μεσα στο 7z που κατεβασες.

Συγκρινε επιδοσεις και ποιοτητα εικονας μεταξυ original textures με High και 1024 textures με very high απλα μεταονομαζοντας το φακελο κατα το δοκουν.

Για ποιοτητα εικονας απλα τραβα0 screenshots διπλα σε ενα σπιτι, κοιτωντας διαφορα μεγαλα αντικειμενα απο κοντα κλπ ( με το print screen κουμπι - αποθηκευονται στο κεντρικο φακελο του παιχνιδιου)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

CTD δεν έχω να αναφέρω... αλλά δύο φορές το παιχνίδι "σταμάτησε" με RunTime error και 1-2 φορές έβγαλε error "No responding"...


Kαλημερα, βρηκα το προβλημα.

για να το διορθωσεις πηγαινε στο φακελο

\Skyrim\Data\SKSE\plugins

θα βρεις ενα αρχειο με ονομα BugFixPlugin.ini , ανοιξε το αρχειο και κατω κατω γραφει CapHavokFPS=60, αλλα το 60 σε 0 δηλαδη CapHavokFPS=0

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ

 

Tώρα το είδα αυτό, το διορθώνω, ευχαριστώ.


1. Όχι, Πάνο, ήμουν πια ΛΥΜΕΝΟΣ απ' τα δεσμά, ο Ρόλαφ με είχε ήδη λύσει!!!!!!

Δεν ήμουν δεμένος! Τεσπά... ούτως ή άλλως, η άλλη "άλα-Nord" race είναι πιο... όμορφη, αυτήν επέλεξα, δεν έχει θέμα.

 

2. Ναι, το 'δα στο παραπάνω ποστ, το διόρθωσα (ούτε καν ξέρω τί είναι αυτή η τιμή που άλλαξα και τί έκανε, εσύ ξέρεις).

 

3. Μα είπα ότι δεν πρέπει να 'ναι θέμα ΤΜΡ, είναι ζήτημα (παπαριά) του παιχνιδιού. Το ξαναφόρτωσα (πριν την ασπίδα να την δώσω), περίμενα, κατέβηκε ο τρίχας, έτρεξε η αποστολή...

 

6. Οκ, δεκτόν, προχωρούμε.

 

7. Θενκς, θα το δοκιμάσω. Δεν με πειράζει η νύχτα (πια), έφτιαξα την Γ*Μ*Μ*ΝΗ τη "λατέρνα", "τούμπανο" φως έχω! Χεχε...

 

8. Όπα, αυτό δεν το 'ξερα... Δηλαδή, ανοίγω την κονσόλα, πατώ πάνω στην "Child", γράφω "openactorcontainer 1" και ΤΟΤΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΩ πανοπλία;;;

 

9. Όχι ρε Πάνο μου. ΕΧΩ ΤΟΞΟ κανονικό και κάνω σκοποβολή κάθε Κυριακή. Και με σκόπευτρο. ΔΕΝ σημαδεύεις στον στόχο όταν είναι μακριά. Και ήμουν και ελευθ. σκοπευτής στον στρατό και έχω ρίξει και με τουφέκια με σκόπευτρα. Και εκεί, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ υπολογίζεις και ΣΤΡΕΦΕΙΣ το όπλο κατά τα δεδομένα (data) που σου δίνει ο "Νο2" σου (ο συνεργάτης σου). Στο τόξο το ίδιο γίνεται, ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΨΗΛΟΤΕΡΑ για να κάνει καμπύλη το βέλος (λόγο βαρύτητας) και να βρει τον στόχο. Αν το τόξο έχει πχ. δραστικό βεληνεκές τα 100 μέτρα και ο στόχος είναι στα 200, στοχεύεις ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ, στέλνεις "στον θεό" το βέλος και (φυσικά αν ΔΕΝ κινηθεί ο στόχος) με την καμπύλη που κάνει το βέλος πάει "μακρύτερα" και βρίσκει τον στόχο. Πχ. δεν θυμάσαι (έχεις δει; ) ταινίες τύπου "Braveheart", που οι τοξότες τόξευαν "στον θεό" (ψηλά) για να κάνει καμπύλη το βέλος και να βρει τον στόχο (τους Σκοτσέζους που ορμούσαν ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΜΑΚΡΙΑ απ' την αγγλική παράταξη);;;... Τεσπά. Απλά το λέω, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να γίνει, είναι σωστό και ρεαλιστικό να ΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ το βέλος ευθεία "στο άπειρο", αλλά να κάνει καμπύλη και να χτυπά τον στόχο (να 'χει βαρύτητα).


...

 

Ό,τι θέματα είχα/έχω ως τώρα (που σταματά να 'χει respond το παιχνίδι), ΠΑΝΤΑ είναι όταν κάνει loading για να φορτώσει κάποια άλλη περιοχή (από Fast Travel) η όταν μπαίνω σε κάποιο χώρο από κάποια πόρτα.


Nα Πάνο! ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ για νύχτα!!! Εδώ:

 

http://www.nexusmods.com/skyrim/ajax/moddescription/?preview=1&id=47173

 

Αλλά το κατέβασα και ο τύπος έχει 4 αρχεία, όχι ένα (έχει και αστερισμούς dds, ενώ έχει και δεύτερο dds για αστέρια)... Είναι αυτό:

 

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/47173/?tab=2&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fskyrim%2Fajax%2Fmodfiles%2F%3Fid%3D47173&pUp=1

 

(Το 3ο main file).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνο, μου ξανα-"φριζάρισε" (κόλλησε) ενώ ήμουν σε μια καλύβα και γύριζα να κοιτάξω τα ράφια...


Γενικά, έχω να παρατηρήσω πολύ περισσότερη ώρα loading (όταν αλλάζεις περιοχή, μπαίνεις σε κάστρο κτλ), ενώ αν το αφήσεις με το ESC στο μενού για κάμποση ώρα, μετά από λίγο όταν ξανα-ξεκινήσεις ...κολλάει (Application no responding).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνο, μου ξανα-"φριζάρισε" (κόλλησε) ενώ ήμουν σε μια καλύβα και γύριζα να κοιτάξω τα ράφια...

δε μου λεει κατι, πληροφοριες μηδεν...

 

Γενικά, έχω να παρατηρήσω πολύ περισσότερη ώρα loading (όταν αλλάζεις περιοχή, μπαίνεις σε κάστρο κτλ), ενώ αν το αφήσεις με το ESC στο μενού για κάμποση ώρα, μετά από λίγο όταν ξανα-ξεκινήσεις ...κολλάει (Application no responding).

ναι γιατι αδειαζει τη μνημη καθε φορα που αλλαζεις κελι για να γεμιζει πιο αργα

 

μπαίνεις σε κάστρο κτλ), ενώ αν το αφήσεις με το ESC στο μενού για κάμποση ώρα, μετά από λίγο όταν ξανα-ξεκινήσεις ...κολλάει (Application no responding).

Ειναι θεμα των windows που μαρκαρουν ως inactive τις borderless windows εφαρμογες μετα αποο καποια ωρα αδρανειας.

 

Οσον αφγορα το νυχτερινο ουρανο κατεβασε οποιο πακελο σε ενδιαφερει και βαλε ολα τα αρχεια στον αντιστοιχο φακελο στο παιχνιδι, επισης θα χρειαστεις και το CoT_Stars_Replacer γιατι χρησιμοποιω το Climates Of Tamriel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου δώσω περισσότερες πληροφορίες, αλλά δεν γίνεται να 'μαι συγκεκριμένος πολύ, διότι απλά δεν γίνονται αυτά τα "φριζ" σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μέρος, συνήθως γίνονται στο "άκυρο".

 

Την μία φορά, "φριζάρισε" όταν είχα τελειώσει την αποστολή της "Child" (Throne...κάτι, κάστρο - που πας να ελευθερώσεις την ψυχή της αδερφής της, νότια του Helgen), οπότε πατώ στην πόρτα να βγω έξω... και μαύρισε η οθόνη (περίμενα να ξεκινήσει η loading screen)... και μετά από κάνα 3λεπτο είδα στον Task Manager "No responding".

Η καλύβα που σου λέω, είναι ενός "Strange Alchemist" στο δρόμο προς το βουνό των Δρακομάγων, που βρίσκω έναν "βαρεμένο" τύπο που με βομβαρδίζει με διάφορες "αρλούμπες" λογοδιάρειες"... και εκεί, μέσα στην καλύβα γυρνώντας το κεφάλι να δω... "κόλλησε".

 

Τί άλλο...; Δεν θυμάμαι που αλλού... Έχει κολλήσει και μπαίνοντας στο Whiterun (για 3η-4η φορά).

 

Εν πάσει περιπτώσει, δες μήπως μπορείς να "παίξεις" με τίποτα tweaks σε V-Ram ή κάτι άλλο (δεν ξέρω, λέω, τον ειδικό δεν παριστάνω), γιατί ενώ το παιχνίδι ξεκινά ΠΟΛΥ ΣΤΡΩΤΑ και καλά, μετά από κάνα 2ωρο αρχίζει και "γονατίζει". Π.χ με την 4.0-4.3άρα, ναι μεν είχα 2-3 CTD, αλλά έπαιζα και... μια μέρα ολόκληρη (6-8 ώρες)! Εδώ πλέον, δεν ξεπερνώ το 2ωρο (το μάξιμουμ)... Και δεν έχω και "της πλάκας" μηχάνημα, νομίζω ότι διαθέτω απ' τα πολύ δυνατά που παίζουν (μόνο i7 δεν έχω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα ctd μου εχουν συμβει 2-3 φορες σε 18 ωρες παιχνιδιου, σχεδον καθολου δηλαδη. Επισης δεν μου κοστισαν καθως το συχνο save ειναι ο καλυτερος μου φιλος!

Πανο δεν θα αλλαξω textures , δεν εχω τοσες πολλες βουτιες αλλα και αυτες οι λιγες δεν με ενοχλουν ιδιαιτερα. Μια χαρα ειναι το παιχνιδι και το καταευχαριστιεμαι!  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα ελεγα μηπως ειναι πιο ομορφα τα 1024 και συναμα πιο ελαφρια.


Επισης οποιος θελει να δοκιμασει καποιιες ρυθμισεις σταθεροτητας

ας κατεβασει αυτο εδω http://www.filedropper.com/crashfixplugin

και να το βαλει στο φακελο \Data\SKSE\plugins αφου πρωτα παρει ενα backup το original αρχειο.

Επισης ανοιξτε το enblocal.ini και δωστε τιμη στο VideoMemorySizeMb=3860 ανεξαρτητως λειτουργικου.

Και ενημερωστε με πως παει σε σχεση με πριν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ... νομίζω ότι πρέπει να "έστρωσε" μ' αυτό που μας έδωσες και ό,τι μας είπες να αλλάξουμε.

Δεν είχα "φριζ" καθόλου χθες, έπαιζα απ' τις 22:30 ως τις 04:00...

Σαφώς, τα θέματα που έχω παρατηρήσει ισχύουν ακόμα, δηλαδή υπάρχει λαγκάρισμα (σκόρπιο, όχι συνεχές), αλλά το κυριώτερο... κάνει μερικές φορές και... 3 λεπτά, να φορτώσει (loading screen) κάποια περιοχή (βγαίνοντας από πόρτα, μπαίνοντας, τρυπώνοντας σε σπήλαιο ή cave, fast travel κτλ). Άλλοτε κάνει μερικά δευτερόλεπτα, αλλά υπάρχουν και κάμποσες φορές που νόμισα ότι κόλλησε το παιχνίδι... και ξαφνικά το 'δα να φορτώνει και να ανοίγει η σκηνή (μέρος) που πήγαινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς (Πάνο; ) πώς διάολο επαναφέρω δίπλα μου την Recorder;;; Ξαφνικά, χάθηκε από δίπλα μου. Σίγουρα δεν την "άφησα" κάπου ("μείνε εδώ") αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Καμιά εντολή κονσόλας δεν υπάρχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς (Πάνο; ) πώς διάολο επαναφέρω δίπλα μου την Recorder;;; Ξαφνικά, χάθηκε από δίπλα μου. Σίγουρα δεν την "άφησα" κάπου ("μείνε εδώ") αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Καμιά εντολή κονσόλας δεν υπάρχει;

Δοκιμασε να κανεις κανα fast travel.

Εχω χασει τη lydia ποσες φορες και οταν της θυμαται εμφανιζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα, περα απο το fast travel που ειπε ο Dante η ευκολη λυση ειναι μεσω κονσολας με την εντολη player.placeatme # οπου # το base id του npc.

Κανεις παντα ενα save πριν, ανοιγεις κονσολα και δινεις help XXXX οπου ΧΧΧΧ το ονομα του NPC

πχ help recorder ή help aela

θα βγει μια λιστα με base id που αφορουν το καθε npc συνηθωςε κατω κατω αναφερονται μια ή δυο γραμμες

NPC_ : # οπου το # ειναι το base id. Eαν ειναι 2 τοτε ενα απο τα 2 ειναι σωστα.

Στη περιπτωση της recorder το σωστο (εχει 2) ειναι 8c000d70 ενω της aela ειναι ενα μοναδικο 0001a696.

οποτε δινεις μετα στη κονσολα player.placeatme 8c000d70 και εμφανιζεται η recorder διπλα σου.

Εαν δωσεις player.placeatme 0001a696 θα εμφανιστει η aela.

Με αυτο το τροπο μπορεις να φερεις διπλα σου οποιοδηποτε npc υπαρχει στο κοσμο του tamriel αρκει να ξερεις το base id του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...