Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
και σε αλλες περιπτωσεις να βλεπεις ορια σε κακοτραχρουλους δρομους με χιλιες στροφες και οριο πάλι  το ιδιο οπου για το φτασεις εχει αισθηση οτι τρεχεις στο WRC Και ο λογος που εχουν τα ιδια ορια ειναι επειδη ανηκουν στην ιδια κατηρορια πχ επαρχειακη οδος. 

 

 

Έχεις να αναφέρεις κάποιο παράδειγμα ; δεν μου έχει τύχει ποτέ .

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όπως τα λέει ο teddy.

 

Σε πολλές επαρχιακές εθνικές οδούς, το όριο είναι 90χλμ/ώρα, τη στιγμή που λόγω μορφολογίας αν πας πάνω από 50-60, αρχίζεις να κινείσαι στα όρια.

 

Και το αντίθετο, σε δρόμους όπως η Αθηνών-Πατρών, υπάρχουν σημεία που τα 50 είναι λίγα.

Δημοσ.

Τα περισσότερα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητας συμβαίνουν από νέους με καινούργια αυτοκίνητα και αυξημένη αυτοπεποίθηση στις ικανότητες τους οπότε αυτό που λες είναι άκυρο.

 

Καμια ταχυτητα δεν φταει

Το μονο που φταιει ειναι η λαλακια και η ασχετοσυνη

http://news247.gr/eidiseis/koinonia/ta-kyriotera-aitia-proklhshs-troxaiwn-atyxhmatwn.2288214.html

http://www.makeleio.gr/%CE%BF%CE%B9-10-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B7%CE%B8%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1/

Δημοσ.

"Τα περισσότερα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητας συμβαίνουν από νέους με καινούργια αυτοκίνητα και αυξημένη αυτοπεποίθηση στις ικανότητες τους οπότε αυτό που λες είναι άκυρο."

 

 

Διάβασε πάλι αυτό που έγραψα και αν ακόμα δεν καταλαβαίνεις ότι οι σύνδεσμοι που παρέθεσες είναι άσχετοι πες μου να σε βοηθήσω.

Δημοσ.

Λες οτι τα περισσοτερα ατυχηματα απο υπερβολικη ταχυτητα συμβαινουν απο νεους με καλα αυτοκινητα

Δηλαδη μπορουσαν να συμβαινουν απο γερους με σαραβαλα που τρεχουν με 200 ?

Τι νοημα εχει αυτο ?

Οι γεροι με τα σαραβαλα και οι ασχετοι προκαλουν τα δυστυχηματα κι ας πανε με 10χλμ

Δημοσ.

Δες πόσα θανατηφόρα τροχαία συμβαίνουν λόγω υπερβολικής ταχύτητας από τα στοιχεία της τροχαίας ...η υπερβολική ταχύτητα είναι μια από τις σημαντικότερες αιτίες και εσείς ζητάτε αύξηση των ορίων.

Ένα σημαντικό ποσοστό είναι από κίνηση στην αντίθετη λωρίδα που κατά πάσα πιθανότητα έτρεχαν και έκαναν επικίνδυνες προσπεράσεις .. προφανώς αν πήγαιναν σύμφωνα με τα όρια δεν θα υπήρχε η ανάγκη να προσπεράσουν.

 

troxaia2015_5.png

Δημοσ.

Μολις 28 βλεπω εγω για ταχυτητα  και 100αδες σε αλλα αιτια

Για το αντιθετο ρευμα μαλλον καποιοι που αρνουνται να κανουν λιγο δεξια και προσπαθουν να το παιξουν τροχονομοι, ευθυνονται

H καταρα της αριστερη λωριδας που λεγαμε

Το να μειωνω τα ορια για να προλαβω την ασχετοσυνη του καθενος δεν ειναι η λυση του προβληματος

Αλλιως πρεπει να κατσουμε ολοι σπιτια μας οποτε δεν θα εχουμε κανενα ατυχημα

Η λυση ειναι να μην κυκλοφορουν ζωα στους δρομους ειτε τρεχουν ειτε πανε με 10

Δημοσ.

Δεν είναι λίγα γιατί συσχετίζονται άμεσα με την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα που είναι 63 .Οπότε αυτά τα δύο μαζί συγκεκτρώνουν το μεγαλύτερο εξακριβωμένο ποσοστό .

Αν ο δρόμος είναι αρκετά φαρδύς προφανώς και  κάνεις δεξιά αλλά αν μιλάμε για λωρίδα έκτακτης ανάγκης σε καμία περίπτωση.

Δημοσ.

Αυτό συζητάμε σε αυτό το νήμα, ότι στους οδηγούς αυτής της χώρας οι οποίοι δε βιάζονται, έχει εμποτιστεί η άποψη ότι πρέπει να οδηγούν στην αριστερή.

Δεν ξέρουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν, απλά το κάνουν.

Βλέπουν εμένα να τους περνάω σα σταματημένους (τι σα δηλαδή, συνήθως ΕΙΝΑΙ σταματημένοι) από τη δεξιά, κι αυτοί δεν παίρνουν χαμπάρι. Κάθε μέρα τα ίδια.

Δε λέω ότι πρέπει να βιάζονται όλοι, αλλά αναρωτιέμαι, πόσο παίζει να τους αρέσει που είναι κολλημένοι στην αριστερή;

 

Εδώ που τα λέμε, με συμφέρει, καθώς έχω τη δεξιά για να κινηθώ πιο γρήγορα. Αλλά διάολε, γιατί να το κάνουμε ΚΑΙ αυτό ανάποδα σε αυτή τη χώρα..

  • Like 2
Δημοσ.

Και σε άλλους ότι η ταχύτητα δεν σκοτώνει .. αν και πιστεύω πως περισσότερο τον εαυτό του προσπαθεί να πείσει ο adi32 .

Δημοσ.

Το πας στα άκρα το πράγμα. Δε νομίζω πως είπε ο adi ή εγώ ή κάποιος άλλος, ότι όσο αυξάνεται η ταχύτητα δεν αυξάνονται και οι πιθανότητες ατυχήματος.

 

Αυτό που σου λέει κι εκείνος κι εγώ, και που συζητάμε στο συγκεκριμένο νήμα, είναι ότι συμβαίνει και το αντίστροφο, δηλαδή η χαμηλή ταχύτητα στην αριστερή λωρίδα, επίσης αυξάνει τις πιθανότητες για ατύχημα.

Δε λέμε ότι πρέπει να σπαστεί ο πίσω που ο μπροστά τον πάει καρότσα στην αριστερή, λέμε ότι επειδή είμαστε άνθρωποι και όχι μηχανές, θα μας τη βαρέσει κάποια στιγμή και θα προσπεράσουμε από δεξιά.

Μαλακία στα χαρτιά, αλλά ρεαλιστικά αυτό γίνεται.

 

Άμα θέλεις και θέλω, μέχρι το άπειρο μπορούμε να συζητάμε (συμφωνώντας) τι πρέπει να κάνουμε σαν άνθρωποι για να βελτιώσουμε τη ζωή μας, απ' το πιο ασήμαντο και εύκολο, μέχρι το πιο σημαντικό και δύσκολο.

Απ' τη θεωρία στην πράξη όμως, η απόσταση είναι τεράστια. Κάτι δε θα κάνει ο ένας, κάτι δε θα κάνει ο άλλος, όλα και όλοι πάντως, δε μπορούμε να τα κάνουμε. Όποιος νομίζει ότι γίνεται, ζει σε μια ουτοπία.

Ωραία είναι μέσα απ' την ανωνυμία του διαδικτύου να το παίζουμε γαμάτοι όλοι. Και εύκολο επίσης.

Δημοσ.

Δες πόσα θανατηφόρα τροχαία συμβαίνουν λόγω υπερβολικής ταχύτητας από τα στοιχεία της τροχαίας ...η υπερβολική ταχύτητα είναι μια από τις σημαντικότερες αιτίες και εσείς ζητάτε αύξηση των ορίων.

Ένα σημαντικό ποσοστό είναι από κίνηση στην αντίθετη λωρίδα που κατά πάσα πιθανότητα έτρεχαν και έκαναν επικίνδυνες προσπεράσεις .. προφανώς αν πήγαιναν σύμφωνα με τα όρια δεν θα υπήρχε η ανάγκη να προσπεράσουν.

 Ναι σιγουρα ευθυνεται  η υπερβολικη ταχυτητα αλλα  πολλες φορες η αιτια της υπερβολικης ταχυτητας απο καποιον προερχεται γιατι ο προπορευομενος οδηγουσε με χαμηλη ταχυτητα και το ατυχημα συνεβει κατα τη διαρκεια προσπερασης. Ομως στη μελετη καταγραφεται μονο η  υπερβολικη ταχυτητα που ανεπτυξε δεν καταγραφεται η χαμηλη ταχυτητα. Για το λογο αυτο εμφανιζονται οι αντρες να προκαλουν τα περισσοτερα ατυχηματα σε σχεση με τις γυναικες και δεν καταγραφουν οτι η αρχικη προκλιση να προερχεται απο καποια γυναιακα οδηγο που ειπε να παει με ρυθμους καμπιας και κινητε σε δρομο λες και βγηκε για ψωνια στη τσιμισκη και το παει αργα για να μην χάσει καμια βιτρινα.

Η τηρηση των οριων θα πρεπει εκτος απο προς τα πανω και προς τα κατω, η κινηση καποιου κατω του οριου αυτοματα σημαινει και κίνηση καποιου πανω απο το οριο για να το προσπεράσει. Δυστυχως δινουνμονο κλισεις  σε αυτους που πανε ανω του οριου κανονικα θα επρεπε να δινουν και σε αυτους που πανε με χαμηλοτερο οριο καθως αυτοι ειναι που εξαναγκαζουν τους αλλους να κινηθουν με υψηλοτερα ορια.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι λίγα γιατί συσχετίζονται άμεσα με την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα που είναι 63 .Οπότε αυτά τα δύο μαζί συγκεκτρώνουν το μεγαλύτερο εξακριβωμένο ποσοστό .

Αν ο δρόμος είναι αρκετά φαρδύς προφανώς και  κάνεις δεξιά αλλά αν μιλάμε για λωρίδα έκτακτης ανάγκης σε καμία περίπτωση.

 

Σε εθνικες οδους οπως η Κορινθου Πατρων (που δεν ειναι εθνικη οδος) επιβαλεται να μπεις για λιγα δευτερολεπτα στην ΛΕΑ (που  δεν ειναι ΛΕΑ) για να διευκολυνεις καποιον που παει πιο γρηγορα

Εσυ δηλαδη καθεσαι πισω απο τον παππου με το σαπιο λαντα, απο το φορτηγο ή το πουλμαν που παει με 60 ?

Σου αρεσει να σε παει καροτσακι μεχρι την Πατρα και να μην κανει επιτηδες(οπως λες οτι  κανεις εσυ) λιγο δεξια γιατι θελει τα χιλιαδες αυτοκινητα πισω του να επιβαλλει να πανε οσο παει αυτος ?

 

Τελος παντων αυτο το θεμα δεν ειναι για τις εθνικες οδους αλλα για τις μεγαλες λεωφορους μεσα στις πολεις οπου βλεπεις και μαζευονται ολοι στην αριστερη και σερνονται και η δεξια ειναι αδεια οποτε αναγκαζεσαι να πηγαινεις απο κει και να κανεις ζιγκ ζαγκ γιατι θα βρεις μπροστα ταξι λεοφωρειο τρικυκλο κλπ  

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλές φορές με επαγγελματικό όχημα από την δεξιά περνάω τους "γρηγορους" της αριστερής.Και φυσικά όταν θέλω να προσπερασω κλεινομαι γιατί τα βοδια με το που δουν μεγάλο όχημα ότι πάει να μπει μπροστά τους πατάνε γκαζι και κάθονται δίπλα του.

Δημοσ.

Σε εθνικες οδους οπως η Κορινθου Πατρων (που δεν ειναι εθνικη οδος) επιβαλεται να μπεις για λιγα δευτερολεπτα στην ΛΕΑ (που  δεν ειναι ΛΕΑ) για να διευκολυνεις καποιον που παει πιο γρηγορα

Εσυ δηλαδη καθεσαι πισω απο τον παππου με το σαπιο λαντα, απο το φορτηγο ή το πουλμαν που παει με 60 ?

Σου αρεσει να σε παει καροτσακι μεχρι την Πατρα και να μην κανει επιτηδες(οπως λες οτι  κανεις εσυ) λιγο δεξια γιατι θελει τα χιλιαδες αυτοκινητα πισω του να επιβαλλει να πανε οσο παει αυτος ?

 

Τελος παντων αυτο το θεμα δεν ειναι για τις εθνικες οδους αλλα για τις μεγαλες λεωφορους μεσα στις πολεις οπου βλεπεις και μαζευονται ολοι στην αριστερη και σερνονται και η δεξια ειναι αδεια οποτε αναγκαζεσαι να πηγαινεις απο κει και να κανεις ζιγκ ζαγκ γιατι θα βρεις μπροστα ταξι λεοφωρειο τρικυκλο κλπ  

 

Eπιβάλλεται να παρανομήσει ο άλλος επειδή εσύ βιάζεσαι ; Aπο ποιόν επιβάλλεται ; ο νόμος λέει ότι απαγορεύεται να μπεις στην ΛΕΑ.

Εγώ φίλε μου δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω πίσω από κάποιο όχημα αν δεν μπορώ να κάνω ασφαλή προσπέραση ..

τι έχω να κερδίσω ; να φτάσω στον προορισμό μου μισή - μία ώρα νωρίτερα

τι έχω να χάσω ; την ζωή μου η να σκοτώσω τους αγαπημένους μου η κάποιον αθώο

Δεν μπορείς να λες ότι κάποιος κάνει κάτι επίτηδες όταν απλά ακολουθεί τον νόμο , είναι ανόητο .

 

Στην πόλη όσο γρήγορα και να πας ο χρόνος που θα κερδίσεις είναι ασήμαντος .. υπάρχουν φανάρια παντού οπότε απλά καις τσάμπα βενζίνη .Ναι μεν είναι ενοχλητικό αυτό που κάνουν αλλά οποίου του κόβει γνωρίζει πως δεν πρόκειται να κερδίσει χρόνο ακόμα και η αριστερή να είναι άδεια , στην καλύτερη να κερδίσεις πέντε λεπτά .

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...