Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.
Έχω 4 ημέρες που αγόρασα ένα κινητό από μαγαζί στο σκρουτζ (askAdam).
Εάν έχω μετανιώσει μπορώ να το επιστρέψω έτσι απλά και να πάρω πίσω τα χρήματα μου?
Έχω συσκευασία όλα κανονικά, απλά το κινητό έχει λειτουργήσει 4 ημέρες.
Έχω δικαίωμα επιστροφής ή επειδή το άνοιξα δεν έχω?

Είδα τους όρους του καταστήματος και είναι λίγο μπερδεμένοι, γι αυτό ρωτάω.
Επίσης στο FAQ της σελίδας του συνήγορου του καταναλωτή διάβασα πως μόνο εφόσον είναι ελαττωματικό έχω δικαίωμα επιστροφής, αλλιώς ισχύουν οι όροι του καταστήματος.

Δημοσ.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι εσυ το εχεις λειτουργησει το κινητο.Αν το επιστρεψεις στο καταστημα τι ακριβως θα το κανουν το ανοιγμενο κινητο.Αν το πουλησουν ως used μπαινουν μεσα.

 

Επισης αν γινοταν να το εκανε ο καθενας αυτο ετσι απλα να επιστρεφανε τα τηλεφωνα πισω μετα απο λιγες μερες,θα ειχαν γεμισει τα καταστηματα με μτχ μοντελα.

 

Γενικα απο οσο ξερω για να επιστρεψεις ενα κινητο πισω πρεπει να ειναι σφραγισμενο οπως το παρελαβες ή εκτως αν ετυχε να εκανες πχ παραγγελια ενα κινητο και να σου το στειλανε σε αλλο χρωμα πχ και να μην φενεται πριν ανοιχτει το κουτι.

  • Like 6
Δημοσ.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι εσυ το εχεις λειτουργησει το κινητο.Αν το επιστρεψεις στο καταστημα τι ακριβως θα το κανουν το ανοιγμενο κινητο.Αν το πουλησουν ως used μπαινουν μεσα.

 

Επισης αν γινοταν να το εκανε ο καθενας αυτο ετσι απλα να επιστρεφανε τα τηλεφωνα πισω μετα απο λιγες μερες,θα ειχαν γεμισει τα καταστηματα με μτχ μοντελα.

 

Γενικα απο οσο ξερω για να επιστρεψεις ενα κινητο πισω πρεπει να ειναι σφραγισμενο οπως το παρελαβες ή εκτως αν ετυχε να εκανες πχ παραγγελια ενα κινητο και να σου το στειλανε σε αλλο χρωμα πχ και να μην φενεται πριν ανοιχτει το κουτι.

 

Λογικά μου ακούγονται αυτά, αλλά επειδή έχω διαβάσει αρκετά περί επιστροφών και υπαναχωρήσεων, εδώ κυρίως, είπα να ρωτήσω τους γνώστες.

Είχα την εντύπωση, από αυτά που διαβάζω εδώ κατά καιρούς δηλαδή, ότι ανεξάρτητα του αν το έχω δουλέψει ή όχι, έχω το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών. Θα κάνω ένα τηλέφωνο στην γραμμή καταναλωτή να με διαφωτίσουν.

Δημοσ.

Πρέπει να είναι όπως το πήρες, να μην έχει σημάδια χρήσης. Πχ λογικά την προστατευτική μεμβράνη που έχει στην οθόνη θα την έχεις βγάλει. Μάλλον δεν θα το δεχτούν.

Δημοσ.

Λογικά μου ακούγονται αυτά, αλλά επειδή έχω διαβάσει αρκετά περί επιστροφών και υπαναχωρήσεων, εδώ κυρίως, είπα να ρωτήσω τους γνώστες.

Είχα την εντύπωση, από αυτά που διαβάζω εδώ κατά καιρούς δηλαδή, ότι ανεξάρτητα του αν το έχω δουλέψει ή όχι, έχω το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών. Θα κάνω ένα τηλέφωνο στην γραμμή καταναλωτή να με διαφωτίσουν.

Και σου ξαναλεω ασε το τι λεει ο καθενας εδω μεσα.Βαλε την λογικη σου να δουλεψει αν ειχες εσυ το καταστημα.

 

Ναι να το επιστρεψεις πισω αφου εχεις ανοιξει το κινητο γιατι ειδες κατι λαθος στην περιγραφη που ειχε λαθος περιγραφη στο site(πχ να αγοραζες ενα κινητο που στο site λεγανε οτι εχει 3gb ram και εσυ οταν το ανοιξεις ειδες στα στοιχεια οτι ειναι το 2gb ram μοντελο),ή που μετανιωσες την αγορα αλλα το επιστρεφεις πισω σφραγισμενο να το καταλαβουμε.

 

Αν ομως παμε ολοι με την παραπανω λογικη σου και το εφαρμοσουν αυτο ολοι,τοτε τα μαγαζια θα εχουν ζημια απο την καθε συσκευη και στο τελος θα μπουνε μεσα.Εχει λογικη αυτο το πραγμα? Και στην γραμμη καταναλωτη να παρεις τηλεφωνο θα γελασουν με το παραπανω.

 

Κατσε να παω και εγω να παρω ενα Iphone 7plus με 1000ευρω να το δουλεψω 3μερες και να το επιστρεψω πισω και να παρω εγω 1000ευρω στο χερι και το μαγαζι να το πουλησει αναγκαστικα κατω απο 900ευρω(μην πω και λιγοτερα).Δηλαδη μονο απο μενα να εχει μπει μεσα τουλαχιστον 100ευρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρέπει να είναι όπως το πήρες, να μην έχει σημάδια χρήσης. Πχ λογικά την προστατευτική μεμβράνη που έχει στην οθόνη θα την έχεις βγάλει. Μάλλον δεν θα το δεχτούν.

 

Δεν είχε μεμβράνη στην οθόνη, του έβαλα εγώ όμως αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί ++ (αστειεύομαι :P)

 

Θα μιλήσω μαζί τους στο τηλέφωνο αύριο, το πιο λογικό είναι να μην το δεχτούν έτσι κι αλλιώς.

Απλά ήθελα να ξέρω αν καλύπτομαι από το νόμο σε αυτήν την περίπτωση, για να καθορίσω και το ύφος που θα μιλήσω :P

  • Like 1
Δημοσ.

Και σου ξαναλεω ασε το τι λεει ο καθενας εδω μεσα.Βαλε την λογικη σου να δουλεψει αν ειχες εσυ το καταστημα.

 

Ναι να το επιστρεψεις πισω αφου εχεις ανοιξει το κινητο γιατι ειδες κατι λαθος στην περιγραφη που ειχε λαθος περιγραφη στο site(πχ να αγοραζες ενα κινητο που στο site λεγανε οτι εχει 3gb ram και εσυ οταν το ανοιξεις ειδες στα στοιχεια οτι ειναι το 2gb ram μοντελο),ή που μετανιωσες την αγορα αλλα το επιστρεφεις πισω σφραγισμενο να το καταλαβουμε.

 

Αν ομως παμε ολοι με την παραπανω λογικη σου και το εφαρμοσουν αυτο ολοι,τοτε τα μαγαζια θα εχουν ζημια απο την καθε συσκευη και στο τελος θα μπουνε μεσα.Εχει λογικη αυτο το πραγμα? Και στην γραμμη καταναλωτη να παρεις τηλεφωνο θα γελασουν με το παραπανω.

 

Κατσε να παω και εγω να παρω ενα Iphone 7plus με 1000ευρω να το δουλεψω 3μερες και να το επιστρεψω πισω και να παρω εγω 1000ευρω στο χερι και το μαγαζι να το πουλησει αναγκαστικα κατω απο 900ευρω(μην πω και λιγοτερα).Δηλαδη μονο απο μενα να εχει μπει μεσα τουλαχιστον 100ευρω.

Δίκιο έχεις βρε, καμία λογική δεν έχει.

Είναι ασαφείς (στο κεφάλι μου τουλάχιστον) οι όροι της υπαναχώρησης της σύμβασης της αγοράς από Ηλεκτρονικό κατάστημα, αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του νήματος.

 

Όπως κατάλαβες από συζήτηση σε προηγούμενο θέμα, δεν μου καλάρεσε η μετάβαση στο 6p :P

Aν είναι να μην δεχτούν αλλαγή όμως κάθομαι στα αυγά μου εννοείται..

Και για να μην μιλαω γενικα και αοριστα,να τι λεει και γνωστη αλυσιδα πανω στις επιστροφες

http://www.public.gr/cat/corporate/epistrofes/

Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία

 

Το λέει και στους όρους του Σκρουτζ αυτό, για αρχική κατάσταση και συσκευασία. Λέει αν είναι σφραγισμένο ή όχι? Η αν δεν πρέπει να έχει λειτουργήσει? Λογικά εννοεί σφραγισμένο, οκ. Απλά δεν είναι ξεκάθαρο.

Δημοσ.

Όπως κατάλαβες από συζήτηση σε προηγούμενο θέμα, δεν μου καλάρεσε η μετάβαση στο 6p :P

Aν είναι να μην δεχτούν αλλαγή όμως κάθομαι στα αυγά μου εννοείται..

 

Το λέει και στους όρους του Σκρουτζ αυτό, για αρχική κατάσταση και συσκευασία. Λέει αν είναι σφραγισμένο ή όχι? Η αν δεν πρέπει να έχει λειτουργήσει? Λογικά εννοεί σφραγισμένο, οκ. Απλά δεν είναι ξεκάθαρο.

Η προχωρας σε αγγελιες το ταχυτερο δυνατον,ειδικα αν εχει και 7ημερες DOA εγγυηση(δεν θα χασει πολυ την αξια του κοινως).

 

Οσο για το δευτερο που λες για ηλεκτρονικη αγορα(κοινως εξαποστασεως αγορα)να καταλαβω αν πχ ειχες παραγγειλει το 64ρι μοντελο και σου στειλανε το 32ρι για ποιο λογο να το στειλεις πισω. Τωρα να επιστρεψεις το κινητο απλα επειδη το βαρεθηκες ή δεν σου αρεσε πχ η καμερα οπως καταλαβαινεις δεν γινεται και αυτο παει φυσικα και για αλλα προιοντα απο οποιοδηποτε καταστημα.

Δημοσ.

Χωρίς να έχει σημασία το ότι το έχω λειτουργήσει?

 

 

 

Υποχρεώσεις του πελάτη

Πριν από την υπαναχώρησή του, ο πελάτης μπορεί να έχει εξετάσει τα 
εμπορεύματα μόνο με τον τρόπο που θα το έκανε και στο κατάστημα, 
προκειμένου να βεβαιωθεί ότι το εμπόρευμα είναι αυτό που έχει παραγγείλει και 
που επιθυμούσε.

Αν ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει τα εμπορεύματα προτού τα 
επιστρέψει, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση για τη μείωση της αξίας τους που 
προκύπτει από αυτή τη χρήση.
  • Moderators
Δημοσ.

 

Υποχρεώσεις του πελάτη

Πριν από την υπαναχώρησή του, ο πελάτης μπορεί να έχει εξετάσει τα 
εμπορεύματα μόνο με τον τρόπο που θα το έκανε και στο κατάστημα, 
προκειμένου να βεβαιωθεί ότι το εμπόρευμα είναι αυτό που έχει παραγγείλει και 
που επιθυμούσε.

Αν ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει τα εμπορεύματα προτού τα 
επιστρέψει, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση για τη μείωση της αξίας τους που 
προκύπτει από αυτή τη χρήση.
Και αυτή η μείωση αξίας εφόσον δεν ορίζεται από το νόμο μπορεί του κατάστημα να σου πει ότι θέλει πχ ξες το καρέ 100 σου επιστρέφω 40

, στην υπ αναχώρηση σύμβασης από απόσταση έχει δικαίωμα να δεις το προϊόν όπως θα μπορούσες να το δεις σε ένα κατάστημα πρακτικά στο κινητό δεν μπορείς να το δεις εκτός αν έχει demo συσκευές οπότε από την στιγμή που άνοιξες την συσκευασία πόσο μάλλον το χρησιμοποιείς και 4 μέρες το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να το δεχτεί η καθ αν το κάνει μην περιμένεις να πάρεις ολόκληρο το ποσό που έδωσες, στην Αμερική πχ αν ανοίξεις απλά ένα προϊόν (απλά ανοίξεις όχι χρησιμοποιησεις) κόβουν αυτόματα 30%της τιμής

Δημοσ.

 

 

Υποχρεώσεις του πελάτη

Πριν από την υπαναχώρησή του, ο πελάτης μπορεί να έχει εξετάσει τα 
εμπορεύματα μόνο με τον τρόπο που θα το έκανε και στο κατάστημα, 
προκειμένου να βεβαιωθεί ότι το εμπόρευμα είναι αυτό που έχει παραγγείλει και 
που επιθυμούσε.

Αν ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει τα εμπορεύματα προτού τα 
επιστρέψει, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση για τη μείωση της αξίας τους που 
προκύπτει από αυτή τη χρήση.

Άρα αφού το δούλεψε κανονικά 4 μέρες, εφόσον το δεχτούν θα το δεχτούν με χαμηλότερη αξία, έτσι δεν είναι;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...