teosard Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Απαντω εδω για να μην ανοιγω καινουριο θεμα. Ειχα γραψει στο pinned πανω για την οθονη που μου ηρθε προχθες απο crazysundays με 1 καμμενο πιξελ. (Μαυρο). Μιλησα με lg και μου ειπαν να επικοινωνησω με το service (πλατεια αττικης) μανωλοπουλος. Τι λετε ?Να ξαναπαρω lg να τους πρηξω η να αφησω να ερθει το service? Φοβαμαι μη χασω το <<πλεονεκτημα>> της πρωτης βδομαδας. Btw δεν με ενοχλει πολυ το πιξελ το μαυρο , αλλα γιατι να παιρνω καινουριο πραγμα με καμμενα πιξελ ? Το πληρωσα , ειναι για το γαμωτο που λεμε Ειναι ελληνικής αντιπροσωπίας το μόνιτορ?Αν ναι εχεις 0 pixel εγγυηση.Αν οχι τοτε την επιστρεφεις στο eshop.Εμενα για παραδειγμα η οθονη που πηρα απο eshop ηταν απο Πολώνια οποτε η ελληνικη LG δεν παρεχει 0 pixel.Πρεπει να επιστρεψει στην LG Πολώνιας
kastor-Ntouts Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Μα το eshop μου λεει εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα. Να τους πω σας τι φερνω πισω με το ζορι?
KINGLUCAS Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 από τι φαίνεται ο κίτρινος είχε απόθεμα και ήταν απόθεμα χαλασμένο το γνώριζαν, σου λέει ας φύγουν 30 ευρώ κάτω και οποιος χαζούλης δεν το δει καλός
kastor-Ntouts Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 από τι φαίνεται ο κίτρινος είχε απόθεμα και ήταν απόθεμα χαλασμένο το γνώριζαν, σου λέει ας φύγουν 30 ευρώ κάτω και οποιος χαζούλης δεν το δει καλός Εμεις που τοδαμε τι? Καταρχας δεν ξερω τι θα μου προσφερει το <<service>> , ειναι ικανοι αυτοι να επισκευασουν κατι τετοιο? Η εχουν εξουσιοδοτηση να ζητησουν αλλαγη?
KINGLUCAS Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Εμεις που τοδαμε τι? Καταρχας δεν ξερω τι θα μου προσφερει το <<service>> , ειναι ικανοι αυτοι να επισκευασουν κατι τετοιο? Η εχουν εξουσιοδοτηση να ζητησουν αλλαγη? ΔΙΑ νομου θα καλέσεις την LG
JeZus Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 εγω παντως την εδωσα πισω στο eshop. και περιμενω αντικατασταση λογικα,γιατι μου ειπαν δεν φτιαχνεται το πιξελ.
kastor-Ntouts Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 εγω παντως την εδωσα πισω στο eshop. και περιμενω αντικατασταση λογικα,γιατι μου ειπαν δεν φτιαχνεται το πιξελ. Δν σ παν εμεις δεν ξερουμε , δεν καλυπτουμε κτλ?
Fulgore Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δεν εχει επισημο service,ουτε δικαιωμα το eshop να πειραξει την οθονη γιατι μπορει να την κανει χειροτερη. Για τον ιδιο λογο που και οι αλλες αλυσιδες δεν εχουν service και στελνουν τα προιοντα στα service. Μονο το Πλαισιο εχει δικο του service και παλι αναφερεται ξεχωριστα στην εγγυηση ''Εγγυηση Πλαισιου''που σημαινει οτι το Πλαισιο αναλαμβανει προσωπικα(αν το επιθυμει ο πελατης βεβαια,αλλιως μιλαει ο ιδιος με την LG)να ασχοληθει με την επισκευη/αντικατασταση του προιοντος ή εγγυηση αντιπροσωπειας οπου μιλαει το καταστημα απευθειας με τον κατασκευαστη.
kastor-Ntouts Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2016 Δεν εχει επισημο service,ουτε δικαιωμα το eshop να πειραξει την οθονη γιατι μπορει να την κανει χειροτερη. Για τον ιδιο λογο που και οι αλλες αλυσιδες δεν εχουν service και στελνουν τα προιοντα στα service. Μονο το Πλαισιο εχει δικο του service και παλι αναφερεται ξεχωριστα στην εγγυηση ''Εγγυηση Πλαισιου''που σημαινει οτι το Πλαισιο αναλαμβανει προσωπικα(αν το επιθυμει ο πελατης βεβαια,αλλιως μιλαει ο ιδιος με την LG)να ασχοληθει με την επισκευη/αντικατασταση του προιοντος ή εγγυηση αντιπροσωπειας οπου μιλαει το καταστημα απευθειας με τον κατασκευαστη. H lg με εστειλε σε αυτον , οχι το eshop. Υπαρχει περιπτωση να γινει αλλαγη μεσω αυτου? Υποτιθεται ειναι επισημος συνεργατης - σερβις lg
JeZus Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Μίλησα τηλεφωνικά πρωτα με τα κεντρικα του eshop. Eπιβεβαιωσαν οτι καλυπτουν το 0πιξελ.θα την τσεκαρουν λογικα οτι ισχυει το καμμενο πιξελ και μετα λογικα παντα θα κανουν αντικατάσταση. Αν μ δωσουν πιστωτικο θα τους κραξω γτ στην ουσια δεν θα χω οθονη κανα μηνα.
Fulgore Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Μα το eshop μου λεει εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα. Να τους πω σας τι φερνω πισω με το ζορι? H lg με εστειλε σε αυτον , οχι το eshop. Υπαρχει περιπτωση να γινει αλλαγη μεσω αυτου? Υποτιθεται ειναι επισημος συνεργατης - σερβις lg Σου ειπε η LG να πας την οθονη για επισκευη στο eshop?Αυτο εννοεις?
kastor-Ntouts Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Σου ειπε η LG να πας την οθονη για επισκευη στο eshop?Αυτο εννοεις? Οχι φιλε μου , συγγνωμη σας μπερδεψα . Λοιπον πηρα στο eshop και μου ειπαν εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα , δεν υπαρχει 0 πιξελ παρα μονο σε ελαχιστα μοντελα πλεον. Μετα πηρα lg με ρωτησαν που την πηρα , μου ειπαν εκει κατι για ελληνικες αντιπροσωπειες κτλ ,και μετα μου παν να παω σε αυτον στην πλατεια αττικης , να την δει .
JeZus Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Οχι φιλε μου , συγγνωμη σας μπερδεψα . Λοιπον πηρα στο eshop και μου ειπαν εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα , δεν υπαρχει 0 πιξελ παρα μονο σε ελαχιστα μοντελα πλεον. Μετα πηρα lg με ρωτησαν που την πηρα , μου ειπαν εκει κατι για ελληνικες αντιπροσωπειες κτλ ,και μετα μου παν να παω σε αυτον στην πλατεια αττικης , να την δει . εμενα στο τηλ απο τα κεντρικα του eshop (με πηραν τηλ αργοτερα γιατι ηθελε να το επιβεβαιωσει ο υπαλληλος) μου επιβεβαιωσαν οτι ισχυει κανονικα το 0πιξελ της lg, και μου ειπαν επεστρεψε την
teosard Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Την επέστρεψα την Δευτέρα στο eshop Κατερίνης την ελέγξανε για φθορές επικοινώνησαν με τα κεντρικά για να διασταυρώσουν οτι εχει zero dead pixel εγγυηση (για να ισχύσει το DOA)και την έστειλαν Αθηνα. Εχθες που μίλησα το πρωι μου ειπαν οτι θα παραλάβουν απόγευμα όποτε πιστεύω σήμερα ελπίζω να την ελέγξει το service και να μου πουν.Μπλεξιμο.... Λοιπον σχετικά με την 27UD68 μου ειπαν αντικατάσταση αλλα δεν την εχουν αμεσα διαθέσιμη και να την παραγγείλουν οποτε ζήτησα επιστροφή χρημάτων.Τωρα ψαχνω να βρω κάποιον απο ελλαδα για να την παρω αλλα δεν εχει καποιος ετοιμοπαράδοτη.Πηρα και την Lg να ρωτησω απο ποιο καταστημα μπορω να την παρω και αν εχουν αποθεμα.Περιμενω ακομα απάντηση....
raconteurs Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Μολις με ενημέρωσαν οσον αφορά την lg 23mp68vq ,δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση...ξεπουλησαν.... αρα πιστωτικό ή επιστροφή...υπεροχα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα