Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρα στην παραπανω περιπτωση της προβληματικης οθονης ΚΑΚΟΣ οι πελατες ζητουν επιδιορθωση της συσκευησ τους μετα τον 1 χρονο? Τωρα καταλαβα σωστα?

tasos-kakos.jpg

  • Like 9
  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^Εκλαψα...

 

Στο θεμα μας τωρα, hAhA, ενδιαφερομαι για τις μετοχες που εχεις της Apple / HP / LG. Θα κανουμε κανα deal?

 

Για τις υπολοιπες δεν ενδιαφερεσαι;

Για την acer, την samsung, την lg, την motorola, την apple, την hp, το amazon ή την dell αναφερεσαι που παρατεθηκαν πιο πανω και προσφερουν σε μερικα προιοντα τους 1 χρονο εγγυηση σε χωρες της ΕΕ;

Κυριως acer, motorola και dell μετοχες θελω να διωξω! ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Αρα στην παραπανω περιπτωση της προβληματικης οθονης ΚΑΚΟΣ οι πελατες ζητουν επιδιορθωση της συσκευησ τους μετα τον 1 χρονο? Τωρα καταλαβα σωστα?

 

Τα παρακάτω είναι ασχετα απο την συζητηση για το νομο που καναμε τοση ωρα και για το αν οι εταιρειες ειναι υποχρεωμενες για 2ετη εμπορικη εγγυηση(που δεν ειναι συμφωνα με το νομο 3043):

 

1. Θεωρω οτι πρεπει σαν καταναλωτες να το κυνηγάμε γιατι πολλες φορες οι εταιρειες υποχωρουν(και ας εχουν το νομο με το μερος τους) για να κρατησουν ευχαριστημενο τον πελατη. Αλλες φορες μπορει απλα να κανουν λαθος, οπως πχ στον φιλο πιο πριν που ανεφερε οτι του αλλαξαν βρεγμενο ipad.

2. H apple στα iphone/ipad εδω και λιγα χρονια εφαρμοζει ψιλοατυπα 2ετη εγγυηση οπως αναφερθηκε, οποτε αξιζει να το κυνηγας και σχεδον παντα στο καλυπτουν.

3. Aν το ελαττωμα που αναφερεται στο αρθρο συμβαινει συχνα και σε πολλες συσκευες, τοτε ο αγοραστης μπορει να ισχυριστει οτι ειναι "πραγματικο ελαττωμα" με την εννοια οτι ουσιαστικα προυπηρχε κατα την παραδοση και δεν ειναι απλά μια τυχαια βλαβη που συμβαινει καμια φορα σε μερικες συσκευες.

 

 

Και εδω μια εξηγηση για τα πραγματικα ελαττωματα:

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η mercedes a-class οταν πρωτοβγηκε το 1997 και αναποδογυριζε πολυ ευκολα. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει μια mercedes οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην τρομπα βενζινης.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η σειρα καρτων γραφικων της nVidia για φορητους 8xxx m series . Για αυτο το λογο , οι κατοχοι φορητων Apple, Hp, Dell με αυτες τις καρτες γραφικων δικαιουνται δωρεαν επισκευης ακομα και αν εχει ληξει η εγγυηση του φορητου τους και χαλασει η καρτα γραφικων. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας φορητος apple,hp,dell οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην ati καρτα γραφικων . Αυτος καλυπτεται απλα απο την εγγυηση. Αν εχει ληξει η εγγυηση ,δεν θα τον επισκευασουν δωρεαν οπως θα τον επισκευαζαν αν ειχε το "πραγματικο ελαττωμα" στην καρτα γραφικων nVidia 8xxx .

 

Μερικες περιπτώσεις που πχ η ιδια η apple εχει αναγνωρισει και επισημα σαν "πραγματικα ελαττωματα" και προσφερει επισκευη εκτος εγγυησης ακομα και 4 χρονια μετα την αγορα ειναι εδω:

https://www.apple.com/support/exchange_repair/

Πχ

https://www.apple.com/support/macbookpro-videoissues/

The program covers affected MacBook Pro models until December 31, 2016 or four years from its original date of sale, whichever provides longer coverage for you.

 

https://www.apple.com/support/imac-harddrive-3tb/

The program covers affected iMac models until December 19, 2015 or three years from its original date of sale, whichever provides longer coverage for you.

 

και εδω μια εξηγηση για την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων:

Τα δύο χρόνια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εγγύηση, αλλά ο χρόνος που έχουμε να δηλώσουμε στον πωλητή ότι κάτι δεν δούλευε εξαρχής και να απαιτήσουμε την δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος.

 

Χοντροκομένο παράδειγμα:

 

Αγοράζουμε από το X κατάστημα ένα DVD writer με ένα χρόνο εγγύηση. Του πίνουμε το αίμα και γράφουμε μέσα σε 11 μήνες και 29 ημέρες 10000 DVD -R.

 

Αν όταν βάλουμε το 10001 DVD-R την επόμενη ημέρα δεν το γράψει, πηγαίνουμε σε αυτόν που παρέχει την εγγύηση και του λέμε να μας το αλλάξει. Άσχετα με το ότι του έχουμε πιει το αίμα, από την στιγμή που ο χρόνος της εγγύησης δεν έχει περάσει υποχρεούται να μας το αντικαταστήσει.

 

Αν βάλουμε το 10001 DVD-R στον ένα χρόνο και μια μέρα και δεν το γράψει, ο πωλητής δεν έχει υποχρέωση για να μας το αλλάξει αφού η συσκευή δεν παρουσίασε πρόβλημα κατά την παράδοσή της αφού από τότε μέχρι σήμερα έχει γράψει 10000 δισκάκια.

 

Αν όμως τον 18 μήνα βάλουμε για πρώτη φορά DVD+R και δεν το γράψει, μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι η συσκευή δεν έγραφε DVD+R από την πρώτη ημέρα που το αγοράσαμε (κατά την παράδοση) οπότε θα πρέπει να μας το αντικαταστήσει.

 

Στην πράξη έχω δει περιπτώσεις που ο πωλητής κάνει τον Κινέζο και αντίστοιχες που σου το προτείνει αυτός πριν του το πεις. Πιστεύω ότι κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με την συνεννόηση που έχει κάνει με τον προμηθευτή του για να καλυφθεί και αυτός.

 

Τελος, χαρακτηριστικο παραδειγμα ελλειψης συνομολογημενης ιδιοτητας ειναι το σκανδαλο με τα VW diesel:

Η VW διαφημιζε και πουλαγε ενα αυτοκινητο με ψευδη στοιχεια για τους ρυπους/καταναλωση. Οι καταναλωτες αγοραζοντας το συμφωνουσαν με τον πωλητη (γιατι η πωληση ειναι ουσιαστικα μια συμφωνια του αγοραστη με τον πωλητη: δινεις χ χρηματα για να παρεις προιον με τα ταδε χαρακτηριστικα) οτι θα επαιρναν ενα αυτοκινητο με τους ρυπους/καταναλωση που διαφημιζε η VW.

 

Αποδειχθηκε οτι τα στοιχεια ειναι ψευδη (αρα ελλειψη συνομολογημενης-ας πουμε συμφωνημενης για να ειναι πιο ευκολα κατανοητο- ιδιοτητας) και ετσι η VW υποχρεωνεται σε διαφορες χωρες να δωσει αποζημιωσεις στους αγοραστες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ.

Εγω περισσοτερο μπερδευομαι με το ποια ειναι η ευθυνη του πωλητη, ποια του κατασκευαστη και σε ποιον απτους 2 ψαχνεις λυση. Απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου, οποτε εχω προβλημα, καλυτερη, ανεξοδη και για καποιο τρελο λογο πιο γρηγορη λυση (!!!!) ειναι να απευθυνθεις στον κατασκευαστη, αν και εφοσον αυτος εδρευει Ευρωπη. Εταιριες τυπου corsair (την ανεφερα, μιας και ειμαι μετοχος / υπαλληλος) ειναι αψογες σε τετοια ζητηματα, σου αλλαζουν τη συσκευη χωρις μα και μου και τελικα κανεις την δουλεια σου πιο γρηγορα απο οτι αν πηγαινες σε Ελληνικο καταστημα και παλευες με τα σαινια υπαλληλους τους

Μακραν την χειροτερη αντιμετωπιση ειχα σε Ελληνικες αντιπροσωπειες. Σε αντιθεση με τους Ευρωπαιους συναδελφους τους, εδω για καποιο περιεργο λογο ειναι αισχροι

Δημοσ.

Το συμπέρασμα από αυτή την εκτεταμένη συζήτηση στο forum είναι ένα.Όσοι έχετε δώσει αξιοσέβαστα λεφτά για κάτι προσέχετέ το.Σκεφτείτε τα λεφτά σας και μην το κακομεταχειρίζεστε,μην το εκθέτετε σε κινδύνους για να μην περιμένετε πως θα ερμηνεύσει τον νόμο η κάθε εταιρεία.Εκτός και αν βέβαια δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς.Στην σημερινή εποχή που δεν έχουμε τα απεριόριστα χρήματα η αγορά ενός αγαθού που επιβαρύνει σημαντικά το πορτοφόλι μας επηρρεάζει και την ψυχολογία μας αν πάθει κάποια ζημιά και δεν επισκευαστεί διότι κλονίζει την πίστη μας και προς την εταιρεία.

 

Υ.Γ Δεν είμαι ούτε ιερέας ούτε ψυχολόγος :)

Δημοσ.

Παιδια ειναι απλο και αυτο ισχυει σε οτιδηποτε αγοραζουμε .Αν λοιπον για καποιο λογο μανουριασει ο πωλητης για εγγυηση αλλαγη επιστροφη χρηματων κτλ απλα ζητας να σ φτιαξει μια υπευθηνη δηλωση για τον λογο π δεν σ αλλαζει,επιστεφει χρηματα κτλ θα δειτε πως αν το ζητησετε αυτο ξαφνικα ολο θυμουνται τα δικαιωματα του καταναλωτη και ολα λυνονται αρκει να εχουμε δικιο βεβαια

Δημοσ.

Εγώ θέλω να δω πόσες συσκευές έχουν επηρεαστεί πραγματικά, αλλά και πόσο ακριβώς χάνεται η αποκρισιμότητα της οθόνης, ώστε να ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να ανησυχούν οι χρήστες (μεταξύ των οποίων και εγώ). Δεν θα είναι η πρώτη φορά που κάποιο ελάσσονος σημασίας ελάττωμα σε iPhone παρουσιάζεται σα να ήρθε η αποκάλυψη. Αυτό το διαπίστωσα από το iPhone 4 με το περίφημο antennagate, όπου αν ίσχυαν τα όσα διάβαζα δε θα μπορούσα ούτε να μπορώ να πάρω τηλέφωνο (ενώ στην πραγματικότητα άντε να έπεφτε μία γραμμή το σήμα).

 

:P

 

Εάν δηλαδή μιλάμε για "δεκάδες" ή "εκατοντάδες" συσκευές σε σύνολο... εκατό εκατομμυρίων ή και παραπάνω συσκευών που έχουν πουληθεί, είναι λίγο αστείο να διαβάζουμε ατάκες του στυλ "είναι μια ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί σε κάθε iPhone".

 

Αυτό φυσικά δεν απαλλάσει την Apple από την ευθύνη της γι αυτές τις συσκευές, εάν έχουν πραγματικό ελάττωμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως θα ηταν περιεργο να ειναι 10αδες η 100αδες συσκευες μονο. Αμα υπαρχει προβλημα θα εχει επηρεασει μεγαλη παρτιδα συσκευων. 

Συμφωνα με το appleinsider, το 37,5% οσων επισκεπτονται Apple Store για repair του 6+ εχουν το προβλημα.

  • Like 2
Δημοσ.

Λογικα καποια παρτιδα θα ειναι που επεσε σε ελλατωματικο hardware η σε κακη συναρμολογηση οπως γινεται τις περισσοτερες φορες.Τα iphone ειναι απο τα πιο αξιοπιστα κινητα που κυκλοφορουν και πολυ σπανια συνανταμε προβλημα με hardware με hard brick boot loop κτλ.Αναμενουμε την επισημη απαντηση της apple.

  • Like 3
Δημοσ.

Λογικα καποια παρτιδα θα ειναι που επεσε σε ελλατωματικο hardware η σε κακη συναρμολογηση οπως γινεται τις περισσοτερες φορες.Τα iphone ειναι απο τα πιο αξιοπιστα κινητα που κυκλοφορουν και πολυ σπανια συνανταμε προβλημα με hardware με hard brick boot loop κτλ.Αναμενουμε την επισημη απαντηση της apple.

Μπηκες καταλαθος με το alt account σου αντι για το κανονικο?

  • Like 2
Δημοσ.

Apple is sued over unresponsive iPhone 6 touchscreens

http://www.reuters.com/article/us-apple-lawsuit-touchscreens-idUSKCN1141OJ

 

Να και οι μηνυσεις  στην apple για το θέμα που "δεν υπάρχει".

:)

 

 

Ξεχνάς μου φαίνεται ότι οι μηνύσεις έγιναν στην Αμερική, όπου μπορείς να κάνεις μήνυση και τον καφετζή στο καφέ γιατί δεν σου αρέσει ο καφές σου.

Δημοσ.

Apple is sued over unresponsive iPhone 6 touchscreens

http://www.reuters.com/article/us-apple-lawsuit-touchscreens-idUSKCN1141OJ

 

Να και οι μηνυσεις στην apple για το θέμα που "δεν υπάρχει".

:)

 

Σιγουρα θα πέσουν πολλές μηνύσεις γιατί το θέμα είναι πολύ σοβαρό αχρηστευει τις συσκευές βασικά. Ίδιες μηνύσεις θα γινόταν και στη Samsung για τα Note 7 αλλά εκεί αντικαθιστουν κανονικά τις συσκευές με καινούργιες.

Δημοσ.

Σιγουρα θα πέσουν πολλές μηνύσεις γιατί το θέμα είναι πολύ σοβαρό αχρηστευει τις συσκευές βασικά. Ίδιες μηνύσεις θα γινόταν και στη Samsung για τα Note 7 αλλά εκεί αντικαθιστουν κανονικά τις συσκευές με καινούργιες.

Ναι με την διαφορά ότι το ένα πρόβλημα είναι στην κυκλοφορία της συσκευής και όχι σχεδόν 2 χρόνια μετά. Όπως είπα και παραπάνω, αν το πρόβλημα είναι όντως στο Hardware τότε καλά κάνει και τρώει την μήνυση για να τα φτιάξει. Σε αυτό δεν την επικροτώ απλά άσε λίγο στην άκρη το μίσος σου και μίλα μία φορά αντικειμενικά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...