BabyRage Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Όταν λέμε υιοθεσία ομοφυλόφιλων ζευγαριών εννοούμε και τρανυ και τα πάντα όλα μεταξύ τους; Γιατί άντρας-άντρας και γυναίκα-γυναίκα οκ. Αν τα δεχτούμε όμως όλα, ποιος ξέρει τι συνδυασμός μπορεί να προκύψεις από τα 58,57,71 genders που υπάρχουν. Εγώ στα τρανυ τραβάω κόκκινη γραμμή
deesnider Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Γιατί είναι άλλο; Μιλάς για δικαιώματα και ανάγκες του παιδιού. Αν κάποια στιγμή μετά τη γέννηση του παιδιού οι γονείς του αρχίσουν π.χ. να το κακοποιούν, οι υπηρεσίες πρόνοιας δεν πρόκειται να κάτσουν να ρωτήσουν αν προέκυψε στην πορεία ή αν ήταν έτσι σχεδιασμένο εξαρχής. Οπότε, αν η ύπαρξη δύο ετερόφυλων γονέων έμπαινε στην ίδια κατηγορία, θα έπρεπε και εκεί η αντίδραση να είναι η ίδια. Ergo, η ύπαρξη δύο ετερόφυλων γονέων δε μπαίνει (τουλάχιστον κατά κοινωνική παραδοχή) στην ίδια κατηγορία. Άρα ο ισχυρισμός σου ότι μπαίνει είναι αυθαίρετος, εκτός αν θες να συζητήσουμε το σενάριο "καλύτερα με ένα μπαμπά χωρίς μαμά παρά με δύο μπαμπάδες", που ευχαρίστως αν συμφωνούμε μέχρι εδώ. ...και πολύ σωστά θα πράξουν οι υπηρεσίες πρόνοιας...και σαφώς το γνωρίζω ότι κατ' αυτό τον τρόπο θα πράξουν. Εσύ όμως αναφέρεσαι σε αρνητικό ενδεχόμενο, στην πιθανότητα να συμβεί κάτι κακό (η κακοποίηση, εν προκειμένω), τα οποία είναι δυστυχώς αδύνατο να αποκλειστούν. Μακάρι να μην ήταν. Για αυτό είναι «άλλο». Εγώ κατακρίνω το να πατάει εξ αρχής η οικογένεια, όσο αφορά το/τα παιδί/ιά, σε λάθος βάση (λάθος βάση, πάντα σύμφωνα με το προσωπικό μου κριτήριο, επαναλαμβάνω).
defacer Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Εσύ όμως αναφέρεσαι σε αρνητικό ενδεχόμενο, στην πιθανότητα να συμβεί κάτι κακό (η κακοποίηση, εν προκειμένω), τα οποία είναι δυστυχώς αδύνατο να αποκλειστούν. Μακάρι να μην ήταν. Για αυτό είναι «άλλο». Ενώ εσύ σε τι αναφέρεσαι; Στη βεβαιότητα πως θα μεγαλώσει το παιδί προβληματικά με δύο μπαμπάδες ή τρεις μαμάδες; Από πού προκύπτει αυτή η βεβαιότητα; Γιατί διαφορετικά είσαι και συ στο ενδεχόμενο, οπότε νομίζω το καταρρίψαμε αυτό σαν υποστήριξη του "είναι άλλο". Θα ξαναπροσπαθήσεις; Εγώ κατακρίνω το να πατάει εξ αρχής η οικογένεια, όσο αφορά το/τα παιδί/ιά, σε λάθος βάση (λάθος βάση, πάντα σύμφωνα με το προσωπικό μου κριτήριο, επαναλαμβάνω). Δικαίωμά σου να κατακρίνεις, αλλά εφόσον δε μπορείς να κατακρίνεις αντικειμενικά τότε γνώμη μου, δεν έχεις δικαίωμα να μπεις ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που θέλουν να αγαπήσουν κι ένα παιδί που θέλει αγάπη.
deltagama Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Ενώ εσύ σε τι αναφέρεσαι; Στη βεβαιότητα πως θα μεγαλώσει το παιδί προβληματικά με δύο μπαμπάδες ή τρεις μαμάδες; Από πού προκύπτει αυτή η βεβαιότητα; Γιατί διαφορετικά είσαι και συ στο ενδεχόμενο, οπότε νομίζω το καταρρίψαμε αυτό σαν υποστήριξη του "είναι άλλο". Θα ξαναπροσπαθήσεις; Δικαίωμά σου να κατακρίνεις, αλλά εφόσον δε μπορείς να κατακρίνεις αντικειμενικά τότε γνώμη μου, δεν έχεις δικαίωμα να μπεις ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που θέλουν να αγαπήσουν κι ένα παιδί που θέλει αγάπη. Το αν θα γίνει το παιδί προβληματικό ή όχι σε μία οικογένεια είτε straigt είτε gay εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,που δεν είναι της παρούσης.Ότι ένα παιδί όμως που έχει μεγαλώσει σε μία οικογένεια gay lesbian trans στην Ελληνική πραγματικότητα ότι θα περάσει τα πάνδεινα από τον κοινωνικό του περίγυρο)εξαιτίας του γεγονότος ότι προέρχεται από τέτοια οικογένεια, είμαι σίγουρος 99%.
deesnider Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Ναι, χρειάζεται. Προσωπικά μπορείς να πιστεύεις ο,τι σε φωτίσει η ζωή, αλλά αν θες να το φέρεις σαν επιχείρημα αυτό δεν αρκεί. Το καταλαβαίνεις. Θα δεχόμουν σαν επιχείρημα κάτι που προκύπτει π.χ. από εδώ. Μα, το είπα ακριβώς στο συγκεκριμένο post που παραθέτεις: Δεν επιχειρηματολογώ, ούτε προσπαθώ να πείσω κάποιον για κάτι. Τη θέση μου αναφέρω, χωρίς να μ' ενοχλεί ούτε στο ελάχιστο αν δε γίνεται αποδεκτή. Αν νομοθετούσα, θα ήταν αλλιώς. Και εν τέλει, νωρίτερα είπες στον billdanos: "Φυσικά και πρέπει, όταν μιλάμε για υιοθεσία από ομόφυλο ζευγάρι, διότι το ζήτημα τής υιοθεσίας, δεν εμπίπτει στα δικαιώματα τού ζευγαριού" Νομίζω πως αν καταλήξαμε στο ότι επιλέγεις να μην επιχειρηματολογήσεις, οφείλεις να παραδεχτείς πως κακώς τον διόρθωσες και να ανακαλέσεις. Το ότι εσύ πιστεύεις τάδε κάθε άλλο παρά σημαίνει "φυσικά και πρέπει". Επιλέγω να μην επιχειρηματολογώ, εφόσον δεν έχω κανένα καημό να φέρω τον άλλον με τα δικά μου νερά. Είπα «πρέπει» δεν είπα «επιβάλλεται». Τα «πρέπει» τού καθενός ορίζονται από τον ίδιο και την ερμηνεία που δίνει στο «πρέπον», σύμφωνα με τον προσωπικό του κώδικα αξιών. Τα «επιβάλλεται» ορίζονται από νόμους. Σύμφωνα με το τι θεωρώ εγώ ως πρέπον, μιλώ, άρα συνεχίζω να επιλέγω το «φυσικά και πρέπει». Δε μού έρχεται να παραδεχτώ και να ανακαλέσω κάτι. Πόσο μάλλον να νιώσω ότι οφείλω να το κάνω. 1
defacer Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Το αν θα γίνει το παιδί προβληματικό ή όχι σε μία οικογένεια είτε straigt είτε gay εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,που δεν είναι της παρούσης.Ότι ένα παιδί όμως που έχει μεγαλώσει σε μία οικογένεια gay lesbian trans στην Ελληνική πραγματικότητα ότι θα περάσει τα πάνδεινα από τον κοινωνικό του περίγυρο)εξαιτίας του γεγονότος ότι προέρχεται από τέτοια οικογένεια, είμαι σίγουρος 99%. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά μήπως μόλις είπες πως καλύτερα να μείνει το παιδί χωρίς γονείς παρά να έχει μη-κλασικούς γονείς επειδή ο κοινωνικός περίγυρος είναι ως επί το πλείστον μαλάκες; Να κάνω έναν παραλληλισμό; Εσύ μαύρε κανονικά θα έπρεπε να ψηφίζεις, αλλά επειδή έξω είναι η ΚΚΚ και θα σε δείρει, καλύτερα κάτσε σπίτι. Κάτι λέγαμε για ανάγκες και δικαιώματα του παιδιού πριν... Σύμφωνα με το τι θεωρώ εγώ ως πρέπον, μιλώ, άρα συνεχίζω να επιλέγω το «φυσικά και πρέπει». Δε μού έρχεται να παραδεχτώ και να ανακαλέσω κάτι. Πόσο μάλλον να νιώσω ότι οφείλω να το κάνω. Η άποψή σου είναι σεβαστή ως άποψή σου. Ορίστε και μια δική μου άποψη: Δεν είναι έντιμο σε μια συζήτηση να κάνεις προσποίηση πως θα φέρεις αντικειμενικά επιχειρήματα ("τα δικαιώματα του παιδιού, όχι των γονέων") και όταν τελικά αποδειχτεί πως δεν ήταν αντικειμενικά, να μη διορθώσεις την τοποθέτησή σου. Δε χρειάζεται να συμφωνείς με το συνομιλητή σου για να σέβεσαι την κουβέντα που κάνεις.
adi32 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δεν είναι απαραίτητα κακό να έχεις γνώμη, αρκεί να την κρατάς για τον εαυτό σου. Ακριβώς όπως περιμένεις και συ να κάνουν όσοι έχουν γνώμη για το πώς θα έπρεπε να πηδιέσαι ο ίδιος. Αλλά φυσικά αυτό είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, γιατί κανείς δε μίλησε για τη γνώμη σου. Συγκεκριμένα η λέξη που χρησιμοποίησα εγώ είναι να πράττεις, σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες. Τώρα, θα παίξουμε το κλασικό παιχνιδάκι που μόνο πηδάτε από μία ερώτηση σε άλλη και δεν απαντάτε ποτέ στις δικές μου ερωτήσεις; Γιατί δεν το βαριέστε έχω παρατηρήσει. Δεν κατάλαβα τι είναι αυτό που είπα και έσβησα, έκανα λίγο editing όπως κάνω πολλές φορές, αν πιστεύεις ότι χάθηκε κάτι ουσιαστικό θύμισέ μου τι είναι. Ειχες γραψει στο περιπου τι διαφορα εχει αν μαμαει ο αντρας τη γυναικα απο το ο αντρας τον αντρα Στην τελικη απο οσο ξερω το παιδι απο τη φυσιολογικη διαδικασια βγαινει απο εναν αντρα και μια γυναικα που εχουν υποχρεωση να το μεγαλωσουν και να το αναθρεψουν Τωρα πως θα κανει παιδι ενας αντρας με εναν ή πεντε αντρες ή μια γυναικα με μια γυναικα δεν το καταλαβαινω Απο κει και περα το πως θα μαμιουνται καποιοι ειναι κατι που μπορουν να το κανουν στο σπιτι τους οπως θελουν και δε με νοιαζει καθολου αρκει να μη το διαφημιζουν δειχνουν επηρεαζουν παιδια ή χρησιμοποιουν για να πετυχουν διαφορους σκοπους 1
deltagama Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά μήπως μόλις είπες πως καλύτερα να μείνει το παιδί χωρίς γονείς παρά να έχει μη-κλασικούς γονείς επειδή ο κοινωνικός περίγυρος είναι ως επί το πλείστον μαλάκες; Να κάνω έναν παραλληλισμό; Εσύ μαύρε κανονικά θα έπρεπε να ψηφίζεις, αλλά επειδή έξω είναι η ΚΚΚ και θα σε δείρει, καλύτερα κάτσε σπίτι. Κάτι λέγαμε για ανάγκες και δικαιώματα του παιδιού πριν... Η άποψή σου είναι σεβαστή ως άποψή σου. Ορίστε και μια δική μου άποψη: Δεν είναι έντιμο σε μια συζήτηση να κάνεις προσποίηση πως θα φέρεις αντικειμενικά επιχειρήματα ("τα δικαιώματα του παιδιού, όχι των γονέων") και όταν τελικά αποδειχτεί πως δεν ήταν αντικειμενικά, να μη διορθώσεις την τοποθέτησή σου. Δε χρειάζεται να συμφωνείς με το συνομιλητή σου για να σέβεσαι την κουβέντα που κάνεις. Τσου, και είσαι πολύ περισσότερο έξυπνος από αυτό,άλλωστε όλοι γνωριζόμαστε εδώ μέσα.Αυτό που λέω είναι ότι πρώτα θα πρέπει (μετά από ενδελεχή έλεγχο φυσικά) να υιοθετήσουν πρώτα τα ετερόφυλα ζευγάρια που είναι πάρα πολλά πίστεψε με, και αν υπάρχουν ακόμα παιδιά στα ιδρύματα να το ξανά δούμε το θέμα πιο αργότερα και όταν ωριμάσει και η σκέψη των ανθρώπων πάνω σε αυτό το ζήτημα.Μερικά πράγματα πρέπει να ωριμάσουν και στις κοινωνίες πρώτα άσχετα το τι λέει ο νόμος.Π.χ με του μαύρους που είπες πριν ενώ η δουλεία τελείωσε με την λήξη του εμφυλίου στις Η.Π.Α ακόμα υπάρχει ρατσισμός περιθωριοποίηση γκετοποίηση, και δεν μιλάω για κάποιο βλαχοχώρι της Αλαμπάμα ότι συμβαίνουν αυτά, αυτά συμβαίνουν και στο Λονγκ Άιλαντ Νιου Τζέρσει κ.λ.π. κ.λ.π.Ανεξάρτητα λοιπόν τι λέει η νομοθεσία περισσότερο ρόλο παίζει σε κάποια θέματα και η γνώμη της κοινωνίας.Τα παραδείγματα άπειρα.
phanispal Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Είπαμε, ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει... Είσαι πίσω. 1
defacer Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Ειχες γραψει στο περιπου τι διαφορα εχει αν μαμαει ο αντρας τη γυναικα απο το ο αντρας τον αντρα Στην τελικη απο οσο ξερω το παιδι απο τη φυσιολογικη διαδικασια βγαινει απο εναν αντρα και μια γυναικα που εχουν υποχρεωση να το μεγαλωσουν και να το αναθρεψουν Τωρα πως θα κανει παιδι ενας αντρας με εναν ή πεντε αντρες ή μια γυναικα με μια γυναικα δεν το καταλαβαινω Να σου πω, αν θες να ξαναπείς τα ίδια που λέγαμε πριν 5-10 σελίδες, γύρνα πίσω και θα βρεις και τις ερωτήσεις που ήδη έχουμε κάνει και δεν έχουν απαντηθεί γιατί φυσικά δεν πρόκειται να κάτσεις να τις απαντήσεις. Κλασική περίπτωση άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, απο κει που λέγαμε για τις ανάγκες του παιδιού και το πώς θα μεγαλώσει, με μια τεράστια γαργάρα ξαφνικά τηλεμεταφερθήκαμε στο πώς γίνεται η τεκνοποίηση. Αν θες απλά να μονολογείς συνέχισε μόνος σου, δεν το βρίσκω ενδιαφέρον να μιλάω με τοίχο.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Είσαι πίσω. 1
defacer Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Τσου, και είσαι πολύ περισσότερο έξυπνος από αυτό,άλλωστε όλοι γνωριζόμαστε εδώ μέσα.Αυτό που λέω είναι ότι πρώτα θα πρέπει (μετά από ενδελεχή έλεγχο φυσικά) να υιοθετήσουν πρώτα τα ετερόφυλα ζευγάρια που είναι πάρα πολλά πίστεψε με, και αν υπάρχουν ακόμα παιδιά στα ιδρύματα να το ξανά δούμε το θέμα πιο αργότερα και όταν ωριμάσει και η σκέψη των ανθρώπων πάνω σε αυτό το ζήτημα. Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια με αυτό γιατί έτσι καταπατώνται τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών (υποθέτοντας ότι είναι νόμιμη η υιοθεσία από αυτά, αλλιώς δεν έχει νόημα το σενάριο εξαρχής). Απλά και κατανοητά. Οι πιο φωνακλάδες φίλοι μας εδώ στο θρεντ φυσικά δε βλέπουν τίποτα κακό σ' αυτό γιατί δεν είναι τα δικά τους δικαιώματα που καταπατώνται, αλλά προσωπικά δε θα πάρω. Όπως είπα θεωρώ υποχρέωσή μου, εφόσον έχω την πολυτέλεια να φαίνομαι καθώς πρέπει, να το αξιοποιήσω αυτό για να δικαιωθούν κι αυτοί που δεν φαίνονται καθώς πρέπει. Μερικά πράγματα πρέπει να ωριμάσουν και στις κοινωνίες πρώτα άσχετα το τι λέει ο νόμος.Π.χ με του μαύρους που είπες πριν ενώ η δουλεία τελείωσε με την λήξη του εμφυλίου στις Η.Π.Α ακόμα υπάρχει ρατσισμός περιθωριοποίηση γκετοποίηση, και δεν μιλάω για κάποιο βλαχοχώρι της Αλαμπάμα ότι συμβαίνουν αυτά, αυτά συμβαίνουν και στο Λονγκ Άιλαντ Νιου Τζέρσει κ.λ.π. κ.λ.π.Ανεξάρτητα λοιπόν τι λέει η νομοθεσία περισσότερο ρόλο παίζει σε κάποια θέματα και η γνώμη της κοινωνίας.Τα παραδείγματα άπειρα. Καταλαβαίνω τι λες, αλλά και πάλι, ως στάση ζωής το απορρίπτω. Μέρος της κοινωνίας μπορεί να πιστεύει και πως είναι ΟΚ να δέρνεις το παιδί για να μάθει να υπακούει, ή πως μπορεί να έχει κατοικίδιο σκύλο μέσα σε κουτί παπουτσιών, ή οτιδήποτε. Από την άλλη, ένα άλλο μέρος της κοινωνίας, μέσω των δημοκρατικά εκλεγμένων αντιπροσώπων του, πιστεύει το αντίθετο. Οι πρώτοι είναι που πρέπει να κάνουν την καρδιά τους πέτρα, όχι οι δεύτεροι υπομονή.
phanispal Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δε διαφωνώ, κατακριτέα και τα δύο, αν μπορούμε να ισχυριστούμε κάτι τέτοιο. Και για να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου, δεν έχω πρόβλημα με τις επιλογές του καθενός, ούτε θεωρώ πως η ομοφυλοφιλία είναι αρρώστια, μάστιγα, trend ή κάτι συναφές. Αλλά μου τη βαράει κάπως άσχημα όταν ο άλλος προκαλεί εσκεμμένα, είτε βρίσκεται στο ένα άκρο, είτε στο άλλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις