Προς το περιεχόμενο

HP 15-AC120nv (i3-5005U/4GB/128GB/FHD/W10) Κωτσόβολος €369


iceman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν πειραζει, συμφωνα με τον νομο εχεις 2 οποτε μην σκας... απλα ισως παιδευτεις αμα την χρειαστεις.

υπαρχει καποιο εγγραφο για αυτο να το διαβασω? δεν μπορουν να βρουν καμια δικαιολογια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

βαριεμαι να βρω το pdf του ελληνικου νομου, αλλα παρολα αυτα λεει για 2 ετη εδω και μερικα χρονια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχει καποιο εγγραφο για αυτο να το διαβασω? δεν μπορουν να βρουν καμια δικαιολογια?

Δεν πωλούνται πλέον laptops και γενικά ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές εντός ΕΕ με ένα χρόνο εγγύηση!

 

Βάσει νόμου πλέον (από 13 Ιουνίου 2014) όλες οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται μέσα στην Ε.Ε καλύπτονται από 2ετή εγγύηση...

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Ας μάθουμε επιτέλους τα δικαιώματά μας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση.

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να προβεί στην επισκευή ή την αντικατάστασή τουδωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

αυτο εδω? για καποιο λογο ομως δεν γραφει 1 αντι για 2 που επιβαλλεται να ηταν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν βγαίνει άκρη με την εγγύηση, μόνο άμα κινήθείς νομικά, μου χάλασε hp πολυμηχανημα των 250€. Ένα μήνα πριν την λήξη της διετίας, πότε ξανά hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

 

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση.

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ (στα 28 κράτη-μέλη + Ισλανδία, Λιχτενστάιν & Νορβηγία) αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να προβεί στην επισκευή ή την αντικατάστασή του δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

 

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Υπαρχει παρερμηνεια μιας ευρωπαικης οδηγιας που δεν αναφερεται ουσιαστικα στην ΕΓΓΥΗΣΗ(παρολο που δε τγραφει τη λεξη εγγυηση και για αυτο μπερδευονται αρκετοι), αλλα στα δικαιωματα του καταναλωτη απεναντι στον πωλητη(το μαγαζι δηλαδη, οχι τον κατασκευαστη) λογω ελλειψης συνομολογημενων ιδιοτητων ή πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση.. Αυτο ειναι διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση.

 

Εδω εξηγηση απο την αγγλικη βουλη:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will
befor the consumer to prove.

 

 

Εδω και επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

- Η διετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

- Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
- Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Το σημαντικοτερο (που δυστυχως αυτο μετραει) ειναι οτι δεν υπαρχει κανενας ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει τις εταιριες να προσφερουν 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ.

Η συζητηση εχει γινει πολλες φορες εδω στο insomnia, εχουν πει την αποψη τους κ δικηγοροι.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991689

Με λιγο κυνηγι, μερικες εταιριες μπορει να υπαναχωρησουν για να μην δυσαρεστησουν τον πελατη, αλλα δυστυχως δεν ειναι υποχρεωμενες.

 

 

---------------------------------------------------------


Δεν πωλούνται πλέον laptops και γενικά ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές εντός ΕΕ με ένα χρόνο εγγύηση!

Amazon.co.uk, amazon.de, asus , apple, acer , hp , microsoft κλπ πουλανε λαπτοπ και ηλεκτρονικες συσκευες με 1 χρονο εγγυηση, ακριβως γιατι δεν ειναι υποχρεωμενες για παραπανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...