Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Deghinsea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ένα από τα 4 shines ήταν σε μια βουνοκορφή, αν δεν πήγες από τα βουνά μπορεί να χρειάστηκε να κόψεις ένα δέντρο για να περάσεις απέναντι. Στην περιοχή εκεί υπήρχε μια καλύβα. Αν πας τώρα θα βρεις ένα σεντούκι με ένα ρούχο να αντέχει στο κρύο. 

 

λες για την καλύβα που μεσα εχει το ημερολόγιο του γερου που γραφει για μια συνταγή?  αν ναι τοτε μάλλον απο εκει πήρα το παντελόνι που φοραω ιδη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

λες για την καλύβα που μεσα εχει το ημερολόγιο του γερου που γραφει για μια συνταγή?  αν ναι τοτε μάλλον απο εκει πήρα το παντελόνι που φοραω ιδη

Βασικά πήρα το πάνω μέρος αν θυμάμαι καλά και έβγαλε το σεντούκι αφού πήρα και το paraglider. Εκτός αν θυμάμαι λάθος, αν θέλεις τηλεμεταφέρσου στο συγκεκριμένο shine και ρίξε μια ματιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια δεν μπορω να κανω κανενα quest  τι ειναι αυτο το πραμα..ξεκινας για quest και στο δρομο βλεπεις αλλα διαφορα και στο τελος εχεις αλλαξει εντελως πορεια και εισαι πιο μακρια απο εκει που ξεκινησες.χαχαχα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χεχε - μια χαρά χώρεσαν τα χορταράκια στην edram του WiiU.. Για αυτό και τα frame drops είναι ελάχιστα ή για 1~2 secs  αντίθετα με κάτι screen tears 5 sec και βάλε στο switch  :devil:

 

"That's a strong possibility. WiiUs 32 MB eDRAM can store the whole 720p back buffer at once (plus all grass textures). EDRAM bandwidth is basically unlimited (enough for maximum fill at fattest format with MSAA) and EDRAM latency is lower than DDR/GDDR. Thus there's minimum penalty of writing randomly around the screen. As you said, commonly used back-to-front sorting causes pretty random screen space locality. No problem for WiiU or Xbox 360 or Xbox One. PS4 has plenty of excess bandwidth for cases like this. But Tegra X1 has only 25.6 GB/s bandwidth and no embedded RAM of any kind.


Maxwell's tiled rasterizer helps a bit in cases like this. Grass patches have low polygon count, so it can buffer many grass patches and then split them to screen space tiles and raster one tile at time (one read & one write per pixel from memory). However the triangle binning buffer size is very limited for this particular scenario, as Zelda has so much grass ."

 

Τάδε έφη κάποιος Link.png Site: άσχετος

 

Τι νομίζατε γατάκια έτσι έβγαζε τα 59.9 fps το WU?

 

:P

 

#TEAMWii-U

 

 #TEAMSECRETSAUCE  :mrgreen:

 

#TEAM-bu-bu-but! he is a Developer

 

#TOOMUCHGRASS!

 

 

images?q=tbn:ANd9GcRIpsQtqJJ00pUxAnd0YcU

 

 

SOLUTION:

c10234f5_d813301_13195mk1y.png

 

 

 

 

Μετά νομίζατε ότι το 1-2 switch minigame ήταν τυχαίο ε? 

 

giphy.gif

 

 

 

 

 

(Funny Post ε? μην αρχίσετε τώρα) :P

 

Να γελάμε και λίγο...

Επεξ/σία από Steve_Sheep
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι, τα κομμάτια του χάρτη δεν τα ξεκλειδώνεις κάπως, μόνο το αρχικό έχω χρωματισμένο.

 

Με τον ίδιο τρόπο που ξεκλείδωσες και το πρώτο μέρος...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι, τα κομμάτια του χάρτη δεν τα ξεκλειδώνεις κάπως, μόνο το αρχικό έχω χρωματισμένο.

 

ξεκλειδωνεις τους χαρτες μονο απο τους ψηλους κοκκινους πυργους ανεβενοντας πανω στην κορυφη.

 

Ρε παιδια το spoiler πως μπαινει?Θελω να απαντησω στον απο πανω φιλο και δε το βρισκω.

Θα χρησιμοποιήσεις τον παρακάτω τρόπο αντικαθιστώντας τις < > με [ ]

 

<spoiler>

εδώ το κείμενο, εικόνα ή οτιδήποτε θες μεσα στο spoiler

</spoiler>

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι είναι τεράστιο!!έχω παιξει κάπου στις 18 ώρες και ακόμα δεν έχω δει τίποτα!το μόνο ενοχλητικό είναι το σπαστικο με τα όπλα που σπάνε τόσο εύκολα!βέβαια έχω βρει τόσα πολλά και δεν έχω τόσο πρόβλημα προς το παρών..πάμε ολοταχώς για το δεύτερο divine beast..!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι στον αρχηγό του πρώτου divine.Εκανα save και σταμάτησα γιατί θέλει η κοπέλα να δούμε ταινία.Εχω πάθει σοκ με το παιχνίδι.Ξερω ότι γίνομαι κουραστικός που το λέω συνέχεια αλλά πραγματικά μπορώ να παίζω δέκα ώρες συνεχόμενες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι είναι τεράστιο!!έχω παιξει κάπου στις 18 ώρες και ακόμα δεν έχω δει τίποτα!το μόνο ενοχλητικό είναι το σπαστικο με τα όπλα που σπάνε τόσο εύκολα!βέβαια έχω βρει τόσα πολλά και δεν έχω τόσο πρόβλημα προς το παρών..πάμε ολοταχώς για το δεύτερο divine beast..!!

 οχι απλα τεραστιο..ειναι κτηνος!! εχω παιξει 6-7 ωρες και δεν εχω κανει σχεδον τιποτα..ανοιγω το χαρτη και νομιζω οτι ειναι ολοκληρη η γη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι είναι απλά (χ)άσμα του gaming. Πραγματικά πάει πράγματα και πάλι μπροστά με ουσιαστικό τρόπο. Το θέμα physics είχε ξεχαστεί σχεδόν από τους πάντες και εδώ το παιχνίδι το έχουν δουλέψει με τέτοιο τρόπο στο θέμα αυτό που είναι πραγματικά απίστευτο και δεν περίμενα να δω κάτι τέτοιο σύντομα. Ναι οκ, physics μπορούν να έχουν πολλά παιχνίδια, physics όμως που να έχουν ουσία στο gameplay ελάχιστα παιχνίδια και σίγουρα κανένα με τόσο εκτεταμένο τρόπο. 

 

Δεν έχω λόγια για το παιχνίδι, είναι πραγματικά ο πιο σημαντικός λόγος αγοράς είτε WiiU είτε Switch που πραγματικά αξίζει και το τελευταίο cent όπου και να το πάρετε και όσο και να ξοδέψετε ακόμα και αν θα είναι το μοναδικό παιχνίδι που θα έχετε στο μηχάνημα. Τόσο καλό είναι. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...