Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπεριζω τους συμφορουμιτες,ειναι τι πρωτο thread που ανοιγω ζητωντας την βοηθεια σας.Για εσας αυτα που θα ρωτησω μαλλον θα ειναι ψωμοτυρι αλλα για εμενα δεν ειναι.

1.Αυτο ειναι δικια μου απορια και οχι ασκηση καθηγητη.

 ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2 ΜΕ_ΒΗΜΑ 3 

           ΓΡΑΨΕ "ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΟΡΟΥΜ"

 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Αυτο το πραγματακι ρε παιδια ποσες φορες θα τρεξει?Εμενα μου φαινεται οτι θα τρεξει μολις μια γιατι μετατρεποντας το σε οσο την δευτερα φορα που παει να μπει μεσα σπαει γιατι το ι ειναι 4,Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

2.Εδω παμε σε ποιο θεωρητικα πραγματακια που ομολογω μερικα εξαυτων ειναι για το καθηγητη μου αλλα οσο και αν εψαξα απαντηση δε βρηκα(παιζει να ειμαι τοσο γκαβος που να μην το βλεπω μεσα στο σχολικο-btw το σχολιο ειναι  μπιπππππ.)

 

       α.Η αλγοριθμικη υποστηριξη βοηθα στην επιλυση προβληματων. Σ-Λ τι στο διαολο ειναι η αλγοριθμικη υποστηριξη?αχαχαχαχαχαχα

       β.Η ακολουθιακη δομη σειριακων βηματων χρησιμοποιειται πρακτικα για την αντιμετωπιση απλων προβληματων οπου ειναι δεδομενη η σειρα εκτελεσης ενος συνολου ενεργειων. Το κενο ειναι στην ακολουθιακη το οποιο το συμπληρωσα εγω,ειναι σωστο η λαθος?

 

 

 

Και τελος καθαρα εγκυκλοπαιδεικα οι αλγοριθμικες δομες ειναι οι 3 γνωστες ετσι?Μονο αυτες?Απο τις οποιες φτιαχνουμε τα παντα και μπορουμε να λυσουμε ολα τα προβληματα?

 

 

Ευχαριστω εκ των προτερων αν και δεν νομιζω να λαβω καποια βοηθεια λογω προσωπικων αντιπαραθεσεων με καποιους εδω μεσα,αλλα anyway...

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

1. Σωστά γιατί στην πρώτη επανάληψη τι i = 1 και στην 2η επαναληψη το i = 4 και έτσι δεν μπαίνει μέσα.

 

2α. Θεωρώ πως είναι να σκέφτεσαι το πρόβλημα αλγοριθμικά. Όπως π.χ μια συνταγή (1. βράζουμε νερό, 2. ρίχνουμε τα μακαρόνια κ.λ.π). Και η απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ.

 

2β. Σωστό μου φαίνεται (αν εχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε λέξεις). Το ακολουθιακή μου ακούγεται σωστό.

 

3. Ναι είναι αυτές οι 3 δομές ελέγχου (Ακολουθίας, Επιλογής και Επανάληψης). Που χρησιμοποιώντας τες ανάλογα μπορείς να λύσεις τα προβλήματα αφού πρώτα τα απλοποιήσεις στο μέγιστο δυνατό σημείο ωστέ να λύνονται αλγοριθμικά

  • Like 1
Δημοσ.

1.Το πόσες φορές θα τρέξει εξαρτάτε από την τιμή που θα έχει αρχικά το I ,μιας και δεν σε βλέπω να το ορίζεις κάπου, μπορεί να έχει ότι νάνε αξία.

Δημοσ.

1.Το πόσες φορές θα τρέξει εξαρτάτε από την τιμή που θα έχει αρχικά το I ,μιας και δεν σε βλέπω να το ορίζεις κάπου, μπορεί να έχει ότι νάνε αξία.

Οταν χρησιμοποιω για Ι απο κατι μεχρι κατι δεν χρειαζεται να το ορισω αρχικα,στη γλωσσα τουλαχιστον...

 

1. Σωστά γιατί στην πρώτη επανάληψη τι i = 1 και στην 2η επαναληψη το i = 4 και έτσι δεν μπαίνει μέσα.

 

2α. Θεωρώ πως είναι να σκέφτεσαι το πρόβλημα αλγοριθμικά. Όπως π.χ μια συνταγή (1. βράζουμε νερό, 2. ρίχνουμε τα μακαρόνια κ.λ.π). Και η απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ.

 

2β. Σωστό μου φαίνεται (αν εχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε λέξεις). Το ακολουθιακή μου ακούγεται σωστό.

 

3. Ναι είναι αυτές οι 3 δομές ελέγχου (Ακολουθίας, Επιλογής και Επανάληψης). Που χρησιμοποιώντας τες ανάλογα μπορείς να λύσεις τα προβλήματα αφού πρώτα τα απλοποιήσεις στο μέγιστο δυνατό σημείο ωστέ να λύνονται αλγοριθμικά

Σε ευχαριστω πολυ!Οσον αφορα το 2β ειναι απλως κενο και δεν εχω να επιλεξω δυστηχως.Και εμενα αυτο μου ηρθε στο μυαλο οταν το πρωτοειδα,μακαρι να ειμαστε σωστοι :)

  • Moderators
Δημοσ.

1.Το πόσες φορές θα τρέξει εξαρτάτε από την τιμή που θα έχει αρχικά το I ,μιας και δεν σε βλέπω να το ορίζεις κάπου, μπορεί να έχει ότι νάνε αξία.

 

Ορίζεται μέσα στο ΓΙΑ το Ι.

  • Like 4
Δημοσ.

Καλησπεριζω τους συμφορουμιτες,ειναι τι πρωτο thread που ανοιγω ζητωντας την βοηθεια σας.Για εσας αυτα που θα ρωτησω μαλλον θα ειναι ψωμοτυρι αλλα για εμενα δεν ειναι.

1.Αυτο ειναι δικια μου απορια και οχι ασκηση καθηγητη.

 ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2 ΜΕ_ΒΗΜΑ 3 

           ΓΡΑΨΕ "ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΟΡΟΥΜ"

 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Αυτο το πραγματακι ρε παιδια ποσες φορες θα τρεξει?Εμενα μου φαινεται οτι θα τρεξει μολις μια γιατι μετατρεποντας το σε οσο την δευτερα φορα που παει να μπει μεσα σπαει γιατι το ι ειναι 4,Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

2.Εδω παμε σε ποιο θεωρητικα πραγματακια που ομολογω μερικα εξαυτων ειναι για το καθηγητη μου αλλα οσο και αν εψαξα απαντηση δε βρηκα(παιζει να ειμαι τοσο γκαβος που να μην το βλεπω μεσα στο σχολικο-btw το σχολιο ειναι  μπιπππππ.)

 

       α.Η αλγοριθμικη υποστηριξη βοηθα στην επιλυση προβληματων. Σ-Λ τι στο διαολο ειναι η αλγοριθμικη υποστηριξη?αχαχαχαχαχαχα

       β.Η ακολουθιακη δομη σειριακων βηματων χρησιμοποιειται πρακτικα για την αντιμετωπιση απλων προβληματων οπου ειναι δεδομενη η σειρα εκτελεσης ενος συνολου ενεργειων. Το κενο ειναι στην ακολουθιακη το οποιο το συμπληρωσα εγω,ειναι σωστο η λαθος?

 

 

 

Και τελος καθαρα εγκυκλοπαιδεικα οι αλγοριθμικες δομες ειναι οι 3 γνωστες ετσι?Μονο αυτες?Απο τις οποιες φτιαχνουμε τα παντα και μπορουμε να λυσουμε ολα τα προβληματα?

 

 

Ευχαριστω εκ των προτερων αν και δεν νομιζω να λαβω καποια βοηθεια λογω προσωπικων αντιπαραθεσεων με καποιους εδω μεσα,αλλα anyway...

 

α. Ασυνήθιστη επιλογή λέξεων, αλλά πιστεύω πως εννοεί το αν είναι επιλύσιμο το πρόβλημα ή όχι με έναν αλγόριθμο. Σαφώς και άμα είναι, σημαίνει ότι μπορείς και να το λύσεις, που άμα θες να το λύσεις αυτό σε βοηθάει. εκτός και αν το πρόβλημα δεν λύνεται. Άρα σωστή η φράση.

 

β. δεν μας δίνεις όμως και τις υπόλοιπες λέξεις να δούμε. αν και περιεκτικά ψιλοσωστό ακούγεται, γλωσσικά κάνεις πλεονασμό.

τι πάει να πει 'ακολουθιακή' ? Οτι ακολουθάει η μια την άλλη και άρα είναι σε μια σειρά. Στη συνέχεια όμως έχει και τη λέξη 'σειριακή' η πρόταση που σημαίνει το ίδιο πράγμα. Γιατί να το πεις δυο φορές στην ίδια πρόταση ? Δεν ξέρω αν το βιβλίο ή ο καθηγητής θα τη θεωρήσει σωστή, αλλά ένας φιλόλογος θα έβρισκε λάθος αυτή τη πρόταση, συντακτικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν κατεβάζει καλύτερα τον Διερμηνευτή της Γλώσσας να δοκιμάσει κάποιο πρόγραμμα;

 

http://alkisg.mysch.gr/

Ειναι ηδη κατεβασμενος αλλα να πω την αληθεια δεν πολυασχολουμαι....

α. Ασυνήθιστη επιλογή λέξεων, αλλά πιστεύω πως εννοεί το αν είναι επιλύσιμο το πρόβλημα ή όχι με έναν αλγόριθμο. Σαφώς και άμα είναι, σημαίνει ότι μπορείς και να το λύσεις, που άμα θες να το λύσεις αυτό σε βοηθάει. εκτός και αν το πρόβλημα δεν λύνεται. Άρα σωστή η φράση.

 

β. δεν μας δίνεις όμως και τις υπόλοιπες λέξεις να δούμε. αν και περιεκτικά ψιλοσωστό ακούγεται, γλωσσικά κάνεις πλεονασμό.

τι πάει να πει 'ακολουθιακή' ? Οτι ακολουθάει η μια την άλλη και άρα είναι σε μια σειρά. Στη συνέχεια όμως έχει και τη λέξη 'σειριακή' η πρόταση που σημαίνει το ίδιο πράγμα. Γιατί να το πεις δυο φορές στην ίδια πρόταση ? Δεν ξέρω αν το βιβλίο ή ο καθηγητής θα τη θεωρήσει σωστή, αλλά ένας φιλόλογος θα έβρισκε λάθος αυτή τη πρόταση, συντακτικά.

Οσον αφορα το β δεν υπαρχουν λεξεις αλλες αλλα κενα και εσυ μονος σου πρεπει αν το συμπληρωσεις.Αυτο το συγκεκριμενο με εκανε εντυπωση γιατι δεν θυμαμαι να το λεει καπου μεσα το βιβλιο,εκτος και αν απαιτει κριτικη σκεψη.Για να πω την αληθεια εγω καταλαβα οτι οι παρενθεσεις ειναι εκει για να με κατευθυνουν,συντακτικα μπορει να ειναι λαθος εχεις δικιο,αλλα εχεις καμια καλυτερη ιδεα??  :P

Δημοσ.

Ειναι ηδη κατεβασμενος αλλα να πω την αληθεια δεν πολυασχολουμαι....

Οσον αφορα το β δεν υπαρχουν λεξεις αλλες αλλα κενα και εσυ μονος σου πρεπει αν το συμπληρωσεις.Αυτο το συγκεκριμενο με εκανε εντυπωση γιατι δεν θυμαμαι να το λεει καπου μεσα το βιβλιο,εκτος και αν απαιτει κριτικη σκεψη.Για να πω την αληθεια εγω καταλαβα οτι οι παρενθεσεις ειναι εκει για να με κατευθυνουν,συντακτικα μπορει να ειναι λαθος εχεις δικιο,αλλα εχεις καμια καλυτερη ιδεα??   :P

εγώ πάντως θα έγραφα αλγοριθμική.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγώ αλγοριθμική θα έγραφα.

Βέβαια ερώτηση άχρηστη τελείως. Έπρεπε να είχε κενό στο "σειρικών" ή τέλος πάντων ζητούμενο να ήταν να διαλέξεις μια απο τις δομές. Όχι την λέξη ¨αλγοριθμική" αν τελικώς αυτή ζητούσε.

Δημοσ.

Ειναι ηδη κατεβασμενος αλλα να πω την αληθεια δεν πολυασχολουμαι....

Θα πρότεινα να κάτσεις και να ασχοληθείς με το διερμηνευτή. Προσπάθησε να υλοποιήσεις κανένα παιχνιδάκι: κρεμμάλα, τρίλιζα.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν γίνεται! Δεν υπάρχει συνάρτηση τυχαίων, και δεν γίνεται να φτιάξει κανείς γιατί δεν υπάρχουν γενικές μεταβλητές, άρα δεν μπορείς να κρατήσεις δυο νούμερα που χρειάζεται τουλάχιστον η γεννήτρια τυχαίων αριθμών. (είχα φτιάξει παλαιότερα στη γλώσσα αλλά εκείνη την εποχή ο μεταφραστής του SpiNet δεν ακολουθούσε 100% το βιβλίο).

Αυτό το έχω γράψει από το 2003...13 χρόνια πριν!

 

http://www.spinet.gr/glossomatheia/programs/viewtopic.php?f=11&t=58

 

(για κρεμάλα ίσως αλλά θα βγάζει συνέχεια την ίδια σειρά λέξεων...)

Δημοσ.

Τρίλιζα μπορείς να κάνεις. Φτιάχνεις μία δικιά σου AI και παίζεις μαζί της. Σίγουρα κάπου την έχω χωμένη.

 

Και κρεμμάλα φτιάχνεις, αλλά τη λέξη τη βάζεις εσύ. Δε θυμάμαι από τότε τί άλλες δυνατότητες υπάρχουν. Αν μπορούσες να διαβάζεις από αρχείο τότε δεν έχεις θέμα με τυχαίους αριθμούς.

 

Η ουσία του θέματος δεν είναι ο σκοπός, αλλά ο όλος προβληματισμός για να φτάσεις να κάνεις έστω και κάτι χαζό στο επίπεδο που βρίσκεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Έριξα μια ματιά στην ψευδογλώσσα της 3ης λυκείου.

 

Είναι μαύρο χάλι.

Οι μαθητές θα έπρεπε και θα μπορούσαν να διδάσκονται μια σύγχρονη γλώσσα, με πρακτικό αντίκρυσμα,

όχι ψευδοκώδικα με ελληνικά και συντακτικό της pascal. Για πολλούς λόγους πιστεύω η fortran ή η python

είναι οι καταλληλότερες.

Ευτυχώς που δεν πρόλαβα ως μαθητής να ασχοληθώ με αυτό το συντακτικό έκτρωμα.

Κατα τ' άλλα, το βιβλίο μου φάνηκε αρκετά καλό για τη στάθμη των μαθητών.

 

-

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...