Προς το περιεχόμενο

Gaming Programming and Education


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας!! Ειμαι δευτερα λυκειου ασχολουμαι με το Youtube μονο με gaming videos και in english και επειδη μου αρεσει παααρα πολυ το gaming θα ηθελα να ασχοληθω με αυτο εχω καποιες γνωσεις απο C++ που δεν ξερω αν χρησιμευουν!Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να σπουδασω προγραμματισμο για  να δουλευω σε εταιριες που κανουν Video Games στο εξωτερικο γενικοτερα στην Αγγλια και θα ηθελα να με προσανατολισεται αν γινεται για το τι πρεπει να κανω! πρεπει να βγαλω ενα αξιοπρεπες απολυτηριο και να παω για σπουδες εκει;; η να περασω σε μια σχολη εδω στην Ελλαδα και μετα α φυγω εκει για να εμπλουτησω τις γνωσεις μου;;; Ειμαι αρκετα μπερδεμενος θα ηθελα μια μικρη καθοδηγηση!! Ευχαριστω εκ των πρωτερον!!

Δημοσ.

Αν ασχοληθείς από αυτή την ηλικία...δεν κερδίζεις βραβείο, έχει ελάχιστες πιθανότητες να "ξεμπερδευτείς" και συνάμα χάνεις πολύτιμο χρόνο για ξεκούραση, και αν τέτοιο έχεις, για διάβασμα!

Αργότερα άν σε τρώει το σαράκι, η ιδέα που έχεις για ένα παιχνίδι...δες εδώ: Υπάρχουν on line μαθήματα! (Δεν τα έχω κάνει, και τυχαία αναφέρω ένα https://www.udemy.com/courses/development/game-development/ )

Δημοσ.

Αγαπητέ φίλε,

Χαίρομαι κατ' αρχήν πάρα πολύ με το γεγονός ότι θέλεις ν' ασχοληθείς συστηματικά με κάτι τόσο συγκεκριμένο κι επειδή ξέρεις ακριβώς τι θέλεις. Η γνώμη μου είναι ότι οποιαδήποτε ειδίκευση κι αν θέλεις ν' αποκτήσεις στην πληροφορική, πριν απ' όλα πρέπει να τελειώσεις κάποιο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, είτε εδώ στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό. Εκεί θ' αποκτήσεις τις θεωρητικές βάσεις που χρειάζονται ώστε μετά ν' ακολουθήσεις το συγκεκριμένο τομέα που θέλεις. Επίσης σίγουρα η C++ που ξερεις βοηθάει.
Εδώ που τα λέμε, προσωπικά δεν παραξέρω C++, ξέρω όμως αρκετά Java κι όταν αποφοίτησα απ' το πανεπιστήμιο με ειχε πιάσει κι εμένα ν' ασχοληθώ με το συγκεκριμένο τομέα. Βρήκα λοιπόν και διάβασα απ' την αρχή ως το τέλος το παρακάτω βιβλίο και μου φάνηκε συναρπαστικός ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται οι διάφοροι τομείς της ανάπτυξης ενός παιχνιδιού (γραφικά, ήχος, χρονισμός κλπ)...

http://www.amazon.co.uk/Beginning-Java-SE-Game-Programming/dp/1435458087/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1454599014&sr=8-1&keywords=Java+SE+6+game+development

Το βιβλίο αυτό δε θα σε κάνει ειδικό στην ανάπτυξη παιχνιδιών αλλά δίνει ένα καλό σημείο εκκίνησης, ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ξέρουν σχεδόν καθόλου προγραμματισμό. Κατασκευάζει ένα shoot them up απ' την αρχή ως το τέλος, εξηγώντας τον κώδικα γραμμή προς γραμμή. Τα λέω όλ' αυτά επειδή νομίζω ότι κατ' αρχήν αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι που θέλουνε να γίνουνε Game Developers δεν έχουν από πού να ξεκινήσουν.
 Όσο για το ότι αφορά τη Java κι όχι τη C++ αυτό μην το φοβάσαι καθόλου. Η Java ξεκίνησε ως "παιδί" της C++, με αποτέλεσμα το συντακτικό της να είναι πανομοιότυπο με τη C++ στα περισσότερα σημεία. Είναι 100% αντικειμενοστρεφής γλώσσα και κατά την προσωπική μου άποψη είναι αρκετά πιο εύκολη από τη C++.

Ελπίζω λίγο να βοήθησα,
Φιλικά,
Ο Άσπρος Γάτος
 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Πρώτον, κάτι πολύ πολύ σημαντικό που παραβλέπεται από το 90% (τυχαίο νούμερο αλλά το ποσοστό είναι υψηλό) αυτών που θέλουν να ασχοληθούν με το game development. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να σου αρέσει να παίζεις παιχνίδια από το να φτιάχνεις παιχνίδια. Έχω δει πολλούς (γνωστούς αλλά και στο Internet) που νομίζουν ότι επειδή τους αρέσει να παίζουν παιχνίδια, μπορούν να φτιάξουν κι ένα δικό τους (το οποίο κάπως θα φτιαχτεί μόνο του και αυτοί το μόνο που θα κάνουν είναι να το παίξουν στο τέλος).

 

Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, πάμε παρακάτω. Οι όποιες γνώσεις στη C++ έχεις μέχρι τώρα είναι πολύ πιθανό να σου είναι παντελώς άχρηστες, τουλάχιστον άμεσα. Ένα παιχνίδι είναι software. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία για να το φτιάξεις δεν είναι, χοντρικά, πολύ διαφορετική απ' αυτή που ακολουθείται για να φτιάξεις ένα άλλο πρόγραμμα. Πρέπει να σχεδιάσεις το τεχνικό κομμάτι, να δεις τι τεχνολογίες θα χρησιμοποιήσεις και πώς και γενικά να ακολουθήσεις όλη τη διαδικασία του σχεδιασμού.

 

Ο τεχνικός σχεδιασμός είναι ένα κομμάτι. Το άλλο είναι ο σχεδιασμός του ίδιου του παιχνιδιού (game design). Αυτό έχει ένα σωρό πράγματα, από level design, environment, sound, art style, είδος παιχνιδιού κλπ κλπ κλπ. Όλα αυτά πρέπει να τα δεις και να πεις αυτό θα γίνει έτσι γι' αυτό και γι' αυτό το λόγο, αυτό έτσι γιατί θέλω να επιτύχω αυτό. Όλη αυτή η διαδικασία δεν είναι ούτε εύκολη ούτε απλή, θέλει πολλές γνώσεις και να ξέρεις τι σου γίνεται gaming-wise.

 

Αυτό που θα πρότεινα εγώ είναι να δεις αυτές τις δύο διαδικασίες ξεχωριστά. Δηλαδή η μία διαδικασία είναι το τεχνικό κομμάτι. Πώς πρέπει να αναπτύσσω λογισμικό, τι βήματα ακολουθώ, τι πρέπει να προσέχω κλπ. Η άλλη είναι το game desing, αυτά που ανέφερα παραπάνω. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις εδώ είναι, μεταξύ άλλων, να παίζεις παιχνίδια. Αλλά όχι να παίζεις μόνο για να περνάς την ώρα σου. Όσο παίζεις να προσέχεις πράγματα. Δηλαδή πώς είναι σχεδιασμένο το level, τι ήχοι παίζουν και πότε, πώς είναι σχεδιασμένοι οι εχθροί, πώς είναι το curve, τι θέλει να μου περάσει το παιχνίδι. Και κυρίως να απαντήσεις την ερώτηση "γιατί". Γιατί γίνεται έτσι αυτό, γιατί γίνεται έτσι το άλλο;

 

Ένα βιβλίο που συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρει το game design είναι το The Art of Game Design (γνωστό και ως The book of lenses). Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς περισσότερο με το design κομμάτι παρά με το τεχνικό. Το τεχνικό θα το μάθεις σε κάποια σχολή που θα πας και θα το αναπτύξεις από εκεί. Δε λέω μην το δεις καθόλου από τώρα, απλώς πιστεύω ότι το τεχνικό κομμάτι, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν είναι τόσο σημαντικό.

 

Αυτά τα ολίγα. Αν έχεις κάποια ερώτηση πολύ ευχαρίστως να προσπαθήσω να στην απαντήσω.

 

EDIT: Η επιλογή της Java ως γλώσσα για game development νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα κακή επιλογή, ειδικά αν τη συγκρίνεις με τις εναλλακτικές σου. Οι go-to γλώσσες για game development είναι η C++ και η C#. Όχι ότι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και Java, απλώς οι πιθανότητες να χρησιμοποιήσεις Java για να φτιάξεις κάποιο σοβαρό παιχνίδι είναι απειροελάχιστες (αν υπάρχουν καν).

http://programmers.stackexchange.com/questions/55104/why-isnt-java-more-widely-used-for-game-development

Αν θες σώνει και καλά να δεις κάποια γλώσσα από τώρα, δες τη C#.

  • Like 3
Δημοσ.

Αγαπητέ φίλε,

 

Χαίρομαι κατ' αρχήν πάρα πολύ με το γεγονός ότι θέλεις ν' ασχοληθείς συστηματικά με κάτι τόσο συγκεκριμένο κι επειδή ξέρεις ακριβώς τι θέλεις. Η γνώμη μου είναι ότι οποιαδήποτε ειδίκευση κι αν θέλεις ν' αποκτήσεις στην πληροφορική, πριν απ' όλα πρέπει να τελειώσεις κάποιο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, είτε εδώ στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό. Εκεί θ' αποκτήσεις τις θεωρητικές βάσεις που χρειάζονται ώστε μετά ν' ακολουθήσεις το συγκεκριμένο τομέα που θέλεις. Επίσης σίγουρα η C++ που ξερεις βοηθάει.

Εδώ που τα λέμε, προσωπικά δεν παραξέρω C++, ξέρω όμως αρκετά Java κι όταν αποφοίτησα απ' το πανεπιστήμιο με ειχε πιάσει κι εμένα ν' ασχοληθώ με το συγκεκριμένο τομέα. Βρήκα λοιπόν και διάβασα απ' την αρχή ως το τέλος το παρακάτω βιβλίο και μου φάνηκε συναρπαστικός ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται οι διάφοροι τομείς της ανάπτυξης ενός παιχνιδιού (γραφικά, ήχος, χρονισμός κλπ)...

 

http://www.amazon.co.uk/Beginning-Java-SE-Game-Programming/dp/1435458087/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1454599014&sr=8-1&keywords=Java+SE+6+game+development

 

Το βιβλίο αυτό δε θα σε κάνει ειδικό στην ανάπτυξη παιχνιδιών αλλά δίνει ένα καλό σημείο εκκίνησης, ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ξέρουν σχεδόν καθόλου προγραμματισμό. Κατασκευάζει ένα shoot them up απ' την αρχή ως το τέλος, εξηγώντας τον κώδικα γραμμή προς γραμμή. Τα λέω όλ' αυτά επειδή νομίζω ότι κατ' αρχήν αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι που θέλουνε να γίνουνε Game Developers δεν έχουν από πού να ξεκινήσουν.

 Όσο για το ότι αφορά τη Java κι όχι τη C++ αυτό μην το φοβάσαι καθόλου. Η Java ξεκίνησε ως "παιδί" της C++, με αποτέλεσμα το συντακτικό της να είναι πανομοιότυπο με τη C++ στα περισσότερα σημεία. Είναι 100% αντικειμενοστρεφής γλώσσα και κατά την προσωπική μου άποψη είναι αρκετά πιο εύκολη από τη C++.

 

Ελπίζω λίγο να βοήθησα,

Φιλικά,

Ο Άσπρος Γάτος

 

Σας ευχαριστω παραπολυ για τις πληροφοριες που μου προσφεραται το εκτιμω αρκετα θα αρχισω να δουλευω και την Java και την C# για το Gaming Develop που θελω να ακολουθησω και να χτισω το μελλον μου στο εξωτερικο!! Θα ηθελα να ρωτησω πιστευετε θα ηταν σωστο να τελειωσω στην Επιστημη Υπολογιστων για τις βασικες μου γνωσεις στον προγραμματισμο και μετα να φυγω;;; Βεβαια προσπαθω να εχω ανοιχτο μυαλο σκεπτομενος οτι ακομα και στο εξωτερικο θα αναπτυξω τις γνωσεις μου κανοντας την καριερα μου! 

Πρώτον, κάτι πολύ πολύ σημαντικό που παραβλέπεται από το 90% (τυχαίο νούμερο αλλά το ποσοστό είναι υψηλό) αυτών που θέλουν να ασχοληθούν με το game development. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να σου αρέσει να παίζεις παιχνίδια από το να φτιάχνεις παιχνίδια. Έχω δει πολλούς (γνωστούς αλλά και στο Internet) που νομίζουν ότι επειδή τους αρέσει να παίζουν παιχνίδια, μπορούν να φτιάξουν κι ένα δικό τους (το οποίο κάπως θα φτιαχτεί μόνο του και αυτοί το μόνο που θα κάνουν είναι να το παίξουν στο τέλος).

 

Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, πάμε παρακάτω. Οι όποιες γνώσεις στη C++ έχεις μέχρι τώρα είναι πολύ πιθανό να σου είναι παντελώς άχρηστες, τουλάχιστον άμεσα. Ένα παιχνίδι είναι software. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία για να το φτιάξεις δεν είναι, χοντρικά, πολύ διαφορετική απ' αυτή που ακολουθείται για να φτιάξεις ένα άλλο πρόγραμμα. Πρέπει να σχεδιάσεις το τεχνικό κομμάτι, να δεις τι τεχνολογίες θα χρησιμοποιήσεις και πώς και γενικά να ακολουθήσεις όλη τη διαδικασία του σχεδιασμού.

 

Ο τεχνικός σχεδιασμός είναι ένα κομμάτι. Το άλλο είναι ο σχεδιασμός του ίδιου του παιχνιδιού (game design). Αυτό έχει ένα σωρό πράγματα, από level design, environment, sound, art style, είδος παιχνιδιού κλπ κλπ κλπ. Όλα αυτά πρέπει να τα δεις και να πεις αυτό θα γίνει έτσι γι' αυτό και γι' αυτό το λόγο, αυτό έτσι γιατί θέλω να επιτύχω αυτό. Όλη αυτή η διαδικασία δεν είναι ούτε εύκολη ούτε απλή, θέλει πολλές γνώσεις και να ξέρεις τι σου γίνεται gaming-wise.

 

Αυτό που θα πρότεινα εγώ είναι να δεις αυτές τις δύο διαδικασίες ξεχωριστά. Δηλαδή η μία διαδικασία είναι το τεχνικό κομμάτι. Πώς πρέπει να αναπτύσσω λογισμικό, τι βήματα ακολουθώ, τι πρέπει να προσέχω κλπ. Η άλλη είναι το game desing, αυτά που ανέφερα παραπάνω. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις εδώ είναι, μεταξύ άλλων, να παίζεις παιχνίδια. Αλλά όχι να παίζεις μόνο για να περνάς την ώρα σου. Όσο παίζεις να προσέχεις πράγματα. Δηλαδή πώς είναι σχεδιασμένο το level, τι ήχοι παίζουν και πότε, πώς είναι σχεδιασμένοι οι εχθροί, πώς είναι το curve, τι θέλει να μου περάσει το παιχνίδι. Και κυρίως να απαντήσεις την ερώτηση "γιατί". Γιατί γίνεται έτσι αυτό, γιατί γίνεται έτσι το άλλο;

 

Ένα βιβλίο που συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρει το game design είναι το The Art of Game Design (γνωστό και ως The book of lenses). Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς περισσότερο με το design κομμάτι παρά με το τεχνικό. Το τεχνικό θα το μάθεις σε κάποια σχολή που θα πας και θα το αναπτύξεις από εκεί. Δε λέω μην το δεις καθόλου από τώρα, απλώς πιστεύω ότι το τεχνικό κομμάτι, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν είναι τόσο σημαντικό.

 

Αυτά τα ολίγα. Αν έχεις κάποια ερώτηση πολύ ευχαρίστως να προσπαθήσω να στην απαντήσω.

 

EDIT: Η επιλογή της Java ως γλώσσα για game development νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα κακή επιλογή, ειδικά αν τη συγκρίνεις με τις εναλλακτικές σου. Οι go-to γλώσσες για game development είναι η C++ και η C#. Όχι ότι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και Java, απλώς οι πιθανότητες να χρησιμοποιήσεις Java για να φτιάξεις κάποιο σοβαρό παιχνίδι είναι απειροελάχιστες (αν υπάρχουν καν).

http://programmers.stackexchange.com/questions/55104/why-isnt-java-more-widely-used-for-game-development

Αν θες σώνει και καλά να δεις κάποια γλώσσα από τώρα, δες τη C#.

Σας ευχαριστω παρα πολυ!!! Θα ακολουθησω την συμβουλη σας και θα διαβασω και τα δυο βιβλια (μαζι με το αλλο του Ασπρου Γατου) σηγουρα θα με προωθησουν!!! Επισης εσεις τι πιστευετε για την ερωτηση που εκανα παραπανω;;;

Δημοσ.

EDIT: Η επιλογή της Java ως γλώσσα για game development νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα κακή επιλογή, ειδικά αν τη συγκρίνεις με τις εναλλακτικές σου. Οι go-to γλώσσες για game development είναι η C++ και η C#. Όχι ότι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και Java, απλώς οι πιθανότητες να χρησιμοποιήσεις Java για να φτιάξεις κάποιο σοβαρό παιχνίδι είναι απειροελάχιστες (αν υπάρχουν καν)

 

Διαφωνώ μόνο με αυτό. Σε ερασιτεχνικό επίπεδο (και όχι σε επαγγελματικό όπου C++ και Game είναι ταυτόσημα), αξιοπρεπές game φτιάχνεις και με java (lwjgl, swing) και με python (pyopengl, pygame). Αρκεί να φτιάξεις κάτι..

Δημοσ.

Και η Μ2000 μπορεί να χρησιμοποιηθεί! (άσε που μπορεί κανείς να πάρει και τις ρουτίνες που είναι σε Vb6, γιατί είναι open source)..

 

 

 

 

 

  • Moderators
Δημοσ.

Διαφωνώ μόνο με αυτό. Σε ερασιτεχνικό επίπεδο (και όχι σε επαγγελματικό όπου C++ και Game είναι ταυτόσημα), αξιοπρεπές game φτιάχνεις και με java (lwjgl, swing) και με python (pyopengl, pygame). Αρκεί να φτιάξεις κάτι..

 

Ναι δεν έχεις άδικο, κι εγώ είπα κάτι παρόμοιο αλλά ίσως όχι τόσο ξεκάθαρα όσο θα έπρεπε.

Δημοσ.

Γνωμη μου αφου σου αρεσει ο προγραμματισμος για αρχη κοιτα να μαθεις μια γλωσσα ΚΑΛΑ (εγω θα ελεγα python) και μετα θα μπορεις να κρινεις και μονος σου τι πραγματικα θες(web , game, android, ios development κτλ). Μην αρχισεις απο τωρα να ψαχνεις πως θα φτιαχνεις παιχνιδια γιατι θα μπλεξεις τα μπουτια σου και μονο κακο θα σου κανει. Επισης οντως c++ ειναι μονοδρομος για game development αλλα δεν θα την προτεινα για κανενα λογο σε εναν ανθρωπο που μολις κανει τα πρωτα του βηματα.

 

Οσον αφορα τη σχολη σου η αληθεια ειναι οτι μην περιμενεις απο εκει να ξερεις τα παντα, αν δεν ασχοληθεις και μονος σου δουλεια δεν γινεται. Τα θετικα σε μια σχολη ειναι σου παρεχει τις βασικες γνωσεις και οταν διαβαζεις στοχευμενα εχεις ενα ακομα κινητρο για να ασχοληθεις.  

  • Like 2
Δημοσ.

 Επισης οντως c++ ειναι μονοδρομος για game development αλλα δεν θα την προτεινα για κανενα λογο σε εναν ανθρωπο που μολις κανει τα πρωτα του βηματα.

 

 

Γιατι η C++ ειναι μονοδρομος για game development; Μονοδρομος εννοεις game development με C++ & OpenGL ή DirectX, ή καποια game engine που γραφεις κωδικα C++ ;

  • Moderators
Δημοσ.

Γιατι η C++ ειναι μονοδρομος για game development; Μονοδρομος εννοεις game development με C++ & OpenGL ή DirectX, ή καποια game engine που γραφεις κωδικα C++ ;

 

C++ αν θες το δικό σου engine, αν θες scripting δημοφιλείς γλώσσεις είναι (τουλάχιστον για τα μεγάλα/γνωστά engines) οι C++, C#, Lua και ό,τι custom γλώσσα δίνει το εκάστοτε engine.

Δημοσ.

Θα μπορουσα να ρωτησω ποια σχολη πληροφορικης μπορει να με κατευθηνει στο Game Development;;;

Γιατι σκοπευω να φυγω στο εξωτερικο μετα την σχολη για το μελλον μου!

Δημοσ.

Καλησπερα σας!! Ειμαι δευτερα λυκειου ασχολουμαι με το Youtube μονο με gaming videos και in english και επειδη μου αρεσει παααρα πολυ το gaming θα ηθελα να ασχοληθω με αυτο εχω καποιες γνωσεις απο C++ που δεν ξερω αν χρησιμευουν!Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να σπουδασω προγραμματισμο για  να δουλευω σε εταιριες που κανουν Video Games στο εξωτερικο γενικοτερα στην Αγγλια και θα ηθελα να με προσανατολισεται αν γινεται για το τι πρεπει να κανω! πρεπει να βγαλω ενα αξιοπρεπες απολυτηριο και να παω για σπουδες εκει;; η να περασω σε μια σχολη εδω στην Ελλαδα και μετα α φυγω εκει για να εμπλουτησω τις γνωσεις μου;;; Ειμαι αρκετα μπερδεμενος θα ηθελα μια μικρη καθοδηγηση!! Ευχαριστω εκ των πρωτερον!!

Μια και μονο συμβουλη απο εμενα, (πιο πολυ, κομματι στο παζλ του προβληματος σου...παρα πως θα τα καταφερεις να σε προσλαβουν).Αλλωστε εχουν ηδη απαντησει αρκετοι, με πολυ ευστοχα σχολια.

 

Δωσε βαση στα μαθηματικα. Θα τα συναντησεις μεσα στη σχολη(πληροφορικης που θα περασεις), αλλα και αργοτερα σε διαφορα κομματια της πληροφορικης.

Πολλες τετοιες θεσεις εργασιας(ειδικα οσες αφορουν το κομματι των γραφικων, αλλα οχι αποκλειστικα), ζητουν καλες γνωσεις μαθηματικων..

 

 

υ.γ. bonus συμβουλη..δουλεψε και τα αγγλικα σου

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Στα μαθηματικά σίγουρα πρέπει να έχει κανείς την ευχέρεια να εκφράζει ποσότητες με τύπους. Δηλαδή να αντιλαμβάνεται το τι είναι ανάλογο και τι όχι, τι είναι στο τύπο μεταβλητή, τη σταθερά, τη παράγοντας. factor*Variable+constant

Βέβαια και η χρήση της Mod (υπόλοιπο) που δεν παίζει στα μαθηματικά στο σχολείο βοηθάει στο προγραμματισμό και πρέπει κανείς να την χρησιμοποιήσει.

Μια ωραία άσκηση για να βρει κανείς τον τρόπο μαθηματικά να δουλέψει είναι αυτή: Σε ένα παιχνίδι όπως το Φιδάκι έχουμε ένα πίνακα 30 θέσεων  που ξεκινούν από το 1 κάτω αριστερά, σε 5 Link.png Site: γραμμές . Το ιδιαίτερο στο πίνακα αυτό είναι ότι στην αμέσως δεύτερη γραμμή πάνω από το 1 δεν είναι το 7 αλλά το 12 και στην αμέσως από πάνω θέση είναι το 13. Το ζητούμενο είναι να έχουμε ένα πίνακα με 30 νούμερα που το καθένα θα μας δίνει τις θέσεις Χ, Υ στο πίνακα! Πώς γίνεται ένα νούμερο να έχει δυο θέσεις; Εκεί παίζει το mod.

(την άσκηση την έβαλα περισσότερο για να σκεφτεί κανείς ότι ένα παιχνίδι όπως το φιδάκι, έχει μαθηματικά......)

  • Moderators
Δημοσ.

Θα μπορουσα να ρωτησω ποια σχολη πληροφορικης μπορει να με κατευθηνει στο Game Development;;;

Γιατι σκοπευω να φυγω στο εξωτερικο μετα την σχολη για το μελλον μου!

 

Καμία, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Βέβαια αυτό δε νομίζω να είναι τόσο τρομερό αν θες όντως ν' ασχοληθείς με game development.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...