enjoy Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Πέρσι πήρα ένα ταμπλετ MLS iqtab shot 3g μέσω του προγράμματος ψηφιακή αλληλεγγύη. Φαινόταν καλό ταμπλετ παρόλο που έγραφε εσωτερική μνήμη 16gb ενώ στην πραγματικότητα είχε 4 και 11gb extra. Πριν λίγο καιρό πήγα να το ανοίξω και δεν άνοιγε με τίποτα ήταν σαν νεκρό. Έκανα ένα reset (μέσω μιας τρύπας όπως η ίδια η MLS το αναφέρει στο site της) και μετά λειτούργησε αλλά κολλούσε στο android logo και δεν έμπαινε στο android. Ούτε με ένα factory reset λύθηκε το πρόβλημα. Έτσι αποφάσισα να το πάω για service στον Γερμανό από όπου το πήρα μιας και δεν έχει περάσει ούτε χρόνος και κάλυπτα την διετή εγγύηση. Μετά από 20 μέρες με ειδοποίησαν ότι λόγω υπαιτιότητας του πελάτη (επεμβήκατε στο λογισμικό) πρέπει να πληρώσετε 30 ευρώ για επανεγκατάσταση του λογισμικού. Πήρα τηλ. την MLS τους εξήγησα τι έγινε αλλά μου είπανε ότι και ιό να κολλήσατε ή προκλήθηκε βλάβη από καμια αναβάθμιση φταίτε εσείς που δεν το προσέξατε. Συγκεκριμένα, μου είπε " όπως ακριβώς και να σας πέσει κατά λάθος και σπάσει πάλι δικιά σας υπαιτιότητα είναι και δεν σας καλύπτει η εγγύηση". Από ότι κατάλαβα η εγγύηση 2 χρόνων είναι μούφα και μόνο στα λόγια. MLS δεν ξαναπέρνω ποτέ ξανά ποτέ. Υ.Γ. Επίσης αν δεν δεχτώ να μου το φτιάξουν πρέπει να πληρώσω οπωσδήποτε κόστος ελέγχου συσκευής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HondosCenter Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Μήπως έκανες root στο τάμπλετ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
enjoy Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Όχι μόνο reset!! Δεν ξέρω πως να κάνω root. Κάποια αναβάθμιση θα έγινε και θα κόλλησε ή αλλιώς ιός.Λέω να απευθυνθώ στην προστασία καταναλωτή! Δεν γίνεται να σε κοροϊδεύουν έτσι με τις και καλά εγγυήσεις. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2016 από enjoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HondosCenter Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Καλά ιος δεν παίζει να είναι για κανένα λόγο, αυτά είναι δικαιολογίες. Τώρα, όταν έκανες ρεσετ, ουσιαστικά έγινε κάτι σαν επαναφορά συστήματος, όχι ακριβώς αναβάθμιση. Εκεί ίσως να κρασαρε, αν προσπάθησες να το κλείσεις την ώρα που γινόταν αυτή η διαδικασία. Αλλά έχω την εντύπωση ότι το καλύπτει η εγγύηση αυτό, δεν είμαι σίγουρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucretius Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Και reset να έκανε, πάλι τον καλύπτει η εγγύηση, ειδικά αν αναφέρεται στο site της εταιρίας. Προφανως ιος και επέμβαση στο λογισμικό δύσκολο ως αδύνατο να παίζουν. Προστασία καταναλωτή λοιπόν και μην πληρώσεις τίποτα για κάτι που δεν χάλασες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
enjoy Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Συγκεκριμένα έκανα αυτό για να ανοίξει το tablet γιατί ήταν νεκρό εντελώς http://mls.gr/default.asp?pid=163&la=1 (Ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί -δεν ξέρω γιατί-πηγαίνετε στο site mls Υποστήριξη ->MLS iQTab ->FAQs iQTab Είναι η πρώτη ερώτηση Άνοιξε αλλά κολούσε στο android logo για ώρες (όλο το βράδυ το άφησα). Μετά έκανα και ένα factory reset αλλά ούτε αυτό πέτυχε. Πάντως πιστεύω ότι δικαιούμαι τα 2 χρόνια εγγύηση. Εσείς τι λέτε? Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2016 από enjoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
melodystyle2003 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Αν δεν έχεις προβεί σε κάποια ενέργεια που προκάλεσε το πρόβλημα στη συσκευή, προχωράς σε καταγγελία και διεκδικείς το δίκιο σου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vassilis_24 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Aπό τη στιγμή που είσαι εντός εγγύησης, δεν έχεις καμία υποχρέωση να πληρώσεις οποιοδήποτε κόστος ελέγχου συσκευής, μη σου λένε ό,τι θέλουν.Κάτι τέτοια κάνουν οι ελληνικές εταιρίες και μετά απορούν γιατί ο κόσμος δεν τις εμπιστεύεται, η αξιοπιστία είναι το α και το ω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
enjoy Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Πήρα ξανά την MLS αλλά δεν λένε να βάλουν μυαλό. Τώρα μου είπαν ότι μπορεί να είναι ιός αλλά εσείς φταίτε που τον κολλήσατε και δεν δικαιούστε εγγύηση. Στον Γερμανό που πήγα μετά θέλουν 25 ευρώ για να το φτιάξει η MLS ή 12.5 ευρώ αν δεν το φτιάξουν για τα μεταφορικά. Αν ήταν να πληρώσω δεν θα το έστελνα καθόλου. Τους είπα ότι θα πάρω την προστασία καταναλωτή και μου είπαν να πάρω πρώτα στα κεντρικα του Γερμανού. Ουσιαστικά πάντως στην MLS είτε έχεις εγγύηση είτε δεν έχεις είναι το ίδιο πράγμα. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2016 από enjoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andreasgarb Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Πήρα ξανά την MLS αλλά δεν λένε να βάλουν μυαλό. Τώρα μου είπαν ότι μπορεί να είναι ιός αλλά εσείς φταίτε που τον κολλήσατε και δεν δικαιούστε εγγύηση. Αγαπώ Δεν Με Λες Ταμπλετ. Πίεσε το όσο μπορείς - κάνε τους ξεφτίλα σε 2-3 φόρουμ και θα σου πω για πότε θα φτιαχτεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maldino Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Έχοντας πολλά πάρε δώσε με την MLS, το πρόβλημα σου πρέπει να καλυφθεί κανονικότατα. Έχω στείλει άπειρες συσκευές με το ίδιο πρόβλημα, αν και κανονικά θα έπρεπε να σου παρέχει λογισμικό για να flashάρεις τις μπακατέλες της. Στο πρόβλημα σου τώρα και στην απάντηση περί ιών. Και να κόλλησες δεν μπορούν να το αποδείξουν διότι για να το φτιάξουν πρέπει να φλασάρουν τη συσκευή με αποτέλεσμα να σβηστεί κάθε ίχνος. Οπότε σου προτείνω να πιέσεις και να ζητήσεις αποδείξεις οτι είναι ιός. Επιπλέον επέμεινε οτι το πρόβλημα με το boot loop το έχεις δει σε παρα πολλές συσκευές της. Δυστυχώς αυτές οι εταιρείες καταλαβαίνουν μόνο με δυσφήμιση και φωνές. Καλή τύχη, ελπίζω να το λύσεις σύντομα το πρόβλημα σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The Great George Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δυστυχώς παρατηρούνται πολλά όμοια περιστατικά με την πολιτική του Service της MLS αν και γίνεται αξιόλογη προσπάθεια από την ίδια την εταιρεία αν δεν γίνουν ριζικές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα δε βλέπω χαΐρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
enjoy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Τελικά μετά που πήγα στο Γερμανό και τους είπα ότι θα πάω στη προστασία καταναλωτή θορυβήθηκαν λίγο και πήραν και αυτοί τηλ την εταιρεία MLS. Αρχικά βέβαια μου έλεγαν να πάρω στα κεντρικά του Γερμανού. Τα κεντρικά του Γερμανού μου ζητούσαν το κωδικό εργασίας που δεν μου το είχε δώσει το κατάστημα. Όταν ξαναπήρα στο κατάστημα για τον κωδικό μου είπαν ότι μίλησαν με την MLS και θα το επισκευάσουν τελικώς ΔΩΡΕΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν το πίστευα, περίμενα να το πάρω στα χέρια μου πρώτα, να βεβαιωθώ ότι είναι όλα καλά και μετά να γράψω αυτό το μήνυμα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Flying_Dutchman Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Πάντως να ξέρεις ότι ΔΕΝ σου έκαναν κάποια χάρη... υποχρέωσή τους ήταν και έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή χωρίς μα-μου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SWISSTEC Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Η MLS ιδικά το service είναι για τα πανηγύρια. Η δε εγγύηση είναι για τα μάτια του κόσμου. Ότι και να έχει η συσκευή ποτέ δεν φταίει η MLS αλλά μόνο ο πελάτης άρα δεν σε καλύπτει. Ποιο συγκεκριμένα έχω εδώ και 3 μήνες το magic tablet το οποίο έχει και ένα σκασμό λεφτά. Προπαραμονή Πρωτοχρονιάς το βάζω να το φορτώσω αποβραδίς. Το πρωί και μετά από 8 ώρες φόρτισης βλέπω στις 4 γωνίες του πληκτρολογίου, γύρω από τις 2 θύρες USB του πληκτρολογίου και κοντά στην βάση που κουμπώνει το tablet με το πληκτρολόγιο, αποχρωματισμό του πλαστικού (ασημί χρώμα το πλαστικό) σε χρώμα καφέ σαν να έχει αρχίσει να καίγεται. Το παίρνω το πηγαίνω στο service τους το δίνω (έχει εγγύηση μιας και το έχω 3 μήνες) και μετά από 3 εβδομάδες και αφού τους έχω πει τους έχω εξηγήσει πως έγινε και τι έγινε, αφού έχω ζητήσει επιμόνως να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο τεχνικό μου απαντούν μέσω mail ότι για τον αποχρωματισμό φταίει ο πελάτης, έγινε με δική του υπαιτιότητα (λόγω είτε κάποιου υγρού ή λόγω επαφής του tablet με κάποια θήκη). Το tablet είναι λειτουργικό και ως εκ τούτου δεν υπάρχει περίπτωση αντικατάστασής του. Δική μου εκτίμηση αλλά και όσων το είδαν είναι η αστοχία υλικού και η πρόκληση αποχρωματισμού από την φόρτιση (υψηλή θερμοκρασία). ΝΤΡΟΠΗ και μακριά από οτιδήποτε προϊόν αυτής της εταιρείας. Δυστυχώς για μένα το προϊόν το πληρώνω λόγω δόσεων. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Μία γνώμη βοήθεια? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα