Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα κόσμε.

Έστειλα πρόσφατα μια r9 280x cu2 στην m*****.gr για να την τσεκάρουν μιας και έβγαζε artifacts (γνωστό πρόβλημα της συγκεκριμένης σειράς).

Η κάρτα είναι εντός εγγύησης και αρχική τιμή αγοράς είναι 323€ (προ διετίας)

Σήμερα παίρνουν και λένε οτι η κάρτα είνα όντως προβληματική αλλά δεν μπορούν να κάνουν αντικατάσταση και οτι μπορούν απλά να κόψουν ένα πιστωτικό 144€ (με το οποίο όπως πολύ καλά ξέρετε δε μπορείς να πάρεις ούτε μεταχειρισμένη παρόμοια κάρτα).

Τι δικαιώματα έχουμε σαν καταναλωτές σε αυτή την περίπτωση; Κανονικά εφόσον είναι εντός εγγύησης δεν θα έπρεπε να γίνει αντικατάσταση με παρόμοια κάρτα ακόμα και αν δεν έχουν διαθέσιμη την ίδια; Το πιστωτικό πως προέκυψε; Υπάρχει κάποια φόρμουλα παλαιότητας ή απλά το γεννήσανε; 

Θα ήθελα να ξέρω τι παίζει επίσημα ώστε να ξέρω και πως να κινηθώ.

Ευχαριστώ

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοείται ότι πρέπει είτε να σου κόψουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς είτε να σου δώσουν ισάξια ή και μεγαλύτερης δυναμικότητας κάρτα.

Επειδή προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, κάνε τους καταγγελία και απείλησε τους.


Δες Link.png Site: βασικόςοδηγός για τα δικαιώματα του καταναλωτή

  • Like 2
Δημοσ.
antbyron, on 22 Dec 2015 - 11:59 AM, said:

Εννοείται ότι πρέπει είτε να σου κόψουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς είτε να σου δώσουν ισάξια ή και μεγαλύτερης δυναμικότητας κάρτα.

Επειδή προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, κάνε τους καταγγελία και απείλησε τους.

Δες Link.png Site: βασικόςοδηγός για τα δικαιώματα του καταναλωτή

 

Ότι εγραψε ο συμφορουμιτης ισχυει, πηγαινε από εκει και ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ αυτά που δικαιούσαι

Γραψε αν θελεις και το κατάστημα να μπει black list όχι ότι εχει μεινει και κανενα της προκοπης πλεον αλλα λεμε.

Μετα απορουν μερικοι γιατι δεν υποστηριζουμε την ελληνικη αγορα .......

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοείται ότι πρέπει είτε να σου κόψουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς είτε να σου δώσουν ισάξια ή και μεγαλύτερης δυναμικότητας κάρτα.

Επειδή προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, κάνε τους καταγγελία και απείλησε τους.

Δες Link.png Site: βασικόςοδηγός για τα δικαιώματα του καταναλωτή

Παραθέτοντας αρκετά πράγματα απο εδώ ο τύπος ήταν εριστικός στα όρια της ειρωνείας λέγοντας οτι αυτά είναι βλακείες και ισχύουν για ενα εξάμηνο κτλ.

 

Η τελική κουβέντα ήταν πιστωτικό 144 και άμα θέλεις. Προφανώς ξέρω να διαχειριστώ το πράγμα με brute force και τροπάρια αλλα προτιμώ να ξέρω τι ακριβώς ισχύει για να μην έχει κανένα περιθώριο να μου κάνει παπαριές ο τύπος της msystems. Ότι δίνεις παίρνεις. Απλά πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

 Κάνε ένα τηλεφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή να σου στείλουν σε mail αυτά που ορίζει ο νόμος και ρώτα τους αν μπορείς να καλέσεις απευθείας αστυνομία για να καταθέσεις μήνυση.

Ζήτα του επίσης γραπτώς αυτά που ισχυρίζεται και κάντου καταγγελία.

 

Τέλος μίλα με τον αντιπρόσωπο απευθείας εδώ στην Ελλάδα και στείλε και ένα ωραίο email στην AMD εξηγώντας τους λόγους (αν δεν σε έχει εξυπηρετήσει ο αντιπρόσωπος) που δεν θα ξαναπροτιμήσεις προϊόντα της.

  • Like 2
Δημοσ.

msystems?και υποτιθεται ειναι γνωστο καλο καταστημα.Απειλησε τους γιατι οντως αμα εχει εγγυηση η στην αλλαζουν η σου δινουν ισαξια η σου δινουν τα χρηματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που κάνουν τώρα είναι να με τρολάρουν με το όνομα του τιμολογίου που δεν είναι στο όνομα μου. Έχω μιλήσει και με το παιδί που την πήρα στον οποίο έχει κοπεί το τιμολόγιο, τους έχει ενημερώσει και αυτός να επικοινωνούν με εμένα για την συγκεκριμένη κάρτα αλλα συνεχίζουν να δρούν όσο πιο αντιεπαγγελματικά μπορούν και να απαιτούν να μιλήσουν μαζί του αρνούμενοι να κάνουν οποιαδήποτε κουβέντα μαζί μου.

Ο συνήγορος του πολίτη επιβεβαίωσε όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω και με συμβούλευσε πως να κινηθώ. Είμαι απόλυτα απογοητευμένος απο τη στάση τους. Προσπαθούν να μετακυλήσουν την ευθύνη στην asus ή να αποφύγουν την αντικατάσταση και θέλουν να δοκιμάσουν τα όρια μου. Ειναι και γιορτές. Το μόνο σίγουρο είναι οτι για να δώ κάρτα γραφικών, καλό πάσχα.

Δημοσ.

Επειδη καταλαβαινω οτι εχεις ορεξη να το κυνηγησεις,μη το παρατησεις το θεμα,παρε πισω αυτο που σου ανηκει με οποιον νομιμο τροπο μπορεις.Πρεπει επιτελους να μαθουν να σεβονται τον καταναλωτη,πραγμα που δεν κανουν οι περισσοτεροι για να μη πω ολοι.

Κριμα,εχασε την εμπιστοσυνη μου το μαγαζι και το ειχα σε εκτιμηση,αλλα μπηκε στην λιστα.
Ευχαριστουμε για την δημοσιοποιηση του καταστηματος και σου ευχομαι καλο κουραγιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδη καταλαβαινω οτι εχεις ορεξη να το κυνηγησεις,μη το παρατησεις το θεμα,παρε πισω αυτο που σου ανηκει με οποιον νομιμο τροπο μπορεις.Πρεπει επιτελους να μαθουν να σεβονται τον καταναλωτη,πραγμα που δεν κανουν οι περισσοτεροι για να μη πω ολοι.

 

Κριμα,εχασε την εμπιστοσυνη μου το μαγαζι και το ειχα σε εκτιμηση,αλλα μπηκε στην λιστα.

Ευχαριστουμε για την δημοσιοποιηση του καταστηματος και σου ευχομαι καλο κουραγιο.

Ειλικρινά το τελευταίο πράγμα που έχω έιναι όρεξη.

Το μόνο που θέλω είναι μια κάρτα που δεν πετάει artifacts. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

 

Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να κράζομαι στα τηλέφωνα απο δώ και απο κεί. Αλλα αυτή τη στιγμή οι επιλογές που μου δίνει αυτό το "κατάστημα" είναι είτε να πάρω την κάρτα πίσω προβληματική, είτε να μου δώσει ένα πιστωτικό στο λιγότερο απο το μισό της αξίας της κάρτας, με το οποίο δεν παίρνω ούτε Mid range οτιδήποτε.

 

Αυτά τη στιγμή που οι πάντες (και πλέον και ο συνήγορος του καταναλωτή) μου λένε οτι είτε αντικατάσταση με το ίδιο προιόν/ίσης αξίας, είτε πλήρες refund. Και έχω αυτούς να με τρολάρουν και να με κάνουν πινκ πονκ λόγω του ονόματος τιμολογίου ταλαιπορώντας και εμένα αλλα και το παιδί μου πήρα την κάρτα.

Δημοσ.

Ειλικρινά το τελευταίο πράγμα που έχω έιναι όρεξη.

Το μόνο που θέλω είναι μια κάρτα που δεν πετάει artifacts. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

 

Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να κράζομαι στα τηλέφωνα απο δώ και απο κεί. Αλλα αυτή τη στιγμή οι επιλογές που μου δίνει αυτό το "κατάστημα" είναι είτε να πάρω την κάρτα πίσω προβληματική, είτε να μου δώσει ένα πιστωτικό στο λιγότερο απο το μισό της αξίας της κάρτας, με το οποίο δεν παίρνω ούτε Mid range οτιδήποτε.

 

Αυτά τη στιγμή που οι πάντες (και πλέον και ο συνήγορος του καταναλωτή) μου λένε οτι είτε αντικατάσταση με το ίδιο προιόν/ίσης αξίας, είτε πλήρες refund. Και έχω αυτούς να με τρολάρουν και να με κάνουν πινκ πονκ λόγω του ονόματος τιμολογίου ταλαιπορώντας και εμένα αλλα και το παιδί μου πήρα την κάρτα.

 

Πες τους πως θα το κυνηγησεις και πως θα κανεις μηνυση, και οτι θα γραψεις τα χειροτερα λογια για το καταστημα τους και στο skroutz στα σχολια, και στο Insomnia το μεγαλυτερο τεχνολογικο φορουμ στην Ελλαδα.

 

Επισης παραλληλα μπορεις να επικοινωνησεις και με την μαρκα που κατασκευαζει την καρτα (πχ msi) και να τους πεις την κατασταση! 

 

Εμενα επειδη καηκε η καρτα γραφικων μου πριν απο 4 μηνες, και το καταστημα που την αγορασα ειχε κλεισει επικοινωνησα με την msi (που ηταν η καρτα μου) και την εστειλα Ολλανδια, και μου την αντικαταστησανε με την ιδια καρτα, αλλα refurbished. Επισης να πω οτι δεν ειχα αποδειξη επειδη την ειχα χασει αλλα ειχα το email επιβεβαιωσης αγορας απο το καταστημα που την ειχα αγορασει (2 χρονια πριν) και τους το εκανα forward, και ευτυχως σαν σοβαρη εταιρεια το δεχτηκε. Πληρωσα τα εξοδα αποστολης, και αυτοι τα εξοδα για να μου την στειλουν πισω!

Δημοσ.

Αυτή η δικαιολογία ότι τελευταία τιμή ήταν τόσο δλδ τα μισά περίπου είναι αηδία σκέτη,δέν έρχεται κανένας από εμάς να πει δώστε μου αυτό το προϊόν και θα σας πληρώσω τα μισά όταν κατέβει η τιμή του,έχεις πάρει 323 και εγγυηθηκες 3 χρόνια καλής λητουργιας χάλασε τι να κάνουμε δεν μπορείς να την αντικαταστησεις δώσε τα λεφτά μου πίσω και τέλος

Δημοσ.

δεν υπαρχει αυτο το παραμυθι.αν εβγαζαν σε μιση τιμη τις καρτες οπως λενε και καλα οτι ηταν η τελευταια τιμη θα ειχε παρει φωτια το θεμα τον προσφορων και θα τρεχαμε να προλαβουμε να αγορασουμε.

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα,όλα τα μαγαζιά είναι υποχρεωμένα να παρέχουν τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση σε οποιοδήποτε προιόν τους.Το αν δίνει η εταιρία 1,2,3 ή 10 χρόνια εγγύηση είναι άσχετο.Δηλαδή εγώ αγοράζω μια κάρτα που έχει 1 χρόνο εγγύηση απο τον κατασκευαστή απο κατάστημα της ελλάδας,μου χαλάει στον ενάμισι χρόνο και δικαιούμαι εγγύηση απο το κατάστημα που μου την πούλησε.Αν αγοράσω μια άλλη κάρτα με 5 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή και μου χαλάσει στα 4 χρόνια το κατάστημα θα μεσολαβήσει απλά στην εταιρία.Στα πρώτα 2 χρόνια όμως(ή και παραπάνω αν δίνεται παραπάνω εγγύηση απο το καταστημα)είναι δική τους ευθύνη.Αν δεν υπάρχει ίδιο προιόν για αντικατάσταση δικαιούμαι να πάρω τα λεφτά μου πίσω στο ακέραιο!Και εννοώ τα χρήματα που γράφει η απόδειξη.Η εγγύηση που σου δίνει το κατάστημα με απλά λόγια είναι οτι σου ζητάω χ ευρώ για μια κάρτα και για 2 χρόνια το λιγότερο θα λειτουργεί άψογα και βάσει των προδιαγραφών της.Αν κάτι δεν πάει καλά τότε θα σου την αντικαταστήσω με μια ίδια.Αν δεν υπάρχει θα σου προτείνω κάποια αντίστοιχη ή καλύτερη την οποία αν θέλεις δέχεσαι αλλιώς σου δίνω τα χ ευρώ σου πίσω μετρητα,όπως μετρητα μου τα έδωσες!Ούτε πιστωτικά ούτε τίποτα!Δεν είσαι υποχρεωμένος εσύ να ξανακάνεις αγορά απο εμένα,εγώ θα σου δώσω τα χρήματα και εσύ θα κάνεις την επόμενη αγορά σου απο όπου θέλεις!Αυτό με το πιστωτικό είναι σαν  να πάω εγώ σε ένα κατάστημα να αγοράσω μια κάρτα και να του πώ μάγκα αντι για 300 ευρώ έλα να σου κάνω service στο αυτοκίνητο στο μαγαζί μου και είμαστε οκ.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...