Zus Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Εμένα με 100% μου φαίνονται πολύ μικρά όλα και το άφησα στο 125%. Μήπως εννοείς ότι έκανες το αντίθετο?
giorgos147 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Όχι, στο 100% το πήγα. Ήδη τις συνήθισα και πλέον το 1080 μου φαίνεται αρχαίο. Βέβαια, άρχισαν τα "προβλήματα". Καθώς έκανα τη δουλειά μου, και κάτα τύχη είχα βάλει FullScreen, έτυχα σε λευκή σελίδα. Εκεί, λοιπόν, το μάτι μου έπεσε σε δύο πράγματα. Τα παραθέτω μέσα στο Spoiler. Το ένα είναι μία λευκή κουκίδα (φαίνεται μόνο στο λευκό! Σε μαύρο ή σκούρα χρώματα δεν φαίνεται τόσο έντονα, για αυτό δεν την είχα προσέξει) και τέρμα αριστερά μία... τρίχα;! Και αυτή δε την είχα προσέξει διότι ακριβώς εκεί είναι η γραμμή εργασιών των Windows, οπότε φάνηκε στο Full Screen. Τώρα, τι κάνω; Σκέφτομαι να στείλω άμεσα mail στη Dell εδώ πέρα. Edit: Τους έστειλα mail με τις πάραπάνω εικόνες, tracking ημέρας παραλαβής (προχθές παρέλαβα!!), απόδειξη. Άντε να δούμε τώρα. Άλλη δουλειά δεν είχα, να τρέχω τώρα με αντικαταστάσεις (που ελπίζω ότι θα κάνουν, αν οχι για το πιξελ, αλλά για τη τρίχα!). Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2016 από giorgos147
firepc Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Απο κομωτηριο την πηρες? Παλια σε μια οθονη που ειχα παρει ειχε μεσα μια αραχνη και εκοβε βολτες 1
giorgos147 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Θα απαντήσω σοβαρά. Από Computeruniverse.com Άσε. Βλέπω αρχικά το πίξελ. Όχι λέω ρε γαμώτο. Δε μπορεί. Τέλος πάντων, λέω. Θα μιλήσω με την Dell και βλέπουμε. Γυρίζω λίγο τα μάτια μου και βλέπω τη τρίχα. Εκεί ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Και όλα αυτά επειδή έτυχε να βάλω full screen και έτυχε το full screen να είναι κυρίως λευκό. Τόσο άτυχος;
featherbrain Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Θα απαντήσω σοβαρά. Από Computeruniverse.com Άσε. Βλέπω αρχικά το πίξελ. Όχι λέω ρε γαμώτο. Δε μπορεί. Τέλος πάντων, λέω. Θα μιλήσω με την Dell και βλέπουμε. Γυρίζω λίγο τα μάτια μου και βλέπω τη τρίχα. Εκεί ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Και όλα αυτά επειδή έτυχε να βάλω full screen και έτυχε το full screen να είναι κυρίως λευκό. Τόσο άτυχος; Εγώ θα έλεγα τυχερός μέσα στην ατυχία σου που έβαλες το fullscreen και το πρόσεξες αμέσως. Σκέψου να είχε περάσει πόσος καιρός? 1
giorgos147 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Ξέρουμε η Dell τι τρόπο αντικατάστασης έχει; Έρχονται, τη παίρνουν, τη τσεκάρουν και μετά στην αλλάζουν; Τι γίνεται; Ή από τη στιγμή που έστειλα φωτογραφίες είναι πιο εύκολη η αντικατάσταση; Π.χ. στην Logitech με κάτι ακουστικά, έστειλαν άμεσα καινούρια χωρίς να χρειαστεί να πάρουν πίσω τα ελαττωματικά. Δε λέω να κρατήσω την οθόνη, φυσικά. Λέω μήπως σου φέρνουν άμεσα νέα (και όχι ανακατασκευασμένη φυσικά!) και απλά παραλαμβάνουν τη παλιά. Στη πιο δύσκολη εποχή με πετυχαίνουν. Για αυτό ξενέρωσα. Φυσικά "χαίρομαι" που πέτυχα το πρόβλημα τόσο νωρίς και ειδικά μέσα στο 7ημερο, αν και δε ξέρω αν μπορεί αυτό να θεωρηθεί DOA.
bazzil Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Παίρνεις τηλέφωνο στην Dell οι οποίοι θα σου ζητήσουν να στείλεις φωτογραφίες. Μετά θα σου πουν πως σε 2 ημέρες θα έρθει μεταφορέας με την νέα οθόνη. Πακετάρεις την παλιά με τα καλώδια της και παραλαμβάνει την νέα. Πριν φύγει ο μεταφορέας κάνε ένα έλεγχο την νέα οθόνη 2
giorgos147 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Μάλιστα! Σε ευχαριστώ πολύ bazzil. Τουλάχιστον φαίνεται να έχει εύκολη διαδικασία! Τώρα, βέβαια, κοιτάω την άλλη από άκρη σε άκρη μήπως βρω κάνα ψεγάδι και σε εκείνη.
bazzil Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Ναι εγώ όταν τους χρειάστηκα μέσα σε δυο ημέρες είχα την νέα οθόνη. Σ' αυτό το θέμα η Dell είναι άψογη 1
The Great George Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά τι να λέμε τώρα στα monitor και στο Support η Dell σκίζει!!!
giorgos147 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Κακά τα νέα. Έστειλα, όπως είχα πει, την Παρασκευή mail στη Dell. Με κάλεσε σήμερα δύο φορές εκπρόσωπός τους, όμως επειδή έβλεπα "Γαλλία" δεν περίμενα ότι θα είναι από την Dell. Αφού δεν απαντούσα, μου έστειλε e-Mail να καλέσω τα εδώ κεντρικά τους. Αφού κάλεσα και συνεννοήθηκα με τον υπάλληλο, τον ρώτησα τι γίνεται. Μου ανέφερε ότι ακόμη δεν μπορεί να μου πει, αφού πρώτα πρέπει να δει φωτογραφίες. Του έδωσα στοιχεία επικοινωνίας και κανονίσαμε να του στείλω mail με φωτογραφίες. Για καλή μου τύχη, με το που έκλεισα το τηλέφωνο, με κάλεσαν πάλι από τη Γαλλία. Αφού τους είπα ότι μόλις μίλησα με τα εδώ κεντρικά και του είπα ότι περιμένουν φωτογραφίες, ζήτησε το Service Tag της οθόνης και μου είπε θα τις περάσει εκείνος, αφού ήδη τις έχει λάβει από το mail της Παρασκευής. Μη τα πολυλογώ, τον ρώτησα και εκείνον τι γίνεται και μου είπε πως "επειδή η οθόνη είναι από το εξωτερικό, μόνο επισκευή της στην Ελλάδα, δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούρια". Φυσικά, του ανέφερα ότι η οθόνη δεν έχει κλείσει εβδομάδα. Σε εκείνο το σημείο μου είπε να μιλήσω με το κατάστημα. Του είπα βέβαια για τα μεταφορικά. Φυσικά ο άνθρωπος δεν γνώριζε τι γίνεται και κάτι ανέφερε για DOA 30 ημερών και, πριν κλείσουμε, ανέφερε την λέξη αντικατάσταση (όχι επισκευή), αλλά δεν συγκράτησα τι ακριβώς είπε. Και κάπου εδώ ξεκινάει, μου φαίνεται, γολγοθάς. Έστειλα mail και στο κατάστημα οι οποίοι ελπίζω ότι θα απαντήσουν σύντομα. Άντε να δούμε. Να ήταν και κάνα απλό πρόβλημα, αλλά ρε παιδιά τρίχα έχει μέσα. Ούτε καν ένα καμένο πίξελ να πω "εντάξει, ακολουθούν συγκεκριμένες τακτικές", αλλά όχι και τρίχα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά.
La_MoRt Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Για αυτό εγώ δεν εμπιστεύομαι να αγοράσω από έξω και προτιμώ έστω να πληρώσω κάτι παραπάνω. Όσο αναφορά τη Dell μη σε ανησυχεί για το πως θα αντιμετωπίσουν τη κατάσταση, οι άνθρωποι είναι ασύλληπτοι στο πόσο καλό support έχουν και αυτό μπορώ να στο διαβεβαιώσω από πρώτο χέρι. Πάντως με τις οθόνες είναι ένα θέμα είναι η αλήθεια, εγώ τη δικιά μου την άλλαξα 2 φορές. Τη μια καμένο πίξελ και κάτι σα σκουπιδάκι στο εσωτερικό και τη δεύτερη πάλι καμένο πίξελ. Υπομονή και καλά ξεμπερδέματα.
Zergoulini Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Την εχεις αγορασει απο Ελλαδα? Επιδει την ειχα πατησει και εγω ετσι (την ειχα αγορασει απο skroutzoμαγαζο) οταν την ειχα παραλαβει ειχε ενα μικρο σκουπιδακι μεσα. Ειχα μιλησει και εγω με Dell και μου ζητησανε το Serial. Οταν τους το ειπα μου ειπανε οτι ειναι αγορασμενη απο Γερμανια (παραλληλη εισαγωγη βλεπεις) μου ειπανε να μιλησω με το καταστημα οπου την αγορασα και οτι η Dell αναλαμβανει μονο οποιες κανει εισαγωγη η Dell της Ελλαδας. Το καλο ειναι οτι το καταστημα ηταν αψογο και οχι μονο μου την αντικαταστησανε αλλα μου αφησανε να κρατησω αυτη ως εχει, μεχρι να παραλαβουνε καινουριες οθονες. Μπραβο τους παντως. Ευχομαι να εχεις την ιδια καταληξη με μενα.
bazzil Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ απο Γερμανία που αγόρασα την U2410 δεν είχα θέμα με την αντικατάσταση. Μάλιστα επειδή η αντικατάσταση έγινε προς το τέλος της εγγύησης μου έστειλαν την U2413
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα