Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας , απο τις 9/01/15 εχω παρει το Razer Naga MMOG 2014 απο τα Public . Το αγορασα δυστηχως ελλατοματικο και δεν το ειχα καταλαβει , μετα απο 3 εβδομαδες που το καταλαβα το εστειλα ταχυδρομικος στα public ταχυδρομικος . Μεχρι τωρα το εχω παραλαβει 5-6 φορες και ειναι ακομη χαλασμενο και μου λεει ο τεχνικος απο το καταστημα ολο δικαιολογιες , την μια οτι εχει πολυ κοσμο , οτι το "εφτιαξαν" και θα μου το στειλουν  και οτι θα πα με παρει τηλεφωνο αργοτερα ( ποτέ ) ή οτι η αντιπροσωπια δεν βρισκει κανενα πρόβλημα  και το επιστρεφουν , το θεμα ειναι οτι εχω πληρωσει 80 ευρω και δεν μου δινουν ουτε καινουργιο καθως δεν το εγκρινει η αντιπροσωποια . Εχω κουραστει  πραγματικα ! Επισης οταν μου το επιστρεφουν η βαση του ποντικιου ειναι σαν να το εχουν ριξει κατω και εχει παραμορφοθει σε ενα σημειο καθως το πλαστικο εχει ξεκολισει... Πριν μια εβδομαδα μου ειπαν οτι θα μου δοσουν καινουργιο ή να παρω με τα 80 ευρω κατι αλλο και τωρα μου λενε οτι το "εφτιαξαν" τελικα και το δοκιμασαν οτι δουλευει μια χαρα .... Το προβλημα του ποντικιου ειναι ο sensor , εχω διαβασει οτι πολλοι ειχα αυτο το προβλημα αλλα η αντιπροσωποια της razer στην Ελλαδα  δεν βρισκει τιποτα. Μπορω να κανω κατι για αυτην την απαραδεκτη κατασταση ? Εχω κουραστει να παιρνω τηλεφωνα καθε μερα σε αυτους ...

Δημοσ.

κανε ενα τηλεφωνο εδω να δεις τι θα σου πει το service της razer στην ελλαδα 

Στοιχεία επικοινωνίας 

Zegetron Α.Ε. 
Βασ. Γεωργίου 35, 152 32, Χαλάνδρι - Αθήνα 
Τηλ. : 210 68 56 000, 211 18 09 600 
Fax. : 210 68 55 862 

Δημοσ.

Θα το πω οσο πιο ευγενικα μπορω γιατι κυριολεκτικα και εγω εχω κουραστεί προσωπικα να βλεπω τοσο κοσμο που τους εμπιστευεται να χρυσοπληρωνει προιοντα τα οποια κατασκευαστικα είναι της πλακας και το service αθλιο.

 

Και βλεπω και το ωραιο ντουετο public και Razer.

 

Εχει γεμισει το διαδικτυο από τα πρόβλημα της Razer ειδικα στα ποντικια,αλλα το marketing και κυριως η διαφημιση είναι τοσο ισχυρα που εχουν κανει μια εταιρια για σφαλιαρες να είναι πρωτο ονομα.

 

Φιλε μου παρε το ποντικι και ότι χαρτια σου ειχαν δωσει από τις επιστροφες του ποντικιου και αν χρειαστεί να φωνάξεις ή να ζητήσεις τον υπευθυνο να απαιτησεις πιστωτικο και να αγορασει οποιο gaming ποντικι Logitech από το Public.

 

Είναι η μονη εταιρια που και δινει την μεγαλυτερη εγγυηση στο χωρο με 3 χρονια εγγυηση(στα περισσοτερα μοντελα)και εχει service αξιο αναφορας που σε αντιμετωπίζουμε πραγματικα με σεβασμο σαν πελατη.

 

Οσο για την razer επρεπε να εβλεπε ο κοσμος τι γινοταν παλια που εδινε μολις 1 χρονο εγγυηση τι κραξιμο που ειχε φαει. Και παντα τα ιδια προβλήματα double click,να σταματάει να λειτουργει το δεξι κλικ,προβληματα με το Synapse και παει λεγοντας(εχω και σουβενίρ ένα naga molten ενός φιλου που του σταματησε να του λειτουργει το δεξι κλικ αλλα δυστηχως το ανοιξε προσπαθώντας να το φτιαξει και εχασε την εγγυηση).

 

Οσο για την Zegetron και Razer πριν λιγους μηνες συμφορουμιτης ειχε πρόβλημα(ή μαλλον πολλα προβλήματα με το γνωστο και πανακριβο Razer Ouroboros).Και φυσικα ενώ επρεπε να του γινει αλλαγη του ποντικιου ή εστω να του κοπει πιστωτικο,τον πεδευανε δεν ξερω και γω ποσο καιρο,απλα για να του πουνε στο τελος ότι τελικα θα του κοψουν πιστωτικο,αφου ειχε ηδη αγορασει άλλο ποντικι(γιατι προφανως ηθελε να χρησιμοποιησει τον υπολογιστη) http://www.insomnia.gr/topic/559124-razer-ouroboros-εμπειρίες-επιστολή-για-προβλήματα/page-1?hl=razer ouroboros


Γεια σας , απο τις 9/01/15 εχω παρει το Razer Naga MMOG 2014 απο τα Public . Το αγορασα δυστηχως ελλατοματικο και δεν το ειχα καταλαβει , μετα απο 3 εβδομαδες που το καταλαβα το εστειλα ταχυδρομικος στα public ταχυδρομικος . Μεχρι τωρα το εχω παραλαβει 5-6 φορες και ειναι ακομη χαλασμενο και μου λεει ο τεχνικος απο το καταστημα ολο δικαιολογιες , την μια οτι εχει πολυ κοσμο , οτι το "εφτιαξαν" και θα μου το στειλουν  και οτι θα πα με παρει τηλεφωνο αργοτερα ( ποτέ ) ή οτι η αντιπροσωπια δεν βρισκει κανενα πρόβλημα  και το επιστρεφουν , το θεμα ειναι οτι εχω πληρωσει 80 ευρω και δεν μου δινουν ουτε καινουργιο καθως δεν το εγκρινει η αντιπροσωποια . Εχω κουραστει  πραγματικα ! Επισης οταν μου το επιστρεφουν η βαση του ποντικιου ειναι σαν να το εχουν ριξει κατω και εχει παραμορφοθει σε ενα σημειο καθως το πλαστικο εχει ξεκολισει... Πριν μια εβδομαδα μου ειπαν οτι θα μου δοσουν καινουργιο ή να παρω με τα 80 ευρω κατι αλλο και τωρα μου λενε οτι το "εφτιαξαν" τελικα και το δοκιμασαν οτι δουλευει μια χαρα .... Το προβλημα του ποντικιου ειναι ο sensor , εχω διαβασει οτι πολλοι ειχα αυτο το προβλημα αλλα η αντιπροσωποια της razer στην Ελλαδα  δεν βρισκει τιποτα. Μπορω να κανω κατι για αυτην την απαραδεκτη κατασταση ? Εχω κουραστει να παιρνω τηλεφωνα καθε μερα σε αυτους ...

Τωρα αν ελεγα τιποτα για τα παραπανω του τεχνικου μερικοι θα με λεγανε κακο και ότι μπορει να εχει τέτοιες οδηγιες από το public,πιεσεις κλπ αλλα κατσε κοροιδο Ελληνα χρυσοπληρωσε το ποντικι για να εχεις τετοια εξυπηρετηση.

 

Καλα το public εγω προσωπικα μονο για κανενα βιβλιο ή για βολτα οποτε βαριέμαι το γνωριζω/πηγαινω εδώ και καιρο. Και οι τιμες του είναι το λιγοτερο αθλιες,και το service του ότι να ναι και εγγυήσεις δινει λιγοτερες από τις προβλεπόμενες(και τρεχα εσυ ο ιδιος μετα να στελνεις το προιον για service στην εταιρια με δικα σου μεταφορικα)και αλλα ωραια.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε πρόκειται να βγάλεις άκρη με τα τηλέφωνα εύκολα,μάλλον θα πρέπει να κάνεις το κόπο και να πας από το κατάστημα με τις αποδείξεις αποστολής του ποντικιού στο κατάστημα και να απαιτήσεις να κοπεί πιστωτικό ή έστω να σου αλλάξουν το ποντίκι με ένα καινούριο. Συμφωνώ και με το παραπάνω σε αυτά που σου είπε ο από πάνω. Κάντε μια έρευνα πριν δώσετε ένα αξιόλογο ποσό και μετά δώστε το... Το διαδίκτυο βρωμάει από ποστ με προβλήματα σε περιφερειακά της Razer και σε διάφορα μοντέλα που σημαίνει ότι η εταιρεία πουλάει απλά όνομα!!!

Δημοσ.
κάτι τέτοια thread έπρεπε να έχουν δικια τους κατηγορια, να τα βλέπει ο κόσμος και κρατάει τις απόστασης που αρμόζει από τις ανάλογες εταιρίες.. 

 

αν και δεν θα μου φαίνονταν περίεργο αν τίποτα fanboy τις razer έφτιαχναν ψεύτικα account λέγοντας ότι η logitech/steelseries/corsair τους έδωσαν χαλασμένα ποντίκια και δεν τους τα φτιάχνουν ούτε με εγγύηση..

 

όπου και να γίνει αυτό ακόμα και τότε ο καθένας θα έχει πλέον φόβους σε αυτό το θέμα και θα ψάχνετε λίγο περισσότερο για το τι είναι καλο και τι δεν είναι..
Δημοσ.

Λοιπον , το ποντικι εφτασε σημερα , Ειχε ενα προβλημα που καθε 1 ωρα για λιγα δευτερα δεν λειτουργουσε ... αυτο το εφτιαξαν , Δεν εφτιαξαν ομως που καθε 30 λεπτα το ποντικι οταν το σηκωνω πεταγετε ο κερσορας προς τα κατω χωρις λογο ..... Το θεμα ειναι οτι το πιο κοντινο καταστημα public ειναι 50 χιλιομετρα απο εμενα και φοβαμαι οτι αμα παω εκει θα μου πουνε παλι τα ιδια και τζαμπα ο κοπος ...Το service στην Ελλαδα θα μου πει μονο πηγαινε με αποδειξη στα Public ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...