nik-nikol Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Ερώτηση : για να ανεβάσω τα όρια στο LEUPOST πρέπει να φορτώσω (upload) το βιομετρικό του διαβατηρίου (δηλ. να σκανάρει το κιν. τηλέφωνο το ενσωματωμένο τσιπάκι που υπάρχει στην εξωτερική σελίδα του διαβατηρίου) Εκτελώ ως εξης : profil - Φορτωση βιομετρικού του διαβατηρίου - εισαγωγή στοιχείων διαβατηρίου (χώρα - Ημερομηνία λήξης - Ημερομηνία γέννησης ) - Συνέχεια ......... Μετά πάει στο Απενεργοποιημένες υπηρεσίες NFC ΟΧΙ - ΝΑΙ .......εδώ τι στην ευχή κάνω ?? Οτι και να πατήσω σε προχωράει στο --Τοποθετήστε το τηλέφωνο σας πάνω από το τσιπ του βιομετρικού διαβατηρίου .....το κάνω και αυτό και περιμένω να κάνει την ανάκτηση των 4 αρχειών , αλλά απλά περιμένω και δεν κάνει τίποτα!!! Κάποιος που το έχει κάνει ας με βοηθήσει εάν κάτι δεν εκτελώ σωστά ......(κάθε αρχή και δύσκολη). Παιδιά σας ευχαριστώ και μόνο που μπαίνετε στον κόπο να διαβάσετε την απορία μου. ---------------------------------------------------------------------------------------- Βρέθηκε η λύση..... με πήραν από LEUPOST τηλέφωνο χωρίς να έχω επικοινωνήσει εγώ πριν , πρέπει να παρακολουθούσαν τις προσπάθειες που έκανα !!!! και προσπάθησα 3 φορές ακόμα χωρίς επιτυχια... πάλι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε να προσπαθήσω μετά από 5 λεπτά. Ξανά για να ενεργοποιήσω το διαβατήριο πρώτη προσπάθεια ανεβάζει 2 αρχεία από τα 4 που είναι στο τσιπάκι του διαβατηριόυ , πάλι κόλλημα ....Δέυτερη προσπάθεια....και τσουπ όλα μια χαρά . Κάποια κολλήματα της εφαρμογής ήταν η αιτία της ταλαιπωριάς μου τις 2 προηγούμενες ημέρες. Ελπίζω να έκανα δουλειά γιατί δεν με πήραν ξανά πίσω τηλέφωνο. Αυτά......... Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2016 από nik-nikol Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andfree Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Μπορεί κάποιος να παραγγείλει την κάρτα και να στείλει αργότερα το πρώτο έμβασμα; Ή το πρώτο έμβασμα είναι υποχρεωτικό για να ολοκληρωθεί το verification; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Για να μπορέσεις να παραγγείλεις την κάρτα πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις τη διαδικασία που σου ζητάει με την πιστοποίηση του λογαριασμού σου. Αν έχεις τα κατάλληλα έγγραφα για να πιστοποιήσεις την ταυτότητά σου (αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο ή δίπλωμα) και τη διεύθυνσή σου (λογαριασμός ΔΕΚΟ τελευταίου 3μήνου στο όνομά σου κτλ.), τότε δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να στείλεις κάποιο έμβασμα. Θα σου στείλουν την κάρτα και με μηδενικό ποσό μέσα στο λογαριασμό σου. Αν δεν μπορείς να πιστοποιήσεις τη διεύθυνσή σου με κανένα έγγραφο, τότε υποχρεωτικά θα πρέπει να τους στείλεις έμβασμα από κάποιο λογαριασμό στον οποίο είσαι εσύ δικαιούχος και μετά θα σου στείλουν την κάρτα. Επίσης, αν θέλεις η κάρτα να σου έρθει με κούριερ για πιο γρήγορα (κόστος 10€), αντί για απλό ταχυδρομείο, τότε φυσικά πρέπει να βάλεις πρώτα το αντίστοιχο ποσό στο λογαριασμό σου και μετά θα σου την στείλουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andfree Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της πιστοποίησης & της παραγγελίας, εκτός από τα έγγραφα που πρέπει να ανεβάσω, πρέπει να συμπληρώσω και τα πεδία που φαίνονται στο συνημμένο. Μπορώ να αφήσω το ποσό μηδενικό; Και δε θα κληθώ να πληρώσω προμήθεια για έμβασμα, έστω και μηδενικό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Φίλε μου, τα έχεις μπερδέψει λίγο. Το ποσό που σου γράφει εκεί δεν μπορείς να το αλλάξεις με κάποιο τρόπο και είναι στάνταρ η χρέωση. Αν επιλέξεις να σου έρθει η κάρτα με απλό ταχυδρομείο (postal services) τότε δεν υπάρχει χρέωση και το ποσό είναι μηδενικό. Αν επιλέξεις να σου έρθει η κάρτα με κούριερ (courier services) τότε η χρέωση είναι 10 ευρώ. Προφανώς στην περίπτωσή σου έχεις επιλέξει το πρώτο και γι' αυτό σου εμφανίζεται μηδενικό ποσό, οπότε μπορείς κανονικά να παραγγείλεις την κάρτα και να ολοκληρωθεί αυτό το στάδιο. Από εκεί και πέρα, δεν έχει καμία σχέση η προμήθεια του εμβάσματος που έγραψες παραπάνω με την περίπτωση αυτή. Δεν στέλνεις έμβασμα μέσα από τη σελίδα της LeuPay για να βάλεις λεφτά στο λογαριασμό σου. Τα εμβάσματα στέλνονται από το web banking των ελληνικών τραπεζών (σε όποια έχεις λογαριασμό) και σε αυτές τις περιπτώσεις η χρέωση/προμήθεια είναι 1 ευρώ για όποιο ποσό κι αν στείλεις. Άρα, ακόμα και στο υποθετικό σενάριο που ήθελες να σου στείλουν την κάρτα με κούριερ (χρέωση 10 ευρώ), θα έπρεπε να στείλεις στο LeuPay λογαριασμό σου μέσα από το web banking της ελληνικής τράπεζας τουλάχιστον 10 ευρώ (+1 ευρώ η προμήθεια της ελληνικής τράπεζας) και όταν θα έμπαιναν τα λεφτά στο λογαριασμό της LeuPay (μετά από 1-2 εργάσιμες μέρες) θα μπορούσες να ολοκληρώσεις την παραγγελία της κάρτας. Τώρα που επέλεξες απλό ταχυδρομείο δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο. Ολοκλήρωσε την παραγγελία και περίμενε υπομονετικά να σου έρθει η κάρτα για να την ενεργοποιήσεις και να πιστοποιηθεί οριστικά ο LeuPay λογαριασμός σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andfree Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Λίγο περίεργο, γιατί η επιλογή τρόπου αποστολής ήταν παρακάτω. Άφησα μηδενικό το ποσό, στη συνέχεια επέλεξα απλό ταχυδρομείο και ολοκλήρωσα την παραγγελία. Τώρα με απασχολεί λίγο ότι στο “Review for LeuPay Account Verification” που μπορώ να δω και τα έγγραφα που ανέβασα, το αποδεικτικό διεύθυνσης φαίνεται ως ενεργός σύνδεσμος, αλλά για το αποδεικτικό ταυτότητας βλέπω μόνο το όνομα του αρχείου χωρίς ενεργό σύνδεσμο. Φοβάμαι, λοιπόν, μήπως δεν μπορούν να το κατεβάσουν από την τράπεζα και καθυστερήσει περισσότερο η όλη διαδικασία. Όσο για το αποδεικτικό διεύθυνσης, που είναι στοιχεία λογαριασμού ελληνικής τράπεζας από web banking, με απασχολεί που είναι στα ελληνικά. Άλλα μάλλον τώρα μόνο να περιμένω μπορώ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τη βοήθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panicx Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 @antikinsor σου ηρθε η καρτα? εγω κοντευω 2 βδομαδες κ τιποτα ακομη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Τώρα με απασχολεί λίγο ότι στο “Review for LeuPay Account Verification” που μπορώ να δω και τα έγγραφα που ανέβασα, το αποδεικτικό διεύθυνσης φαίνεται ως ενεργός σύνδεσμος, αλλά για το αποδεικτικό ταυτότητας βλέπω μόνο το όνομα του αρχείου χωρίς ενεργό σύνδεσμο. Φοβάμαι, λοιπόν, μήπως δεν μπορούν να το κατεβάσουν από την τράπεζα και καθυστερήσει περισσότερο η όλη διαδικασία. Όσο για το αποδεικτικό διεύθυνσης, που είναι στοιχεία λογαριασμού ελληνικής τράπεζας από web banking, με απασχολεί που είναι στα ελληνικά. Έτσι φαίνονταν και σε εμένα τα έγγραφα -το ένα με ενεργό λινκ και το άλλο όχι- και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Κι εγώ έστειλα λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας που προφανώς ήταν στα Ελληνικά και επίσης δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. @antikinsor σου ηρθε η καρτα? εγω κοντευω 2 βδομαδες κ τιποτα ακομη... Νωρίς είναι ακόμα. Κάνει ως και λίγο πάνω από 3 εβδομάδες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εχω στειλει ενα εμβασμα ενα ποσο στο leupay λογαριασμο μου. Το ποσο αυτο γινεται να το στειλω στην revolut μου; και αν ναι τι εξοδα εχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfeios Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Πριν ένα μηνα δημιουργησα λογαριασμό στο Site: Leupay Την επόμενη μέρα δημιουργησα λογαριασμό στο Site: Leupost μέσω της Site: εφαρμογής Και στο Leupay και στο Leupost πρόσθεσα με επιτυχία μια πιστωτική κάρτα mastercard της AlphaBank. με την καρτα αυτή αναίβασα μια φορα χρηματα στο Leupay και 4 φορες στο Leupost χρήματα, ευκολα, γρηγορα και με σχετικά μηκρό κόστος (0,50€ καθε φορά) Εκανα και φόρτιση της εικονικής καρτας Leupost και απο τον Leupay λογαριασμό μου χωρις κόστος Πρόσθεσα ευκολα και γρηγορα την εικονική καρτα της leupost στον λογαριασμό μου στο paypal και εκανα περιπου δεκα αγορες (μικροποσά), χωρις κανενα πρόβλημα. Εχω παραγγειλει την φυσική καρτα απο το leupay και περιμενω να την παραλαβω για να κανω activation Ο λογαριασμός μου ειναι σε κατασταση basic. Πριν λίγες μερες θελησα να προσθεσω μια νεα πιστωτική ή χρεωστική καρτα για τροφοδότηση του λογαριασμου leupay και της εικονικής καρτας leupost Εκανα 3-4 αποτυχημενες προσπαθειες να προσθεσω νεα καρτα και μετα εμφανιζει το μηνυμα οτι εχω υπερβει τον μεγιστο αριθμό συνδεδεμενων καρτων. Με τα πολυ φτωχα μου αγγλικα εστειλα mail στο [email protected] γραφοντας: Storing new card - unsuccessful! -------------------------------- The operation was not successful. You have reached the maximum number of stored cards! I want to add a new card to my account. I have added only a card. Please help me. Η απαντηση τους ήταν η παρακάτω: Dear Mr. T****AS, We would like to thank you for choosing LeuPay services. Please be informed that the maximum number of linked cards is 2 while your account is on status Basic. After your account is on status Standard you will be able to link up to 5 cards. The limit counts all cards, linked to the account regardless of their status, including the deleted ones. In order to fund your LeuPay account, you could link and verify the same card / cards that you previously linked and deleted. If you need further assistance, please, do not hesitate to contact us. Best regards, LeuPay Team Customer Support Μετράει και τις διαγραμμενες καρτες και δεν σε αφηνει να προσθεσεις πανω απο 2 σε basic λογαριασμό. Με την βοήθεια του φίλου Site: antikinsor ( μου συνεταξε το μηνυμα στα αγγλικα και τον ευχαριστω και απο εδω) έστειλα την απαντηση μου ζητωντας να μου διαγραψουν τις επιλεον καρτες ωστε να μπορεσω να προσθεσω νεα. Δηλαδη να αφαιρεσουν απο τη μνημη τις καρτες που δεν συνδεθηκαν. Εστειλα το παρακατω mail Hi support team, I want to register 2 different cards, so that i can easily fund my leupost account, but there is a problem. Here in Greece we have Capital Controls and i don't know which of my cards will pass or fail the registration procedure. So i made some tries. My first card (5100********5009) registered ok , but the second one (xxxxxx) failed. When i tried to register a third card instead of the failed second one, i got an error message that the limit of the 2 cards has exceeded. Then, i deleted my second card from the stored ones and tried again, but i got the same error message. Well, i think it's a bug, because even i deleted the second card, the system reacts like it is still stored and i can't replace it. So, can you please erase the stored card (any other card except5100********5009) from the system, so that i can register a new one? Regards, Και πάλι η απαντηση τους ηταν σχεδον ιδια. Η παρακατω: Dear Mr. T****AS,Please be informed that the limit counts all cards, linked to the accountregardless of their status, including the deleted ones. In order to fund youraccount, you could link and verify the same card that you previously linked anddeleted.Please be informed that the maximum number of linked cards is 2 while youraccount is on status Basic. After your account is on status Standard you willbe able to link up to 5 cardsIf you need further assistance, please, do not hesitate to contact us.Best regards,LeuPay TeamCustomer Support Εγω το αφηνω εδω το θεμα, εχω μια καρτα προσθεσει, κανω τη δουλεια μου και με αυτη. Αλλα αν ενας προσπθησει να προσθεσει καρτα και κανει δυο φορες λαθος στον αριθμό ή οι καρτες του δεν περασουν λογω capital control, τοτε τι γινεται ; Τερμα ο λογαριασμός του ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Τώρα με απασχολεί λίγο ότι στο “Review for LeuPay Account Verification” που μπορώ να δω και τα έγγραφα που ανέβασα, το αποδεικτικό διεύθυνσης φαίνεται ως ενεργός σύνδεσμος, αλλά για το αποδεικτικό ταυτότητας βλέπω μόνο το όνομα του αρχείου χωρίς ενεργό σύνδεσμο. Φοβάμαι, λοιπόν, μήπως δεν μπορούν να το κατεβάσουν από την τράπεζα και καθυστερήσει περισσότερο η όλη διαδικασία. Όσο για το αποδεικτικό διεύθυνσης, που είναι στοιχεία λογαριασμού ελληνικής τράπεζας από web banking, με απασχολεί που είναι στα ελληνικά. Μην σε απασχολεί. Σε όλους το ίδιο έχει συμβεί. Μόνο το αποδεικτικό διεύθυνσης παραμένει ενεργό link. Το επιβεβαιώνω κι εγώ. Από εκεί και πέρα, όλα τα αποδεικτικά διεύθυνσης που μπορούμε να στείλουμε εμείς (συνήθως οι περισσότεροι στέλνουν λογαριασμό ΔΕΚΟ), είναι προφανώς γραμμένα στα ελληνικά, οπότε ούτε και σ' αυτό το θέμα δεν υπάρχει πρόβλημα. @antikinsor σου ηρθε η καρτα? εγω κοντευω 2 βδομαδες κ τιποτα ακομη... Σιγά μην μου ήρθε. Έκλεισα 1 μήνα και ακόμα η κάρτα είναι άφαντη... Προφανώς έρχεται οδικώς και επειδή έπεσα στην περίπτωση με τα μπλόκα των αγροτών, μάλλον είχε κολλήσει στον Προμαχώνα. Κι από Κίνα να την είχα παραγγείλει, τώρα θα την είχα πάρει! Καλού - κακού τους έστειλα 1 e-mail μήπως και υπάρχει tracking number να δούμε που βρίσκεται και μου απάντησαν ότι ο συνηθισμένος χρόνος παραλαβής είναι 20 εργάσιμες μέρες. Αν είχα ξεκινήσει πριν 1 μήνα με τα πόδια, σίγουρα θα είχα φτάσει στη Μάλτα τώρα και θα είχα παραλάβει από μόνος μου Μου αρέσει που βοηθάω συνέχεια στο παρόν topic και στην ουσία δεν έχω κάνει ούτε μία συναλλαγή. Θα κάτσει στραβή στο τέλος με το λογαριασμό και την κάρτα μου (επίτηδες το λέω για να ξορκίσω το κακό ) και θα εξαφανιστώ από προσώπου γης... Εχω στειλει ενα εμβασμα ενα ποσο στο leupay λογαριασμο μου. Το ποσο αυτο γινεται να το στειλω στην revolut μου; και αν ναι τι εξοδα εχει; Μέσα από τη Revolut εφαρμογή θα επιλέξεις Top Up by Card, θα βάλεις τα στοιχεία της LeuPay κάρτας σου και θα μεταφέρεις αμέσως και εντελώς δωρεάν ό,τι ποσό θέλεις. Εγω το αφηνω εδω το θεμα, εχω μια καρτα προσθεσει, κανω τη δουλεια μου και με αυτη. Αλλα αν ενας προσπθησει να προσθεσει καρτα και κανει δυο φορες λαθος στον αριθμό ή οι καρτες του δεν περασουν λογω capital control, τοτε τι γινεται; Τερμα ο λογαριασμός του; Όπως σου έγραψα και στο μήνυμα, εμένα δεν μου άρεσε που δεν υπήρχε η επιλογή οριστικής διαγραφής κάποιας κάρτας από το σύστημα. Μακάρι να γίνεται και να έπεσες σε "βαριεστημένο" υπάλληλο. Δεν ξέρω τι να πω... Αν γνωρίζει κάποιος άλλος, αν τελικά υπάρχει τέτοια επιλογή από το support τους ή όχι, ας το γράψει στο παρόν topic. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfeios Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Όπως σου έγραψα και στο μήνυμα, εμένα δεν μου άρεσε που δεν υπήρχε η επιλογή οριστικής διαγραφής κάποιας κάρτας από το σύστημα. Μακάρι να γίνεται και να έπεσες σε "βαριεστημένο" υπάλληλο. Δεν ξέρω τι να πω... Αν γνωρίζει κάποιος άλλος, αν τελικά υπάρχει τέτοια επιλογή από το support τους ή όχι, ας το γράψει στο παρόν topic. Αν θελεις να το συνεχισουμε, εγω ειμαι μαζι σου. Απλα "γραψε" απάντηση ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εγώ λέω να μην το κουράσουμε περισσότερο στέλνοντας για τρίτη φορά το ίδιο πράγμα, έστω και με διαφορετική διατύπωση. Θεωρώ, ότι πάλι την ίδια απάντηση θα πάρεις. Γι' αυτό ρώτησα αν έχει κάποιος άλλος φίλος παρόμοια εμπειρία που να του απάντησαν ή να συνέβη κάτι διαφορετικό. Πιο πολύ για να μου φύγει η περιέργεια, γιατί μου φάνηκε κάπως περίεργη η απάντησή τους. Κι εν τέλει, τώρα που το ξανασκέφτομαι καλύτερα, αν τους πεις τι γίνεται σε λογαριασμό LeuPost που έχει μόνο 2 θέσεις και καμία κάρτα δεν περνάει, πιο πιθανό το βλέπω να σου πουν να ανοίξεις νέο λογαριασμό (έτσι κι αλλιώς virtual είναι), παρά να επέμβουν στο σύστημα. Ο LeuPay λογαριασμός έτσι κι αλλιώς έχει 5 θέσεις μόλις γίνει standard, οπότε υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη άνεση, ακόμα και για λάθη στη σύνδεση καρτών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfeios Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εγώ λέω να μην το κουράσουμε περισσότερο στέλνοντας για τρίτη φορά το ίδιο πράγμα, έστω και με διαφορετική διατύπωση. Θεωρώ, ότι πάλι την ίδια απάντηση θα πάρεις. Γι' αυτό ρώτησα αν έχει κάποιος άλλος φίλος παρόμοια εμπειρία που να του απάντησαν ή να συνέβη κάτι διαφορετικό. Πιο πολύ για να μου φύγει η περιέργεια, γιατί μου φάνηκε κάπως περίεργη η απάντησή τους. Κι εν τέλει, τώρα που το ξανασκέφτομαι καλύτερα, αν τους πεις τι γίνεται σε λογαριασμό LeuPost που έχει μόνο 2 θέσεις και καμία κάρτα δεν περνάει, πιο πιθανό το βλέπω να σου πουν να ανοίξεις νέο λογαριασμό (έτσι κι αλλιώς virtual είναι), παρά να επέμβουν στο σύστημα. Ο LeuPay λογαριασμός έτσι κι αλλιώς έχει 5 θέσεις μόλις γίνει standard, οπότε υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη άνεση, ακόμα και για λάθη στη σύνδεση καρτών. Συμφωνω ..... Σε δικαρτο κινητό λες να ανοιγει και δευτερος λογαριασμός με τον αλλο αριθμο τηλεφωνου ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antikinsor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δεν έχω βάλει την εφαρμογή για να ξέρω. Αν σου παρέχει τη δυνατότητα να κάνεις logout/login (αποσύνδεση/σύνδεση) ορίζοντας διαφορετικά στοιχεία και άρα να κάνεις νέα εγγραφή με διαφορετικό κινητό, δεν βλέπω το λόγο να μην γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα