flogerakos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Στις 28/09 αγόρασα την τηλεόραση LG 43LF630V LED SMART TV στα 524 euro. Είμαστε από μετακόμιση σε αλλη περιοχή της Ελλάδος κ καινούριο σπίτι κ δεν την χρησιμοποιησαμε εξ' αρχης.Την τοποθετήσαμε σε λειτουργιά τέλη Οκτωβρίου. Εκ πρώτης δεν παρατηρήσαμε κάτι. Στην πορεία, καθώς ξεκινήσαμε να παρακολουθουμε τηλεόραση και ταινίες γενικότερα παρατηρήσαμε 2 λεύκες γραμμές στο κατω κ στο πανω μερος της τηλεόρασης. Οταν κάποιος το δει με την πρώτη ματια δεν αντιλαμβανεται κατι. Οταν όμως μπει το μαύρο, κόκκινο κ μπλε χώμα εκει γίνετε ο χαμός. Φαίνονται πεντακάθαρα. Σε γρήγορη κινηση επίσης αντιλαμβανομαστε οτι το panel ειναι γεμάτο σκιες. Δεν ειναι ευκολο να το αποθανατίσει ο φακός του κινητού αλλα εδω θα δειτε μια προσπάθεια μου: Με την άψογη επικοινωνια μου με την LG Electronics Greece, άμεσα μου έστειλαν να την παραλάβει ο αντιπρόσωπος - τεχνικός της περιοχής. Ο τεχνικός ηταν σωστός κ συνεργάσιμος κ εκανε οτι μπορούσε για να με εξυπηρετήσει. Ομως με τα δείγματα που έστειλε στην LG και την περιγραφή του, η απάντηση ηταν πως ειναι "φυσιολογικό" και δεν μπορει να γινει κατι. Εχω δει σε φιλο την ιδια τηλεόραση στις 49 inches και δεν ειχε κατι τετοιο. Ειδα σε κατάστημα public την ιδια τηλεόραση και ηταν άψογη. Τι μπορω να κανω σε αυτη την περιπτωση? UPDATE: Να ενημερώσω πως και με τις φωτογραφίες τις δικές μου η LG δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημα μου κ ο κύριος Γ. Πέτρος ο οποίος ξαναμίλησα στην LG μου μίλησε κατά κάποιο τρόπο με υφακι κ μου ειπε πως εγώ μόνο κρίνω οτι εχει πρόβλημα η τηλεόραση μου, κ εγω δεν εχω τεχνικές γνώσεις για να μπορέσω να το κρινω αν υπάρχει πρόβλημα. Εχω κανει αμεσα καταγγελία στην γραμματια καταναλωτή, ο εξαιρετικά συνεργάσιμος τεχνικός της περιοχής εδω περα το εχει δει το πρόβλημα, το εχει αναφέρει στην LG, αλλα και εκείνον τον αγνοούν. Σε τοπικό κατάστημα Κοτσοβολος υπάρχει η ιδια τηλεόραση, την ελέγξα σε πολλά επίπεδα κ ειναι τέλεια, διχως να χει το παραμικρό. Τι προτείνεται να κάνω τώρα? Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2015 από flogerakos
graphist83 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Παρέθεσε παράπονα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και κοινοποίησε τους την επιστολή. (στην Ελληνική αντιπροσοπεια LG Electronics ) Κατά 90% θα σε καλύψουν. Αν πάρεις πιστωτικό πάρε άλλη TV.... Εγω ως επαγγελματιας και χρόνιος συνεργάτης ειχα θέματα μαζι τους και τα έλυσα μονο με την απειλή κατι τέτοιου.
girologos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Εμένα προχτές μια 32 άρα που είχα αγοράσει πριν ένα χρόνο ξαφνικά δεν άναβε καθόλου ..ήρθαν την πήραν και μετά από δυο Μέρες μου ανέφεραν ότι το ανταλλακτικό θα αργήσει και μου έδωσαν την επιλογή να πάω να πάρω μια καινούργια εντελώς Δωρεάν από το κατάστημα που την αγόρασα !!!!!
Razor333 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Δυστυχως οι τηλεορασεις της lg παρουσιαζουν εντονο αυτο το προβλημα, που πρακτικα σε σκοτεινες σκηνες δεν υπαρχει μαυρο στις γωνιες, αλλα και σε ολο το πανελ πολλες φορες. Η απαντηση της lg ειναι αυτη, αυτο μου ειπαν και εμενα, πατησα στο επρεπε να μου το πει ο πωλητης οτι ετσι ειναι αυτες οι τηλεορασεις και την ταισα πισω στο mediamarkt γιατι φυσικα δεν μου ανεφεραν τιποτα. Η πλακα ειναι οτι η τηλεοραση που ειχα πριν της toshiba αν και παλι edge led ηταν πολυ καλυτερη, καμια σχεση με τα χαλια της lg.
flogerakos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Να ενημερώσω πως και με τις φωτογραφίες τις δικές μου η LG δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημα μου κ ο κύριος Γ. Πέτρος ο οποίος ξαναμίλησα στην LG μου μίλησε κατά κάποιο τρόπο με υφακι κ μου ειπε πως εγώ μόνο κρίνω οτι εχει πρόβλημα η τηλεόραση μου, κ εγω δεν εχω τεχνικές γνώσεις για να μπορέσω να το κρινω αν υπάρχει πρόβλημα. Εχω κανει αμεσα καταγγελία στην γραμματια καταναλωτή, ο εξαιρετικά συνεργάσιμος τεχνικός της περιοχής εδω περα το εχει δει το πρόβλημα, το εχει αναφέρει στην LG, αλλα και εκείνον τον αγνοούν. Σε τοπικό κατάστημα κοτσοβολος υπάρχει η ιδια τηλεόραση, την ελέγξα σε πολλά επίπεδα κ ειναι τέλεια διχως να χει το παραμικρό. Τι προτείνεται να κάνω τώρα? Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2015 από flogerakos
Razor333 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Να ενημερώσω πως και με τις φωτογραφίες τις δικές μου η LG δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημα μου κ ο κύριος Γ. Πέτρος ο οποίος ξαναμίλησα στην LG μου μίλησε κατά κάποιο τρόπο με υφακι κ μου ειπε πως εγώ μόνο κρίνω οτι εχει πρόβλημα η τηλεόραση μου, κ εγω δεν εχω τεχνικές γνώσεις για να μπορέσω να το κρινω αν υπάρχει πρόβλημα. Εχω κανει αμεσα καταγγελία στην γραμματια καταναλωτή, ο εξαιρετικά συνεργάσιμος τεχνικός της περιοχής εδω περα το εχει δει το πρόβλημα, το εχει αναφέρει στην LG, αλλα και εκείνον τον αγνοούν. Σε τοπικό κατάστημα κοτσοβολος υπάρχει η ιδια τηλεόραση, την ελέγξα σε πολλά επίπεδα κ ειναι τέλεια διχως να χει το παραμικρό. Τι προτείνεται να κάνω τώρα? Στο καταστημα εχει 1000w φωτα απο πανω σου, οταν την βαλεις στο σκοτεινο δωματιο ξεκινανε αυτα τα προβληματα. Δυστηχως επειδη την εχεις πανω απο 14 μερες δεν μπορεις να την γυρισεις, θα στην παιρνανε και θα επαιρνες κατι αλλο, με αλλο πανελ.
flogerakos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Στο καταστημα εχει 1000w φωτα απο πανω σου, οταν την βαλεις στο σκοτεινο δωματιο ξεκινανε αυτα τα προβληματα. Δυστηχως επειδη την εχεις πανω απο 14 μερες δεν μπορεις να την γυρισεις, θα στην παιρνανε και θα επαιρνες κατι αλλο, με αλλο πανελ. Δεν ισχύει αυτο, το πανελ το κανει κ κατα τη δειαρκεια της ημερας κ με φουλ φωτισμο στο σπιτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα