Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η απάντηση θα δινόταν αν ξέραμε ότι όλοι οι κάτοχοι revolut εχουν το πρόβλημα ή αν το έχουν μόνο μεμονωμένα άτομα. Στην πρώτη περίπτωση θα μπορούσε να το ισχυρισθεί κάποιος, στη δεύτερη όχι.

 

Η απάντηση δόθηκε ήδη αλλά δεν θέλετε να την καταλάβετε. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ακόμα και μόνο εγώ να ήμουν που δεν έχω, σημαίνει αυτομάτως ότι δεν υπάρχει καθολικό πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 αγορές τις τελευταίες 2 ημέρες από sportdirect, gog και ebay και έχοντας και υπόλοιπο στον λογαριασμό των δολαρίων (3$ περίπου), και όλες έγιναν κανονικά με την revolut να κάνει τις μετατροπές από τα € χωρίς να πειράξει τα $ μιας και δεν φτάσανε όπου χρειάστηκε αγορά σε $.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"We are the best" έλεγε. Και μετά ζητούσαν συγγνώμη στο fb και στο application με νέο push. Καραγκιοζιλίκια τα λέω εγώ αυτά...

Επίσης είχα ειδοποίηση απο την εφαρμογή και οταν πηγα να ανοιξω το μηνυμα βαζοντας τον κωδικό μου, ανοιξε η εφαρμογή αλλά μηνυμα δεν υπήρχε ή δεν ξερω που να ψαξω. Πάντως κατι έλεγε για... λόγω του πιθανού brexit.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το κακο με τα refund ποτε θα σταματησει?οσες φορες μου γινοταν καποιο ποσο refund επρεπε να μιλησω με το support για να εμφανιστει....καθε φορα ατο θα πρεπει να γινετε?και δεν το ζηταω στις 1-2 μερες.εχω αφησει να περασει και 10ημερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης είχα ειδοποίηση απο την εφαρμογή και οταν πηγα να ανοιξω το μηνυμα βαζοντας τον κωδικό μου, ανοιξε η εφαρμογή αλλά μηνυμα δεν υπήρχε ή δεν ξερω που να ψαξω. Πάντως κατι έλεγε για... λόγω του πιθανού brexit.

Ορίστε τι ήρθε σε εμένα , μια μέρα μετά απο το "we are the best".

 

"Despite expected market volatility due to UK Brexit vote, Revolut will still provide interbank exchange rates, unlike other services."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Παιδιά να σας πω εγώ είχα στηλει ενα εμβασμα το Σάββατο και ακόμα να μπει εμένα συνήθως μου εμπενε σε δυο μέρες, εγώ νομιζω οτι μολυς το στέλνεις σαββατοκύριακο αργεί μια μέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,

έχω 2 πραγματάκια να καταθέσω και δεν ξέρω αν έχουν αναφερθεί στο παρελθόν.

 

1. Η Revolut βγάζει πλέον ανέπαφες κάρτες για τους νέους πελάτες, ενώ για εμάς τους παλιούς, η αντικατάσταση θα γίνει σύντομα. Πληροφορίες εδώ.

 

2. Είχα κι εγώ το πρόβλημα σε αγορές από ebay μέσω paypal να μην εγκρίνει την κάρτα, αλλά και να μην μου βγάζει την επιλογή να διαλέξω ποιός θα κάνει την μετατροπή του συναλλάγματος, ούτε και ποιά κάρτα θα χρησιμοποιηθεί (έχω μέσα την revolut και μία ελληνική πιστωτική). Τελικά κατάφερα να κάνω 2 συναλλαγές μόνο μέσω του ebay app στο smartphone και πάλι χωρίς την επιλογή για την μετατροπή συναλλάγματος (την έκανε το paypal και με έγδαρε).

Έπειτα παρατήρησα οτι η διεύθυνση που είχα στο paypal δεν περιείχε το Attica στο πεδίο State/Province ενώ η Revolut το είχε. Ε, το έβαλα και στο paypal και πλέον είναι όλα οκ. Μου βγάζει επιλογές και για την κάρτα που θα χρησιμοποιήσω και για την μετατροπή του συναλλάγματος. Έκανα και μια δοκιμαστική αγορά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε τι ήρθε σε εμένα , μια μέρα μετά απο το "we are the best".

 

"Despite expected market volatility due to UK Brexit vote, Revolut will still provide interbank exchange rates, unlike other services."

Πιθανολογω οτι ηρθε σε ολους τo ιδιο push notification σημερα, και σε εμενα κατα της 16.30 ηρθε...

 

παιδια καλησπερα.εχω στειλει εμβασμα απο χθες στην καρτα  και μολις εφαγα μια φλασια....παιζει να υπαρχει θεμα με το brexit???

Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα.. Με το παρα πανω μνμ που εκανα quote φροντισαν να καθησυχασουν .

 

Παιδιά να σας πω εγώ είχα στηλει ενα εμβασμα το Σάββατο και ακόμα να μπει εμένα συνήθως μου εμπενε σε δυο μέρες, εγώ νομιζω οτι μολυς το στέλνεις σαββατοκύριακο αργεί μια μέρα...

 

Και εγω εχω στειλει εμβασμα απο την παρασκευη, μετα της 16.00 .. Το θεμα ειναι οτι μεσολαβησε του Αγιου Πνευματος και ετσι η διαδικασια της μεταφορας αρχισε στης 21(χθες δηλ) αρα περιμενουμε με το καλο εως αυριο που κλεινουν 2 μερες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε τι ήρθε σε εμένα , μια μέρα μετά απο το "we are the best".

 

"Despite expected market volatility due to UK Brexit vote, Revolut will still provide interbank exchange rates, unlike other services."

 

Κι εγώ το είδα πριν λίγο. Είδα για την ακρίβεια μόνο τις 5-6 πρώτες λέξεις καθώς το υπόλοιπο δεν φαινόταν (κι έχω 5άρα οθόνη) στο pop up της οθόνης κλέιδώματος και μόλις πάτησα για να ανοίξει, άνοιξε η εφαρμογή, μου ζήτησε τον 4ψήφιο εισόδου και με έβγαλε στα τελευταία chat που είχα κάνει με το support όπου δεν φαινόταν αυτό το μήνυμα... Ωραίο σύστημα έχουν. Άχρηστο τελείως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,

έχω 2 πραγματάκια να καταθέσω και δεν ξέρω αν έχουν αναφερθεί στο παρελθόν.

 

1. Η Revolut βγάζει πλέον ανέπαφες κάρτες για τους νέους πελάτες, ενώ για εμάς τους παλιούς, η αντικατάσταση θα γίνει σύντομα. Πληροφορίες εδώ.

 

2. Είχα κι εγώ το πρόβλημα σε αγορές από ebay μέσω paypal να μην εγκρίνει την κάρτα, αλλά και να μην μου βγάζει την επιλογή να διαλέξω ποιός θα κάνει την μετατροπή του συναλλάγματος, ούτε και ποιά κάρτα θα χρησιμοποιηθεί (έχω μέσα την revolut και μία ελληνική πιστωτική). Τελικά κατάφερα να κάνω 2 συναλλαγές μόνο μέσω του ebay app στο smartphone και πάλι χωρίς την επιλογή για την μετατροπή συναλλάγματος (την έκανε το paypal και με έγδαρε).

Έπειτα παρατήρησα οτι η διεύθυνση που είχα στο paypal δεν περιείχε το Attica στο πεδίο State/Province ενώ η Revolut το είχε. Ε, το έβαλα και στο paypal και πλέον είναι όλα οκ. Μου βγάζει επιλογές και για την κάρτα που θα χρησιμοποιήσω και για την μετατροπή του συναλλάγματος. Έκανα και μια δοκιμαστική αγορά.

ΝΑΙ!!! Αυτό ήταν... Είσαι πρώτος!!!

 

Βάζοντας τη λέξη Attica στο πεδίο State/Province στη διεύθυνση του Paypal (Δεν ξέρω γιατί ηταν κενό),

οι συναλλαγές περνάνε και πάλι κανονικά με μετατροπή συναλλάγματος από Revolut (Εκανα 2 αγορές)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιω την Revolut για κανα 3μηνο χωρις προβλημα. Εδω και δυο μερες η εφαρμογη κολλαει αφου εχω βαλει τον 4ψηφιο αριθμο στην επομενη εικονα. Εχω κανει clean cache, απεγκατασταση και εκ νεου εγκατασταση της εφαρμογης, ξαναπερασα την ρομ στο κινητο(factory reset) , περασα την εφαρμογη σε αλλο κινητο και παντα τα ιδια... κολλαει... 

Εχει τυχει αυτο σε καποιον και αν ναι πως καταφερε να την επαναφερει... ?

Εχω στειλει καποιο μαιλ στη revolut αλλα δε ξερω αν θα μου απαντησουν...

Επισυναπτω μια φωτο οπου δειχνει που κολλαει η εφαρμογη.

8UYZNlpE

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μετά το τριήμερο ειπα να ασχοληθώ με αυτο το πρόβλημα γιατι στην ουσία ο δικός μου λογαριασμός από τις 17 του μηνα και μετά ηταν άχρηστος για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζω, ετσι ξαφνικά χωρις να κάνω καμία αλλαγή

 

 

 

 

 

Μετα απο αρκετό καιρο προσπαθώ σημερα να κάνω αγορά απο εβαυ παυπαλ ρεβολυτ και τζίφος, ουτε με μετατροπή απο παυπαλ, ουτε  κατ'ευθειαν σε δολάρια, τι παίζει

 

 

Unfortunately, your payment was declined

  • You can select or add another payment method within PayPal and try again
  • If you get this message more than once, please contact PayPal customer support for further assistance

 

Εδώ και 4-5 μέρες έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.

Το έχω ξανα-αναφέρει αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση και νόμιζα ότι είναι μόνο δικό μου πρόβλημα...


 

Το ππ δεν μπόρεσε να δώσει λύση στο πρόβλημα και απάντησε με διάφορες γενικότητες, μετά βέβαια απο 3 εμαιλ

 

I understand that on 18th June 2016 you have tried to make a payment for an amount of $17.70 USD. This payment attempt was however stopped by our internal security system.

This is an automated system that screens every payment made through PayPal. It is designed to identify behaviour patterns that are prone to give rise to disputes, unauthorized claims, or chargebacks. Your bank or credit card company uses a similar system to approve payments.

Unfortunately, we are unable to give you specific information as to why the payment was blocked. Nor do we have the possibility to complete the payment for you at a later stage.

If the payment has been blocked, you can try the following:

    Try to make the payment again with a different credit card or bank account.
    Clear cache and cookies and make the payment again later
    Make the payment from within the country or city where you opened your PayPal account. If possible, make the payment from your home computer or the computer you normally use to log into PayPal.

We apologize for any inconvenience this may cause. We recommend that you also contact the seller to inform them why you have not yet made the payment. For the most part, sellers who accept PayPal payments are familiar with this situation.

Please let us know if you require any further assistance.


PayPal

 

 

 

 

Λύση

Αποφάσισα λοιπόν αφού ετσι και αλλιώς ο λογαριασμός ηταν άχρηστος να διαγράψω όλες τις κάρτες μου και να αφήσω μόνο τον τραπεζικό λογαριασμό, επίσης διέγραψα και την διεύθυνση μου,  την οποία ξανά έβαλα, πρόσθεσα εκ νέου μόνο την ρεβολυτ(έγινε η ανάληψη της επιβεβαίωσης) μπήκε η κάρτα και ως εκ θαύματος λειτούργησαν ολα καλά,  μια δοκιμαστική αγορά που έγινε ειχε επιτυχία.

 

Επίσης να συμπληρώσω ακόμα, διορθώθηκε και το πρόβλημα με το ξετικάρισμα της επιλογής για την μετατροπή συναλλάγματος που ειχα, την οποια έχανε και το γύρναγε πάντα στην μετατροπή από το παυπαλ

 

 

...αυτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η λεπτομέρεια με την διεύθυνση έχει καθυστερήσει τσάμπα πάρα πολύ κόσμο και καλό είναι να το τονίσουμε. Να πω επίσης για ακόμα μια φορά πως δεν πρόκειται για λάθος στις διευθύνσεις αλλά απλά όλο και κάποιο μικρό στοιχείο δεν εμφανίζεται by default από το PayPal και πρέπει να κάνουμε add ξανα την address μας. (δεν είναι ανάγκη να σβήσετε αυτή που έχει, προσθέστε την σαν καινούργια για να μην σας σκαλώσει τίποτα με τις άλλες κάρτες σας)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου έκανα like, γιατί χάρη στη δική σου υπομονή και επιμονή, φαίνεται να ανακαλύφτηκε ένα πρόσφατο "bug" στη λειτουργία του PayPal, το οποίο ξεκάθαρα είχε επηρεάσει την εύρυθμη λειτουργία της κάρτας σε αρκετούς χρήστες τελευταία, αφού τα παράπονα όλο και πλήθαιναν στο forum. Κι έχω την αίσθηση ότι πρέπει να περάσει κι αυτό στα αρχικά FAQ, λογικά στο Q2, ως πιθανή λύση σε περιπτώσεις δυσλειτουργίας της κάρτας σε σχέση με το PayPal!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...