Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω το θέμα, με αφορμή το μεγάλο ντόρο που έγινε στο "Προσφορές εκτός τεχνολογίας" αυτή τη βδομάδα για το ΑΒ & τις προσφορές του.
 
Κάποιοι (οι λιγότεροι) λένε πως καλό είναι να τις εκμεταλλευόμαστε με μέτρο, άλλοι (οι περισσότεροι) λένε πως θα τις εκμεταλλεύονται όσο περισσότερο μπορούν.
 
Προσωπικά συντάσσομαι υπέρ της 2ης άποψης, ασχέτως αν δεν τις υπερ-εκμεταλλεύομαι (σχετικό το "υπερ").
 
Ξεκινώ παραθέτοντας στη συνέχεια μερικές από τις σχετικές απόψεις από το συγκεκριμένο θέμα, βγάζοντας το spoiler από όσα δεν είναι off-topic εδώ & σβήνοντας αποσπάσματα των post που έχουν μια χαρά θέση στο αρχικό θέμα αλλά όχι εδώ (π.χ. προσφορές).
 

ΑΒ ελληνικο - 12 αντικειμενα - αξια 11,22
12 συναλλαγες με την ασυρματη 
 
 
ο μανατζερ μου έκανε παρατήρηση που έκανα τέτοια χρήση - δεν πας λέει στην τράπεζα να τους πεις να σου δώσουν 100 ευρώ να ψωνίσεις τσάμπα?
 
με ενόχλησε πολύ η συμπεριφορά του... ξέρω ότι δεν είναι σωστή η χρήση της προσφοράς ετσι αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω να έχει δικαίωμα να κρίνει κάποιος τον άλλον ... η δε υπάλληλος ευγενέστατη και πολύ εξυπηρετική

 

Νομιζω οτι καλα σου ειπε. Είπαμε να εκμεταλλευτούμε τις προσφορές αλλα να μην το χεςουμε κιόλας γιατι θα το πάρουν πρέφα και θα το κόψουν

 
 

Εγώ θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο στα κεντρικά ή κάπου τέλος πάντων για να κάνω δήλωση παραπόνου. 
Είναι απαράδεκτη αυτή η αγένεια στα ελληνικά καταστήματα από υπαλλήλους και διευθυντάδες κλπ προς τους πελάτες χάρη στους οποίους ζουν.
Επίσης είναι αχρείαστη καθώς το ότι εσύ κερδίζεις από μία προσφορά είναι υπόθεση της εταιρείας και όχι του μάνατζερ. Δεν θα πάρει μικρότερο μισθό αυτός αν εσύ εξοικονομήσεις χρήματα, οπότε τι τον νοιάζει τόσο ώστε να στη πει.
Και τέλος ο πελάτης έχει πάντα δίκιο... δεν φταίμε εμείς που δεν μπορούν να φτιάξουν ένα σοβαρό σύστημα εκεί μέσα και γίνονται αυτά.

 
 

Ο καθένας κάνει οτι νομίζει σωστό.
Και εγώ έκανα ανέπαφες αλλά όχι έτσι, και στο θέμα των χρημάτων και στο να μην δημιουργούνται προβλήματα καθυστερησης.
Μην απορείς γιατί στην ειπε..
Και τα σχόλια δεν είναι δουλειά του αυτή δεν λένε τίποτα.

 
 

υποθετω οτι πριν μια προσφορα βγει στον αερα εχει γινει καποια μελετη και υπαρχει καποιο πλανο για θετικα και αρνητικα.
Ασ πουμε εγω το πρωι πηγα και εβγαλα και μια ανεπαφη master card απο την alpha bank που δεν ειχα οποτε ποιος κερδισε σημερα ?
η alpha bank εφοσον εβγαλα την καρτα που ισως ναι ισςω οχι κανω χρηση αλλα θα εμφανισει αυξηση στην πελατια της και στους χρηστες της καρτας ... εγω που εκανα συναλλαγη και βγηκα κερδισμενος ...
 
επισης το εχω πει σε 10 φιλους μου που δεν θα πηγαιναν καθολου σουπερ μαρκετ ...
ποιος κερδισε λοιπον ?? για εμένα όλοι ... ο μανατζερ ομως υπερεβη καθηκοντα για εμενα ... θα παω ξανα δευτερα (οχι αυριο που εχει πολυ κοσμο γενικα) εαν κανει το ιδιο θα κανω παραπονο στην εταιρια ..

 
 

Επρεπε να του την πεις ασχημα, ονομα και μεηλ στα κεντρικα. Στην τελικη δεν εκανες κατι παρανομο. Εγω θα αγοραζα μια συσκευασια ξυδι και θα του τη χαριζα, να πινει να ξεχασει τον πονο του.
Δεν φταιει ο καταναλωτης που υπαρχει το bug. Ας προσλαβουν κανενα ανθρωπο που να καταλαβαινει τι του γινεται.

 
 

αναμενομενο ναι αλλα σε καμια μα καμια περιπτωση δεν φταινε οι καταναλωτες παιδια.
δηλαδη φταιω εγω που απλως εκμεταλευομαι την προσφορα που η εταιρια η ιδια διαφημιζει στο εντυπο της?
φυσικα και οχι.
 
ειτε καποιος εκανε 50 ευρω συναλλαγες ειτε 1000 ειχε καθε δικαιωμα. απο που και ως που καλα εκανε ο μανατζερ? εγω θελω να μπαινω-βγαινω στο καταστημα να παιρνω ενα μπουκαλι νερο ολη μερα ειμαι παλαβος.
ουτε ενοχλω κανεναν ουτε κλεβω το καταστημα.
τετοια πραγματα συμβαινουν στο εξωτερικο πολλα χρονια τωρα αρα θα επρεπε να ειναι μελετημενη κινηση οτι δινουν στη μαζα.
 
μην τρελαθουμε κιολας εμπορικη εταιρια μαζικοτατων πωλησεων ειναι γνωριζει οτι θα πεσουν τα τσιμεντα. εχω δικαιωμα να παω να σηκωσω ολο το μαγαζι αν γουσταρω, απο την στιγμη που δεν κανω κατι μεμπτο.
οποιοι εχουν επαφες με εμπορικες πωλησεις θα γνωριζουν οτι ολοκληρα τμηματα (νομικο-εμπορικο-marketing-λογιστηριο) δουλευουν μηνες ολες τις μελλοντικες προσφορες για να ειναι μη ζημιογονες βραχυ ή μακροπροθεσμα για τα αποτελεσματα της.
 
 
ΥΓ η τροποποιηση των mastercard ουτε με χαλασε ιδιαιτερα ουτε μου χαλασε την εικονα της εταιριας. εκρινε (αργα) οτι δεν την συμφερει, εβαλε πολιτικη ορθης χρησης και το θεμα εληξε. μια χαρα.
δεν λεω πιο πανω οτι λεω για τους 50 ποντους δηλαδη.
απλα δεν φταιμε εμεις.
σορρυ για το μακροσκελες του ποστ

 
 

βασικα εγω πιστευω οτι το λαθος εγινε απο αυτον που εστησε το promo...
αν εβαζε απο την αρχη ελαχιστη καταναλωση 3 ευρω,δε θα ειχαμε τις
σοκοφρετες και τις βανιλιες.Σε καμια περιπτωση δε φταιει αυτος που
εκανε καταχρηση του νομιμου δικαιωματος του.
Απλα δε θα επρεπε να του δοθει ....
ΠΑΡΟΛΑ αυτα και με 5 ευρω minimum
παλι συμφερει αν διπλασιαζονται οι ποντοι την τεταρτη.

 
 

Παιδιά μην εχουμε αυταπατες.δεν ειναι χαζοί.
Σιγουρα θα βαζανε καποιο όριο σις συναλλαγες.
Εγω πιστευω ακόμα οτι την τεταρτη δεν μπορουσαν να κανουν κατι για τον διπλασιαμο και για αυτο το αφησαν και εγινε χαμος.
Δεν θελω να γινει γιατι εχω κανονισει να παω να παρω πολλα πραγματα την τεταρτη αλλα κατι μου λεει μεσα μου οτι οι ποντοι θα διπλασιαζονται αλλα οχι και οι επιταγες απο τα p&g.
Μια παραμετροποίηση του συστηματος ειναι.
Ειχανε βαλει οτι θα δινεις 200 ποντους για να βγει η υευρη.και επειδη το συστημα ηταν ενημερωμενο λαθε τεταρτη τα τα κανει χ2 γαια αυτο εγινε αυτο.που το θεωρω bug.
Ισως το αλλαξουν και βαλουν απλα να δινει μια επιταγη 6 ευρω και τελος.
Ειδομεν.για αυτο δεν πρεπει να αφηνεις προσφορα για την επομενη φορα.δτην βραση κολαει το σιδερο.
Οπως και να εχει θα παμε παλι για οδοντόκρεμες.
Προτεινω την τεταρτη να κανετε ολοι ενα τεστ πρωτα με 4 μικρα lenor για παραδειμα για να δειτε αν ισχυει ο διπλασιασμος στην πραξη και μετα να σηκωσετε ολο το μαγαζι.εγω τουλαχιστον αυτο εχω στο μυαλο μου να κανω.
Των φρονιμων τα παιδια πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...
 
Και κατι αλλο.μην νομιζεται οτι ολος ο κοσμος εχει το θάρρος και το θράσος να παει να μαζεψει 1καροτσι πραγματα και να παει στο ταμειο να κανει 10 συναλλαγες.αυτες τις μερες μιλησα με αρκετο κοσμο που δεν θα πηγαινε να το κανει αυτο.οι περισσοτεροι απο αγνοια και οι υπολοιποι επειδη δεν ειναι του στυλ τους.
Εγω το θεωρω αδιανοητο να σου λενε πήγαινε και παρε αυτα με 90% έκπτωση και να λες μπα δεν βαριέσαι.

 
 

Κάθε "ΑΒ-ΧΨΩ" που κάνει μια προσφορά, οφείλει να προβλέπει τι μπορεί να σημαίνει η χρήση της. Προβλέποντας, μπορεί εύκολα να δώσει εντολή στη μηχανογράφηση του (ΙΤ) να βάλει συγκεκριμένες ασφαλιστικές δικλείδες, ώστε να μη γίνεται κατάχρηση (π.χ. 50p για ανέπαφη συναλλαγή > 3€). Αν δεν το κάνει (από λάθος-ανύπαρκτη πρόβλεψη), πρόβλημα του. Εμένα όμως & τον καθένα μας ΟΦΕΙΛΕΙ να μας ΣΕΒΕΤΑΙ ως πελάτη/-ες, όπως το κάνει/έκανε τόσα χρόνια που παίρνει/έπαιρνε τα λεφτά μας χωρίς αυτές τις υπέρ-προσφορές. Διαφορετικά εγώ θα κάνω τη δουλειά/ψώνια μου μ' οποιοδήποτε τρόπο κρίνω ότι με συμφέρει (ανέπαφες/κουπόνια/συνδυασμοί), καθότι δεν μπορεί να μ' εμποδίσει (απαγορεύεται η άρνηση πώλησης). Όταν πλέον κρίνω ότι δεν με συμφέρει κι έχω διαπιστώσει ανάρμοστη συμπεριφορά, δεν θα πατάω το πόδι μου ούτε για να τους αφήσω τη σκόνη απ' τα παπούτσια μου!

Όσον αφορά τις εύλογες παρατηρήσεις στην καταχρηστική (θα συμφωνήσω πως μπορεί να είναι) εκμετάλλευση των προσφορών, θα υπενθυμίσω πως πολλές φορές έχει πέσει πολύ κράξιμο σ' αυτό το forum για τις ακυρώσεις παραγγελιών που πέφτουν, όταν οι πωλητές διαπιστώνουν εμφανή λάθη τους. Ασχέτως όμως αν αναγνωρίζουμε ότι πρόκειται για προφανές λάθος, προσπαθούμε να το εκμεταλλευτούμε.
Γιατί λοιπόν έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη όταν προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε ένα προφανές λάθος από κάποιον που ψωνίζουμε για πρώτη & -πιθανότατα- τελευταία φορά, αλλά μας πιάνει το φιλότιμο όταν γίνεται το ίδιο προς κάποιον στον οποίο έχουμε αφήσει (μερικοί "καταχραστές" από εμάς) χιλιάδες ευρώ, ειδικά μάλιστα από τη στιγμή που δεν είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται για λάθος του αλλά -πιθανώς- για προγραμματισμένο marketing;
 
BTW, λογικά αυτό θα φανεί την ερχόμενη Τετάρτη, απ' το αν μπουν ασφαλιστικές δικλείδες & κοπούν οι 6ευρες*2 για αγορές 12 € στα προϊόντα της P&G που συμμετέχουν στην προσφορά, όπως επίσης απ' το αν θα διπλασιάζονται τα 50ποντα από τα χαρτάκια των "ανέπαφων M astercard" - τα κρατάω για τότε τα 6 που πήρα σήμερα, με 6 προϊόντα αξίας 1-3€ έκαστο (γάλατα-τυριά).  :P
 
Ουφ... έγραψα πολλά, ίδρωσα κι άρχισα να διψάω. Αύριο λέω να πάω ν' αγοράζω ένα-ένα μικρά νεράκια, να κάνω καβάτζα για την επόμενη φορά!  :mrgreen:
 
Υ/Γ:
Κατά  την προεπισκόπηση που έκανα, είδα τα νεότερα post με τις εξελίξεις.
Χωρίς ν' αλλάζουν καθόλου την άποψη μου για τα όσα έγραψα πριν, θεωρώ λογικό τον περιορισμό min αγοράς 5€ για 50p που έβαλαν (άλλη φορά δεν γράφω τόσα, γιατί νεράκια δεν θα πάρω αύριο  :lol: ).
Λογικό θεωρώ επίσης & το να μην επιτρέπεται το "σπάσιμο" των αγορών σε πολλές αποδείξεις (π.χ. προϊόντα 20 € να λέμε στο ταμείο "stop εδώ, τώρα άλλη απόδειξη"), ασχέτως αν είναι γνωστό πως αυτό μπορεί να παρακαμφθεί αρκετά εύκολα (ψωνίζουμε 5' μετά & πάμε σ' άλλο ταμείο ή/& από άλλο ΑΒ), καθότι το θεωρώ χλωμό να έβαλαν ασφαλιστική δικλείδα & γι' αυτή την περίπτωση (μπορούν  :X ).

 
 

Προσωπικά λίγο με απασχολεί αν θα μπει πολιτική ορθής χρήσης. Σε οποιαδήποτε (υπερ)προσφορά υπήρξε, πάντα άφηνα κομμάτια πίσω μου για τον επόμενο. Στην τελευταία προσφορά πήγα σε 4 διαφορετικούς ΑΒ.

 
 

Δική μου άποψη είναι ότι έχασαν τη μπάλα στο Βασιλόπουλο...ιδίως την Τετάρτη με το διπλασιασμό της 6ευρης επιταγής για αγορά των προϊόντων αξίας 12 ευρώ...τώρα με τις ανέπαφες δεν υπολόγισαν πόσο"γυφτοι" μπορούμε να γίνουμε και το τροποποίησαν...πρώτος εγώ...αγόρασα αρκετά μπουκαλάκια νερό των 0,14 και πήρα αρκετά κουπόνια των 50 πόντων...αγοραζα, τα άφηνα στο αμάξι και ξαναέμπαινα στο κατάστημα...διάβασα βέβαια και το άλλο...να πηγαίνει κάποιος με χ προϊόντα και να ζητά για το καθένα διαφορετική απόδειξη (υπερβολικό μου φαίνεται)...Ο καθένας αποφασίζει βέβαια κατά το δοκούν...υπάρχει και ο Σκλαβενίτης που ούτε προσφορές διαφημίζει, ούτε πόντοι, ούτε touch point, ούτε επιθυμίες ούτε ποκι ούτε live smart και έχει το μεγαλύτερο τζίρο....

 
 

Καλα ρε παιδια απο την Τεταρτη 889 σελιδες βλεπω περι ΑΒ (σβηνει ο matrixx -χαμπαρι εμεις) με απιστευτες φωτο ,απορρυπαντικών - οδοντοκρεμες επανω στα κρεβατια-τραπεζια (σαν τους κυνηγούς με το θήραμα επανω στο καπο) και ιστοριες ποιος την εχει ποιο μεγαλη την αποδειξη.
Και τωρα βλεπω παραπονα για το προσωπικο του καταστηματος.
Του καταστηματος που σας(μας) χαρισε προιοντα αρκετα μεγαλης αξιας σε συνολο.
Δηλαδη εχεις γυρισεις απο την δουλεια στο σπιτι μετα απο 12-15 ωρες περιπου ,μπαινεις μεσα και με την καλησπερα στην οικογενεια περνεις την μινι λιστα για το σουπερ μαρκετ (γαλα - γαλοπουλα -κλπ),τρεχεις να προλαβεις ωστε να γυρισεις νωρις για να παιξεις με τα παιδια η να δεις καποιον αγωνα ρε φιλε,και πετυχαίνεις εναν τυπο στο ταμειο με 150 σοκολατες η νερα η οτι αλλο σκατα αχρηστο θελεται  να απαιτει τα προιοντα του να περνουνται ενα ενα ωστε να περνει τους 50 ποντους.... (να κορβονεται κιολας για την μαγκια που κανει)
Σορυ ρε φιλε αλλα θα σε γαμ#σω στην κυριολεξία ,θα σε πιασω απο τον σβέρκο εκεινη την στιγμη (αυτο ηθελε και ο προισταμενος αλλα .....) και θα σε στουμπίσω κατω ....σαν χταποδι.
Την καλημερα μου σε ολους
 
Ο σεβασμος απαιτεί σεβασμο.....

 

εφοσον η χρηση που κανω ειναι νομιμη δεν βλεπω τον λογο που καποιος μπορει να μου κανει παρατηρηση, επειδη εγω ειπα για το καταστημα χτες να αναφερω οτι ειχα παει στο seft scanning ταμειο που δεν υπηρχε κανενας και δεν "ενοχλησα κανεναν" με την καθυστερηση που εκανα ...
και στην τελικη και σε λιγο θα παω να παρω κρεας και ψαρια απο το super market το ιδιο και θα πληρωσω κανονικα με τα κανονικα χρηματα μου ...
δεν κλεψαμε κανεναν και ουτε προκειτε να "πουλησω" αυτα που πηρα για την οικογενεια μου σε τριτους ...
ισα ισα εχω δωσει κιολας απο αυτα τις τεταρτης σε ατομα που εχουν αναγκη

 
 

πρωτον τα παραπονα δεν πανε προς το καταστημα η την εκαστοτε πολιτικη του πηγαινουν στο οτι στην λεει ενας υπαλληλος ενω κανεις κατι το οποιο εχεις δικαιωμα ασχετα αν ειναι σπαστικο για πολλους.
δευτερον αν εγω θελω να γυρισω νωρις για να δω μπαλα η να παιξω τετρις πρεπει οι αλλοι να κανουν περα στους δρομους στις ουρες και τελος παντων να γινω τζιμ καρευ θεος για μια εβδομαδα να ανοιγω την σουπα στην μεση για να τα προλαβω ολα? φυσικα και οχι. εισαι σε μια ουρα συνφορουμιτη και περιμενεις. αν δεν σου κανει πας σε αλλη.
οσο για το κομματι "θα σε γ... σαν χταποδι" ειναι πραγματικα απεριγραπτο. epic fail απο εμενα.
ακου εκει αυτο ηθελε και ο προισταμενος.
ο σεβασμος δεν απαιτειται το ειπε και ο τσουκαλας :P
σιγα μην ζητησω και συγνωμη απο την εταιρια που πηρα το φυλλαδιο στα χερια μου και επωφελουμαι 1 ή 1001 φορες της προσφορας.
δεν ξαναγραφω στο παρον για αποψεις κτλ προτεινω να ανοιχτει ενα θεμα αν θελουμε στο μπλα μπλα για ολα αυτα.
με χαρα να το σβησει ο matrix το μηνυμα μου αυτο

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλα ρε παιδια απο την Τεταρτη 889 σελιδες βλεπω περι ΑΒ (σβηνει ο matrixx -χαμπαρι εμεις) με απιστευτες φωτο ,απορρυπαντικών - οδοντοκρεμες επανω στα κρεβατια-τραπεζια (σαν τους κυνηγούς με το θήραμα επανω στο καπο) και ιστοριες ποιος την εχει ποιο μεγαλη την αποδειξη.

Και τωρα βλεπω παραπονα για το προσωπικο του καταστηματος.

Του καταστηματος που σας(μας) χαρισε προιοντα αρκετα μεγαλης αξιας σε συνολο.

Δηλαδη εχεις γυρισεις απο την δουλεια στο σπιτι μετα απο 12-15 ωρες περιπου ,μπαινεις μεσα και με την καλησπερα στην οικογενεια περνεις την μινι λιστα για το σουπερ μαρκετ (γαλα - γαλοπουλα -κλπ),τρεχεις να προλαβεις ωστε να γυρισεις νωρις για να παιξεις με τα παιδια η να δεις καποιον αγωνα ρε φιλε,και πετυχαίνεις εναν τυπο στο ταμειο με 150 σοκολατες η νερα η οτι αλλο σκατα αχρηστο θελεται  να απαιτει τα προιοντα του να περνουνται ενα ενα ωστε να περνει τους 50 ποντους.... (να κορβονεται κιολας για την μαγκια που κανει)

Σορυ ρε φιλε αλλα θα σε γαμ#σω στην κυριολεξία ,θα σε πιασω απο τον σβέρκο εκεινη την στιγμη (αυτο ηθελε και ο προισταμενος αλλα .....) και θα σε στουμπίσω κατω ....σαν χταποδι.

Την καλημερα μου σε ολους

 

Ο σεβασμος απαιτεί σεβασμο.....

gkarabid, συμφωνώ στα περί off-topic στο θέμα των προσφορών.

 

Συμφωνώ & στο ότι "Ο σεβασμος απαιτεί σεβασμο....."

 

Εσύ όμως πώς τον δείχνεις μ' αυτά που γράφεις;

Γ... & δέρνοντας;

Μήπως όταν έγραφες για το χταπόδι, είχες πρώτα κατεβάσει μερικά ούζα;  :mrgreen:

 

Σκέφτηκες π.χ. ότι μπορεί κάποιος απ' αυτούς που θες να γ/δ ίσως είναι άνεργος, που προσπαθεί (προσπαθούσε) μ' αυτό τον τρόπο (με τις "Mastercard ασύρματες" στον ΑΒ) να πάρει την επόμενη κανένα πακέτο ρύζι/μακαρόνια για να ταΐσει τα παιδιά του; Ότι ίσως ακόμη & να είναι δικαιούχος αλλά ντρέπεται να πάει στο "κοινωνικό παντοπωλειο" γιατί θα τον δουν άτομα που τον ξέρουνε; Ότι ίσως περίμενε τη στιγμή που θα ήταν μόνος του & δεν θα ενοχλούσε κανέναν στο ταμείο για να πληρώσει ένα-ένα τα όσα ψώνισε; Ότι ίσως έμπαινε-έβγαινε αγοράζοντας ένα-ένα ακριβώς για να μην ενοχλεί; Ότι στο κάτω-κάτω το κάνει γιατί απλά του έδωσαν το δικαίωμα & θέλει να το εκμεταλλευτεί;

 

Δεν θα συνεχίσω να το αναλύω, γιατί προφανώς πολλά αντίστοιχα μπορώ να γράψω. 

 

Κι εγώ -κι ο καθένας- που δεν ξέρει τι Γολγοθά μπορεί να τραβάει αυτός που θα είναι/είναι/ήταν μπροστά στην ουρά, είναι λογικό να εκνευριστεί βλέποντας μια τέτοια συμπεριφορά. Ειδικά όταν δεν καταλαβαίνει γιατί το κάνει, αφού ούτε για τους πόντους ξέρει.

 

Αυτός όμως που δεν γνωρίζει για τους πόντους, κατά 99,99% δεν είναι & "καλός" Καταναλωτής (εξαιρούνται οι ηλικιωμένοι άνθρωποι που δεν μπορούν να βάζουν νέες σκοτούρες σ' όσο μυαλό τους έχει μείνει να λειτουργεί  B) ). Θα πάει ν' αγοράσει ό,τι βρει μπροστά του & σ' όποια τιμή να 'ναι (άντε να προτιμήσει το πολύ-πολύ κάτι που γράφει ότι είναι προσφορά / έχει έκπτωση / είναι 1+1), συντηρώντας μ' αυτή την κακή καταναλωτική συμπεριφορά του όλους αυτούς που βγάζουν απ' τη μύγα ξύγκι.

 

Αν σαν καταναλωτές/πολίτες δεν έχουμε σωστή συμπεριφορά (π.χ. ούτε υπερ-εκμετάλλευση προσφορών που δεν αφήνουμε τίποτα για τους άλλους, αλλά ούτε & να τις προσπερνάμε αγοράζοντας ό,τι κι απ' όπου να 'ναι - ούτε απάθεια στη συμπεριφορά του κράτους & των κρατικών μηχανισμών-υπαλλήλων απέναντι μας, αλλά ούτε & να βάζουμε μπουρλότο στις ΔΟΥ), τότε... θα συνεχίζουν να μας χτυπάνε σαν χταπόδι!

εγώ δεν κατάλαβα τι έγινε βασικά.

δεν έχω παρακολουθήσει το αρχικό θέμα,γιατί του την είπε ο μάνατζερ;

δώσε ένα ρεζουμέ αν γίνεται.

 

Πλήρωνε ένα-ένα αυτά που αγόρασε (στο ΑΒ με Mastercard ασύρματων συναλλαγών), για να πάρει 50 bonus πόντους με κάθε συναλλαγή, ώστε να μαζευτούν πόντοι στην κάρτα του (200 πόντοι = 6€ εκπτωτική κάρτα). Μέχρι χθες δεν υπήρχε όριο συναλλαγής (με αγορά 0,01 € μπορούσες να πάρεις 50p), από σήμερα υπάρχει min όριο 5€/συναλλαγή για να τους πάρεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λυπάται το χρόνο του να περιμένει ένα ένα;

εγώ πάω κάθε τετάρτη που διπλασιάζουν πόντους,σιγά μη βγω και σε κυνήγι ποντοθηρίας να ξεροσταλιάζω στο ταμείο να μου χτυπάνε ένα ένα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήμουν πίσω του στο ταμείο θα τον έκραζα εγώ, δε θα περίμενα τον manager

Το φάουλ σε αυτόν που δεν του έκοψε να βάλει περιορισμό στις συναλλαγές

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να 'μαι κι εγώ. καλώς σας βρήκα. καλημέρα.

επειδή διαγραφηκε προηγούμενο μου ποστ (στο Προσφορές εκτός τεχνολογίας) θα ήθελα να ευχαριστήσω από εδώ όσους συνέβαλαν στην προσφορά της Τετάρτης και πήραμε προϊόντα P&G σχεδόν τζάμπα.

προσωπικά, είμαι μαζεμένος καταναλωτής, δεν μπορώ να πω αν είμαι καλός ή κακός, ψωνίζω μόνο τα απαραίτητα και άντε καμία προσφορά με εκτυπωμένα κουπόνια. (μόνος μένω)

εξάλλου, υπάρχουν κι άλλες πηγές για προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ... για παράδειγμα η λαϊκή ή η αποθήκη/ ο φούρνος της γειτονιάς κτλ.

 

αυτό που έζησα την περασμένη Τετάρτη δεν το έχω ξαναζήσει και υπάρχουν άτομα που τους το είπα και δεν το πίστευαν. μέχρι που τους έδειξα τις αποδείξεις και τους έδωσα τζάμπα Lenor μαλλακτικα, head&shoulders και οδοντόκρεμες Oral-B. κράτησα για μένα κάποια προϊόντα που αν υπολόγισα σωστά από την χρήση που κάνω θα με βγάλουν ένα εξάμηνο. το κέρδος ήταν μεγάλο, αλλά βοήθησα αρκετές οικογένειες (συγγενείς και φίλους) χωρίς να ζητήσω αντάλλαγμα.

Μακάρι να γινόταν κάτι τέτοιο πιο συχνά, θα έτρεχα πάλι να μαζέψω τα προϊόντα και να τα μοιράσω σε άτομα που ξέρω ότι δεν βγαίνουν οικονομικά.

Ναι, θα ξανα αγόραζα μια γκοφρέτα των 0.25 με ανεπαφη κάρτα για να πάρω 50 πόντους (αν δεν αλλαζαν τους όρους).

όποιος μπορεί, βοηθάει τον συνανθρωπο του.

όποιος θέλει να τα καβατζώσει και να ανοίξει μίνι μάρκετ μαγκιά του, ποιος είμαι εγώ να τον κρίνω;

 

 

θα ήθελα να ρωτήσω τα άτομα που θα διαβάσουν το ποστ μου αυτό... πιστεύετε ότι ΔΕΝ θα έπρεπε να εκμεταλλευτούμε την συγκεκριμένη κατάσταση προς όφελος μας; κάποιοι ίσως το παρακάναμε, κάποιοι ίσως όχι. εγώ πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν υπήρξε κάτι παράνομο, γιατί να μην το κάνουμε; δηλαδή.. γιατί να μην πάρουμε 4 οδοντόκρεμες αντί για 2;

είτε τις βάλουμε στην άκρη για να τις χρησιμοποιήσουμε αργότερα, είτε τις δωρίσουμε. σχεδόν τζάμπα ήταν, δεν τις κλέψαμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να 'μαι κι εγώ. καλώς σας βρήκα. καλημέρα.

επειδή διαγραφηκε προηγούμενο μου ποστ (στο Προσφορές εκτός τεχνολογίας) θα ήθελα να ευχαριστήσω από εδώ όσους συνέβαλαν στην προσφορά της Τετάρτης και πήραμε προϊόντα P&G σχεδόν τζάμπα.

προσωπικά, είμαι μαζεμένος καταναλωτής, δεν μπορώ να πω αν είμαι καλός ή κακός, ψωνίζω μόνο τα απαραίτητα και άντε καμία προσφορά με εκτυπωμένα κουπόνια. (μόνος μένω)

εξάλλου, υπάρχουν κι άλλες πηγές για προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ... για παράδειγμα η λαϊκή ή η αποθήκη/ ο φούρνος της γειτονιάς κτλ.

 

αυτό που έζησα την περασμένη Τετάρτη δεν το έχω ξαναζήσει και υπάρχουν άτομα που τους το είπα και δεν το πίστευαν. μέχρι που τους έδειξα τις αποδείξεις και τους έδωσα τζάμπα Lenor μαλλακτικα, head&shoulders και οδοντόκρεμες Oral-B. κράτησα για μένα κάποια προϊόντα που αν υπολόγισα σωστά από την χρήση που κάνω θα με βγάλουν ένα εξάμηνο. το κέρδος ήταν μεγάλο, αλλά βοήθησα αρκετές οικογένειες (συγγενείς και φίλους) χωρίς να ζητήσω αντάλλαγμα.

Μακάρι να γινόταν κάτι τέτοιο πιο συχνά, θα έτρεχα πάλι να μαζέψω τα προϊόντα και να τα μοιράσω σε άτομα που ξέρω ότι δεν βγαίνουν οικονομικά.

Ναι, θα ξανα αγόραζα μια γκοφρέτα των 0.25 με ανεπαφη κάρτα για να πάρω 50 πόντους (αν δεν αλλαζαν τους όρους).

όποιος μπορεί, βοηθάει τον συνανθρωπο του.

όποιος θέλει να τα καβατζώσει και να ανοίξει μίνι μάρκετ μαγκιά του, ποιος είμαι εγώ να τον κρίνω;

 

 

θα ήθελα να ρωτήσω τα άτομα που θα διαβάσουν το ποστ μου αυτό... πιστεύετε ότι ΔΕΝ θα έπρεπε να εκμεταλλευτούμε την συγκεκριμένη κατάσταση προς όφελος μας; κάποιοι ίσως το παρακάναμε, κάποιοι ίσως όχι. εγώ πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν υπήρξε κάτι παράνομο, γιατί να μην το κάνουμε; δηλαδή.. γιατί να μην πάρουμε 4 οδοντόκρεμες αντί για 2;

είτε τις βάλουμε στην άκρη για να τις χρησιμοποιήσουμε αργότερα, είτε τις δωρίσουμε. σχεδόν τζάμπα ήταν, δεν τις κλέψαμε.

Ανάλογα την φιλοσοφία που έχεις...Αν η φιλοσοφία σου είναι : εγώ να κερδάω και οι άλλοι να πάνε να μαμηθούν , μακροπρόθεσμα δεν κερδίζεις...Επίσης δεν ξέρω αν το καταλάβατε όλοι που πηγαίνατε και ψωνίζατε με τα τσουβάλια , και σοκοφρέτες για να πάρετε 1.5 ευρώ και μετά βγαίνατε και κοκορευόσασταν δημοσιοποιώντας το , αλλά τις κάψατε τις προσφορές .  Τέλος να σημειώσω ότι πχ ένας εργαζόμενος δεν θα κάτσει να πάει σε 10 ΑΒ να βρει προιόντα η να κάτσει στο ΣΜ να κάνει 20 συναλλάγες. Θέλω να πω ότι με όλα αυτά ευνοούνται αυτοί που έχουν ελεύθερο χρόνο εις βάρος των άλλων. Αντί πχ 10 άτομα να πάρουν 2χ12 και 2χ50 πόντους έχουμε ένα άτομο με 20χ12 και 10χ50πόντους. 

Τώρα αν αυτό το θεωρείτε σωστό να ἐρθετε και να μου το ξαναπείτε ότι θα είστε θύμα ενός παρτάκια σε πιο σημαντικά πράγματα απο το να ψωνίζεται οδοντοκρεμες και ξυραφάκια για 5 χρόνια.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πολυκατάλαβα τι έγινε.

 

Ο καλύτερος και εξυπνότερος καταναλωτής είναι μόνο ο έλληνας,

γιατί όταν εμείς φτιάχναμε πολιτισμό οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει "καλός" και "κακός" καταναλωτής. 

 

Εφόσον τα supermarket και όλοι οι έμποροι κοιτάνε να κερδίσουν και να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους, ο καταναλωτής γιατί να μην κοιτάει να κάνει το ίδιο; 

 

 

Εάν ήταν σωστοί ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα έπρεπε να καταλάβουν την πρόθεση του καταναλωτή και να τον βοηθήσουν. Σε άλλες χώρες, που έχουν "καλούς καταναλωτές", οι ταμίες και οι διαχειριστές ενός καταστήματος σε βοηθάνε να κερδίσεις από τις προσφορές που παίζουν. Αυτή η συμπεριφορά τους σε κάνει να νιώθεις ότι σε "σκέφτονται" σε αυτό το μαγαζί και ξαναπάς εκεί για τις άλλες αγορές σου... σχεδόν γίνεσαι φανατικός του μαγαζιού επειδή έδειξαν ενδιαφέρον. 

 

Όταν δηλαδή ο κάθε ΑΒ πουλάει χώρια τα προϊόντα που είναι "Μέρος πακέτου προσφοράς, δεν πρέπει να πουλιέται χώρια" ως ξεχωριστά προϊόντα, τι φάση; Εκεί δεν τρέχει τίποτα; 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πολυκατάλαβα τι έγινε.

 

Ο καλύτερος και εξυπνότερος καταναλωτής είναι μόνο ο έλληνας,

γιατί όταν εμείς φτιάχναμε πολιτισμό οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια.

 

Όχι μόνο καλός καταναλωτής αλλά και καλός Σαμαριτης...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...