Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση από κινεζομάγαζο: Μου λένε ότι άνοιξα την συσκευή ενώ δεν το έκανα


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν ένα κατάστημα πιάσει έναν κλέφτη δεν φωνάζει την αστυνομία??

Έτσι Κ εσύ όταν σε κλέψει το κατάστημα μπορείς να κάνεις το ίδιο!!

Με δύο λόγια τώρα.. Έχεις δικαίωμα να έρθει η αστυνομία να καταγράψει το περιστατικό, και μετά αν κάνεις μήνυση μέχρι τις 12 το βράδυ της επόμενης είναι στο πλαίσιο του αυτόφωρου

Εννοείται πως μπορείς να φέρεις την αστυνομία Ζιο ,αν πρόκειται για απάτη πως θα βρεις το δίκιο σου?

Εμένα καταγράφηκε το γεγονός επίσημα, μάλιστα όταν ήρθε η αστυνομία ο διευθυντής του καταστήματος ήθελε να πάμε στο γραφείο του να μην φαινόμαστε μιας και ήταν γεμάτο κόσμο, αλλά εγώ δεν πήγα πουθενά, εκεί μπροστά στην είσοδο όλα , στον κόσμο..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν ένα κατάστημα πιάσει έναν κλέφτη δεν φωνάζει την αστυνομία??

Έτσι Κ εσύ όταν σε κλέψει το κατάστημα μπορείς να κάνεις το ίδιο!!

Με δύο λόγια τώρα.. Έχεις δικαίωμα να έρθει η αστυνομία να καταγράψει το περιστατικό, και μετά αν κάνεις μήνυση μέχρι τις 12 το βράδυ της επόμενης είναι στο πλαίσιο του αυτόφωρου

Εννοείται πως μπορείς να φέρεις την αστυνομία αν πρόκειται για απάτη πως θα βρεις το δίκιο σου?

Εμένα καταγράφηκε το γεγονός επίσημα, μάλιστα όταν ήρθε η αστυνομία ο διευθυντής του καταστήματος ήθελε να πάμε στο γραφείο του να μην φαινόμαστε μιας και ήταν γεμάτο κόσμο, αλλά εγώ δεν πήγα πουθενά, εκεί μπροστά στην είσοδο όλα , στον κόσμο..

Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ! Αχρείαστο να είναι και μάλλον θα είναι για μένα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...:)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ήταν καραμπινάτη περίπτωση, αγόρασα ένα προϊόν ελαττωματικό το πήγα πίσω την επόμενη και μου λέγαν ότι ίσως το χάλασα εγώ!

Ναι όταν πρόκειται για απάτη η για προσπάθεια εξαπάτησης, στην αστυνομία αμέσως ..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ, ♪ κι έτσι "ξαφνικά" ♪ ...σαν ν' αρχίσανε να παίρνουνε μπρος. Για να δούμε αν θα το πάνε σωστά πλέον έως το τέλος.

 

Ναι, για όποιον δεν παρακολουθεί το γειτονικό κινητοforum,

ο κινέζος είπε ότι θα ζητήσει απ την Elephone να το φτιάξουν δωρεάν και ότι πιστεύει κατα 90% ότι θα το δεχτούν.

Για να δούμε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί μπορεί όμως να έχει γίνει; Το Βίκμολ έχει ως κύρια αγορά την Ελλάδα και έχει πολύ καλό όνομα εδώ. Δεν έχει λόγο να το χαλάσει.

Προσωπικά μου πρότειναν να στείλω πίσω κινητό όταν ζήτησα ανταλλακτικό, για να μην ξοδευτώ μιας και ήταν εντός εγγύησης. Το κινητό διορθώθηκε δωρεάν, χωρίς καν να πληρώσω μεταφορικά επιστροφής. Αν ήθελαν να κάνουν απατεωνιά, θα ήταν το μόνο εύκολο στην περίπτωσή μου.
Υπάρχουν αναφορές όπου το συγκεκριμένο κατάστημα τήρησε εγγύηση ακόμη και στο τέλος της, πράμα που δεν το κάνει κανένα άλλο.

Έδωσες το κινητό σε κάποιον πριν σταλεί; Υπάρχει περίπτωση να το είχε στα χέρια του κάποιος πριν το λάβουν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι από τη δική μας οπτική το κατάστημα και ο φίλος έχουν την ίδια αξιοπιστία. Δε μπορούμε να δεχτούμε σα δεδομένο τίποτα, ούτε ότι το άνοιξε, ούτε ότι δεν το πείραξε. Για μένα το κατάστημα παίρνει πόντους για την ανταπόκριση πάντως. Δεν ήταν υποχρεωμένο να τηρήσει την εγγύηση, πόσω μάλλον αν όντως ήθελε να κάνει απατεωνιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@maus δεν θελω να στο χαλασω αλλα αυτα γινονται μονο αν εχεις γνωστο,οπως εσυ γιατι σε σοβαροτερες καταστασεις (οικονομικες)  με εξαπατηση κατα εξ ακολουθηση η δικαιοσυνη δεν εκανε αυτο που επρεπε και το παρτυ συνεχιζετε γιατι υπαρχουν παραθυρακια...

ο κινεζος

εχει (κ αλλα κινεζοσιτε)τοπικ την σελιδα του στο myphone και απανταει σε ολους..

δεν ειναι μλκς να χαλασει ονομα του και να χασει παραγγελιες για 100ε κινητο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ήταν καραμπινάτη περίπτωση, αγόρασα ένα προϊόν ελαττωματικό το πήγα πίσω την επόμενη και μου λέγαν ότι ίσως το χάλασα εγώ!

Ναι όταν πρόκειται για απάτη η για προσπάθεια εξαπάτησης, στην αστυνομία αμέσως ..

 

Κοίτα να δεις.

 

Μου θύμισες δική μου περίπτωση πέρσι.

Σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών, αγόρασα επί τόπου ένα μηχάνημα στα 200€.

Μου λένε "πληρώστε εσείς και θα το παραλάβετε στην έξοδο, να το φέρουμε από την αποθήκη". Είχα τονίσει πριν παραλάβω ότι δεν θέλω το εκθεσιακό. Και το είχα τονίσει, γιατί το συγκεκριμένο προϊόν δε το έβρισκα πουθενά ετοιμοπαράδοτο, οπότε έπρεπε να σιγουρευτώ ότι όντως έχουν απόθεμα.

Ανοίγω τη σακούλα κατά τη παραλαβή, και βλέπω ένα κουτί χιλιοχτυπημένο και τσαλακωμένο, με εμφανέστατο το ότι το σελοτέιπ είχε κολληθεί ξανά και να προσπαθούν να με πείσουν οι υπάλληλοι ότι είναι καινούριο και ότι δεν έδωσαν το εκθεσιακό. Μπροστά στα μάτια μου δηλαδή, κοροϊδία. -Θα με ρωτήσετε τώρα γιατί δεν είπα "αν δεν είναι αυτό το εκθεσιακό, τότε να δω το εκθεσιακό κομμάτι ότι είναι ακόμη εκεί". Δεν είμαι σίγουρος, ίσως και να το ανέφερα, αλλά θυμάμαι πρώτη φορά νευρίασα έτσι σε κατάστημα.-

 

Αφού με τα πολλά μου έλεγαν για πιστωτικό, φυσικά συνέχισα να απαιτώ τα χρήματα μου πίσω. Όταν μάλιστα πήγα στο ταμείο, με υφάκι η ταμίας είπε στον υπόλοιπο κόσμο που περίμενε να κάνει άκρη για να περάσω εγώ. Φυσικά με κοιτούσαν περίεργα και εγώ να προσπαθώ να απολογηθώ που τους πήρα τη θέση καθώς η ταμίας έκανε ακύρωση αγοράς.

 

//Συγγνώμη για το οφφτοπικ και το σχετικά μεγάλο ποστ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ήταν καραμπινάτη περίπτωση, αγόρασα ένα προϊόν ελαττωματικό το πήγα πίσω την επόμενη και μου λέγαν ότι ίσως το χάλασα εγώ!

Ναι όταν πρόκειται για απάτη η για προσπάθεια εξαπάτησης, στην αστυνομία αμέσως ..

 

H αστυνομια ερχεται θεωρητικα οποτε την καλεις, δε παει να πει κατι αυτο.

 

Το να μπλεκεται η διαδικασια του αυτοφορου σε μια προφανως αστικης φυσεως διαφορα περι μιας εγγυησεως το θεωρω εξαιρετικα απιθανο (χωρις να εχω καμια ειδικη γνωση) ... αλιμονο αν η αστυνομια πηγαινε στο αυτοφορο οποιον καποιος αλλος τον χαρακτηριζε απατεωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως είναι υποχρεωμένοι να βάλουν τον οποιονδήποτε αυτόφορο την στιγμή που πληρώνεις 100€ και κάνεις μήνυση, ασχέτως αποτελέσματος διαφωνίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα παρέλαβα επιτέλους το δέμα με το επισκευασμένο κινητό και ήμουν έτοιμος να στείλω ευχαριστήριο email στο vickmall.

 

Πριν στείλω το email είπα να ελέγξω πως πλέον λειτουργεί κανονικά και τελικά διαπίστωσα πως το πρόβλημα παρέμενε και μου φάνηκε και χειρότερο...

 

Εδώ είναι τα videos:

 

Πριν την επισκευή:

 

https://vid.me/LdGT

 

Μετά την επισκευή:

 

https://vid.me/ZME9

 

 

Πραγματικά αναρωτιέμαι τι σκατά συνέβη:

  1. Δεν το έστειλε καν για επισκευή το vickmall?
  2. Το έστειλε για επισκευή αλλά δεν το επισκεύασαν και το vickmall δεν το έλεγξε πριν το στείλει?
  3. Το επισκεύασαν και ξαναχάλασε στον δρόμο?

 

Και τώρα τι σκατά θα γίνει?

 

Θα το ξαναστείλω για επισκευή και θα χάσω άλλους 3 μήνες περιμένωντας?

Αυτό το κινητό το έχω συνολικά 9 μήνες. Τους 3 τελευταίους ταξίδευε. Αν το ξαναστείλω όταν επιστρέψει θα έχω πληρώσει για ένα κινητό που το είχα 6 μήνες και τους άλλους 6 ταξίδευε...

Επιπλέον στο 12μηνο θα λήξει η εγγύηση οπότε αν ξαναέρθει χαλασμένο θα είναι για πέταμα.

 

Αναρωτιέμαι ποια μπορεί να είναι η λύση και τι θα μου προτείνει το vickmall.

Εσείς πως προτείνετε να κινηθώ?

Επεξ/σία από funbreaker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κινεζομάγαζο είναι το vickmall. Μέχρι να δεχτεί το vickmall να το επισκευάσει αντιμετώπισα το πρόβλημα που αναλύθηκε εδώ. Τελικά αποδέχτηκαν την εγγύση όμως χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.

 

Σήμερα παρέλαβα επιτέλους το δέμα με το επισκευασμένο κινητό και ήμουν έτοιμος να στείλω ευχαριστήριο email στο vickmall.

 

Πριν στείλω το email είπα να ελέγξω πως πλέον λειτουργεί κανονικά και τελικά διαπίστωσα πως το πρόβλημα παρέμενε και μου φάνηκε και χειρότερο...

 

Εδώ είναι τα videos:

 

Πριν την επισκευή:

 

https://vid.me/LdGT

 

Μετά την επισκευή:

 

https://vid.me/ZME9

 

 

Πραγματικά αναρωτιέμαι τι σκατά συνέβη:

  1. Δεν το έστειλε καν για επισκευή το vickmall?
  2. Το έστειλε για επισκευή αλλά δεν το επισκεύασαν και το vickmall δεν το έλεγξε πριν το στείλει?
  3. Το επισκεύασαν και ξαναχάλασε στον δρόμο?

 

Και τώρα τι σκατά θα γίνει?

 

Θα το ξαναστείλω για επισκευή και θα χάσω άλλους 3 μήνες περιμένωντας?

Αυτό το κινητό το έχω συνολικά 9 μήνες. Τους 3 τελευταίους ταξίδευε. Αν το ξαναστείλω όταν επιστρέψει θα έχω πληρώσει για ένα κινητό που το είχα 6 μήνες και τους άλλους 6 ταξίδευε...

Επιπλέον στο 12μηνο θα λήξει η εγγύηση οπότε αν ξαναέρθει χαλασμένο θα είναι για πέταμα.

 

Αναρωτιέμαι ποια μπορεί να είναι η λύση και τι θα μου προτείνει το vickmall.

Εσείς πως προτείνετε να κινηθώ?

Τήν αγορά την έκανες μέσω paypal μήπως ανέφερες το πρόβλημα και επικοινώνούσε το paypal με το vickmail.

Kανονικά θα πρέπει να τους ζήταγες αντικατάσταση με νέα συσκευή ή επιστρφοφή χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Elephone.

Μιλαμε οτι χειροτερο σε "επωνυμη" συσκευη εχει βγαλει κινεζος. Απορω γιατι τσιμπαει ο κοσμος με τις χαμηλες τιμες αυτων των κινητων και με τα δηθεν ουαου σπεκς


Τήν αγορά την έκανες μέσω paypal μήπως ανέφερες το πρόβλημα και επικοινώνούσε το paypal με το vickmail.

Kανονικά θα πρέπει να τους ζήταγες αντικατάσταση με νέα συσκευή ή επιστρφοφή χρημάτων.

Βασικα, αυτο θα προτεινα. Απευθυνσου πλεον στο paypal και ζητα απο το βικ επιστροφη ή συμψηφισμο με τελειως άλλο κινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...