liopyr Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Την μηχανή δεν την έχω περάσει ποτέ ΚΤΕΟ. Είναι μοντέλο του 2004. Ισχύει αυτό με το μειωμένο πρόστιμο; (33 ευρώ + έλεγχος);
Joshua21 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Την μηχανή δεν την έχω περάσει ποτέ ΚΤΕΟ. Είναι μοντέλο του 2004. Ισχύει αυτό με το μειωμένο πρόστιμο; (33 ευρώ + έλεγχος); Ισχύει. Πήρα τηλέφωνο σήμερα σε τοπικό ΙΚΤΕΟ και ρώτησα για 200cc που επίσης δεν έχει περάσει ποτέ, μου είπαν πως από χτες μέχρι και 30/09 το πρόστιμο θα είναι το μισό δλδ από 44€ στα 22€(+27€ ο έλεγχος). 1
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 καλημέρα μιας και είμαι της δουλειάς όποιος χρειάζεται κάποια ερώτηση-απορία επί του Κτεο η εγκατάστασης υγραερίου διαδικασίες κλπ πολύ ευχαρίστως να του απαντήσω κυρίως για νομοθετικά! Καλησπέρα, κι ευχαριστώ προκαταβολικά για την ευγενική πρωτοβουλία σου. Πάμε στο ψητό, γιατί θα τρελαθώ με αυτά που ζω. Παραθέτω στοιχεία και αριθμούς από τις τρεις (3) τελευταίες φορές που πέρασα ΚΤΕΟ και τα αντίστοιχα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου Οχήματος: 14/9/2011 Πέδηση: Μονόπλευρο: Άξονας 1 -> 3.52 Άξονας 2 -> 23.53 Απόδοση: Συνολική (Πορείας) -> 78.73% Στάθμευσης -> 17.48 Αποσβεστήρες Κραδασμών: Άξονας 1 -> Αριστερά: 66.00%, Δεξιά -> 60.00%, Διαφορά -> 9.09% Άξονας 2 -> Αριστερά: 38.00%, Δεξιά -> 35.00%, Διαφορά -> 7.89% Ελλείψεις που σημειώθηκαν Δ 4203.2 Πέδη πορείας: Μονόπλευρη πέδηση από 15% μέχρι 30% στον Οπίσθιο άξονα Δ 7605.4 Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άξονας Αριστερά Δ 7605.5 Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άξονας Δεξιά 9/9/2011 Πέδηση: Μονόπλευρο: Άξονας 1 -> 6.52 Άξονας 2 -> 19.55 Απόδοση: Συνολική (Πορείας) -> 70.60% Στάθμευσης -> 25.36 Αποσβεστήρες Κραδασμών: Άξονας 1 -> Αριστερά: 66.00%, Δεξιά -> 60.00%, Διαφορά -> 9.09% Άξονας 2 -> Αριστερά: 42.00%, Δεξιά -> 42.00%, Διαφορά -> 0.00% Ελλείψεις που σημειώθηκαν Δ 4203.2 Πέδη πορείας: Μονόπλευρη πέδηση από 15% μέχρι 30% στον Οπίσθιο άξονα Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα. Μεταξύ 3m/km και 10m/km 05/9/2015 Πέδηση: Μονόπλευρο: Άξονας 1 -> 0.81 Άξονας 2 -> 4.14 Απόδοση: Συνολική (Πορείας) -> 84.28% Στάθμευσης -> 18.99 Αποσβεστήρες Κραδασμών: Άξονας 1 -> Αριστερά: 57.00%, Δεξιά -> 55.00%, Διαφορά -> 3.51% Άξονας 2 -> Αριστερά: 48.00%, Δεξιά -> 19.00%, Διαφορά -> 60.42% Ελλείψεις που σημειώθηκαν Σ 7605.5 Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άξονας Δεξιά Σ 7605.6 - αποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ) : Οπίσθιος άξονας Διαφορά απόδοσης Δ 4501 - Πέδη στάθμευσης Μονόπλευρη αλλά επαρκής λειτουργία της πέδης στάθμευσης Οπότε σήμερα, 5/9/2015, με έκοψαν, λόγω πίσω-δεξιού αμορτισέρ, η απόδοση του οποίου υποτίθεται ότι είναι στο 19%. Παρατηρήσεις: 1. Και οι τρεις (3) έλεγχοι, έγιναν στο ίδιο ΚΤΕΟ. Όχι απλά στην ίδια εταιρεία, αλλά στις ίδιες εγκαταστάσεις. 2. Κατά τη διάρκεια αυτών των τεσσάρων (4) ετών, ΔΕΝ έχουν αλλαχτεί φρένα, αμορτισέρ, ελατήρια. 3. Λίγες μέρες πριν περάσω το προηγούμενο (προπέρσινο) ΚΤΕΟ, είχα κάνει γενικό service στο αυτοκίνητο και λόγω χιλιομέτρων, και λόγω επερχόμενου ΚΤΕΟ, ώστε να είμαι πιο σίγουρος/έτοιμος. Έτσι λοιπόν, ο μάστορας ασχολήθηκε και με τα φρένα. Δεν ξέρω τι έκανε ακριβώς, σα να τρόχισε δισκόπλακες ή δαγκάνες/τακάκια μεταξύ άλλων, δε θυμάμαι ακριβώς. Επίσης καθάρισε/ρεγουλάρισε τα ταμπούρα πίσω και το χειρόφρενο. 4. Όπως φαίνεται και στα πιο πάνω στοιχεία, πρόπερσι μου είχαν πει ότι χρειάζεται ευθυγράμμιση, γιατί έχανε. Το πάω αμέσως μετά στον ευθυγραμμισά, του λέω το και το. Το βάζει πάνω κι αρχίζει να γελάει. Μου λέει η απόκλιση είναι αστεία αμελητέα, πάει ευθεία, δε χάνει σχεδόν καθόλου. Τσάμπα το 25άρι που δεν το είχα και για πέταμα. 5. Σήμερα που το πήγα, έχουν περάσει 4-5 μήνες από το τελευταίο service, κατά τη διάρκεια των οποίων δεν ασχολήθηκα με το αμάξι. Μάλιστα, προέρχομαι από ταξίδι (1500 χιλιόμετρα), κατά το οποίο του ψιλοήπια και το αίμα σε κάτι φάσεις. 6. Τώρα που παίζει όντως να χρειάζεται ευθυγράμμιση καθώς το βλέπω κι εγώ στο τιμόνι, δε μου έβγαλαν κάτι τέτοιο. Και ερωτώ: 1. Πώς διάολο γίνεται η συνολική πέδηση να έχει αυξηθεί(!) μέσα σε δύο (2) χρόνια, αντί να έχει μειωθεί; 2. Πώς διάολο γίνεται η απόδοση του πίσω-αριστερού αμορτισέρ να έχει αυξηθεί(!) μέσα σε τέσσερα (4) χρόνια, αντί να έχει πέσει; Μάλιστα μεταξύ 2011 και 2013, αυξήθηκε η απόδοση και του πίσω-δεξιού αμορτισέρ! 3. Πώς διάολο γίνεται να μην έχει μειωθεί καθόλου η απόδοση των μπροστά αμορτισέρ μεταξύ 2011 και 2013, και να βγάζουν ακριβώς ίδια ποσοστά; 4. Πώς διάολο γίνεται να μου λένε ότι χρειάζεται ευθυγράμμιση, να το πηγαίνω για ευθυγράμμιση και να απορεί ο ευθυγραμμισάς;
Joshua21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 @phanispal: Πρώτα από όλα, όπως έγραψες, ο μηχανικός έκανε επέμβαση στα φρένα πριν το προπέρσινο ΚΤΕΟ(αυτά που αναφέρεις ως "τρόχισε δισκόπλακες ή κάτι τέτοιο"). Προφανώς πέρασε τορνίρισε τις δισκόπλακες, αν έκανε κάτι τέτοιο θα χρειάστηκε αρκετό δούλεμα ώστε να πατήσουν καλά τα τακάκια και τα φρένα να αποδώσουν τα μέγιστα. Επίσης στην ευθυγράμμιση η λάθος σύγκλιση/απόκλιση σε μικρό βαθμό το μόνο ίσως προκαλέσει είναι ανομοιόμορφη φθορά ελαστικών, μόνο σε μεγάλο βαθμό θα δεις κάτι στο τιμόνι. Αν προσέξεις καλύτερα θα δεις πως η έλλειψη περί ευθυγράμμισης που σημειώθηκε ήταν χαρακτηρισμένη ως "δευτερεύουσα".
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Joshua, 1. Δεκτόν. ~1.000km (έκανα ένα ταξίδι εκείνες τις μέρες, τώρα θυμήθηκα ότι το service έγινε τον Άυγουστο του 2011) όμως δεν είναι αρκετό δούλεμα ώστε να αποδώσουν τα μέγιστα τα φρένα; Αν και εδώ έχουμε ψωμί αν έχεις δίκιο, αφού θα έπρεπε να μου πει ο μηχανικός ότι χρειάζεται δούλεμα το σύστημα πέδησης πριν το πάω για ΚΤΕΟ. Φαντάσου δηλαδή να το πήγαινα αμέσως μετά το service. Θα μου έβγαζαν ότι δεν πιάνουν τα φρένα. Εκτός κι αν δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Γιατί και πάλι, σε σχέση με το 2011, η συνολική πέδηση έχει αυξηθεί. 2. Σύμφωνοι και πάλι. Ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ όμως γιατί μου είπε ότι θα πρέπει να το πάω για ευθυγράμμιση παρόλο που είναι δευτερεύουσα έλλειψη; Και γιατί όταν το πήγα ο ευθυγραμμισάς μου είπε ότι δεν έχανε σχεδόν καθόλου; Και γιατί τώρα που το βλέπω στο τιμόνι ότι χάνει δε μου έβγαλαν τίποτα; Τα υπόλοιπα μπορείς να τα εξηγήσεις; Σ' ευχαριστώ.
stel106 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 σου απαντω στα γρηγορα γιατι με εβγαλαν τα ματια λιγο τα στατιστικα γιατι ειμαι με τv και οχι monitor αλλα θα σε εξηγησω ακριβως 1) η πεδηση εξαρταται απο πολλους παραγοντες κυριως τον ελεγκτη μιας και παιρνουμε φρενα για το οχημα σε οσο πιο μεγαλο βαθμο μπορουμε ομως πχ αν ειναι παλια τα λαστιχα θα παρει μικροτερες μετρησεις ενω τα φρενα ειναι τα ιδια δλδ το φρενομετρο μπορει λογο κυλισης του τροχου πανω στην ασφαλτο να σταματησει αλλα να ειναι στα ορια που περναει το οχημα και να το αφησει ο ελεκτης οπως ειναι 2) το αμορτισερ εβγαλε διαφορετικες μετρησεις λογω βαρους πχ αν το αμαξι το εχεις φορτωμενο θα βγαλει ενα 10-15 % ! με χαμηλο προφιλ λαστιχα η μεγαλες ζαντες θα βγαλει χαμηλη αποδοση ειναι καποιοι παραγοντες που μεταβαλουν την αποδοση του αμορτισερ στο μηχανημα επανω και καθως εσενα τα πισω αμορτισες σαν ζευγαρι βγαζουν πανω απο 30% διαφορα σημαινει οτι το προβλημα ειναι υπαρκτο( βεβαια θα το δει και ο μηχανικος σου αμα εχει ξερασει λαδια κλπ) 3) για την ευθυγραμμιση απο 3 εως 10 μετρα μπαινει δευτερευουσα και δεν κοβεται το οχημα μιας και θεωρειται οτι δεν ειναι σοβαρη ελλειψη η συγκλιση που εχει αλλα ο ελεκτης ωφειλη να σε ενημερωση για την εμμεση επισκευη του
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 1. Λάστιχα αλλάχτηκαν τον Αύγουστο του 2012. Άρα στα δύο (2) τελευταία ΚΤΕΟ, ήταν τα ίδια ελαστικά πάνω στο αυτοκίνητο. 2. Για ΚΤΕΟ πήγα, όχι ταξίδι. Άρα είχε το ίδιο βάρος (εκτός από μια μικρή διαφορά στο ντεπόζιτο ενδεχομένως). Και φυσικά τα ίδια ζαντολάστιχα. 3. Έχω να κάνω ευθυγράμμιση από τότε (Σεπτέμβριο του 2013), ενώ η προηγούμενη ήταν όταν άλλαξα λάστιχα (Αύγουστο του 2012). Αλλά και εκτός του ότι έχει περάσει ένας (1) χρόνος παραπάνω, το βλέπω κι εγώ ότι το τιμόνι πρέπει να το έχω λιιιίγο αριστερά (ελάχιστα) για να πάει ευθεία. Γιατί δεν έβγαλε τίποτα το μηχάνημα σήμερα; Για το δεύτερο ερώτημά μου τι έχεις να πεις; Ευχαριστώ και εσένα.
stel106 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 1 ) τοτε παραγοντας ελεγκτης μιας και εφοσον περναει ανετα στο 60 % δεν υπαρχει λογος να παρει 2-3 φορες μετρηση για να στο περασει με 70% αλλα στην αντιθετη περιπτωση αν ειναι χαμηλα τα φρενα θα τα παρει 2-3 φορες ωστε λιγο να ζεσταθουν οι δισκοι και να ανεβουν λιγο 2) τοτε το πισω αμορτισερ πχ λακουβες μιας και υπαρχουν αρκετες μπορει να εσκασε αλλα ισως οπως ειπα να ειναι και ορατο με το ματι γιαυτο και εβγαλε τοσο χαμηλη αποδοση ΥΓ μπορεις να πας στο κτεο και να μιλησεις σαν πελατης που εισαι ωστε να κανουν μια δοκιμη πανω στο αμορτισερομετρο τα αμορτισερ για να το επιβεβαιωσεις ξανα αλλα τοση μεγαλη διαφορα δυσκολα θα καλυφθει ωστε να μην χρειαστει αλλαγη 3 επισης και συγκλιση το ιδιο αν και για να λες οτι τραβαει και το νιωθεις στο τιμονι θα την θελει οποτε κατ επεκταση πας σε αλλον ευθυγραμμισα
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 1. Ωραία. Δηλαδή το 2013 που έβγαλε 70% ήταν κρύοι οι δίσκοι, ενώ σήμερα που έβγαλε 84% ήταν επειδή τους είχε ζεστάνει ή/και επειδή πήρε πολλαπλές μετρήσεις; Είναι δυνατόν τόση διαφορά, και μάλιστα μετά από χρήση δύο (2) ετών; Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο Joshua έχει δίκιο σε αυτό που λέει με το τρόχισμα, και αφού φέτος έβγαλε 84%, τότε το πραγματικό νούμερο για το 2013 θα έπρεπε να είναι 100%+. Αστεία πράγματα δηλαδή. 2. Δεν αναφέρομαι τόσο στο πίσω δεξιά με το 19%, όσο στα υπόλοιπα, αφού μου κάνει τρομακτική εντύπωση που το πίσω αριστερό υποτίθεται πως βελιτώνεται με την πάροδο του χρόνου. Επίσης, ακριβώς ίδια ποσοστά το 2011 και το 2013 για τα μπροστά αμορτισέρ; Τέτοια σύμπτωση; Και μετά από δύο (2) χρόνια στους ελλαδιστανικούς δρόμους; 3. Γιατί να αλλάξω ευθυγραμμισά; Με το ΚΤΕΟ είναι το πρόβλημά μου, που βγάζει ό,τι να 'ναι αποτελέσματα. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ψάχνω δικαιολογίες να γλυτώσω την αλλαγή των αμορτισέρ. Απλά, κοιτάω τα νούμερα, και δε βγαίνουν, πώς το λένε. Δεν είμαι σχετικός, αλλά μου φαίνονται πολύ περίεργα τα νούμερα, συναρτήσει των όσων ανέφερα πιο πάνω (βλ. με έστειλαν για ευθυγράμμιση έστω προαιρετικά, ενώ δε χρειαζόταν, και τώρα που παίζει να χρειάζεται περισσότερο, δεν είπαν τίποτα). Σε γενικές γραμμές, να μη μιλήσω για όλα τα ΚΤΕΟ, αλλά εκεί που έχω πάει τις τρεις (3) τελευταίες φορές, μου φαίνεται πως είναι Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ.
Joshua21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Joshua, 1. Δεκτόν. ~1.000km (έκανα ένα ταξίδι εκείνες τις μέρες, τώρα θυμήθηκα ότι το service έγινε τον Άυγουστο του 2011) όμως δεν είναι αρκετό δούλεμα ώστε να αποδώσουν τα μέγιστα τα φρένα; Όχι, δεν λένε κάτι τα 1000km ταξίδι, στην πορεία δεν φθείρονται τα φρένα. Ένα δυνατό φρενάρισμα πχ από τα 100 θα τα φθείρει πολύ περισσότερο από όσο ένα ολόκληρο ταξίδι. Επίσης παίζει ρόλο πόσο σκληρά είναι τα τακάκια, και πόσο ανομοιόμορφη φθορά είχαν. Αν και εδώ έχουμε ψωμί αν έχεις δίκιο, αφού θα έπρεπε να μου πει ο μηχανικός ότι χρειάζεται δούλεμα το σύστημα πέδησης πριν το πάω για ΚΤΕΟ. Ο μηχανικός ναι, θα έπρεπε να σε ενημερώσει ότι θα αργήσουν να στρώσουν τα τακάκια, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Φαντάσου δηλαδή να το πήγαινα αμέσως μετά το service. Θα μου έβγαζαν ότι δεν πιάνουν τα φρένα. Ακριβώς, και δεν θα ήταν η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στο ΚΤΕΟ. Εκτός κι αν δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Γιατί και πάλι, σε σχέση με το 2011, η συνολική πέδηση έχει αυξηθεί. Μα στο ενδιάμεσο, από ότι είπες, έγινε επέμβαση στα φρένα από τον μηχανικό σου, που το περίεργο? 2. Σύμφωνοι και πάλι. Ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ όμως γιατί μου είπε ότι θα πρέπει να το πάω για ευθυγράμμιση παρόλο που είναι δευτερεύουσα έλλειψη; Και γιατί όταν το πήγα ο ευθυγραμμισάς μου είπε ότι δεν έχανε σχεδόν καθόλου; Και γιατί τώρα που το βλέπω στο τιμόνι ότι χάνει δε μου έβγαλαν τίποτα; Γιατί έτσι του έχουν πει, γιατί τον έχουν υποχρεώσει να ενημερώνει τους οδηγούς ώστε να προβαίνουν σε επισκευές των δευτερευόντων ελλείψεων. Ο ευθυγραμμισάς σίγουρα ξέρει καλύτερα από τον υπάλληλο του ΚΤΕΟ, είναι εξειδικευμένος με περισσότερη εμπειρία, άσε που γνωρίζει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου σου. Επίσης αυτό που βλέπεις τώρα μπορεί να μην είναι θέμα ευθυγράμμισης αλλά κάτι άλλο, όπως λάθος πίεση στα λάστιχα, ανομοιόμορφα φθαρμένα λάστιχα, μετάδοση κτλ. Τα υπόλοιπα μπορείς να τα εξηγήσεις; Σ' ευχαριστώ. Τα αμορτισέρ εννοείς? Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, το μηχάνημα μετράει όχι καθαρά την απόσβεση που έχει το κάθε αμορτισέρ, αλλά συνυπολογίζοντας και το βάρος του αυτοκινήτου. Από κει και πέρα έχε υπόψιν ότι τα μηχανήματα αυτά δεν είναι 100% αξιόπιστα, σε 2 συνεχόμενες μετρήσεις στο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να δώσουν ελαφρώς διαφορετικά νούμερα. Άσε που χρειάζονται συνεχώς βαθμονόμηση(καλιμπράρισμα), δεν έχω ιδέα κάθε πότε τους κάνουν στα ΚΤΕΟ.
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μα στο ενδιάμεσο, από ότι είπες, έγινε επέμβαση στα φρένα από τον μηχανικό σου, που το περίεργο? Και δηλαδή φτάνει αυτή η επέμβαση για να έχω μεγαλύτερη απόδοση μετά από τέσσερα (4) χρόνια; Δεν υποτίθεται ότι πέφτει η απόδοση; Και μάλιστα όταν μιλάμε για τέσσερα χρόνια; Ε αυτό λέμε, ότι δεν είναι 100% αξιόπιστα. Νταξ, εγώ λέω ότι το ποσοστό είναι πολύ κάτω, αλλά τέλος πάντων. Το 55άρι μια χαρά το ζητάνε όμως.
stel106 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2015 1)το αμορτισερ σε 2 μετρησεις μπορει να παρει 2 διαφορετικες μετρησεις λογο του οτι εφαγε μια (α) δυναμη στην 1η μετρηση μεταβαλλοντας τις ιδιοτητες του 2)δεν ειναι απαραιτητο κατα κανονα να πεσουν τα φρενα μπορει πχ να βαλεις πιο καλα τακακια και να πιανουν καλητερα απο τα εργοστασιακα ιδιως οπως ειπες αν εχει κανει λειανση τον δισκο απο χαρακιες κλπ και ειπαμε οσο αφορα το ποσοστο επι % ειναι καθαρα στον ελεκτη 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2015 Και δηλαδή φτάνει αυτή η επέμβαση για να έχω μεγαλύτερη απόδοση μετά από τέσσερα (4) χρόνια; Δεν υποτίθεται ότι πέφτει η απόδοση; Και μάλιστα όταν μιλάμε για τέσσερα χρόνια; Και γιατί να πέσει η απόδοση στα 4 χρόνια? Σε ιδανικές συνθήκες δεν θα πέσει καθόλου η απόδοση των φρένων, ακόμα και την στιγμή που θα χρειαστεί αλλαγή σε τακάκια ή και σε δίσκους. Απλά όσο πιο φαγωμένα είναι τόσο περισσότερο ζεσταίνονται. Πτώση απόδοσης έχουμε μόνο όταν "καεί" η πάστα του τακακιού από υπερθέρμανση, ή όταν ο δίσκος αποκτήσει υπερβολικό νύχι/ανομοιόμορφη φθορά. Ε αυτό λέμε, ότι δεν είναι 100% αξιόπιστα. Νταξ, εγώ λέω ότι το ποσοστό είναι πολύ κάτω, αλλά τέλος πάντων. Το 55άρι μια χαρά το ζητάνε όμως. Πιστεύω πως πρέπει να μάθεις να ερμηνεύεις καλύτερα τα αποτελέσματα μετρήσεων του ΚΤΕΟ. Πχ η ποσοστιαία απόσβεση ενός αμορτισέρ από μόνη της δεν λέει και πολλά, φαντάσου μόνο πως αν "κουράσεις" ένα αμορτισέρ κάνοντας 1-2 σλάλομ με το αμάξι σου, η απόσβεση που θα σου δείξει το αμορτισερόμετρο θα είναι μειωμένη περίπου 10-12%. Το σημαντικό είναι η διαφορά στην απόσβεση μεταξύ των δύο αμορτισέρ του ίδιου άξονα, αν είναι μεγάλη(πάνω από 30%) μπορεί να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς να πάρεις χαμπάρι τι έγινε. Ομοίως και με τα φρένα, αν η διαφορά πέδησης μεταξύ των δύο τροχών του ίδιου άξονα είναι μεγάλη, σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα έρθεις τετ-α-τετ πριν καν το καταλάβεις. Στην περίπτωση σου ορθώς σε έκοψαν. Τα πίσω αμορτισέρ σου την ίδια στιγμή στις ίδιες συνθήκες με τα ίδια φορτία μετρημένα με το ίδιο μηχάνημα έβγαλαν την τεράστια διαφορά του 60%! Το πίσω δεξί αμορτισέρ σου παρέδωσε πνεύμα, μη το συζητάς, άλλαξε το πίσω ζευγάρι άμεσα γιατί το αμάξι σου είναι πολύ πιο επικίνδυνο από όσο νομίζεις.
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) καλημέρα μιας και είμαι της δουλειάς όποιος χρειάζεται κάποια ερώτηση-απορία επί του Κτεο η εγκατάστασης υγραερίου διαδικασίες κλπ πολύ ευχαρίστως να του απαντήσω κυρίως για νομοθετικά! εχω καποιες αποριες σχετικα με τις διαδικασιες "λιπανσης"... καταραμενη α-διαφανεια... πχ αν σταζει λιγο λαδακι απο το οχημα, το μαζευετε και το στελνετε για ανακυκλωση; Ή τηγανιζονται για 5η φορα; - το κανετε βολτα να ακουσετε αν εχει κανα σοβαρο υπο-woof-woof; Η Φλουδα του Παντελακη, εχει εκπτωση; Η Παω-ΟΛΑ '84; -γιατι να μην δινετε οδηγιες στον ιδιοκτητη (ή τον chauffeur, τον floral etc) για να το ανεβασει στην ραμπα απογειωσης; Εσεις θα ξεκουραζετε και θα κοιτατε τα "επιστημονικα μηχανηματα"... Μηπως καταβοθρος σας, αρεσει να ακουτε "αρνητικα σχολια"; -επειδη εχει πιαστει το χερι μου, σας πειραζει να σας δωσω την μανιβελα να το βαλετε μπροστα; ΟΚ, τα Rallye ειναι συνηθισμενα αμαξια, γιατι σας τρεχουν τα σαλια; Τα αλογα και τα χρυσοψαρα χρειαζεται να τα "checkαρετε" και αυτα; Δεν νομιζω να τους πειραζει αν απλωσετε χερι επανω τους, ειναι πολυ φιλικα... -Ζηλευετε την ευστροφια των αλλων; Δεν χρειαζεται να πατατε ορθιοι το γκαζι -Αν το moteur ειναι κρυο, περιμενετε να ζεσταθει καλα ή μετρατε επιτοπου καυσαερια; Σας αρεσει να χανετε χρονο; -Ειστε σοβαροι; Βγαζετε ενα-ενα τα αμορτισερ και τα πατε για μετρηση; Τι ειναι η προφορτιση; Η "αργη αποσβεση επαναφορας"; Εγω δεν ξερω απο αυτα ρε φιλε, μια γραμμη βλεπω μονο, ενιοτε και κυκλους -Αφου σου αρεσει τοσο πολυ το αρωμα, γιατι δεν το ζητας; Σου αρεσει να καβαντζωνεσαι; -Eχω μεσα στο αμαξι TV και Ν64 και playstation και ματι κουζινας ακομα, γιατι βαριεμαι λιγο το "μερος" σας, τοσες χιλιαδες εργατοωρες που σας περιμενω να παρετε τα ποδια σας. Μηπως εχετε κανα καλο cartridge? -ποσο ακριβα ειναι τα special (+μανιταρια) παπουτσια που φορατε για να "μετρατε" τα λαστιχα; Τι καταλαβαινουμε απο την μορφη των κυματων της θαλασσας; -ο ελεγχος περιλαμβανει και "free" δυναμομετρηση; -Αυτος που δοκιμαζει 402, ειναι πρωταθλητης dragster? Γιατι κανει πολυ καλους χρονους, και χωρις να μου χαλαει τα λαστιχα. Τουναντιον (ή τουλαχιστο, δε θυμαμαι καλα) φοραει καθαρα ρουχα οταν μπαινει μεσα... -Αν δεν εχετε ξαναδει ενα μηχανακι, το googlαρετε; Και αν εχει φωτο με ξεκωλα, ολα OK? -Μηπως θα επρεπε να ζητατε απο τους Αυστραλους μεταναστες, καποιο σχετικο documentation; Αυτοι δεν ηρθαν επειδη δεν την παλευουν, ηρθαν για διακοπες. Εχω ενα φλασακι με το "my documents", να το φερω; Εχει φωτο της γυναικας μου απο τις διακοπες (μαλλον δεν εχει κουμπωσει καλα μια φισα, και στις ατσαλες προσγειωσεις σβηνει το μοτερ) -Αν η αδεια γραφει ενα (1, ΕΝΑ, ΕEΝΑ, ΕEEΝΑ!!!) ατομο, τι σε κοφτει αν εχει πισω μαρσπιε; Βολευουν τον φιλο μου τον ΜΑΧ algida στις σουζες -Τι πιστευετε για τα μηδενικα; Τελικα ειναι αριθμος ή οχι; Τι αποψη εχετε για την παρτη σας; -Μηπως "ηρθε ακομα" ο υπευθυνος να κοιταξει μια σχαρα που εχω φτιαξει; Ή απλα googlαρετε, και ολα ΟΚ, αν το πουλανε στο US? Και που ξερεις τινος ειναι αυτος που το 'χει φτιαξει; Κι αν ειναι Πακιστανος; Δυσκολα, μαλλον Κινεζος θα 'ναι... -Ξερετε πως γινεται η εξαερωση στο ABS? -Αν γινουμε φιλαρακια, θα χρειαζεται ακομα να κλεινω ραντεβου; -τα φιμε κρυσταλλα (sick) ποσο κοστιζουν; Παει σε κλιμακες μετρημενες με φωτομετρο ή ειναι ε-φαπα-x η φαση; -τα κινεζικα xenon ειναι πιο φτηνα; -Αυτα που περιεργα πραγματα που εχουν κατι κουρσες μπροστα πως λεγονται; Εδω στην Κρητη τα βαζουν για για να σπρωχνουν τα γιδια Και αυτες οι παπαριες που εχουν, για να τραβανε την αγκυρα; Δεν υποτιθεται οτι ειναι αφαιρουμενα; -η κυρα-Νιτσα που ελεγχει τα φρενα, μηπως πρεπει να εχει και κανα τυρακι απο το Μετσοbio;;;;;;;;;;; -δοκιμαζετε και το firewall? To zone alarm pro αξιζει; -το "πιστοποιητικο" για το γκαζι (για να τηγανιζω) εχει οποιαδηποτε σχεση με κατι που δεν θυμαμαι καλα πως λεγεται... TUF? τουφα; αφελειες; ανταυγειες/extentions? Tupolev? NY-reγγe-V; -το καλιμπραρισμα του καυσαναλυτη, τι ακριβως ειναι; -στο "(face) control" εσωκλειεται και ο ελεγχος για το squirt στα τζαμια; Ή πρεπει να τα σκασω extra? -εχω πτυχιο απο MIT Τουριστικες Επιστημες, μπορω να αραζω εκει μεσα και να με πληρωνετε 200e το μηνα; Εννοειται δεν θα πειραζω τιποτα... Απλα να περνω ιδεες θελω, τωρα που εκλεισε το "burnout" (oh my ass) και δεν προλαβαινω να φαω σαλατα του ΖΕΦ τις Πεμπτες το βραδυ. Γνωριζετε καμια σχετικη συνταγη; Με pm το γιατρο. -Αδειαζετε και τα τασακια απο τα τσιγαρα; Τι αλλο κανετε; Αν βρειτε κανα μπαφο μεσα στο αμαξι, τον σκατε για να δοκιμασετε την φουντα; Η ION σοκολατα τι λεει; Το motorex ειναι καλο αραγε; Καλυτερα να τον σκασετε ΜΕΤΑ την δουλεια, και μην πινετε "εισαγωγη", γιατι δεν εχετε χαμπαριασει οτι σας χαλανε... -Τι σε νοιαζει εσενα τι εχω κανει στο αμαξι; Υπευθυνος ειναι το αφεντικο σου, εσυ εισαι ο δουλος του -Μπορω να περασω και τα 43985 οχηματα του αφεντικου μου σε bulk φαση; Θα φερω μια κουτα με τα χαρτια, και θα μου δωσετε το ντοσιε με τις τζιφρες. Δεν χρειαζετε να τα δοκιμασετε ολα στην ΕΟ. ΕΓΩ θα δοκιμαζω και εσεις θα καθετε διπλα, αν δεν φοβαστε -γιατι εχετε αυτο το snob υφος; Δεν εχετε πιει καφε ακομα; Και τι κανατε 2 ωρες στο "γραφειο"; Τι γραφατε; update; Τι προγραμμα χρησιμοποιετε για τον εγκεφαλο στο αμαξι σας; -ειστε περηφανοι για καθε τι που βγαινει (ή μπαινει) απο την πισω πορτα; OK, κανεις δεν ντρεπεται για την δουλεια του, ολοι εχουν εναν καλο λογο, να πουν... (ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ) -σιγουρα ομως ειστε καλοι (οχι στα ποδια) σε κατι... ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΠΙΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΕ ενα ποντίκι... (ναι ρε γιδια, τα logitech...) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, τα ΘΕρμα μου ΣΥΧΑΡΙΚΙΑ... Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2015 από Avon Pro Xtreme Rain
d_gkal Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 ποσο κοστιζει η εκδοση καρτας καυσαεριων? πρεπει να κλεισω ραντεβου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα