Shadowjump Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Μπραβο τους, μπραβο τους, μπραβο τους! Μολις ελαβα το ακολουθο e-mail: Hi Alkis, We understand that you may have been affected by recent events in Greece, restricting your ability to renew your subscription to Dropbox Pro. To show our support and thank you for being a loyal customer, we're extending your subscription by adding 60 days free of charge. No additional fees will be applied, and you don't need to take any additional action.Please let us know if you have any questions, and thanks again for choosing Dropbox as the safest and most reliable place for storing your information.Thank you!- The Dropbox Team 15
Super Moderators paredwse Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Μπράβο, γιατί είχα αγχωθεί για την ανανέωση της συνδρομής Dropbox Pro, απολύτως απαραίτητης για την δουλειά μου. Στο έστειλαν μόνοι τους ή μετά από δική σου ερώτηση; Η λήξη της συνδρομής σου είναι σύντομα;
Shadowjump Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Μονοι τους το εστειλαν. Η συνδρομη μου νομιζω καθε 25 χρεωνεται.
Haldol Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Πολλές εταιρείες έκαναν τέτοιες κινήσεις, και μπράβο τους. Κι η EuroVPS είπε "πληρώστε όταν ανοίξουν" σε support ticket μου (όταν άλλα hosts με γράψαν να μην πω που).
DIGITHEOS Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 και εμενα η dyndns μου ανανεωσε για ενα μηνα ακομα μετα απο μειλ μου που τους εξηγουσα την κατασταση.....
Moderators Gi0 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Πολλές εταιρείες έκαναν τέτοιες κινήσεις, και μπράβο τους. Κι η EuroVPS είπε "πληρώστε όταν ανοίξουν" σε support ticket μου (όταν άλλα hosts με γράψαν να μην πω που). Να πω και ενα στραβο: Η Atlantic.net ΔΕΝ εδωσε περιοδο χαριτος οπως εκαναν αλλες εταιρειες, ενω πηραν επεξηγηματικο email και ανοιξα ticket επι του θεματος. Bonus: η καρτα μου μπηκε στην blacklist τους.
Haldol Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Να πω και ενα στραβο: Η Atlantic.net ΔΕΝ εδωσε περιοδο χαριτος οπως εκαναν αλλες εταιρειες, ενω πηραν επεξηγηματικο email και ανοιξα ticket επι του θεματος. Bonus: η καρτα μου μπηκε στην blacklist τους. Εν τέλει, αυτοί χάνουν. Μάντεψε ποιος host θα κερδίσει μεταφορά προς αυτόν με το που σταθεροποιηθεί η κατάσταση.
Moderators Gi0 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 18 Ιουλίου 2015 Εν τέλει, αυτοί χάνουν. Μάντεψε ποιος host θα κερδίσει μεταφορά προς αυτόν με το που σταθεροποιηθεί η κατάσταση. Agreed. Και αυτος ειναι ο λογος που το αναφερω εδω αλλά και σε οποιες συζητησεις κανω επι του θεματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα