Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

 

Αγόρασα μεταχειρισμένο ένα turbox λαπτοπ πριν απο λίγο καιρό. Το λαπτοπ ανέβαζε θερμοκρασία προτού το αγοράσω. Το παιδί που μου το έδωσε το έστειλε στο Πλαίσιο και του έκαναν καθαρισμό (είπαν ..)- σερβις νούμερο 1.

 

Το πήρα στα χέρια μου, ο ανεμιστήρας δούλευε απο το 1ο δευτερόλεπτο χρήσης. Το στρέσαρα 2 λεπτά, έκλεινε απο υπερθέρμανση. Το πήγα πίσω. (σέρβις νούμερο 2).

 

Την επόμενη καλώ. 'Έτοιμο μου λέει!!''. Τι έκανες στο λαπτοπ τον ρωτώ; Καθαρισμό μου λέει .. Πάω φορτωμένος πάλι στο Πλαίσιο, γνωρίζοντας ότι δουλειά δεν θα είχε γίνει. Το στρεσάρω το μηχάνημα μπροστά στον 'τεχνικό΄. Το μηχάνημα έκλεισε στο 1ο λεπτό. Θα το στείλω στα κεντρικά λέει (σέρβις νούμερο 3). Του είπα λοιπόν να αλλαχθεί ΚΑΙ μητρική ΚΑΙ ψύκτρα/ανεμιστήρας γιατί δεν μας τα λέει καλά με το να δουλεύει ασταμάτητα το fanάκι. 

* Ο θεούλης λοιπόν ΔΕΝ μου έδωσε νέα γνωστοποίηση/αποδεικτικό (παρότι του το επισήμανα) για σέρβις και κάθε φορά που καλούσα στα κεντρικά, μου έλεγαν ότι το έχω παραλάβει.. (μιλάμε για επαγγελματία/γνώστη του αντικεμένου)

 

Μετά από 1 εβδομάδα αναμονής, σηκώνομαι το πρωί, βλέπω sms στο κινητό μου ότι είναι έτοιμο το λαπτοπ. 

Πήρα λοιπόν καφεδιά στο χέρι, ξύπνησαν τα νεύρα και πήγα πάλι στο Πλαίσιο. Πετυχαίνω πάλι τον ίδιο ..τεχνικό. Μου το δίνει 'έγινε αλλαγή μητρικής λέει'. 'Ρε παλίκαρε, αλλαγή ψύκτρας/ανεμιστήρα έγινε;'' ..Οχι.

 

Οκ, λέω. Χωρίς πολλά πολλά, ο ανεμιστήρας -φυσικά- να λειτουργεί από το 1ο πάτημα του κουμπιού.

Γ*μησε το λέω αυτό, πάμε στο ..σόβαρα (βλέπε θερμοκρασίες).

Ανοίγω hw monitor, βλέπω 60 βαθμούς με το πρώτο πάτημα. Τον ρωτάω αν είναι φυσιολογικό.. ε ναι, μου λέει. Πάει λοιπόν λίγο πιο μέσα να πάρει κάτι .. Το λαπτοπ άμεσα 97 βαθμούς, έκανε throttling o cpu, πέσαμε στους 60. Δεν πρόλαβα να του το δείξω. 'Τσέκαρε του λέω που έφτασε (μέσω hw monitor στην στήλη max). Μα..μου λέει, αφού κρατάει γενικότερο ιστορικό το πρόγραμμα -τι είπε το άτομο-. Κοίτα το τώρα, στους 60 είναι'.

Το στρεσάρω το μηχάνημα μπροστά του, 90 βαθμούς και κάνει πάλι throttling. Έκλεινε παράλληλα από μπαταρία. Κουμπώνει τον φορτιστή επάνω, το στρεσάρω για 10 δεύτερα.. κλείνει απο υπερθερμανση.

 

Χωρίς πολλά πολλά πλέον, βγάζει νέο χαρτί σερβις (σέρβις νούμερο 4΄μέσα σε 10 μέρες). **

 

Κατεβαίνω στο ισόγειο του καταστήματος, μιλάω με την υπεύθυνη. Της λέω αναλυτικά τι παιζεται επί 10 μέρες και τι κοροιδία έχω δεχθεί. Ούτε φωνές, ούτε τίποτα. Δημοκρατικά πάντα (είναι που ο Αλέξης μου έμαθε τι εστί Δημοκρατία ελέω δημοψηφίσματος). :P

Ευγενικότατη η κοπέλα, μου λέει ότι γενικά τα Τουρμπο σεξ είναι καλά μηχανήματα (μάλλον θα φταίει που ξεκινήσαμε την κουβέντα λέγοντας της επί λέξει 'όσοι γνωρίζουμε περί τεχνολογίας, ξέρουμε τι τέλεια είναι τα λαπτοπ αυτά''. Η κοπέλα κράτησε το όνομα μου, μου είπε ότι θα μιλήσει επιτόπου με το σέρβις για να δούμε τι παίζει με το λαπτοπ. Της εξήγησα ότι το λαπτοπ ΔΕΝ είναι clevo για να έχει σοβαρή μητρική μέσα αλλά μια παπάτζα που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της - πιο ψεύτικο λαπτοπ δεν έχω ξαναδεί-. Αφού της είπα ότι δεν είναι clevo, απόρησε και εκείνη με το τι είχα αγοράσει τελικά.

 

 

Είμαι κατά 80% σίγουρος ότι το λαπτοπ πάλι δεν θα έχει φτιαχτεί με το επόμενο σερβις μιας και φαίνεται ότι είναι σάπιο το σασί του. 

Μόλις το παραλάβω, και αν όντως  το παραλάβω πάλι προβληματικό, σε τι κινήσεις να προβώ; Ήδη στην υπεύθυνη της ανέφερα ότι μόνο με αλλαγή σασί και μητρικής θα δούμε άσπρη μέρα (μπας και βάλουν τα εξαρτήματα σε κανένα σοβαρότερο clevo σασί)

Αν φάω άκυρο στην πρόταση μου, ρίχνω καταγγελία;

 

 

Από χαρακτηριστικά πάντως είναι καλό για απλή χρήση: 14άρι με i5-2540m, 4gb ram, 500gb hdd. 

 

 

To be continued.. :ph34r:  :ph34r:

 

 

** Το εριστικό της όλης κατάστασης είναι ότι δεν έχω δεχθεί ουδεμία συγγνώμη (για τα μάτια του κόσμου) από το σέρβις που με πηγαινοφέρνει, και ενώ είναι παντελώς άσχετος ο τύπος με το αντικείμενο. 

Δεν θέλω να γίνω κακός και να στείλω στα κεντρικά το Ονοματεπώνυμο του (ζούμε δύσκολες στιγμές, το κατανοώ). Η κοροιδία όμως έχει και τα όρια της και θα τον πάρει ο διάολος την επόμενη φορά.

Μέχρι νεοτέρας, δεν θα αναφέρω σε ποιό κατάστημα πάω το λαπτοπ. Φυσικά, μόλις έχω νεότερα, θα το αναφέρω.

 

ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ, ΠΛΕΟΝ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΓΟΥΛΑ.

Επεξ/σία από xristoforos89
  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ή ζητας αλλαγη με νεο λογω ταλαιπωριας οπως ακριβως θα φενεται και απο τα συνεχομενα service ή αν στο μασανε ζητα πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο. Αν οι τυποι δεν εχουν ορεξη λογω ημερων ουτε εχεις εσυ να τρεχεις σαν τον Βεγγο περα δωθε για ενα ρημαδο λαπτοπ(συγνωμη για την εκφραση)λες και δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή προφανώς έχει εγγύηση ακόμα,αλλαγή με νέο.

Φαντάζεσαι να μην είχα εγγύηση και να είχα τέτοια αντιμετώπιση;

Εμφύλιος.

ή ζητας αλλαγη με νεο λογω ταλαιπωριας οπως ακριβως θα φενεται και απο τα συνεχομενα service ή αν στο μασανε ζητα πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο. Αν οι τυποι δεν εχουν ορεξη λογω ημερων ουτε εχεις εσυ να τρεχεις σαν τον Βεγγο περα δωθε για ενα ρημαδο λαπτοπ(συγνωμη για την εκφραση)λες και δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις.

Βρε το λαπτοπ μιλάμε ότι είναι το μέγιστο χρέπι. Θα σας το βγάλω και φωτογραφία αν τυχόν και φτιαχτεί ποτέ :P

 

Επιτόπου για αλλαγή με νέο λαπτοπ θα τους πω, ίδιων χαρακτηριστικών φυσικά. Το ιδανικότερο βέβαια θα ήταν να μου έδιναν πιστωτικό (νταξει, όνειρο θερινής νυκτός- για το Πλαίσιο μιλάμε) για να έπαιρνα κανένα λαπτοπ της προκοπής.

Επεξ/σία από xristoforos89
Δημοσ.

Οχι αγαπητε οταν ξαναπας πες το. Να δουν και μεσα στα κεντρικα οτι εχεις ερθει 4 φορες στο Service και παλι τα ιδια χαλια. Ειπαμε η κοροιδια εχει και τα ορια της(ειδικα απο το συγκεκριμενο καταστημα που τον τελευταιο καιρο ολο κατι τετοια περιστατικα εχουμε).

 

Να ξερεις μονο οτι οι ευγενιες αφου σε δουλευουν οπως τα λες μονο καλο δεν κανουν.Να ανεβασεις και λιγο τον τονο της φωνης γιατι στεκει κιολας λογω αγανακτησης.

Δημοσ.

Οχι αγαπητε οταν ξαναπας πες το. Να δουν και μεσα στα κεντρικα οτι εχεις ερθει 4 φορες στο Service και παλι τα ιδια χαλια. Ειπαμε η κοροιδια εχει και τα ορια της(ειδικα απο το συγκεκριμενο καταστημα που τον τελευταιο καιρο ολο κατι τετοια περιστατικα εχουμε).

 

Να ξερεις μονο οτι οι ευγενιες αφου σε δουλευουν οπως τα λες μονο καλο δεν κανουν.Να ανεβασεις και λιγο τον τονο της φωνης γιατι στεκει κιολας λογω αγανακτησης.

Καλά δεν το συζητώ καν ότι την επομένη φορά δεν πρόκειται να τους το αφήσω πάλι στο σερβις και θα μιλήσω με υπεύθυνη καταστήματος/κεντρικά για να βρεθεί εκείνη την ώρα λύση.

 

Να φωνάξω στην υπεύθυνη δε νομίζω να ωφελήσει κάπου. Λες και προσλαμβάνει εκείνη όλους τους γιωτάδες (που λέγαμε και στον στρατό) εκεί μέσα. Το σέρβις σήμερα τα άκουσε καλά, τον τύπο βέβαια δεν βλέπω να τον νοιάζει και πολύ. Όταν μάλιστα του είπα ότι θέλω να μιλήσω με τον υπεύθυνο, η απάντηση του ήταν 'εγώ είμαι υπεύθυνος εδώ'.

 

 

 

Δημοσ.

Λες και προσλαμβάνει εκείνη όλους τους γιωτάδες (που λέγαμε και στον στρατό) εκεί μέσα. Το σέρβις σήμερα τα άκουσε καλά, τον τύπο βέβαια δεν βλέπω να τον νοιάζει και πολύ. Όταν μάλιστα του είπα ότι θέλω να μιλήσω με τον υπεύθυνο, η απάντηση του ήταν 'εγώ είμαι υπεύθυνος εδώ'.

 

Κανοντας τον δικηγορο του διαβολου,δε λεω πως δεν υπαρχουν ατομα που πανε την καθυστερηση σε αλλο επιπεδο,αλλα πιο πιθανο ειναι να ακολουθει την πολιτικη της εταιρειας,και να απορει και αυτος με τη σειρα του.

 

Επειδη το μοντελο ειναι προφανως ελαττωματικο,μπορεις να ζητησεις αντικατασταση με αλλο ιδιων η καλυτερων χαρακτηριστικων,αναλογα με τη διαθεσιμοτητα.

Δημοσ.

Κανοντας τον δικηγορο του διαβολου,δε λεω πως δεν υπαρχουν ατομα που πανε την καθυστερηση σε αλλο επιπεδο,αλλα πιο πιθανο ειναι να ακολουθει την πολιτικη της εταιρειας,και να απορει και αυτος με τη σειρα του.

 

Αν τυχόν και έκανε όσα του έλεγα (αλλαγή fan, ψήκτρας σίγουρα) τότε θα έλεγα ότι ακούει τον πελάτη, δείχνει κατανόηση ότι ο άλλος είναι γνώστης του αντικειμένου αλλά στην τελική είναι προβληματικό το μοντέλο.

Το θέμα είναι πως αυτός κάνει πραγματικά ότι του κατέβει. Στο χαρτί που μου έδωσε, γράφει 'διαγνωστικός έλεγχος μετά την αντικατάσταση μητρικής, οκ'. Ειλικρινά απορώ τι σκατά διαγνωστικό έλεγχο κάνει. Κάθε φορά το λαπτοπ είναι με τελειωμένη μπαταρία, οπότε είμαι πεπεισμένος πλέον πως το μπουτάρει, το αφήνει αραγμένο στην γωνία και αν δεν κλείσει είναι οκ.

 

Να φανταστείς ότι το στρεσάρω με το aida 64, το αφήνω στην επιφάνεια εργασίας να το στρεσάρει και εκείνος αλλά παίζει να μην ξέρει καν τι ρόλο βαράει το πρόγραμμα αυτό. Θα ήθελα να ήξερα τι θα έκανε αν δεν του είχα και το hw monitor για θερμοκρασίες. Θα του έβαζε θερμόμετρο από κάτω;

 

Έχω μπλέξει με αρκετά σέρβις (κυρίως hp elitebook, thinkpad και ideapad , όπως και dell). Πάντα υπήρχε συνεννόηση με τα παιδιά στο σερβις και δεν έχει υπάρξει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα τόσα χρόνια. Τέτοιο χάλι όμως ..

Δημοσ.

παρε ενα κοπιδι και ξεκινα να φτιαχνεις φενες να παιρνει αερα :)

Αν δεν είχα εγγύηση, θα την έκανα την πατέντα. Εφόσον έχω εγγύηση, σιγά μην ασχοληθώ περαιτέρω με το π*παρι.

Δημοσ.

Αν τυχόν και έκανε όσα του έλεγα (αλλαγή fan, ψήκτρας σίγουρα) τότε θα έλεγα ότι ακούει τον πελάτη, δείχνει κατανόηση ότι ο άλλος είναι γνώστης του αντικειμένου αλλά στην τελική είναι προβληματικό το μοντέλο.

Το θέμα είναι πως αυτός κάνει πραγματικά ότι του κατέβει. Στο χαρτί που μου έδωσε, γράφει 'διαγνωστικός έλεγχος μετά την αντικατάσταση μητρικής, οκ'. Ειλικρινά απορώ τι σκατά διαγνωστικό έλεγχο κάνει. Κάθε φορά το λαπτοπ είναι με τελειωμένη μπαταρία, οπότε είμαι πεπεισμένος πλέον πως το μπουτάρει, το αφήνει αραγμένο στην γωνία και αν δεν κλείσει είναι οκ.

 

Να φανταστείς ότι το στρεσάρω με το aida 64, το αφήνω στην επιφάνεια εργασίας να το στρεσάρει και εκείνος αλλά παίζει να μην ξέρει καν τι ρόλο βαράει το πρόγραμμα αυτό. Θα ήθελα να ήξερα τι θα έκανε αν δεν του είχα και το hw monitor για θερμοκρασίες. Θα του έβαζε θερμόμετρο από κάτω;

 

Έχω μπλέξει με αρκετά σέρβις (κυρίως hp elitebook, thinkpad και ideapad , όπως και dell). Πάντα υπήρχε συνεννόηση με τα παιδιά στο σερβις και δεν έχει υπάρξει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα τόσα χρόνια. Τέτοιο χάλι όμως ..

 

Εσυ του λες α ,η εταιρεια εχει γραμμη β.

Η γραμμη ειναι να σε ακουει με περισσειο ενδιαφερον,και μετα να σε γραφει μεγαλοπρεπεστατα σε ειδικη τελετη στο όσχεό του ,και να ακολουθεί ό,τι καθυστερημενιά έχει ορίσει η εταιρεία για να μειώσει το κόστος του aftersales.

Δεν γνωρίζω την εσωτερική πολιτική του πλαισίου,αλλά και δύσκολο να την φανταστώ,δεν είναι.

Λέει η εταιρεία,άσ'το στην άκρη ανοικτό,αυτό κάνει.

Λέει η εταιρεία ,πείτε πως φταίει η σύζευξη Δία - Πλούτωνα,αυτό σου λέει.

Λέει η εταιρεία,έσπασε επειδή το έφερε ο πελάτης στο κεφάλι του τεχνικού με τις μαλακίες που του λέγαμε να λέει,ακυρώστε την εγγύηση και απολύστε τον τεχνικό μη ζητάει αναρρωτική,αυτό κάνει.

Κάποια πράγματα είναι απλά.Στα υπόλοιπα ,συγκαταλέγεται το σέρβις του πλαισίου.

 

 

http://9gag.com/gag/aMQQ396

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρίτη σήμερα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από κανέναν. Έστειλα λοιπόν μήνυμα στο Πλαίσιο, λέγοντας τους επ'ακριβώς τι έχει παιχτεί και ότι η καταγγελία κοντοζυγώνει.

 

Μαντέψτε! Μισή ώρα μετά τηλεφώνημα. Προσπαθούσε ο τύπος να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Περιμένουν νέα μητρική λέει (μα καλα ρε φίλε.. και την προηγούμενη εβδομάδα μητρική δεν μου άλλαξες; )

 

Στην αρχή της κλήσης λοιπόν μου λέει, ''Καλησπέρα, ο κύριος Χ;'', ''όχι λέω, ο κύριος ψ''. Μιας και η απόδειξη είχε κοπεί σε άλλο όνομα - το λαπτοπ το αγόρασα απο γνωστή μου. Αφού λοιπόν μου λέει τις παπάτζες του, προτού το κλείσει μου λέει ''αφου είστε ο κύριο Ψ, πως η απόδειξη έχει το όνομα Χ; Θα πρέπει να μιλήσουμε λεει με τον νόμιμο κάτοχο ..'' Τι λες ρε μεγάλε; Τι φοβάσαι; Μην το έκλεψα και πήρα και την απόδειξη αγοράς μαζί;

 

Άραξε του λέω, να βρώ την κυρία για να σε καλέσει. Μιλάω με την κοπέλα 1 λεπτό μετά, παράλληλα την καλούσε και εκείνος (!). Κλείνουμε, με καλεί η κοπέλα μετά και την ρωτούσε γιατί βρίσκεται στα δικά μου τα χέρια το λαπτοπ ..

 

 

Μιας και τα νεύρα τσίτωσαν για τα καλά (χωρίς καν καφέ) που στο διάολο υπάρχει κάποιος νόμος/νομοθεσία/οδηγία ότι εγγύηση έχει ο οποιοσδήποτε αρκεί να έχει την απόδειξη αγοράς; 

Πόλεμο θέλουν για ένα γ*μημένο λαπτοπ, θα τον έχουν.

Επεξ/σία από xristoforos89
Δημοσ.

Με ξανακάλεσε -κατά τις 8 παρά έγιναν όλα αυτά-, ως 'δείγμα καλής θελήσεως!!!'' λέει, εχει γινει παραγγελια μητρικης. Δεν σημαίνει όμως ότι θα το δεχθεί στην εγγύηση και ενδεχεται να με χρεώσει .. ΘΑ μιλήσει αύριο λέει με το νομικό τμήμα, και ΑΝ είναι νόμιμο αυτό που κάνω (ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ), θα το αλλάξει μόνο τότε.

 

edit. Μιλησα με ινκα. Μου ειπαν οτι φυσικα και ειναι νομιμο αυτο που κανω. Ξαναμιλαμε με τα κεντρικα ..τους το λεω οτι μιλησα με ινκα. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 1ο έτος της εγγύησης.. στο 2ο εχει γινει επεκταση εγγύησης οπότε δεν καλύπτεστε εσεις αλλά ο νομιμος κάτοχος! .. Θεε λεω, θα βγαλω μαλλια με αυτα που ακουω.

 

 

edit2: μεσω λέει του νόμου 105, να μου εξουσιοδοτησει ο κυριος χ, οτι εγω -ο κυριος ψ- θα παω να παραλαβω εκ μερους του κυριου Χ το λαπτοπ. ΜΟΝΟ ετσι θα το παραλαβω και μόνο έτσι θα ισχύσει η εγγύηση (τωρα που μπήκε ο ινκα στην μέση γίναμε Άδωνις)

 

Έτρεχα μια ώρα τωρα να παω στην κοπελα για να παρω την υπευθυνη δηλωση για ΟΤΑΝ θα ειναι ετοιμο το λαπτοπ.

 

Σε ερωτηση μου για το τι παιζει με τα νευρα και τον κοπο μου όλο αυτο το διαστημα ''ειναι ανθρωπινα λαθη΄' που με στελνουν ξανα και ξανα στο σερβις.

 

 

 

Και κλείνω με το εξής. Μας παρακολουθούν αδέρφια! Ειμαι και εγώ τεχνικός λέει και πουλάω αρκετά πράγματα .. χαχαχα

Είμαι 99% σίγουρος πως έχουν ήδη το πόθεν έσχες μου και τι ρόλο βαράω στην ζωή μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update no. 7.

 

 

Να περιμένω μειλ λέει από το νομικό τμήμα του πλαισίου (όπως και ζήτησα) για να μου αποδείξουν ότι η δική τους επέκταση εγγύησης δεν μεταφέρεται.

Φυσικά στην κάρτα εγγύησης, όπως και στους όρους στο σαιτ τους, κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται.

Έχω μιλήσει με τουλάχιστον 3 άτομα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, πήγα μόλις και μίλησα με την διευθύντρια στο Περιστερι και φυσικά μου είπαν ο,τι καταλαβαίνω κ εγώ. Ότι δηλαδή ισχύει ότι λένε οι όροι..ο οποιοσδηποτε δηλαδή έχει εγγύηση εφόσον υπάρχει απόδειξη αγοράς.

 

Αναμένω με "αγωνία" τι θα μου πουν πλέον για το όλο θέμα από νομικής άποψης. Τους έχω ικανους να σκαρφιστουν νέους νόμους.

 

Μαζεύω και άλλα ψευδή στοιχεία για να είναι βαρβατη η καταγγελία.

 

Η απόδειξη:

 

http://www.plaisio.gr/Campaign/Terms-Clickers.htm

 

 

 

Edit: Μίλησα πριν λίγα λεπτά με τον δικηγόρο που έχουμε στην οικογένεια. Προφανώς και με καλύπτει η εγγύηση, προφανώς και με καλύπτει η επέκταση εγγύησης εφόσον στους όρους δεν αναγράφεται κάπου ότι ΔΕΝ μεταβιβάζεται.

 

Αναμένω το μέιλ σας κ. Μ. μιας και με διαβάζετε απο εδώ πέρα. Ξέρετε εσείς.

Επεξ/σία από xristoforos89
  • Like 1
Δημοσ.

Update no. 7.

 

 

Να περιμένω μειλ λέει από το νομικό τμήμα του πλαισίου (όπως και ζήτησα) για να μου αποδείξουν ότι η δική τους επέκταση εγγύησης δεν μεταφέρεται.

Φυσικά στην κάρτα εγγύησης, όπως και στους όρους στο σαιτ τους, κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται.

Έχω μιλήσει με τουλάχιστον 3 άτομα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, πήγα μόλις και μίλησα με την διευθύντρια στο Περιστερι και φυσικά μου είπαν ο,τι καταλαβαίνω κ εγώ. Ότι δηλαδή ισχύει ότι λένε οι όροι..ο οποιοσδηποτε δηλαδή έχει εγγύηση εφόσον υπάρχει απόδειξη αγοράς.

 

Αναμένω με "αγωνία" τι θα μου πουν πλέον για το όλο θέμα από νομικής άποψης. Τους έχω ικανους να σκαρφιστουν νέους νόμους.

 

Μαζεύω και άλλα ψευδή στοιχεία για να είναι βαρβατη η καταγγελία.

 

Η απόδειξη:

 

http://www.plaisio.gr/Campaign/Terms-Clickers.htm

 

 

 

Edit: Μίλησα πριν λίγα λεπτά με τον δικηγόρο που έχουμε στην οικογένεια. Προφανώς και με καλύπτει η εγγύηση, προφανώς και με καλύπτει η επέκταση εγγύησης εφόσον στους όρους δεν αναγράφεται κάπου ότι ΔΕΝ μεταβιβάζεται.

 

Αναμένω το μέιλ σας κ. Μ. μιας και με διαβάζετε απο εδώ πέρα. Ξέρετε εσείς.

 

Η αληθεια ειναι οτι δεν αναφερει αν ειναι μεταβιβασιμη η αποδειξη αγορας σε αλλο προσωπο, αλλα προφανως για να σου πουν αυτο μαλλον ισχυει. Για παραδειγμα στο media markt αναφερει ρητα οτι μεταβιβαζεται η εγγυηση, το πλαισιο δεν γραφει.

 

Το να σου κοψουν πιστωτικο σε τιμη καινουργιου οταν εσυ ο ιδιος το πηρες μεταχειρισμενο το θεωρω εσχατη λυση. Ας κοψουν τον λαιμο τους να το φιαξουν.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...