nek4d Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Συχνα αναφερομαστε σε περιπτωσεις προβληματικης εγγυησης, υποστηριξης προιοντων. Ετυχα προσφατα στην αντιθετη περιπτωση, μιας εξαιρετης και υποδειγματικης αντιμετωπισης απο το σερβις της Intel. Πιστευω πρεπει να αναφερουμε και να μοιραζομαστε και τα καλα παραδειγματα. Δισκος 120gb, μοντελο/σειρα 330, αγορασμενος απο το αμαζον πριν 2,5 χρονια. Η εγγυηση του ηταν 3 χρονια. Εχει και πιο καλα μοντελα με 5 χρονια εγγυηση. Ο δισκος χτυπησε πριν κατι μηνες και δεν ειχα ασχοληθει. Πριν μια βδομαδα αξιωθηκα και συμπληρωσα την online φορμα για RMA βαζοντας ολα τα σχετικα στοιχεια. Σε 2 μερες με πηραν τηλ απο Αγγλια και μου ζητησαν μερικα ακομη στοιχεια η/και διασταυρωσαν αυτα που ειχα στειλει. Με ενημερωσαν πληρως και ξεκαθαρα για την διαδιακασια για την οποια ελαβα και ολα τα σχετικα ενημερωτικα email. Την επομενη ειχα RMA, εκτυπωσα 2 ετοιμες σελιδες, τον εβαλα στο κουτι του και ηρθε η DHL (speedex αντιπροσωπος στο νησι εδω) και τον παρελαβε δωρεαν, την αναγραφομενη προγραμματισμενη ημερομηνια. Σε 3 ημερες ειχα email οτι τον παρελαβαν και τον ελεγξαν. Σε ακομη 2 ημερες, ειχα παλι με κουριερ, εναν καινουργιο δισκο! Μαλιστα, μου εστειλαν 180αρη, σειρας 520! Μεταφορικα συνολικα πηγαινε/ελα = μηδεν. Σημ. οτι δεν ειχα προχειρη την αποδειξη αγορας και ουτε μου ζητηθηκε. Ισως γιατι η ημερομηνια κατασκευης του δισκου εμπιπτει μεσα στα 3 χρονια εγγυησης ουτως η αλλως. "Δεν υπαρχει" αυτο το σερβις. Εντυπωσιαστηκα και εψαξα λιγο στο ιντερνετ. Εχει αναφερθει και απο αλλους χρηστες, αντιστοιχη αντιμετωπιση. Μετα απο αυτην την προσωπικη εμπειρια, συνιστω τους intel ssd δισκους ανεπιφυλακτα. Ας οψονται οι προσφορες με τις τιμες απο ολες τις μαρκες να κατεβαινουν και να μας διαολιζουν, αλλα θα σκεφτω διπλα και τριπλα για αλλη μαρκα ακομη και αν ειναι πολυ φθηνοτερα. Ισως να δεχθω αλλη μαρκα αν προκειται για δευτερευουσα χρηση για κανα παλιο Η/Υ, αλλα και παλι, αν τυχον χρειαστει σερβις/αντικατασταση...θα συγκρινω υποσυνειδητα με αυτην την εμπειρια της intel. Σε OCZ στο παρελθον, μου ειχαν αντικαταστησει δισκο, αλλα με εξοδα αποστολης one way δικα μου και οχι τοσο smooth εμπειρια σαν της intel. 27
plpapadopoulos Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Ανέκαθεν ήταν πολύ εντάξει η Intel με τα RMA της. Prepaid DHL labels για να στείλεις και σε 2-3 εργάσιμες είχες το αντικατεστημένο προϊόν (συνήθως το ίδιο σε καινούριο σφραγισμένο retail packaging). 1
hliastsek Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Ειχα ιδια εμπειρία με dell laptop!! Ηρθε στην πορτα μου το πηρε courier και μετα απο λιγες μερες μου το εφερε!!!
centouno Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Γνώριζα για dell αλλά δεν είχα ιδέα για την intel. βασικά ποτε δεν μου έμεινε στο χέρι τίποτα της intel ίσως για αυτό δεν είχα εμπειρία και ίσως για αυτό να μην έχουν κανένα πρόβλημα να είναι τόσο σωστοί. Συχνα αναφερομαστε σε περιπτωσεις προβληματικης εγγυησης, υποστηριξης προιοντων. Ετυχα προσφατα στην αντιθετη περιπτωση, μιας εξαιρετης και υποδειγματικης αντιμετωπισης απο το σερβις της Intel. Πιστευω πρεπει να αναφερουμε και να μοιραζομαστε και τα καλα παραδειγματα. Δισκος 120gb, μοντελο/σειρα 330, αγορασμενος απο το αμαζον πριν 2,5 χρονια. Η εγγυηση του ηταν 3 χρονια. Εχει και πιο καλα μοντελα με 5 χρονια εγγυηση. Ο δισκος χτυπησε πριν κατι μηνες και δεν ειχα ασχοληθει. Πριν μια βδομαδα αξιωθηκα και συμπληρωσα την online φορμα για RMA βαζοντας ολα τα σχετικα στοιχεια. Σε 2 μερες με πηραν τηλ απο Αγγλια και μου ζητησαν μερικα ακομη στοιχεια η/και διασταυρωσαν αυτα που ειχα στειλει. Με ενημερωσαν πληρως και ξεκαθαρα για την διαδιακασια για την οποια ελαβα και ολα τα σχετικα ενημερωτικα email. Την επομενη ειχα RMA, εκτυπωσα 2 ετοιμες σελιδες, τον εβαλα στο κουτι του και ηρθε η DHL (speedex αντιπροσωπος στο νησι εδω) και τον παρελαβε δωρεαν, την αναγραφομενη προγραμματισμενη ημερομηνια. Σε 3 ημερες ειχα email οτι τον παρελαβαν και τον ελεγξαν. Σε ακομη 2 ημερες, ειχα παλι με κουριερ, εναν καινουργιο δισκο! Μαλιστα, μου εστειλαν 180αρη, σειρας 520! Μεταφορικα συνολικα πηγαινε/ελα = μηδεν. Σημ. οτι δεν ειχα προχειρη την αποδειξη αγορας και ουτε μου ζητηθηκε. Ισως γιατι η ημερομηνια κατασκευης του δισκου εμπιπτει μεσα στα 3 χρονια εγγυησης ουτως η αλλως. "Δεν υπαρχει" αυτο το σερβις. Εντυπωσιαστηκα και εψαξα λιγο στο ιντερνετ. Εχει αναφερθει και απο αλλους χρηστες, αντιστοιχη αντιμετωπιση. Μετα απο αυτην την προσωπικη εμπειρια, συνιστω τους intel ssd δισκους ανεπιφυλακτα. Ας οψονται οι προσφορες με τις τιμες απο ολες τις μαρκες να κατεβαινουν και να μας διαολιζουν, αλλα θα σκεφτω διπλα και τριπλα για αλλη μαρκα ακομη και αν ειναι πολυ φθηνοτερα. Ισως να δεχθω αλλη μαρκα αν προκειται για δευτερευουσα χρηση για κανα παλιο Η/Υ, αλλα και παλι, αν τυχον χρειαστει σερβις/αντικατασταση...θα συγκρινω υποσυνειδητα με αυτην την εμπειρια της intel. Σε OCZ στο παρελθον, μου ειχαν αντικαταστησει δισκο, αλλα με εξοδα αποστολης one way δικα μου και οχι τοσο smooth εμπειρια σαν της intel.
mary Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Ξεθάβω το θέμα για να πω και γω την μικρη/μισή ιστορια μου. Το ιουνιο του 15 ειχα παρει σε προσφορά τον SSD 535 Series 240GB με 5 χρόνια εγγυηση. 3 παρα χρονια πηγε μια χαρα. Χθες τα κακαρωσε σε ακυρη στιγμη. Βρηκα τον υπολογιστη να εχει κανει επαναφορά σε μπλε οθονη και μετα το reboot δεν αναγνωριζε καν τον δισκο. Ευτυχως ειχα μονο το λειτουργικο συστημα πάνω και τιποτα από προσωπικα αρχεια. Μετά απο δοκιμες σε αλλον υπολογιστη, firmware update και ενα καρο τεσταρισματα, ανοιξα ticket στο support περιγραφοντας την ολη κατασταση και προσθετοντας τα καταλληλα screenshots. Σημερα μεσημερι περιπου με πηρε τηλεφωνο μια κοπελα απο το σερβις, λεγοντας μου οτι ο δισκος ειναι αρκετα παλιος και δυστυχως δεν εχουν τον ιδιο, προτεινοντας ομως να μου κανει refund $180 (~150 ευρώ) και εχοντας δει την αποδειξη αγοράς απο Ελλάδα. Πολλά παραπανω δλδ απο τα 100 ευρώ που τον ειχα αγορασει! Της εξηγησα κιολας οτι σε άλλη χώρα εγινε η αγορά και οτι σε άλλη χώρα μένω τώρα και χρησιμοποιώ τον υπολογιστη με τον SSD και ειπε πως αυτο δεν ειναι προβλημα, απλά η επιστροφή του ποσού θα γίνει σε λίρες. Εννοειται οτι δεχτηκα. Στις επομενες 2 ωρες μου ηρθαν ενα καρο μεηλς με οδηγιες για το πως να τον συσκευασω, τι ετικετα να βαλω επανω καθως, την μερα που θα τον παραλαβει η DHL, και οτι σε 10 μέρες αφού τον λάβουν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα. Πολλά πολλά μπράβο απο μενα για το support τους και την αμεση επικοινωνία τους. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2018 από mary 4
Fotia Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι πως ελέγχουν τις περιπτώσεις επιτήδιων που θα ισχυρίζονται βλάβη. Επεξ/σία 6 Ιουνίου 2018 από Fotia 1
mary Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Χτες ήρθε η DHL να πάρει το δίσκο. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο δίσκος είναι πλήρως corrupted. Για πέταμα δλδ. Θα το διαπιστώσουν και οι ίδιοι. Μου έστειλαν μεηλ ότι το refund θα γίνει μέσω Western Union. Συμπλήρωσα την φόρμα που χρειάζονταν και περιμένω τώρα. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2018 από mary
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα